10 inntrykk av å ha sett Leeds - Liverpool

Started by Kato, September 22, 2009, 22:46:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

1. Mye positivt, blant annet godt organiserte.

2. Deilig å se Michalik knuse Ngog i lufta.

3. Vi er fysisk robuste, men likevel brukbart spillende.

4. Kisnorbo akkurat så bra som forventet på stopperplass.

5. Fint angrepsvåpen mot lag i balanse å slå lange på meget hodesterke Johnson

6. Snodgrass en god spiller, men virker ikke 100% fit.

7. Wiley en feig djevel, både han og linjevakta så lommetyven slå.

8. Beckford seg selv lik

9. Tempoet til Hughes det eneste som uroer litt.

10. Stemningen på Elland Road uslåelig, "you`re supposed to be in jail"

Papi

Snodgrass er banens beste spørr du meg.
Så om han ikkje er 100% fit har me mykje å se fram til.

Michalik spiller også veldig bra.
Trenger han storkamper for å få ut poensialet sitt?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Eriksen55

Totalt sett så sitter jeg faktisk med en god følelse, tross tap. Ligaen som teller...fortsetter vi slik så skal de andre lagene få slite big time!

Syntes Snoodgrass, Kirsnobo og Doyle viser at de kan spille på et høyt nivå...til dels Johnson og Lubo.  Becchio faller helt sammen, elendig i dag...og det idiotiske han gjorde ang det annulerte målet...tragisk!

Mye bra å ta med seg videre. Men kjenner jeg er litt bitter, hadde smakt med seier.

LEO

Svakheten var Hughes harn MÃ... bort.

Og så må dere som mener noe negativt om Snodgrass slutte, han var banens beste.

Har også sett ting i andre matcher som KUN han gjør.  Så kutt ut  !!!!

Kato

Snodgrass var god han, helt til han kledde på seg usynlighetskappa siste halvtimen

auren

Quote from: Papi on September 22, 2009, 22:50:45
Snodgrass er banens beste spørr du meg.
Så om han ikkje er 100% fit har me mykje å se fram til.

Michalik spiller også veldig bra.
Trenger han storkamper for å få ut poensialet sitt?

Snoddy var stor i perioder. Absolutt PL potensiale i den gutten. Michalik imponerte meg faktisk i dag, men han ble grusomt fraløpt av Gerrard på slutten. Minnet litt om Harte mot Beckham :)

Synes også Doyle skal ha cred, mens Beckford dessverre bommet på de sjansene han normalt setter i ligaen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Oppløftende med tanke på at vi har mange kamper vi skal vinne før mai. Greia er holde
prestasjonene oppe på et slikt nivå uke etter uke og delvis på pottitåkere med dålrig flomlysbelysning.

Tom S

God kamp av Leeds, dette var moro!

Imponert over ein del av kombinasjonene i angrep og presisjonen i pasninger. Bakover er vi også trygge. Det er lenge siden eg har sett eit såpass bra Leeds-lag!

Hadde vi hatt litt tur med våre avslutninger og ein dommer som ikkje feilaktig annulerer gållen så hadde vi nok vert i 4.runde no.

Så spørs det om gutta klarer å nullstille før kampen mot Dons, det er tross alt mykje viktigere. No har vi kost oss i kveld, lørdag er det alvor igjen.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Kjekt at en Snodgrass som ikke har vært opp mot fjorårsnivå leverte igjen (iallefall i 1.omg.).

Var det igjen slik at Beckford 'ikke leverte' når det gjaldt??? Han kom til sjanser, men i dag ble de ikke satt :(

Michalik var vel på nivå med låneoppholdstiden (men var i ubalanse ved målet). Og Kisnorbo stod frem mer og mer etter som kampen skred frem.

Crowe hjalp Snoddy til å gjøre høyresiden vår livlig i 1.omgang.

....

Ellers så var kanskje dette resultatet greit mht ligaen. Nå slapp vi å slite oss ut i 30 nye minutter før MK Dons. Og vi slapp at 'Liverpool' fortsatte å ligge i bakhodet til spillerne.
Ligacupen er feridg for i år. Bring on the League :)

Og nå blir de kanskje bare enda mer oppsatt av å gå tilbake til winning ways :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Jeg har bare en ting å si jeg...
Vi tapte med ÆREN I BEHOLD!

