Kamp: vs Gillingham lørdag 19/9

Started by Geiremann, September 18, 2009, 13:14:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TK20

R - R

Quote from: testo on September 19, 2009, 17:57:32
yeeeeeeeee.....Norwich utlingnet til 2-2..93 min   vi er på toooooppppp

Perfekt resultat! Trur som sagt Norwich kan kome sterkt utover sesongen, og Charlton veit vi kjem til å vere blant topp 3.
- Rune

Pettersen97

The Mighty Whites

GeirO

MOT

Tom S

Grattis gutter og jenter!

Top of the league!!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Pettersen97

HA EI STRÃ...LANES HELG FOLKENS!!
Nu går det bare en vei og det e opp!!
MOT!!
The Mighty Whites

berlin

Sol Campell, Kasper Schmeichel og Sven Goran Erikson taper idag. Kanskje penger ikke er alt som skal til likevel?

Evig Pint

Glimrende! ;D Gratulerer alle medfans

MOT!
Marching on together

Tom S

Quote from: berlin on September 19, 2009, 18:01:21
Sol Campell, Kasper Schmeichel og Sven Goran Erikson taper idag. Kanskje penger ikke er alt som skal til likevel?

Skeptisk!
COME ON LEEDS !!

Sheridan

Xern

Mer sikker på opprykk en noen gang.. Har heiet på leeds siden 2003, og jeg er 11 år... Love leeds!
Jeg har jo blitt mobbet en del pga at jeg heier på leeds, men da sa jeg at de var store og blir store :D Da holdt de kjeft! : D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Pettersen97

The Mighty Whites

sveifors

Southampton, Brighton og Huddersfield har også  brukt mye penger.

Penger er definetivt ikke alt i fotball, OG TAKK FOR DET
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Papi

Solide takter av Leeds.
Opprykket er sikret til påske ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per-Stian

Grattis alle saman! Med dette strålande resultatet er vi "top of the league"  ;D

Pettersen97

Quote from: Xern... on September 19, 2009, 18:03:39
Mer sikker på opprykk en noen gang.. Har heiet på leeds siden 2003, og jeg er 11 år... Love leeds!
Jeg har jo blitt mobbet en del pga at jeg heier på leeds, men da sa jeg at de var store og blir store :D Da holdt de kjeft! : D

Det e bra:) Stå på ditt å våres ;D
SUPER SUPER LEEDS SUPER SUPER LEEDS SUPER SUPER LEEDS SUPER LEEDS UNITED
The Mighty Whites

berlin

"Syretest" neste helg. Seiere over MK Dons borte og ting ser om mulig enda lysere ut.  8)

Asbjørn

Quote from: R - R on September 19, 2009, 17:59:42
Quote from: testo on September 19, 2009, 17:57:32
yeeeeeeeee.....Norwich utlingnet til 2-2..93 min   vi er på toooooppppp

Perfekt resultat! Trur som sagt Norwich kan kome sterkt utover sesongen, og Charlton veit vi kjem til å vere blant topp 3.

Charlton 2 poeng av 6 nå...   ;D ;D ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sveifors

Stå på, ikke enkelt å stå imot flokken,har heiet på Leeds siden jeg var ti år (1970)
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

baste

He en flott flott kveld folks... LEEDS på topp...  :D

Andersen

YEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS vi vant og topper tabellen alene !  ;D Grattis gutta ! Måtte det bare fortsette ! LEEDS4EVER.  

Tom S

Glimrende!
Har sjølv ein gutt på 8 år som går på skolen med Leedsdrakt, men han må tåle mykje. Det er faktisk mange av de andre som ikkje har hørt om Leeds engang...
Håper han strir av desse dark years og vil vere med å glede seg over returen til toppen av England og Europa!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

GeirO

Leeds                    8 22 12 16 4-1 FT  v Gillingham
Charlton                 8 20 12 18 2-2 FT  v Norwich
Bristol Rovers          8 18 7 13 3-1 FT  v Brentford
Milton Keynes Dons  8 17 4 10 1-0 FT  v Wycombe
Colchester              8 14 8 16 2-0 FT  v Hartlepool
Huddersfield            8 14 7 18 1-3 FT  v Millwall
MOT

Pettersen97

Quote from: Andersen on September 19, 2009, 18:07:52
YEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS vi vant og topper tabellen alene !  ;D Grattis gutta ! Måtte det bare fortsette ! LEEDS4EVER.  

AMEN :D
The Mighty Whites

AllWhiteTøyen

Herlig kamp, flott seier og top of the league!!!! Gratulerer alle sammen! Og her kommer flere utropstegn bare fordi jeg føler for det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Slenger på et par smilefjes også mens jeg er igang ;D ;D ;D

Rudi G.

Quote from: Tom S on September 19, 2009, 18:08:05

Glimrende!
Har sjølv ein gutt på 8 år som går på skolen med Leedsdrakt, men han må tåle mykje. Det er faktisk mange av de andre som ikkje har hørt om Leeds engang...
Håper han strir av desse dark years og vil vere med å glede seg over returen til toppen av England og Europa!

we all love leeds

Stå på Xern. Du vil bli belønnet. Jeg har 2 gutter på 8 og 9 år som ikke legger skjul på hva som er laget og hva som ihvertfall ikke er laget! 8)

GeirO

Vi får testet oss ordentlig de neste sju dager.
Liverpool samt MK i form på bortebane blir tøffe greier.
MOT

Sander

Quote from: sveifors on September 19, 2009, 18:06:40

Stå på, ikke enkelt å stå imot flokken,har heiet på Leeds siden jeg var ti år (1970)

Du er gammal!! Neida ;) ;D

HåvardK

Det gjelder å sylte pengene inn i klubben!