Skrevet av Emne: Champions league 2009-10  (Lest 1979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Champions league 2009-10
« på: September 10, 2009, 20:16:38 »
Vi som elsker fotball, setter selvfølgelig pris på litt godfotball fra andre ligaer enn league 1. Neste uke sparkes CL (også kjent som money league, for de som lurte) i gang. Flere gode kamper å velge mellom både på tirsdag og onsdag. Viasat sender selvfølgelig ManU på tirsdag  >:(

Så ser jeg på onsdagen, og da greier de faktisk å sette opp Liverpool - Debrecen, av alle kamper som går denne dagen så sender de altså denne kampen. Totalt uinteressant for oss nøytrale seere. En kamp Liverpool sikkert kommer til å vinne 1-0. Men hva med godbiten Inter - Barcelona?

Jeg blir like overrasket over kampvalgene til Viasat hver eneste gang.

Budda

Sv: Champions league 2009-10
« Svar #1 på: September 10, 2009, 20:21:47 »
Vi som elsker fotball, setter selvfølgelig pris på litt godfotball fra andre ligaer enn league 1. Neste uke sparkes CL (også kjent som money league, for de som lurte) i gang. Flere gode kamper å velge mellom både på tirsdag og onsdag. Viasat sender selvfølgelig ManU på tirsdag  >:(

Så ser jeg på onsdagen, og da greier de faktisk å sette opp Liverpool - Debrecen, av alle kamper som går denne dagen så sender de altså denne kampen. Totalt uinteressant for oss nøytrale seere. En kamp Liverpool sikkert kommer til å vinne 1-0. Men hva med godbiten Inter - Barcelona?

Jeg blir like overrasket over kampvalgene til Viasat hver eneste gang.

Er vel så enkelt som at de får flere seere hvis de viser Manu og Liverpool. Har de ikke flere kanaler da?
Endre

Dennis

Sv: Champions league 2009-10
« Svar #2 på: September 10, 2009, 20:22:10 »
Vi som elsker fotball, setter selvfølgelig pris på litt godfotball fra andre ligaer enn league 1. Neste uke sparkes CL (også kjent som money league, for de som lurte) i gang. Flere gode kamper å velge mellom både på tirsdag og onsdag. Viasat sender selvfølgelig ManU på tirsdag  >:(

Så ser jeg på onsdagen, og da greier de faktisk å sette opp Liverpool - Debrecen, av alle kamper som går denne dagen så sender de altså denne kampen. Totalt uinteressant for oss nøytrale seere. En kamp Liverpool sikkert kommer til å vinne 1-0. Men hva med godbiten Inter - Barcelona?

Jeg blir like overrasket over kampvalgene til Viasat hver eneste gang.

Liverpool - Debrecen over Inter - Barca er helt utrolig!


Jeg forstår at Viasat-plattformen er pro-Wanks og -Pool og anglofil generelt, men det må da finnes grenser. Inter - Barca er virkelig der oppe og som du sier, langt mer interessant for nøytrale sjåare.


Som Budda sier; seertall er grunnen, men like ergelig uansett. Særlig med Roar Stokke som glorifiserer absolutt alt engelske lags spillere gjør. Man blir drittlei alt skrytet selv om man skulle holde med laget han skryter av i den aktuelle kampen.
« Siste redigering: September 10, 2009, 20:26:16 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Robert

Sv: Champions league 2009-10
« Svar #3 på: September 10, 2009, 20:51:26 »
Jeg er ikke sikker på at Pul-kampen trekker flere folk til tv-apparatene enn Inter -Barcelona ville gjort. Jeg gidder ihvertfall ikke se på den kampen, men hadde vært benket foran tv'n for å se Inter - Barca.

Ser at Inter -Barca går på SportN, lurer på om jeg har den kanalen.. mulig jeg får sett den likevel da..  ::)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Champions league 2009-10
« Svar #4 på: September 10, 2009, 22:41:28 »
Det er på randen til galskap syntes nå jeg. Liverpool kommer til å gå videre og få masse tv-tid innover. Og når det er en såpass stor kamp som Inter - Barca burde det være en selvfølge at den sendes. Syntes jeg. Selv vier jeg mine øyne til SportN om den sendes der.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

berlin

Sv: Champions league 2009-10
« Svar #5 på: September 11, 2009, 00:09:23 »
klart at lpool trekker flere seere enn inter-barca. vi har vår arv.
ikke det at jeg kommer til å se den, ei heller inter barcelona

heller norge rundt på VHS


Dag

Sv: Champions league 2009-10
« Svar #6 på: September 11, 2009, 00:42:50 »
Vil ikke si at Liverpool-Debrecen tiltrekker flere TV-seere enn hva Inter-Barcelona gjør

For hvem gidder egentlig se Liverpool hvis man ser bort ifra deres egne fans, ikke mange. Inter-Barcelona har en underholdningsverdi som er 10 ganger større en Liverpool-kampen, og alle nøytrale fans velger nok denne kampen lett foran L'pool, i tillegg til at Barca i seg selv har veldig mange fans i Norge. Jeg skal uten tvil se Inter-Barcelona. Sykt at Viasat ikke setter denne som hovedkamp. To av de største overgangene i sommer, Zlatan til Barca fra Inter, og Eto'o fra Barca til Inter, blir spennende å se hvordan disse to kommer til å gjøre det under kampen, spesielt spennende blir det å se om de kommer til å feire om de scorer mål. Håper de er ydmyke foran fansen om de scorer, så slipper vi noen stygge scener  ;)

Tom S

Sv: Champions league 2009-10
« Svar #7 på: September 11, 2009, 07:28:18 »
klart at lpool trekker flere seere enn inter-barca. vi har vår arv.
ikke det at jeg kommer til å se den, ei heller inter barcelona

heller norge rundt på VHS



Ja, på linje med du.
COME ON LEEDS !!

Sleivind

Sv: Champions league 2009-10
« Svar #8 på: Oktober 20, 2009, 22:45:45 »
Noen andre enn meg som koser seg littegranne i kveld?

Liverpool - Lyon 1-2  ;D

fjellhaugen

Sv: Champions league 2009-10
« Svar #9 på: Oktober 20, 2009, 22:58:00 »
Det er på randen til galskap syntes nå jeg. Liverpool kommer til å gå videre og få masse tv-tid innover. Og når det er en såpass stor kamp som Inter - Barca burde det være en selvfølge at den sendes. Syntes jeg. Selv vier jeg mine øyne til SportN om den sendes der.


hva sa therese?   ;D ;D ;D ;D ;D


måtte stjerna fortsatt lyse i lyon om fjorten dager og de smyger in en 1-0 seier. da er lommetyvene fra havna ute for i år. få ting hadde gleda meg mer i CL i år
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Champions league 2009-10
« Svar #10 på: Oktober 23, 2009, 12:01:47 »
JAJA.  ::)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.