MK DONS - LEEDS UNITED FC .

Started by Andersen, September 19, 2009, 18:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mac_gyver

Quote from: JohnnyDouglas on September 25, 2009, 23:02:01
Er det bare jeg som kunne tenkt meg Kandol fremfor Enoch som "supersub" fremover? Syns Enoch alltid har fått 10 min+, og har ikke levert nevneverdig (annet enn mot Watford).

Syns Tres kan få tillit fra benken allerede i denne kampen, bak Becks, Becchio og Grella.

delvis enig. Tres er bedre enn Enoch spør du meg, men syns vi skal kvitte oss med Tres i og med at han ønsker å spille førstelagsfotball et annet sted. Enten sats på han igjen eller selg han. Syns han er en god spiller som ikke fortjener reservelagsfotball. Grella bør være 1. innbytter også har jeg trua på Somma (uten å ha sett han veldig mye).
Pride of Yorkshire

Sander

Quote from: mac_gyver on September 25, 2009, 23:22:50
Quote from: JohnnyDouglas on September 25, 2009, 23:02:01
Er det bare jeg som kunne tenkt meg Kandol fremfor Enoch som "supersub" fremover? Syns Enoch alltid har fått 10 min+, og har ikke levert nevneverdig (annet enn mot Watford).

Syns Tres kan få tillit fra benken allerede i denne kampen, bak Becks, Becchio og Grella.

delvis enig. Tres er bedre enn Enoch spør du meg, men syns vi skal kvitte oss med Tres i og med at han ønsker å spille førstelagsfotball et annet sted. Enten sats på han igjen eller selg han. Syns han er en god spiller som ikke fortjener reservelagsfotball. Grella bør være 1. innbytter også har jeg trua på Somma (uten å ha sett han veldig mye).

Skal jeg spå ondskap, er jeg redd dette blir vårt første tap i ligaen. Tror lissom ikke helt på meg selv heller, men frykter det verste. Mk Dons borte blir tøft!!

Kandol fortjener nok å være der han er, om han er der.. Som noen skreiv, ga Grayson alle en ny sjanse, spørs vel heller på hvem som tok sjansen, ikke Tresor. Både Enoch og Tresor har gjort det godt på reservelaget, men håper å se Grella før noen av disse. Mener Grella er en mye smartere og teknisk spiller enn de to andre. Han er fremtiden for Leeds, det er ikke Kandol eller Showunmi.. Har selv sansen for sistnevnte, men blir ikke stort utav det han gjør på banen dessverre.. Selv med farten og tildels pasningene, er mannen altfor klønete og for dårlig i avslutningene til å bli en stor spiller for oss..

testo

MK Dons v Leeds United: Naylor set for Dons

« Previous « PreviousNext » Next »View GalleryPublished Date: 26 September 2009
By Sam Rider
League one: CAPTAIN Richard Naylor is in contention for his first appearance of the season as Leeds face one of their toughest games of the campaign at MK Dons.
Leeds remain unbeaten in League One this season and Paul Ince's Dons, who lie five points behind United in fourth, will provide the sternest test yet of their title aspirations.

"We've given ourselves a platform with the start we've had, With the results and the performances, and it's back to reality now," said United manager Simon Grayson.

"It's got the ingredients of a good game. There'll be a good crowd and it's two contenders who are looking to get promoted."

Naylor's return following a back operation offers Grayson a selection dilemma in the centre of defence following the commendable performances of Lubomir Michalik and Patrick Kisnorbo in his absence.

Hat-tricks from Tresor Kandol and Enoch Showunmi in the reserves' 6-1 win at Scunthorpe in midweek mean competition for places is as fierce as ever.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Som sagt i et tidligere innlegg så er det et helt annet lag vi stiller med i år enn i fjor.

Quote from: testo on September 20, 2009, 13:06:03
Quote from: fmtj on September 20, 2009, 11:43:54
En av de vanskelige kampene dette ja!!! Dons er gode hjemme og i fjor fikk vi bank der!