MOT
-SirOlsen-

auren

11. Vi tapte for første gang etter 15 strake hjemmeseire på Elland Road  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: auren on September 22, 2009, 23:09:59
11. Vi tapte for første gang etter 15 strake hjemmeseire på Elland Road  >:(

auren

Neida :)

De 15 er 15 ligakamper :)

Det er også en playoff-uavgjort som ikke teller i den statistikken. Og noen treningskamper.

Tell me  Tell me

Dylan

Peter7

Det er målene som teller ...

Imponert av Snodgrass spesielt i 1. omgang, Beccio var også bra; Kisnorbo meget god, Higgs også bra. Johnson har kommet seg betraktelig fra i fjor.

Beckford faller litt igjennom på dette nivået mot en solid (men treg) midtstopper, hadde mange sjanser uten uttelling.

De øvrige har nok ikke noe særlig å bidra med når vi er tilbake til premiership i 2011...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

berlin

Quote from: auren on September 22, 2009, 23:09:59
11. Vi tapte for første gang etter 15 strake hjemmeseire på Elland Road  >:(

auren

Vi tapte den 18'de kampen. I de 17 forutgående er det 15 ligaseire, en uavgjort (po-millwall) og en CC-seier (Watford). Blir ikke det riktig?

Treningskamper (pre-season) gjelder vel ikke, Asbjørn?  ???

jarle

Meget bra kamp...

Fortjener å vinne...
Tvilsom offside...ballen er vel nesten over linja og vil gå inn uansett.
Klart rødt til Masc... utrolig at dommeren som står rett bak ikke ser dette.

Vi ligner... nei jeg vil si VI ER ET FOTBALL LAG IGJEN!!!

KONGE!!!

Rudi G.

Quote from: jarle on September 22, 2009, 23:25:19
Meget bra kamp...

Fortjener å vinne...
Tvilsom offside...ballen er vel nesten over linja og vil gå inn uansett.
Klart rødt til Masc... utrolig at dommeren som står rett bak ikke ser dette.

Vi ligner... nei jeg vil si VI ER ET FOTBALL LAG IGJEN!!!

KONGE!!!

;D

baste

Er veldig fornøyd med det Leeds presterer, spiller seg sikkert ut av situasjoner...
Lover bra for resten av sesongen..og 38 000 tilskuerer gitt.

Marching on together

Asbjørn

Quote from: berlin on September 22, 2009, 23:15:12

Treningskamper (pre-season) gjelder vel ikke, Asbjørn?  ???

Njei... den var bare tull fra min side. Men de 15 games winning steak at home er altså fortsatt intakt, det var mitt poeng, her fra helgens YEP

QuoteUnited's 15th consecutive league win at home was perfect preparation for the arrival of Liverpool in the third round of the cup tomorrow night
Tell me  Tell me

Dylan

SveinArve

Ka i alle dager ingen nevner Kisnorbo for?? Mannen var no banens klart beste spiller! Gjorde ingen feil!!!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

samadhi

Synes slettes ikke at Beckford faller igjennom i dag. I motsetning til andre storkamper (playoff) jeg har sett han i så var han i dag aktiv og kom til flere store sjanser. Kom seg løs fra gode PL stoppere flere gangen og bare uheldige avslutninger gjør at han ikke får mål.

Har jo en klasseavslutning da han nesten brasser fra 5 meter, men dessverre gikk den over...
marching on together,
derudaf forever...

GeirO

På bakgrunn av at jeg rangerer Liverpool B på nivå med gode Championshipslag, er jeg skuffet over kampen og spillet i angrep i dag.

Burde være mulig, i den formen vi er i og stinn brakke med stor stemning, å slå et CCC-lag. Ble en liten tentamen foran neste år, og den strøk vi på.

Men, vi kan fortsatt bli bedre, og sannsynligvis holder dette i massevis for opprykk, og det er det som er viktig nå.
MOT

Asbjørn

Quote from: samadhi on September 22, 2009, 23:37:03

Har jo en klasseavslutning da han nesten brasser fra 5 meter, men dessverre gikk den over...

DER han burde ha holdt hodet kaldt og heller videreformidlet ballen til ? som stod for omtrent blank goal...

...ellers følger jeg deg
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: GeirO on September 22, 2009, 23:40:19
På bakgrunn av at jeg rangerer Liverpool B på nivå med gode Championshipslag, er jeg skuffet over kampen og spillet i angrep i dag.

Burde være mulig, i den formen vi er i og stinn brakke med stor stemning, å slå et CCC-lag. Ble en liten tentamen foran neste år, og den strøk vi på.

