Skrevet av Emne: Ser positivt ut det som skjer med klubben resultatsmessig, men hva skjer videre  (Lest 13209 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
HHEHE. Hvis du tror dagens spillere spille på Leeds fordi de vil vinne noe. Ja da tror jeg også på julenissen. Nå skal jeg synse ltt. Den dagen Leeds er  Premer League og satser på å vinne medaljer. Ja det er den dagen hvor den billgste spllleren på laget vil koste minimum 3 mill pund

Dagens spillere spiller for Leeds for at de vil vinne L1 og rykke opp med Leeds. Er det å tro på julenissen h.b?

h.b

  • Gjest
Nå er det Premier League som snakkes om da. Jeg er ikke redd for at vi ikke vinner League One. Men jeg er bekymret over antall spllere vi må kvitte oss med når vi rykker opp til CCC

Tom S

Nå er det Premier League som snakkes om da. Jeg er ikke redd for at vi ikke vinner League One. Men jeg er bekymret over antall spllere vi må kvitte oss med når vi rykker opp til CCC

De spillerene vi har idag kommer aldri til å vinne PL, det har du heilt rett i, men dagens mannskap skal vinne L1 for oss.
Det er nok kanskje berre 2-4 av dagens som spillere som vil klare seg i PL.

Deler ikkje din bekymring for antal spillere vi må kvitte oss med når vi er i CCC, meiner vi ikkje treng meir enn 3-4 forsterkinger for å kjempe om opprykk til PL.
Og så må videre gradvis styrke laget i årene som kommer i takt med marsjen tilbake til toppen.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Nå er det Premier League som snakkes om da. Jeg er ikke redd for at vi ikke vinner League One. Men jeg er bekymret over antall spllere vi må kvitte oss med når vi rykker opp til CCC

Du spør om dagens spillere og de spiller i L1 og amisjonene deres akkurat nå er nok å vinne L1. Vi for ta en divisjon om gangen h.b og ikke ta sorgene på forskudd. :)

gill

Siden du er spåmann h.b, kan du fortelle oss hvordan det går mot MK Dons imorgen?
 

Rudi G.

  • Gjest
Siden du er spåmann h.b, kan du fortelle oss hvordan det går mot MK Dons imorgen?

Det kan til og med jeg svare på og jeg kan ikke spå. Vi vinner.

Jeg har troen!

LeedsU878

Nå er det Premier League som snakkes om da. Jeg er ikke redd for at vi ikke vinner League One. Men jeg er bekymret over antall spllere vi må kvitte oss med når vi rykker opp til CCC

Nå tror jeg vi må ta en ting om gangen her. For alt jeg vet kan vi rykke rett ned igjen fra CCC. Jeg tror ikke på dette, da jeg mener at stallen er sterk nok til å holde seg der. En annen mulighet er at vi blir i CCC i mange år, noe som sikkert kommer til å skje.

Penger er på ingen måte alt - Bare se på QPR. De var verdens rikeste klubb, men var ikke i nærheten av opprykk.

Måten å komme seg tilbake er å bygge opp klubben sakte men sikkert, og ikke engang tenke på å gamble. Som jeg har nevnt tidligere, er talentutvikling veien frem for Leeds, og blir også veien tilbake til Premier League. Det er nok ikke motorveien, men den eneste riktige måten mener nå jeg.

Vi ønsker alle å spille storkamper igjen, men det viktigste må vel være å bygge et fundament for fremtiden, eller hva?
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

berlin

Nå er det Premier League som snakkes om da. Jeg er ikke redd for at vi ikke vinner League One. Men jeg er bekymret over antall spllere vi må kvitte oss med når vi rykker opp til CCC

Mener du det? I tilfelle er det en sensasjonell helomvending.  ;D

DenHviteYeboah

Nå er det Premier League som snakkes om da. Jeg er ikke redd for at vi ikke vinner League One. Men jeg er bekymret over antall spllere vi må kvitte oss med når vi rykker opp til CCC

Nå tror jeg vi må ta en ting om gangen her. For alt jeg vet kan vi rykke rett ned igjen fra CCC. Jeg tror ikke på dette, da jeg mener at stallen er sterk nok til å holde seg der. En annen mulighet er at vi blir i CCC i mange år, noe som sikkert kommer til å skje.

Penger er på ingen måte alt - Bare se på QPR. De var verdens rikeste klubb, men var ikke i nærheten av opprykk.

Måten å komme seg tilbake er å bygge opp klubben sakte men sikkert, og ikke engang tenke på å gamble. Som jeg har nevnt tidligere, er talentutvikling veien frem for Leeds, og blir også veien tilbake til Premier League. Det er nok ikke motorveien, men den eneste riktige måten mener nå jeg.

