Skrevet av Emne: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600  (Lest 57047 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #30 på: September 28, 2009, 21:05:39 »
Tror ikke kanalen ligger inne i den norske viasatpakken.


Men er det ingen andre enn meg som synes det er en SMULE rart at det kun er en svensk kanal, og INGEN andre, som sender kampen?

SirOlsen

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #31 på: September 28, 2009, 21:36:40 »
er det ikke Sky som har rettighetene til å vise kampene da?.. da skulle en jo tro at siden vises på tv4 sport, så sender også sky den vel?...
-SirOlsen-

LEO

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #32 på: September 28, 2009, 21:50:26 »
Leste et sted at Charlton har kun møtt bånnlag ?? :-\
 

Boxman

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #33 på: September 28, 2009, 21:56:47 »
Dougie sjekker opp om de kan få TV4 Sport på Three Lions' parabolpakke, i morgen. Jeg legger ut info så fort jeg får tilbakemelding.
Proud to be Leeds!

Sleivind

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #34 på: September 28, 2009, 22:00:17 »
er det ikke Sky som har rettighetene til å vise kampene da?.. da skulle en jo tro at siden vises på tv4 sport, så sender også sky den vel?...

Ingen engelske kanaler sender kampen. Tviler uansett at noen vil "ofre" en PL-kamp for å sende et league 1-oppgjør.

Blank_File

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #35 på: September 28, 2009, 22:11:25 »
Vi MÃ… til bunns i dette! Jeg holder ikke ut å vite at det finnes muligheter for kamp en eller annen plass i dette langstrakte land uten at jeg for se den! En stream er godt nok altså, men jeg gjør hva som helst for å få se!

Sander

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #36 på: September 28, 2009, 22:40:47 »
Sendte inn mail til gode, gamle wembley, men fikk svar om å prøve bryggeriet. Gikk inn på programmet. Kampen er ikke satt opp (enda hvertfall) >:( www.bryggeriet.tv

Skal få sendt inn en mail til de og

Noen som vet om leeds kampen muligens blir sendt på puben i Tønsberg?
 

Sleivind

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #37 på: September 28, 2009, 22:47:58 »
Jeg har sendt mail til livesport247 om de kommer til å streame kampen, ikke fått svar enda. Kan heller ikke se at myp2p har satt opp kampen enda heller.

TK20

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #38 på: September 28, 2009, 23:31:33 »
Men er det ingen andre enn meg som synes det er en SMULE rart at det kun er en svensk kanal, og INGEN andre, som sender kampen?

En smule, ja. Kan ikke tenke meg det absurde scenario at TV4 sport drar ned til Leeds og gjør produksjonen selv. Kan heller ikke tenke meg at SkySports plutselig bestemmer seg for å produsere denne -- når den kræsjer med mange kamper to divisjoner over -- UTEN å sende den.

Er vel heller ikke aktuelt at TV4 Sport plutselig har fått lov til å plukke opp en live feed av den spinkle produksjonen LUTV pleier å gjøre. ITV har heller ikke satt opp kampen.

Klarer ikke å skjønne hva som er greia her. Alle kamper jeg kan huske å ha sett Leeds live i L1 har enten gått på fredager eller mandager, hvertfall ikke klokken fire på lørdager! Tipper TV4 Sport har driti seg ut, jeg.

EDITH: Ser denne siden har lagt opp en annonse for kampen:

http://www.livesoccertv.com/match/90495/leeds-united-vs-charlton-athletic/

Vet ikke om den er legit.
« Siste redigering: September 28, 2009, 23:39:01 av JohnnyDouglas »

Budda

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #39 på: September 29, 2009, 09:29:33 »
Er det noen som har sendt mail og fått bekreftet at kampen sendes? Høres litt rart ut
Endre

B_Ød

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #40 på: September 29, 2009, 11:41:48 »
Hva betyr dette "October 3, 2009 - 10:00am" fra denne "http://www.livesoccertv.com/match/90495/leeds-united-vs-charlton-athletic/"....er ikke dette litt mystisk ??
Ups & Ups!!