Marginer, min venn, bare marginer skilte at vi ikke satte (dvs fikk godkjent) noen av de mange sjansene våre.

At vi gikk litt tom mot slutten får vi tåle.

Tell me  Tell me

Dylan

MacMurder

Enig med deg, Svein Arve. Kisnorbo var uten tvil MOM. Michalik imponerte også selv om det skorter litt på tempo. Høyresiden med Snodgrass og Crowe leverte varene særlig i 1ste omgang. Jevnt over meget solid. Blir nok et positivt hodebry for Larry å sette sammen midtforsvaret mot MK til helga, med unntak av Kisnorbo som er bankers!

Per Arne

Quote from: SveinArve on September 22, 2009, 23:35:16
Ka i alle dager ingen nevner Kisnorbo for?? Mannen var no banens klart beste spiller! Gjorde ingen feil!!!

Helt enig!! Outstanding!! Full kontroll og herlige tacklinger...

mac_gyver

Utrolig bra av oss helt til l'pool putta. Utrolig imponert av det jeg så i dag. Til tider lekestue for oss ;D Ingen problemer med å ryke ut på denne måten. Nå er vi ferdig med denne drittcupen og kan konse om opprykk og malingscupen ;)
Pride of Yorkshire

euphor9

Quote from: samadhi on September 22, 2009, 23:37:03
Synes slettes ikke at Beckford faller igjennom i dag. I motsetning til andre storkamper (playoff) jeg har sett han i så var han i dag aktiv og kom til flere store sjanser. Kom seg løs fra gode PL stoppere flere gangen og bare uheldige avslutninger gjør at han ikke får mål.

Er faktisk helt enig med deg. Syntes han spilte bra idag.

ragnar

Ble imponert av Leeds i dag. Mye godt spill, mange fine kombinasjoner offensivt, god kontroll defensivt og god jobbing. Howson og Hughes var vel de eneste som jeg syntes utmerket seg litt defensivt. Ikke så synlige.

Men fortsetter Leeds i dette sporet kommer vi til å vinne L1 i år med god margin.  8)
*In El Loco we trust!*

Blank_File

Jeg er rett og slett i godt humør om sant skal sies. Har fått sett to kamper i år, og med tanke på at den første var mot Darlington er dette bare helt fantastisk mye bedre. Utrolig gøy å få se det Kirwin og Gray snakker om på radioen altså. Helt fantastisk. Elland Road fullsatt. Jeg vil hjem til PL fort!

R - R

Quote from: GeirO on September 22, 2009, 23:40:19

Dette må vere ein av dei minst gjennnomtenkte påstandane på lenge. Liverpool møtte eit lag med spelarar som hadde spelt på dei fleste PL-lag. Forsvaret til Liverpool besto av fire landslagsspelarar. Dossena spelte seinast for Italia i sommar, Carragher er ute pga han takka nei. På midten stilte dei med Riera, som var fast i heile fjor. Mascherano som var sterkt ønska av Barca, Aurelio som var fast i fjor, og Spearing som er up-and-coming. På topp brukte dei N'gog og Babel, som begge har fått ein del kampar.

Eg er stolt over det Leeds presterte. Såg kampen med fleire kompisar, og samtlege var overraska over nivået på Leeds og skraut av laget og meinte vi var uheldige. Sjølv om dei mangla nokre spelarar, så var det likefullt eit godt lag vi møtte. Eg synst heile laget presterte. Klart, Beckford skulle gjerne ha scora, men å seie at han falt gjennom?? Han kom jo til fleire sjansar og parkerte forsvaret til Liverpool. Med litt hell kunne han putta både to og tre mål. Veldig godt fornøgd med midtstopparparet. Paddy e ein herleg spelar, heilt etter min smak. Glad for å sjå Lubo markere seg igjen, vi er godt forspent på midtstopparplass! Naylor kan faktisk få problem med å spele seg rett inn igjen med det første! På midten står spesielt Snoddy fram, noko som er gledeleg sidan han har hatt ein litt off-season så langt. Alt i alt så var det oppløftande å sjå Leeds, ikkje minst sjå Leeds kle av Liverpool til tider.

Målet skulle stått. Ballen var inne før Becchio rørte ballen. Dessutan trur ikkje eg dommaren dømte på han, men dømte istaden feilaktig på Beckford. Mascherano skulle ha vore utvist. Det er ingen naturleg bevegelse han gjer, så han skulle ha vore i garderoben.

No må vi berre kome oss ut av denne divisjonen!
- Rune