Vi ønsker alle å spille storkamper igjen, men det viktigste må vel være å bygge et fundament for fremtiden, eller hva?
Bygge opp klubben sakte,men sikkert....problemet er at når vi får frem en del gode spillere står de største klubbene i kø med sjekkheftet og byr på dem.Da klarer ikke Leeds å si nei bare prisen er høy nok.Så forsvinner 3-4 stjerner,og vi må begynne på nytt...det er pokker til greier.Har vi nok penger derimot.....

LeedsU878

Sant det, men vi må jo skaffe disse pengene. Og her er salg av talenter dessverre nødvendig.Vi må prioritere å tilbakebetale gjelden, og tilbakekjøp av ER og TA.

Klarer vi det har vi kommet ganske langt.
« Siste redigering: September 25, 2009, 19:41:00 av LeedsU878 »
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Wannabe

Jeg har vært Leeds supporter lengre enn mange av dere har levd. Jeg angrer absolutt ikke på at jeg er Leeds supporter. Men hvis dere hadde lest litt mellom linjene og sett at det er misunnelsen jeg faktisk nevner når jeg sier Gllingham supporter har det enklere. Vi gjorde en god kamp mot Liverpool. Men fra det å gjøre en god kamp til det faktisk å ha suksess i serien. Ja det kan være langt fra hverandre.Jeg er ikke redd for at Leeds ikke skal rykke opp til ccc. Men jeg er desverre redd for realitetene når vi stiller i ccc. Det er mange gjennom tiden som har gjort en kjempekamp mot lag høyere plassert i ligasystemet enn Liverpool.Dere her inne nevner PL innen 3-4 år. Jeg tror desverre vi får en blåmandag når det gjelder dette. I verste fall rykker vi rett ned igjen fra ccc og må starte på scratch.Det at vi har en eier som ikke vil spytte inn penger i klubben gjør meg bekymret. Det er ingenting som tyder på at Bates vil innvestere i CCC.Og uten eiere som verken vil spytte inn penger eller eier penger.Ja da er jeg desverre redd for at Leeds aldri  kommer noen vei.
Skal Leeds komme langt. ja da må vi tenke hva som er feil i gode tider. Ellers kommer blåmandagen raskere enn dere aner
Dette er jo optimistiske toner fra din kant! Jeg gikk til tråden etter oppslaget på førstesiden med uthevelsen med svær, rød skrift, og sier bare: Vi er straks tilbake! Jeg har troen, enda det bare er inneværende sesong du er optimistisk med tanke på!

MOT
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ser positivt ut det som skjer med klubben resultatsmessig
« Svar #71 på: September 25, 2009, 20:17:45 »
Nå er det Premier League som snakkes om da. Jeg er ikke redd for at vi ikke vinner League One. Men jeg er bekymret over antall spllere vi må kvitte oss med når vi rykker opp til CCC

Mener du det? I tilfelle er det en sensasjonell helomvending.  ;D

Det er det som stadig blir hevdet; Håkon er en ukuelig optimist, men tør bare sjelden å vise det. Selv jeg er slett ikke sikker på at vi vinner divisjonen, men håper da vi i det minste kaprer andreplassen og direkteopprykket.
Så Håkon går meg en god gang i optimisme   ;D

PS! Men trådtittelen din, Håkon, var vel all-time-worst angående lengde i alle fall (så jeg forkortet den litt, hehe)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jarle

h.b... vi må nyte disse dagene vi har nå!!!  ;D

Det var den beste Leeds kvelden jeg kan huske på lang tid!!!
Potensialet i dette laget er større en jeg trodde...

En enslig Liverpool kamp betyr ikke at vi er et godt CC lag... men det jeg så var meget positivt.
Dette er et lag å bygge videre på...

Solid fra keeper og forsvar! ( her har vi spillere i bakhånd i tillegg... (MArques er vel veldig langt unna laget nå)
Midtbanen litt veik til tider men jobber bra mangler litt fart i forhold til Lpool.
Snood tør utfordre PL backer og med suksess...
Beckford jobber bra og kommer til nok muligheter til at vi kan vinne
Argentinern vokser og gjør mye bra


Vi har gode spillere på benken!!!

Grayson vokser dag for dag!

Bates er den samme og vi har noen utfordringer økonomisk.

Grayson gjør alt riktig... sportlig suksess er alt han kan gjøre noe med!




Rudi G.