Riktig det at vi tapte der i fjor, 3-1 mål av Snoddy,men det laget vi stillte med i fjord blir nærsagt som dagens 2 lag.
Hva gikk galt ifjor:

1 Macca med sine dårlige valg(stadig forandring i laget)
2 Lucas i buret,
3 en franskmann på lån eller noe sånt,
4 vi hadde tapt 4 på rad før denne kampen,
5 Beckford ute med skade(forhåpentligvis)
6 snytt for straffe
7 Dommern heter Bates (mulig en sur fetter)  ::)
Det er sikkert flere grunner også,men i hovedsak så var vi ikke i siget,men skikkelig på hæla.
Statestikken fra ifjor ser ikke så halvgæli ut,men det er resultatet som teller til slutt.

Milton Keynes Dons   
Leeds United
Goals:   3   1
Possession:   46   54
Shots On Target:   8   6
Shots Off Target:   4   7
Corners:   9   5
Fouls:   12   6
Most Fouls:   Baldock (4)   Assoumani (2)
Yellow Cards:   0   0
Red Cards:   0   0
Scorers:    O'Hanlon (10)
Wilbraham (16)
Wilbraham (54)
    Snodgrass (48)

Laget :08/09

Lucas, Assoumani, Marques, Michalik (Richardson 46), Sheehan, Kilkenny, Delph, Douglas, Howson (Showunmi 76), Snodgrass, Becchio. Subs: Ankergren, Hughes, Elliott.

Laget mot Gillingham 19/9 09:

Higgs, Crowe (Kilkenny 67), Bromby, Kinsorbo, Hughes, Snodgrass (Michalik 67), Doyle, Howson, Johnson, Becchio (Grella 80), Beckford. Subs: Ankergren, Prutton, Robinson, Showunmi

Jeg ser store forskjeller her,og det gleder meg
Dette kan ikke bli noe annet enn 3 nye P and  still on top. ;D

Jeg har fortsatt troen på at vi reiser kjerringa imorgen,hmmm  idag  ;D

Litt lesing fra siste møte med MKD
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11510.0
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Dennis

Den vanskeligste kampen så langt i serien, tre poeng her ville vært knall!
8)
Marching on together!

TK20

Tipper denne:

Higgs
Crowe - Kisnorbo - Bromby - Hughes
Snodgrass - Howson - Doyle - Johnson
            Beckford - Becchio

Subs: Ankergren, Naylor, Michalik, Kilkenny, Robinson, Grella, Kandol.

Og så vinner vi 2-1 etter mål av Johnson og Kilkenny.

sportcarl1

hoppas på detta lag
higgs
crowe kisnorbo naylor hughes
snoddgrass howson doyle johnson
bechio beckford
ankergren bromby michalik, kilkenny kandol grella

lufc86

Ein særs vanskeleg kamp i dag, men har trua på tre poeng.

Håpar at Lubo framleis er å finna i startoppstillinga i dag, etter fleire gode opptredenar i år meinar eg han fortenar ein sjanse til. Dessutan trur eg det kan bli for tidleg for Naylor og Parker på backplassen.

Her er mitt val:
Higgs,
Crowe, Michalic, Kisnorbo, Hughes
Snodgrass, Howson, Doyle, Johnson
Beckford, Becchio

Subs: Ankergren, Bromby, Prutton, Kilkenny, Enoch, Grella, Naylor
@m_sortland på twitter

LEO

Parker er jo uaktuell

Men jeg så kampen mot Giliingham at Bromby ble lurt og gadd ikke spurte tilbake. Han bare jogget tilbake.  Det er et dårlig trekk.

Vi må enten fortsette med LUBO eller sitte inn vår kaptein.

Hva med å bytte ut venstre back Hughes som åpenbart er vårt svakeste kort ?

metaljon

The Chief!

always Leeds

sesongens viktigste bortekamp, so far - med 3p her har vi lagt en av opprykksrivalene 8p bak oss - come on Leeds

Rudi G.

I dag får vi vise hva vi duger til. Med seier har vi skaffet oss en 8 poengs luke ned til Dons, ikke det at jeg frykter Dons men det er greit å dra i fra og vise hvor skapet står.

Vi vinner i dag.

Jeg har troen!

Lawerve

Andy Hughes på backen er vårt svakeste punkt. Michalik har skyld i målet mot Liverpool. Vrakes han hadde jeg foretrekket Naylor, men Bromby går nok inn ettersom Naylor ikke er 100% kampklar.