Klingen

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #41 på: September 29, 2009, 12:03:43 »
Kan da væra at denne kampen skal sendast på Viasat fotball????
Ser at dei ikkje har sett opp kva for ein kamp dei skal senda enno, så her er da berre å håpa og be.
Klingen
Medlemnr. 456

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds_Charlton
« Svar #42 på: September 29, 2009, 14:25:52 »
Siste:

Kampen sendes kun på TV4 sport og distiruberes ikke til bedriftsabonementer fra Viasat som de fleste fotballpuber har.

Har personlig stillt på dagelig leders kontor på Fotballpuben i dag og lagt fram vårt krav. Det jobbes nå intenst fra ledelsen på Fotballpuben for å finne smuthull slik at vi kan få sett denne kampen på lørdag. Er blitt lovet et svar i løpet av kvelden. Kommer tilbake og oppdaterer da.


Budda

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #43 på: September 29, 2009, 14:36:16 »
Siste:

Kampen sendes kun på TV4 sport og distiruberes ikke til bedriftsabonementer fra Viasat som de fleste fotballpuber har.

Har personlig stillt på dagelig leders kontor på Fotballpuben i dag og lagt fram vårt krav. Det jobbes nå intenst fra ledelsen på Fotballpuben for å finne smuthull slik at vi kan få sett denne kampen på lørdag. Er blitt lovet et svar i løpet av kvelden. Kommer tilbake og oppdaterer da.



Kilde, er du snill  ;)
Endre

Leif Egil

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #44 på: September 29, 2009, 14:44:10 »
Siste:

Kampen sendes kun på TV4 sport og distiruberes ikke til bedriftsabonementer fra Viasat som de fleste fotballpuber har.

Har personlig stillt på dagelig leders kontor på Fotballpuben i dag og lagt fram vårt krav. Det jobbes nå intenst fra ledelsen på Fotballpuben for å finne smuthull slik at vi kan få sett denne kampen på lørdag. Er blitt lovet et svar i løpet av kvelden. Kommer tilbake og oppdaterer da.


Jeg stiller på fottikken lørdag om kampen vises - MOT!
 

Boxman

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #45 på: September 29, 2009, 15:12:05 »
Som jeg har skjønt det, henger det sammen som følger:

BBC har rettighetene til The Football League. Og hver lørdag har de en hovedkamp, for "Match of the Day", som sendes lørdag kveld. På lørdag er den utvalgte kampen altså Leeds United - Charlton.

TV4 Sport har da kjøpt denne kampen av BBC. TV4 Sport er ikke en tilgjengelig kanal i Viasats kanalpakker. Ergo er det nok ikke mange som får sett kampen på denne kanalen, i Norge.

Fikk melding fra Dougie tidligere, om at Three Lions heller ikke har mulighet til å få inn denne kanalen. Så da er håpet at en annen kanal slenger seg på. Hva med å legge litt press på Viasat her?
Proud to be Leeds!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds_Charlton
« Svar #46 på: September 29, 2009, 15:20:50 »
Siste:

Kampen sendes kun på TV4 sport og distiruberes ikke til bedriftsabonementer fra Viasat som de fleste fotballpuber har.

Har personlig stillt på dagelig leders kontor på Fotballpuben i dag og lagt fram vårt krav. Det jobbes nå intenst fra ledelsen på Fotballpuben for å finne smuthull slik at vi kan få sett denne kampen på lørdag. Er blitt lovet et svar i løpet av kvelden. Kommer tilbake og oppdaterer da.



Kilde, er du snill  ;)

Avdelingen for bedriftsabonement hos Viasat, men for all del, det er ikke sikkert at mannen som satt der og svarte har full oversikt om hva engelske tv-kanaler gjør :)

Runar

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #47 på: September 29, 2009, 15:52:28 »
dersom fotballpuben i bergen viser kampen, bestiller jeg "høstferie" hjem omgående! Hva med Oslo Sportsbar noen som vet noe om de klarer å vise kampen?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds_Charlton
« Svar #48 på: September 29, 2009, 16:32:28 »
Siste:

Kampen sendes kun på TV4 sport og distiruberes ikke til bedriftsabonementer fra Viasat som de fleste fotballpuber har.

