KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600

Started by sportcarl1, September 28, 2009, 08:41:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

fotballfantomet

var dårlig dette her ja...men samme status i toppen iallfall ;D
Leeds United since -69/70 and 4 ever

Blank_File

Showumni er en katastrofe av de sjeldne. Hver gang han får ballen stopper enten angrepet opp eller vi mister ballen. Fatter ikke at Larry slapp han på banen i stedet for Grella da Becchio måtte ut.

Ove

Vi har en liten downperiode nå. Det er positivt at vi ikke taper i denne perioden. Vi er det eneste laget i England som ennå er ubeseiret  ;D

Så får vi håpe downperioden snart er over, kanskje har også skadelisten noe å si?

brenaldo

Beklager å måtte si det, men dette var sørgelige saker. Dårlige pasninger, ingen plan i spillet og dårlig innsats, vi vant svært få dueller fremover på banen.
Jeg håper dette var et feilskjær, har lite grunnlag for å uttale meg om de tidligere kampene denne sesongen, håper og tror at de har vært bedre enn denne.
Publikum var Leeds' beste.

Skrevet i frustrasjon over en lite publikumsvennlig fotballkamp.

Marching on together.
Medlem nr. 850

ragnar

forsvaret er solid. Men skadene på parker, snodgrass, crowe og higgs har hatt negativ innvirkning på laget sin offensive kraft. Howson bør få hvile neste kamp å bli erstattet med killa. Er temmelig gråstein med doyle og howson sammen på sentral midtbane. Samtidig bør robbo komme inn på flanken og johnson erstatte hughes på venstrebacken. Bromby er helt klart ikke komfortabel som back og bør ikke vurderes på noen av backene igjen.

Ellers var dette en dårlig kamp av begge lag. Ikke god pasningskvalitet hos noen. Viste vel at bredden i leeds stallen er ikke så bra. Nå var parker, snodgrass, crowe og higgs ute og alle de hadde startet om de hadde vært skadefri.

Men fortsatt top of the league.  ::)
*In El Loco we trust!*

Hobben

Synest Enoc kommer inn å gjør en OK jobb jeg. Posetiv til han.
Er mer negativ til Grella, synest ikke han har fått til en dritt i de kampene han har kommt inn.

Men vi har fått et godt å stabilt forsvar, til og med med spillere ute med skader spiller de bak veldig bra. Savnet Snoddy idag.

Håpløst av de som skyter 30-40 meter fra mål!!
Rogaland Whites

Sheridan

Quote from: Blank_File on October 03, 2009, 17:57:58
Showumni er en katastrofe av de sjeldne. Hver gang han får ballen stopper enten angrepet opp eller vi mister ballen. Fatter ikke at Larry slapp han på banen i stedet for Grella da Becchio måtte ut.

Tanken var vel å ha en som kunne matche villmannen Sodje på fysikken.
Men Kandol er vel ikke stort bedre.

Sheridan

Quote from: brenaldo on October 03, 2009, 17:59:12
dårlig innsats

Skrevet i frustrasjon over en lite publikumsvennlig fotballkamp.

Marching on together.

Da så ikke vi to samme kamp  :)
Gutta sto på - selv om spillet ikke satt.
Det skal de ha!

Blank_File

Quote from: oivindh on October 03, 2009, 17:54:41
Quote from: oivindh on October 03, 2009, 17:52:13
SLUTT  >:( >:( Men vi fortjente ikke bedre...
Er formsvikten startet slik som for 2 år siden?? Charlton tapte 3-0 sist, og vi var ikke i nærheten av å score engang i dag?? Håper jeg tar feil, men dette var håpløst..

Helt enig, virkelig grunn til bekymring. Nå er likevel uavgjort enormt stor forskjell i forhold til tap idag. Ã... heldigvis fikk Bristol Rovers seg en real smell idag. Jeg tipper Norwich virkelig blir farlige fremover.

SirOlsen

Dette var noe av det dårligere jeg har sett av Leeds!..

Enoch... ja, hva skal en si... jeg ble rett og slett flau.. hele restauranten braste ut i gapskratt omtrent hver gang han hadde ballen eller var i nærheten av den.. det var HELT tragisk..!!

Det eneste positive jeg kan trekke frem er keeper og forsvaret. Ellers var dette helt tragiske greier.. Fremover var det vel omtrent bare Johnson og Robinson, etter han kom inn, som faktisk hadde noe fornuftig å komme med.. jeg skjemmes!!
-SirOlsen-

Ferre

Ingen god kamp, skaper knapt en sjanse i 2. omgang. Ser vi blir betydelig dårligere når Becchio må forlate banen - Showumni er dessverre ikke god nok.

Ellers kan vi trøste oss med at vi er "still unbeaten", og at vi har divisjonens beste midtforsvar.