  • Gjest
h.b... vi må nyte disse dagene vi har nå!!!  ;D

Det var den beste Leeds kvelden jeg kan huske på lang tid!!!
Potensialet i dette laget er større en jeg trodde...

En enslig Liverpool kamp betyr ikke at vi er et godt CC lag... men det jeg så var meget positivt.
Dette er et lag å bygge videre på...

Solid fra keeper og forsvar! ( her har vi spillere i bakhånd i tillegg... (MArques er vel veldig langt unna laget nå)
Midtbanen litt veik til tider men jobber bra mangler litt fart i forhold til Lpool.
Snood tør utfordre PL backer og med suksess...
Beckford jobber bra og kommer til nok muligheter til at vi kan vinne
Argentinern vokser og gjør mye bra


Vi har gode spillere på benken!!!

Grayson vokser dag for dag!

Bates er den samme og vi har noen utfordringer økonomisk.

Grayson gjør alt riktig... sportlig suksess er alt han kan gjøre noe med!





Bra fokus Jarle!  ;D 8)
« Siste redigering: September 25, 2009, 20:27:30 av Rudi G. »

h.b

  • Gjest
Siden du er spåmann h.b, kan du fortelle oss hvordan det går mot MK Dons imorgen?
Kampen i morgen vinner Leeds 4-1

Tom S

h.b... vi må nyte disse dagene vi har nå!!!  ;D

Det var den beste Leeds kvelden jeg kan huske på lang tid!!!
Potensialet i dette laget er større en jeg trodde...

En enslig Liverpool kamp betyr ikke at vi er et godt CC lag... men det jeg så var meget positivt.
Dette er et lag å bygge videre på...

Solid fra keeper og forsvar! ( her har vi spillere i bakhånd i tillegg... (MArques er vel veldig langt unna laget nå)
Midtbanen litt veik til tider men jobber bra mangler litt fart i forhold til Lpool.
Snood tør utfordre PL backer og med suksess...
Beckford jobber bra og kommer til nok muligheter til at vi kan vinne
Argentinern vokser og gjør mye bra


Vi har gode spillere på benken!!!

Grayson vokser dag for dag!

Bates er den samme og vi har noen utfordringer økonomisk.

Grayson gjør alt riktig... sportlig suksess er alt han kan gjøre noe med!





Enig Jarle!

Kampen mot Lpool er det beste eg har sett av eit Leedslag på lang, lang tid.
Støtter det du seier om trygt forsvar og tør utfordre framover (og med hell!).
Heilt klart ser vi også at det er tempoforskjell på lagene, men det skulle berre mangle når vi møter PL-motstand. Men, vi utjemner det ganske bra med innsats og vilje.

Klarer vi å prestere opp mot det vi såg mot scousers videre også i serien, ja da kan det bli ein skikkelig artig sesong.


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Siden du er spåmann h.b, kan du fortelle oss hvordan det går mot MK Dons imorgen?
Kampen i morgen vinner Leeds 4-1

slenger et par hundre på oddsen jeg da, håkon. takk for tipset ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sander

h.b... vi må nyte disse dagene vi har nå!!!  ;D

Det var den beste Leeds kvelden jeg kan huske på lang tid!!!
Potensialet i dette laget er større en jeg trodde...

En enslig Liverpool kamp betyr ikke at vi er et godt CC lag... men det jeg så var meget positivt.
Dette er et lag å bygge videre på...

Solid fra keeper og forsvar! ( her har vi spillere i bakhånd i tillegg... (MArques er vel veldig langt unna laget nå)
Midtbanen litt veik til tider men jobber bra mangler litt fart i forhold til Lpool.
Snood tør utfordre PL backer og med suksess...
Beckford jobber bra og kommer til nok muligheter til at vi kan vinne
Argentinern vokser og gjør mye bra


Vi har gode spillere på benken!!!

Grayson vokser dag for dag!

Bates er den samme og vi har noen utfordringer økonomisk.

Grayson gjør alt riktig... sportlig suksess er alt han kan gjøre noe med!





Blir litt skremt av slike innlegg fra deg Jarle. Sikker på ikke Bates tippa på Pool??  ;) ;D ;D
 

jarle

Du ser vel at jeg ikke har endra syn på Bates... ;D


jarle

og by the way... heller ikke endret syn på at vi stort sett har vært en skandale av et fotball lag i altfor mange år!!

Men den som klarer å motbevise det ønsker jeg å ta en prat med  ;D


Er Grayson den nye Revie? - han bygde også fra bånn!!!

Tom S

og by the way... heller ikke endret syn på at vi stort sett har vært en skandale av et fotball lag i altfor mange år!!