Laget:

Higgs
Crowe Kisnorbo Bromby Hughes
Snoodgrass Howson Doyle Johnson
Beckford Becchio

Skulle hatt en ny v.back om vi rykker opp og ett rivjern på midten. Stallfyllet som Kandol & co må sendes bort.....

Dagens kamp er den største testen sålangt i årets L1.

MOT
SUPER LEEDS

newsome

auren

Quote from: Lawerve on September 26, 2009, 15:12:29
Andy Hughes på backen er vårt svakeste punkt. Michalik har skyld i målet mot Liverpool. Vrakes han hadde jeg foretrekket Naylor, men Bromby går nok inn ettersom Naylor ikke er 100% kampklar.

Laget:

Higgs
Crowe Kisnorbo Bromby Hughes
Snoodgrass Howson Doyle Johnson
Beckford Becchio

Skulle hatt en ny v.back om vi rykker opp og ett rivjern på midten. Stallfyllet som Kandol & co må sendes bort.....

Dagens kamp er den største testen sålangt i årets L1.

MOT

Skyld og skyld fru blom. Hvis du har den tanken at alle baklengsmål har en "synder", så kan jeg være enig. Nå var målet til Liverpool av den heldige sorten. Et skudd som ble en pasning. At Michalik skal være 100% oppmerksom på dette kan ikke forlanges. Vil heller kreditere målet på kontoen flaks og dyktighet av Ngog.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

josoer

Ladder opp med "Marching on together".

Borte mot et meget bra lag. Blir jevnt og vanskelig.

B_Ød

ok, jeg er klar...bring it on MK!
Lykke tæl kara...
Ups & Ups!!

Ferre

Laget:

Higgs
Crowe
Bromby
Kisnorbo
Hughes
Snoddy
Howson
Doyle
Johnson
Beckford
Grella

Lawerve

Når man er såpass langt unna spissen så nære eget mål så er det for dårlig stopperspill... Det er ingen tabbe men mer ett "ballwatching" syndrom hos Michalik. Kisnorbo hadde vært i kroppen hans minuttet før episoden hadde oppstått. Nevnte Kisnorbo må være et scooop.
SUPER LEEDS

sveifors

Skikkelig syretest denne kampenn.

Klarer vi dette da er vi gode.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

josoer

Frykter denne Jermaine Easter(spiss på Dons).

laddi

SUBS
1. Casper Ankergren  (GK)     

6. Richard Naylor     

7. David Prutton     

8. Neil Kilkenny     

17. Lubomir Michalik     

18. Andy Robinson
Bergen Whites

Ferre

Benk:

Ankergren, Naylor, Prutton Kilkenny, Michalik, Robinson.

Ingen Becchio, Showumni eller Kandol på benken. Bare 6 spillere...

soumoh

Hmm. Ingen Becchio? Er han skadet?
We'll be back.

Geiremann

Dette kan bli hva som helst, men jeg er troende nok til å sette penger på Leeds på oddsen ihvertfall.  :-\
Member of "The Peterborough eight".

laddi

Quote from: josoer on September 26, 2009, 15:31:41
Frykter denne Jermaine Easter(spiss på Dons).

Ingen Easter blant 18 mannstroppen til MK!
Bergen Whites

laddi

TEAM
12. Willy Gueret
4. Mathias Doumbe
23. Darren Powell
5. David McCracken
3. Dean Lewington
14. Lewis Gobern
7. Stephen Gleeson
16. Jason Puncheon
10. Jemal Johnson
26. Luke Chadwick
9. Aaron Wilbraham     
SUBS
17. Stuart Searle  (GK)
18. Richie Partridge
19. Jabo Ibehre    
20. Sol Davis    
21. Luke Howell
22. Peter Leven
25. Danny Swailes
Bergen Whites

auren

Hva er dette for noe vrøvl? Ingen spisser på benken? Kan ikke forstå at Somma, Showman, Kandol og Becchio er skadet samtidig. Hvorfor ingen 7.mann?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

soumoh

We'll be back.

Lawerve

Disse tre er "skumle" typer:

7. Stephen Gleeson
16. Jason Puncheon
9. Aaron Wilbraham
SUPER LEEDS