Har personlig stillt på dagelig leders kontor på Fotballpuben i dag og lagt fram vårt krav. Det jobbes nå intenst fra ledelsen på Fotballpuben for å finne smuthull slik at vi kan få sett denne kampen på lørdag. Er blitt lovet et svar i løpet av kvelden. Kommer tilbake og oppdaterer da.



Hva med et lukket arrangement (i høve Rudis 45,7 årsdag), da er det jo ikke i Fotballpub-regi  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #49 på: September 29, 2009, 16:38:57 »
Undertegnede vil berømme Rudis innsats med noe kaldt å skylle ned seieren med hvis det blir visning av kampen på Fotballpuben.

Kom igjen Rudi!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #50 på: September 29, 2009, 16:40:09 »
Nå har kampen kommet opp på programmet til myp2p:

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=51483&part=sports

Lover MEGET godt. Da satser vi på stream.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Leeds_Charlton
« Svar #51 på: September 29, 2009, 17:06:46 »
Som jeg har skjønt det, henger det sammen som følger:

BBC har rettighetene til The Football League. Og hver lørdag har de en hovedkamp, for "Match of the Day", som sendes lørdag kveld. På lørdag er den utvalgte kampen altså Leeds United - Charlton.

.....

Dette er riktig observert av Boxman.

Disse 'hovedkampene' på lørdag kl 16 har så langt denne sesongen også konsekvent blitt streamet av de bookmakerne som tilbyr streaming (ser bl.a at Leeds - Charlton har kommet opp på programoversikten til Bet365).

Det betyr ganske sikkert at de 'tradisjonelle' streamingsitene også vil tilby dette.

Selv ser jeg kampen live fra D12 på The John Charles Stand, så dere får ha lykke til folkens!  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Leeds_Charlton
« Svar #52 på: September 29, 2009, 17:10:11 »
Kampen er også satt opp på programoversikten til Bohemen i Oslo, men der vet en vel egentlig aldri om kampen blir vist når den kolliderer med Premier League fotball..... :(

http://www.bohemen.no/index.php/content/view/full/16983
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Jon R

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #53 på: September 29, 2009, 18:07:29 »
Kampen er også satt opp på programoversikten til Bohemen i Oslo, men der vet en vel egentlig aldri om kampen blir vist når den kolliderer med Premier League fotball..... :(

http://www.bohemen.no/index.php/content/view/full/16983

Ingen fare. Så lenge Kjell har satt kampen opp på sendeskjemaet, blir den vist. Er vi mange nok kan det til og med hende at vi prioriteres på storskjermen. :)
Jon R.

Budda

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #54 på: September 29, 2009, 18:08:54 »
Kampen er også satt opp på programoversikten til Bohemen i Oslo, men der vet en vel egentlig aldri om kampen blir vist når den kolliderer med Premier League fotball..... :(

http://www.bohemen.no/index.php/content/view/full/16983

Ingen fare. Så lenge Kjell har satt kampen opp på sendeskjemaet, blir den vist. Er vi mange nok kan det til og med hende at vi prioriteres på storskjermen. :)

Så det betyr at vi samles på Bohemen?
Endre

Jon R

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #55 på: September 29, 2009, 18:18:20 »
Kampen er også satt opp på programoversikten til Bohemen i Oslo, men der vet en vel egentlig aldri om kampen blir vist når den kolliderer med Premier League fotball..... :(

http://www.bohemen.no/index.php/content/view/full/16983

Ingen fare. Så lenge Kjell har satt kampen opp på sendeskjemaet, blir den vist. Er vi mange nok kan det til og med hende at vi prioriteres på storskjermen. :)

Så det betyr at vi samles på Bohemen?