Men den som klarer å motbevise det ønsker jeg å ta en prat med  ;D


Er Grayson den nye Revie? - han bygde også fra bånn!!!

Enig, det er en skandale at Leeds United roter rundt på nivå 3 i England, ingen tvil om det!
COME ON LEEDS !!

Dennis

og by the way... heller ikke endret syn på at vi stort sett har vært en skandale av et fotball lag i altfor mange år!!

Men den som klarer å motbevise det ønsker jeg å ta en prat med  ;D


Er Grayson den nye Revie? - han bygde også fra bånn!!!

Enig, det er en skandale at Leeds United roter rundt på nivå 3 i England, ingen tvil om det!

Er det noen som ikke synes det?  ::);)
Marching on together!

Per Arne

  • Gjest
1. Det er lov å være "negativ" på dette forumet.
2. Det er lov å la være å kommentere på innlegg man ikke "liker" eller finner "latterlig".
3. En enkel og god norm er at man diskuterer sak og ikke person.
4. Noen ganger kan det være lurt å telle til 10 før man poster et innlegg.  ::)

Hva mener du? At h.b skal få lov til å dominere forumet med negative og usaklige innlegg om Leeds og personer tilknyttet klubben, uten at vi andre skal kunne ta til motmæle?
???

Hvordan klarer du å konkludere med at det er det han mener? Hvilket av punktene gir uttrykk for at du ikke har lov til å motargumentere?

Pkt. 2 f.eks.

Helt feil. Punktet går på at "det er lov å ikke kommentere" andres innlegg. Ikke at det ikke er lov å kommentere. Det tror jeg de fleste har oppfattet. Om man ikke vil kverulere, da...

 ;D

Gidder ikke å kommentere sånt tøv. Hele denne tråden er meningsløs, og fortjener egentlig ingen kommentarer. Om man ikke vil kverulere, da...

Ja, er vel helst du som tøver her. Flott at du ikke gidder mer. Da slipper man forklare ganske tydelige ting...

 ;D

Jon R

og by the way... heller ikke endret syn på at vi stort sett har vært en skandale av et fotball lag i altfor mange år!!

Men den som klarer å motbevise det ønsker jeg å ta en prat med  ;D


Er Grayson den nye Revie? - han bygde også fra bånn!!!

Morsomt at du klarer å leve i nuet, jarle.  ;)

Grayson har vært stor så langt..som man-manager, motivator, taktiker, talenspeider, menneske...tenker før han snakker...opplagt en klok mann med is i magen. "Alle" i stallen har fått en sjanse til bevise at de er gode nok..mange av "fiaskoene" har grepet sjansen og bevist at de holder mål. Vi har en bunnsolid keeper  som ble aret virker pottetett nesten uavhengig av hvem som spiller der. Spissene scorer mål...midtbanen scorer mål. Poengfangsten er upåklagelig. Alt peker i riktig retning, the future looks bright! Så ja: Grayson kan bli en legende.   ;D

PS: Det eneste "bruddet" i mønsteret så langt jeg kan se, er "utfrysningen" av Tresor kandol, mannen som har scoret over to mål i snitt på reserevelaget. What`s up Larry?    ???
Jon R.

Promotion 2010

og by the way... heller ikke endret syn på at vi stort sett har vært en skandale av et fotball lag i altfor mange år!!

Men den som klarer å motbevise det ønsker jeg å ta en prat med  ;D


Er Grayson den nye Revie? - han bygde også fra bånn!!!

Morsomt at du klarer å leve i nuet, jarle.  ;)

Grayson har vært stor så langt..som man-manager, motivator, taktiker, talenspeider, menneske...tenker før han snakker...opplagt en klok mann med is i magen. "Alle" i stallen har fått en sjanse til bevise at de er gode nok..mange av "fiaskoene" har grepet sjansen og bevist at de holder mål. Vi har en bunnsolid keeper  som ble aret virker pottetett nesten uavhengig av hvem som spiller der. Spissene scorer mål...midtbanen scorer mål. Poengfangsten er upåklagelig. Alt peker i riktig retning, the future looks bright! Så ja: Grayson kan bli en legende.   ;D

PS: Det eneste "bruddet" i mønsteret så langt jeg kan se, er "utfrysningen" av Tresor kandol, mannen som har scoret over to mål i snitt på reserevelaget. What`s up Larry?    ???
[/b]

Jeg er ganske fasinert over dette jeg også. Både Macca og Grayson mener visstnok det samme. Hva har Kandol gjort eller sagt?? som får lederne til å sky ham som pesten...?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973