Skrevet av Emne: Hvor er kjelvi?  (Lest 1448 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

Hvor er kjelvi?
« på: September 17, 2009, 19:26:15 »
Kor er kjelvi?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvor er kjelvi?
« Svar #1 på: September 17, 2009, 19:35:54 »
Ja, hvor er Kjelvi? Vi trenger Kjelvi!

Tom S

Sv: Hvor er kjelvi?
« Svar #2 på: September 17, 2009, 20:19:05 »
Kjelvi kom heim, vi trenger deg!
COME ON LEEDS !!

Blank_File

Sv: Hvor er kjelvi?
« Svar #3 på: September 17, 2009, 21:29:26 »
Enig! Umulig å starte kamptråder uten Kjelvi!

Budda

Sv: Hvor er kjelvi?
« Svar #4 på: September 17, 2009, 21:31:56 »
Ja, hvor er han? Synes det har vært litt lite oppdateringer på explayers osv. i det siste
Endre

berlin

Sv: Hvor er kjelvi?
« Svar #5 på: September 17, 2009, 21:41:18 »
Hallo. Det er antagelig bare sunt for kjelvi å ta seg en pause. Alle som holder et heftig posteringsnivå her inne går på en "smell", ja ikke en deppis, men altså...skjønner.

Ikke det at jeg ikke savner akkurat kamptrådintroinlegget (fælslig langt ord gitt) hans,
det gjør jeg, men jeg forventer ikke at han skal fortsette å generere alle info slik som før. Selv om det er en viss automatikk bak denne researchen, skal det "kvalitetssikres", og der stiller han - antar jeg -høye krav til seg selv, såvel her inne som på jobb.

La gutten/mannen få hvile og lese litt også.  ::)
« Siste redigering: September 17, 2009, 22:43:45 av berlin »

AllWhiteTøyen

Sv: Hvor er kjelvi?
« Svar #6 på: September 25, 2009, 12:01:47 »
Kjelvi skal selvsagt gjerne få hvile seg litt hvis det er det han trenger, men han skal vite at det er mange her inne som savner ham. Jeg f.eks. Du har skjemt meg bort kjelvi! Før trengte jeg bare luscossiden for å få all den info jeg trengte og litt til. Nå er jeg av og til nødt til å bevege meg andre steder på www, og det er dritskummelt.....


 

SirOlsen

Sv: Hvor er kjelvi?
« Svar #7 på: September 28, 2009, 20:14:28 »
Jeg får prøve en litt annen taktikk her siden puseguttene over her ikke greier å lokke ham tilbake...

KJELVI!
SE Å PELL DEN LATE RÆVA DI HIT PÅ PLASS HER HJEMME DER DU HØRER HJEMME LITT FORTERE ENN SVINT!



nå seh.. skal vi se om ikke det gjorde susen ;)
-SirOlsen-