Jeg har sendt en SMS til Nathan på Oslo Sportsbar. Han meldte tilbake at han sjekker ut saken og melder meg tilbake ASAP. Jeg legger ut en oppdatering under lokale avdelinger så raskt jeg vet noe mer. Følg med utover uken.  :)
Jon R.

torivar

  • Gjest
Sv: Leeds_Charlton
« Svar #56 på: September 29, 2009, 20:03:26 »
Nå har kampen kommet opp på programmet til myp2p:

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=51483&part=sports

Lover MEGET godt. Da satser vi på stream.

si meg, er det flere en meg som får "brudd" i sendingen på streaming (fra justin.tv)? Har opplevd å få svart skjerm og feilmelding om at det for øyeblikket er for mange fra mitt land som streamer, og at jeg kan løse dette med å oppgradere til etter eller annet. Anyone?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds_Charlton
« Svar #57 på: September 29, 2009, 20:07:44 »
Siste:

Kampen sendes kun på TV4 sport og distiruberes ikke til bedriftsabonementer fra Viasat som de fleste fotballpuber har.

Har personlig stillt på dagelig leders kontor på Fotballpuben i dag og lagt fram vårt krav. Det jobbes nå intenst fra ledelsen på Fotballpuben for å finne smuthull slik at vi kan få sett denne kampen på lørdag. Er blitt lovet et svar i løpet av kvelden. Kommer tilbake og oppdaterer da.



Kilde, er du snill  ;)

Avdelingen for bedriftsabonement hos Viasat, men for all del, det er ikke sikkert at mannen som satt der og svarte har full oversikt om hva engelske tv-kanaler gjør :)

Akkurat slik det nå ser ut så klarer ikke Fotballpuben å sende kampen da man vist nok bare kan abonere på TV4 sport i Sverige og må derfor ha svenskt kort og tuner. Jeg tok en telefon til Atle på Bohemen og han kunne bekrefte at de hadde svenskt kort og tuner og derfor kan vise kampen. Er det noen som sitter inne med andre opplysninger eller tips mottaes de med stor takk, for verken jeg eller Fotballpuben har gitt opp håpet om å få sett/vist kampen på lørdag.

http://liveonsat.com/LJ_Sport_foot_english_all.php

« Siste redigering: September 29, 2009, 20:27:25 av Rudi G. »

Boxman

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #58 på: September 29, 2009, 20:29:19 »
For de av dere i Trondheim, kan jeg si at det er mulig Three Lions vil prøve å streame kampen. Usikker på kvaliteten, men Dougie skal i hvert fall sjekke opp, så legger jeg ut svar her så fort det foreligger.
Proud to be Leeds!

Budda

Sv: Leeds_Charlton
« Svar #59 på: September 29, 2009, 20:43:17 »
Siste:

Kampen sendes kun på TV4 sport og distiruberes ikke til bedriftsabonementer fra Viasat som de fleste fotballpuber har.

Har personlig stillt på dagelig leders kontor på Fotballpuben i dag og lagt fram vårt krav. Det jobbes nå intenst fra ledelsen på Fotballpuben for å finne smuthull slik at vi kan få sett denne kampen på lørdag. Er blitt lovet et svar i løpet av kvelden. Kommer tilbake og oppdaterer da.



Kilde, er du snill  ;)

Avdelingen for bedriftsabonement hos Viasat, men for all del, det er ikke sikkert at mannen som satt der og svarte har full oversikt om hva engelske tv-kanaler gjør :)

Akkurat slik det nå ser ut så klarer ikke Fotballpuben å sende kampen da man vist nok bare kan abonere på TV4 sport i Sverige og må derfor ha svenskt kort og tuner. Jeg tok en telefon til Atle på Bohemen og han kunne bekrefte at de hadde svenskt kort og tuner og derfor kan vise kampen. Er det noen som sitter inne med andre opplysninger eller tips mottaes de med stor takk, for verken jeg eller Fotballpuben har gitt opp håpet om å få sett/vist kampen på lørdag.

http://liveonsat.com/LJ_Sport_foot_english_all.php



Godt jobbet, regner med at det er Bohemen i Oslo du snakker om?
Endre