Ankergren 7 - God kontroll.
Bromby 3 - Helt forferdelig dårlig! Sliter defensivt og slår bort ballen 9 av 10 ganger. Håper Crowe snart er tilbake.
Naylor 8 - Bunnsolid sammen med Kisnorbo.
Kisnorbo 9 - Feilfri kamp! MOM
Hughes 6 - Greit defensivt, men sliter framover.
Howson 4 - Var han på banen? Er ingen høyrekant...
Kilkenny 5 - Prøver i alle fall å spille ball langs bakken, men blir for lite involvert.
Doyle 5 - Kjemper godt, men viser klare begrensninger med ballen i beina.
Johnson 6 - Den beste på midtbanen, men blir lite brukt i 2. omgang.
Becchio 6 - Synd med skaden, vi trenger Becchio i toppform.
Beckford 5 - Vanskelig dag på jobben, får svært få gode baller å jobbe med.

Showumni 5 - Prøver og prøver, men er nok ikke god nok. 100% innsats holder ikke når talentet er så pass begrenset.
Robinson 5 - Klarer ikke prege kampen.
Grella - Bør være foran Showumni i køen...

Sheridan

Quote from: Ferre on October 03, 2009, 18:13:00
Ingen god kamp, skaper knapt en sjanse i 2. omgang. Ser vi blir betydelig dårligere når Becchio må forlate banen - Showumni er dessverre ikke god nok.

Ellers kan vi trøste oss med at vi er "still unbeaten", og at vi har divisjonens beste midtforsvar.

Ankergren 7 - God kontroll.
Bromby 3 - Helt forferdelig dårlig! Sliter defensivt og slår bort ballen 9 av 10 ganger. Håper Crowe snart er tilbake.
Naylor 8 - Bunnsolid sammen med Kisnorbo.
Kisnorbo 9 - Feilfri kamp! MOM
Hughes 6 - Greit defensivt, men sliter framover.
Howson 4 - Var han på banen? Er ingen høyrekant...
Kilkenny 5 - Prøver i alle fall å spille ball langs bakken, men blir for lite involvert.
Doyle 5 - Kjemper godt, men viser klare begrensninger med ballen i beina.
Johnson 6 - Godkjent kamp, men blir som resten av midtbanen for lite involvert.
Becchio 6 - Synd med skaden, vi trenger Becchio i toppform.
Beckford 5 - Vanskelig dag på jobben, får svært få gode baller å jobbe med.

Showumni 5 - Prøver og prøver, men er nok ikke god nok. 100% innsats holder ikke når talentet er så pass begrenset.
Robinson 5 - Klarer ikke prege kampen.
Grella - Bør være foran Showumni i køen...

Syntes jeg var en veldig riktig vurdering, Ferre!

Sleivind

Quote from: hobberst on October 03, 2009, 17:59:40
Synest Enoc kommer inn å gjør en OK jobb jeg. Posetiv til han.
Er mer negativ til Grella, synest ikke han har fått til en dritt i de kampene han har kommt inn.

Men vi har fått et godt å stabilt forsvar, til og med med spillere ute med skader spiller de bak veldig bra. Savnet Snoddy idag.

Håpløst av de som skyter 30-40 meter fra mål!!

Grella hadde hvertfall et raid som førte til en nestensjanse. Kan man si det samme om noen andre i  2. omgang? Nei! I tillegg hadde Grella et friskt innhopp mot Liverpool. Så jeg kan ikke fatte og begripe hvordan du kan si at Grella ikke har fått til noe som helst når han har kommet inn.

Sleivind

Jeg gleder meg til Higgs er tilbake. Det er helt klart et eller annet med kommunikasjonsevnene til Ankergren som gjør at han sprer usikkerhet i de bakre rekker.

Frode

For å ta det på skøytespråket, så hadde vi 2 indre nå (hjemmekamper)  Det rotet vi til.  Tror gutta trenger en skikkelig pause.  Det skjedde noe etter Liverpoolkampen.  Laget virker helt utladet.

Superfan

Ja, dette var triste greier. Føler at vi sløste bort 2 poeng mot et ordinært lag. Merket godt at Snodgrass var borte mht. det offensive spillet. Og Enoch.....Jesus....trenger jeg å si mer. Tabbe å erstatte Becchio med denne middelmådigheten - treig, klønete med ball, etc....

torivar

Quote from: Frode on October 03, 2009, 18:29:12
For å ta det på skøytespråket, så hadde vi 2 indre nå (hjemmekamper)  Det rotet vi til.  Tror gutta trenger en skikkelig pause.  Det skjedde noe etter Liverpoolkampen.  Laget virker helt utladet.

ja.

la ungdommene + grella, kandol og prutton ta seg av donny i cupkampen

LEO

Vi leder  ;D

Husk vi manglet : Higgs, Crowe, Parker/White, Snodgrass +  Beechio etter hvert.

Vi mister rytmen og tempoet

R - R

Eg synst det er festleg å sjå krisemaksimeringa. Vi møtte i dag divisjonens beste lag (ilag med oss). Charlton viste seg ikkje å vere noko spesielt betre. Ja, vi er kanskje litt slitne, og vi har nokre spelarar ute. Men vi tapte ikkje, og vi står fortsatt med 8 seierar og 3 uavgjort til no i sesongen. Vi ligg 5p foran play-off.

