KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600

Started by sportcarl1, September 28, 2009, 08:41:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

B_Ød

Ups & Ups!!

brenaldo

Skumgummi er fantastisk...............
Medlem nr. 850

Roy

Stand up and sing for LEEDS UNITED

testo

kan ikke huske at kandol har vært så dårlig som han derre Gummi fyren
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Mr. Leeds

Quote from: CardiganArms on October 03, 2009, 17:26:38
flott tekniker hæn showunomni...

Minner om "teknikeren Palmer" - som Leersveen sa i sin tid som kommentator...
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

B_Ød

Ups & Ups!!

oivindh

Hvorfar vinner leeds aldri med glans da det er TV-kamp? >:(

Sleivind

Bromby har vært forferdelig svak i dag! Har han hatt en eneste pasning til medspiller denne kampen?

Joe Jordan

Skumgummi suger legghår. Hvor er Grella?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

oivindh

Quote from: Sleivind on October 03, 2009, 17:31:41
Bromby har vært forferdelig svak i dag! Har han hatt en eneste pasning til medspiller denne kampen?
Oj,, Nesten baklengs.. Nå må vi skjerpe !!!  Bra Anker  :) :)

arne armoen

D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

B_Ød

Ups & Ups!!

testo

Terje

oivindh

Quote from: Sleivind on October 03, 2009, 17:31:41
Han har vært håpløs, sammen med flere. Bl.a Beckford. Vi har kun skapt en halvsjanse i 2. omgang, pga at vi ikke klarer mer enn 2 pasninger før vi mister ballen.. Det er ikke bra nok, dette.  >:(

Ove

En midtbanespiller ut og en spiss inn. Grayson satser iallfall.

kilgallon

Det er ikke mye å rope hurra for i dag. Bra at SG satser med Grella. Har en god følelse av at han setter 1-0 goalen...

Pettersen97

E jo tragisk av Leeds det hær!! skal være gla om vi klare uavgjort....
The Mighty Whites

ragnar

Pasningskvaliteten har vært for dårlig. satserpå at grelle kan få fart på ene flanken nå.  ::)
*In El Loco we trust!*

GeirO

Vi spiller utrolig dårlig. Intet sjokk hvis Charlton scorer de siste 10 min.!
MOT

TK20

Syns Johnson bør få hvile neste kamp. Får ikke til mye. Robinson er mer på hugget. Kilkenny bør også vurderes til fordel for Howson neste kamp. Og Showunmi? Siste kamp, regner jeg med.

kilgallon

Det blir nok 0-0. Kisnorbo, Naylor og Ankers klarer den for oss. Men fy flate det er dårlig det her  :(

GeirO

Showunmi og Kandol bør bytte status i klubben.
Er kjempefornøyd med uavgjort etter denne 2. omgangen. Særlig når Rovers taper samtidig.
MOT

Joe Jordan

Pasningsspillet har vært sjukt dårlig i andre omgang. Ser ikke ut til at det er mulig med mer enn 2 trekk før den havner i beina på Charlton.

oivindh

Du Store ! Vi mister jo ALLE baller. Nå slo jeg av TV'en, og følger heller med her.. Går sikkert bedre det, og det hjelper i alle fall på blodtrykket.. >:(

Sleivind

Jeg må jo nesten le litt og! Det er absolutt ingenting som stemmer idag, pasninger, teknikk, skudd, driblinger, headinger, innbyttere, taklinger, rett og slett alt svikter i dag! Vi skal være glad vi spiller mot et lag som er like dårlige som oss i dag  :)

Mr. Leeds

Elendig kamp. Skal være fornøyd med et poeng her. Et positivt moment er at vi har holdt nullen så langt. Noe annet positivt har jeg ikke på blokka mi...

Håper vi scorer i et av de siste minutta - men klarer ikke å tro på det.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

kilgallon

Joe Jordan

Ikke mye vits i med TV kamp med en sånn forestilling.

Sleivind

Alt svikter utenom Grella! Mannen har et stort potensiale. Jeg liker han!