No er det Darlington neste i malingscupen. Då vil flesteparten av dagens spelarar få kvile seg, slik at vi neste helg stiller med overskot igjen.
- Rune

LeedsU878

Det er ihvertfall positivt at Rovers fikk stryk, og at vi fikk et poeng til ned til play off. Ellers så jeg kun sporadiske gode aksjoner.

Men, men. Vi har en del nøkkelspillere ute, så 1 poeng mot nummer 2 er vel ikke så ille.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Joe Jordan

Det er ingen krise, folk er nok mest skuffet over at TV-kampen ikke viste noe av det vi er gode for. Charlton var ikke noe bedre, og med tanke på alle skadene var dette såvidt godkjent.

Men det er merkelig hvordan disse få TV-kampene plutselig minner en på hvilken liga man faktisk spiller i!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

SirOlsen

Jeg gjentar.. jeg ble direkte flau ganske mange av gangene en viss stor spiss fikk ballen... jeg fikk en nok!
-SirOlsen-

GeirO

Quote from: Sleivind on October 03, 2009, 18:26:04
Jeg gleder meg til Higgs er tilbake. Det er helt klart et eller annet med kommunikasjonsevnene til Ankergren som gjør at han sprer usikkerhet i de bakre rekker.

Hmmm, kanskje han burde slutte å snakke dansk, ingen skjønner jo det :)
MOT

GeirO

Min spissprioritering pr. 3. okt 09:

1. Beckford
2. Becchio/ Grella
4. Kandol
5. Somma
.
.
.
9. Showunmi
MOT

kolstad

Dette synes jeg var dårlig. Pasningene gikk i hytt og pine. Men den vinden var det nytteløst med ballen i lufta. Det forsto ikke Leeds i denne kampen. Trøsten må være at Charlton var like dårlig. Dette var ikke en toppkamp verdig.

testo

Quote from: GeirO on October 03, 2009, 19:32:53
Min spissprioritering pr. 3. okt 09:

1. Beckford
2. Becchio/ Grella
4. Kandol
5. Somma
.
.
.
9. Showunmi

Han er en skam for fotballøya og Leeds,få han bort fra A stallen fort som F.Han sprer ikke noen positivt rundt spillegruppa eller noen andre steder for den saks skyld
Jeg kan IKKE forstå hva SG ser i denne fadesen.
Grella er da en innertier i forhold til Gummimannen? hvorfor bytta ikke han med Becchio i steden?

Nei,dette var et dårlig valg Simon.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Andersen

Ja , ja et poeng var greit nok i dag, når vi tenker på hvor mange sentrale spillere på laget som er skadet. +Beccio nå i dag. Den skaden var ikke pen.  At Bristol Rovers taper i dag, gjør vel resutatet for oss i dag sånn passe greit.  ;) 

lojosang

Grella ville blitt spist levende av Sodje. Riktig valg å bruke Showshow.
Ankergren gjorde en god kamp, og redda sieren med dobbeltredningen sin. Hva slags briller folk har hatt på seg i dag aner jeg ikke, men de har i hvert fall ikke vært rosenrøde.

Når det er sagt var det ikke rare greiene vi ble vist i andre omgang i dag.
- Leif Olav

Peter7

Positivt å holde nullen - synes midtforsvaret var meget godt og keeper var god (bortsett fra de obligatoriske dårlige utspillene). Sidebackene var ok defensivt - offensivt var de sjelden (aldri)med.

Savnet vingspillet til Snodgrass og Crowe. Ville være viktig å få inn en god ving til - type Taylor fra Oldham - så kunne kanskje Johnson trekkes inn i midten og komme bedre til sin rett der. De tre andre på midtbanen i dag var ikke spesielt bra. Pasningsspillet begredelig i 2. omgang.

Kan ikke klage på Showunmis innsats i hvert fall, men en tanke klumsete er han jo.
Vi mistet kanskje seieren da Becchio måtte gå av. Beckford - usynlig.

Charlton virket bare i perioder på høyde - de tre ex-Leedsspillerne hevet seg jo (som vanlig).
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

testo

Quote from: lojosang on October 03, 2009, 20:24:37
Grella ville blitt spist levende av Sodje. Riktig valg å bruke Showshow.
Ankergren gjorde en god kamp, og redda sieren med dobbeltredningen sin. Hva slags briller folk har hatt på seg i dag aner jeg ikke, men de har i hvert fall ikke vært rosenrøde.

Når det er sagt var det ikke rare greiene vi ble vist i andre omgang i dag.
Ã... bruke Grella som et innleggspungt var ikke i tankene mine men en som kommer inn fra kantene som han bruker gjøre.Når det er sagt så var jeg i London å så en tilsvarene kamp der Grella kom inn å redda litt av inntrykket den dagen.
Vilke briller folk bruker er uvesentlig i en slik ræva forestilling.
Att dagsformen ikke er der er en ting men en annen ting er at de fleste på banen idag ikke leverer.
Det vil overaske meg om Shownuomi er i stallen neste ligakamp.Få han bort.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje