Skrevet av Emne: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600  (Lest 57924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #300 på: Oktober 03, 2009, 20:51:05 »
Min spissprioritering pr. 3. okt 09:

1. Beckford
2. Becchio/ Grella
4. Kandol
5. Somma
.
.
.
9. Showunmi


Han er en skam for fotballøya og Leeds,få han bort fra A stallen fort som F.Han sprer ikke noen positivt rundt spillegruppa eller noen andre steder for den saks skyld
Jeg kan IKKE forstå hva SG ser i denne fadesen.
Grella er da en innertier i forhold til Gummimannen? hvorfor bytta ikke han med Becchio i steden?

Nei,dette var et dårlig valg Simon.

Jeg skjønner Grayson veldig godt. Det var helt åpenbart at taktikken i dag var å slå langt opp på Becchio og seinere Enoch. Slå langt opp på Grella hadde vært en smule nyttesløst.

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #301 på: Oktober 03, 2009, 20:52:51 »
Hvis dette er league 1 sine 2 topplag,er det alarmerende og skremmende hvor ufattelig langt opp det er til et middels PL lag....vi har en ræva dag og må være fornøyd med 1 poeng etter min mening.Pasningsspillet idag var like bunnsolid som en islandsk bank......

testo

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #302 på: Oktober 03, 2009, 21:04:57 »
Min spissprioritering pr. 3. okt 09:

1. Beckford
2. Becchio/ Grella
4. Kandol
5. Somma
.
.
.
9. Showunmi


Han er en skam for fotballøya og Leeds,få han bort fra A stallen fort som F.Han sprer ikke noen positivt rundt spillegruppa eller noen andre steder for den saks skyld
Jeg kan IKKE forstå hva SG ser i denne fadesen.
Grella er da en innertier i forhold til Gummimannen? hvorfor bytta ikke han med Becchio i steden?

Nei,dette var et dårlig valg Simon.

Jeg skjønner Grayson veldig godt. Det var helt åpenbart at taktikken i dag var å slå langt opp på Becchio og seinere Enoch. Slå langt opp på Grella hadde vært en smule nyttesløst.

Så vitt jeg vet spiller vel ikke Grella sentralt men vandrer for det meste på kanten.Og hvorfor i svarte skal vi spille den dårlige Drillo fotballen på ER.Med litt spill i steden for lange baller til Enoch og Beckford som fikk for det meste umulige baller, kunne ballen gått langs gresset isteden, og der er Grella bedre enn Enoch og Becchio til å utfordre
« Siste redigering: Oktober 03, 2009, 21:07:15 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

whitelocks

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #303 på: Oktober 03, 2009, 21:16:03 »
apropos briller: det er merkelig hvordan vi ser kamper forskjellig. Vi har da nettopp spilt toppkamp i league one, altså tredje nivå i england, og det var to lag som fightet hverandre ut av stilen hele tiden. Vanskelig å få til finspill i en slik kamp. Vi kan ikke regne med å feie over alle! Og.. vi kan ikke sammenligne oss med middels PL-lag, kjære dere stikk fingeren i jorda å se hvor vi er. Vi liker Leeds og vil gjerne tilbake, men da må vi gjennom mange slike kamper som i dag. Vi fikk da poeng og topper fremdeles. Så fortsetter vi neste lørdag med tre nye poeng ;D.
Men, når det er sagt: akkurat nå har vi ingen side backer og det bekymrer meg mest så jeg tror SG må ut på lånemarkedet her. Keeperplassen er også en bekymring men regner med at Higgs snart er tilbake. Og spissene kommer til å skåre igjen når de treffer på litt mindre skjerpede forsvarere. Husk at både Sodje og Frazer ville bryske seg på ER. Ikke sikkert de er like skjerpet i andre kamper ( feks Colch.). Nei smil folkens dette er gøy! Vi er top pf league one.

sagt fra en observatør av forumet som en sjelden gang skriver,

jarle

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #304 på: Oktober 03, 2009, 21:18:07 »
Litt for mange rokkeringer på laget i det siste...

Keeper... ny back i Bromby... Naylor tilbake... Hughes på feil backplass.

Howson på feil plass
Snoddy ute...
Så Becchio skadet...


tror vi må ha tilnærmet fullt lag for å spille underholdende fotball!!!

Vi kan ikke leke oss i hver kamp...
Desverre skulle vi tatt 3 poeng mot Carlisle..

Alt i alt 8-3-0 og mange plussmål... MEGET BRA!!!

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #305 på: Oktober 03, 2009, 21:20:28 »
Min spissprioritering pr. 3. okt 09:

1. Beckford
2. Becchio/ Grella
4. Kandol
5. Somma
.
.
.
9. Showunmi

[/quote beckford
bechio...........................kandol.................................grella......................................shownumni
 

roaldv

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #306 på: Oktober 03, 2009, 21:43:50 »
Med unntak av Liverpool-kampen, så slår det meg stort sett hver eneste gang jeg har sett Leeds i det siste, at dette må da være under pari.

Dersom jeg bare et lite øyeblikk stopper opp og betrakter meg utenfra, så ser jeg kanskje at dette faktisk er nivået vi er på. Mange av oss blir litt negative og sure etter å ha sett Leeds nå - det er faktisk mye bedre stemning på forumet de gangene Leeds har vunnet i en "ikke-tv kamp" enn motsatt...

Kanskje skal vi derfor ikke være så utrolig kritiske - jegi følger ikke Leeds i 2009 pga den blendende fotballen de oppviser, men fordi det er KLUBBEN min, og fordi lesning av bokstavkombinasjonen L - E - E - D - S fortsatt gir meg noe av den samme følelsen som jeg fikk da jeg som fjortenåring hørte navnet til den dama jeg var forelska i.

Derfor er det kanskje best å bare følge Leeds på radio eller på forum, så kan du iallefall bevare de illusjoner og drømmer du har om kvaliteten på dette laget. Det er heller ikke det samme å møte igjen drømmedama fra ungdomsskolen på 20-årsjubileet, og oppdage at hun har utvikla seg til ei skikkelig kjerring ;)

R.
(Som allikevel gleder seg vanvittig til å se Leeds-Huddersfield live på ER i desember)

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #307 på: Oktober 03, 2009, 21:52:38 »
apropos briller: det er merkelig hvordan vi ser kamper forskjellig. Vi har da nettopp spilt toppkamp i league one, altså tredje nivå i england, og det var to lag som fightet hverandre ut av stilen hele tiden. Vanskelig å få til finspill i en slik kamp. Vi kan ikke regne med å feie over alle! Og.. vi kan ikke sammenligne oss med middels PL-lag, kjære dere stikk fingeren i jorda å se hvor vi er. Vi liker Leeds og vil gjerne tilbake, men da må vi gjennom mange slike kamper som i dag. Vi fikk da poeng og topper fremdeles. Så fortsetter vi neste lørdag med tre nye poeng ;D.
Men, når det er sagt: akkurat nå har vi ingen side backer og det bekymrer meg mest så jeg tror SG må ut på lånemarkedet her. Keeperplassen er også en bekymring men regner med at Higgs snart er tilbake. Og spissene kommer til å skåre igjen når de treffer på litt mindre skjerpede forsvarere. Husk at både Sodje og Frazer ville bryske seg på ER. Ikke sikkert de er like skjerpet i andre kamper ( feks Colch.). Nei smil folkens dette er gøy! Vi er top pf league one.

sagt fra en observatør av forumet som en sjelden gang skriver,
selvfølgelig må vi innimellom sammenligne oss med PL.Vi skal jo tilbake dit!Mitt poeng er enkelt nok at det dessverre ser ut som at når vi er tilbake i PL er det sannsynligvis ingen fra dagens lag med.Nivåforskjellen er meget stor og det vil koste oss mye penger å bli et middels PL lag....MOT!

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #308 på: Oktober 03, 2009, 22:28:12 »
Husk at vi forsatt ligger på første plass ;D ;D

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #309 på: Oktober 03, 2009, 22:36:56 »
Husk at vi forsatt ligger på første plass ;D ;D

Og vi økte avstanden ned til play-off!

Robert

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #310 på: Oktober 03, 2009, 22:46:36 »
Fikk fysisk vondt av å se på kampen idag. Er så sinnsykt frustrerende å se på når spillere på dette nivået (øhm, ja, L1) ikke klarere å sende en passning.
jaja, vi tapte ikke.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

davidharvey

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #311 på: Oktober 03, 2009, 23:29:45 »
Leeds ble tatt på senga mot et høytpressende Charlton-lag. Det medførte at man ble presset til å slå langt. Men spissene vant jo nesten ingen hodedueller. Synes at SG sin taktiske evner ikke strakk til i dag, hadde ventet et omslag i spillestil etter pause, med spill langs bakken og høyere press på Charlton. Men vi økte forspranget til 3dje-plassen på en dårlig dag, og nå får vi en god pause ettersom neste helgs kamp mot Bristol Rovers er utsatt.  Dette vil gjøre godt, og vi får forhåpentligvis tilbake skadde spillere, da tror jeg vi kommer inn på vinnersporet igjen :)
Var for øvrig 15 stk. på JP i Kristiansund, vi samles også 19.10. mot Norwich.
MOT!
LUFC uansett vær!

Sander

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #312 på: Oktober 04, 2009, 00:56:49 »
Fikk fysisk vondt av å se på kampen idag. Er så sinnsykt frustrerende å se på når spillere på dette nivået (øhm, ja, L1) ikke klarere å sende en passning.
jaja, vi tapte ikke.

Legebesøk neste? Bekymret :(
 

Robert

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #313 på: Oktober 04, 2009, 01:16:23 »
Kan ha noe med at jeg var bakfull, og ikke nødvendigvis var kampen  ???
Men spesielt morsomt å se på var det ikke, mest frustrerende
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

auren

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #314 på: Oktober 04, 2009, 07:19:26 »
Sett litt gjennom de siste to sidene her, og det virker som om Showunmi får mye tyn. Hvorfor, spør nå jeg? OK, han hadde en keitete måte å prøve å drible, istedetfor å legge inn, men ellers synes jeg Showunmi klarte seg bra der ute. Gi heller erteposen til Bromby. Han var særdeles dårlig på backen. Til hans forsvar så er han ingen høyreback.

Alt i alt en kjip kamp. Vi vant sjansestatistikken 4-2 i mine øyne. Nå skal vel vinden ha litt av skylden for dårlig spill, men fy farao så dårlig pasningsspillet var til tider. Jeg gremmes. Vi har slitt MAKS de siste ligakampene, og hvis ikke vi får rettet på dette, så kan det se nifst ut i forhold til opprykk.

Det positive er at vi slapp Charlton til veeeldig få sjanser. Kun et langskudd og et innlegg. Men uansett skuffende at vi ikke klarer å ta mer tak hjemme på Elland Road.

auren, en smule skuffet. Men Enoch skal IKKE ha slik hets!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #315 på: Oktober 04, 2009, 08:30:10 »
etter å ha sovet bort litt av skuffelsen vil jeg oppsummere med følgende;

kampen ble et antiklimaks av de skjeldne etter fyrverkeriet av en kamp mot scouserne sist vi var på TV.

når sant skal sies spilte vi vel med 5 stk ute av posisjon/reserver fra start og 6 etter at becchio måtte ut. det er klart dette setter sitt preg på kampen, og når vi i tillegg blir presset såpass høyt oppe i banen får vi ikke muligheten til å spille småspillet vi har for vane på ER (ref LUTV)

synes bromby var HELT ute av det og gjorde seg bort på backen. direkte svak kamp av han. ellers så jeg utrolig lite til howson og killa. showumni skal ha for innsats, men er som andre har nevnt bare ikke god nok.

jeg ser helt klart at larry setter inn showman istedet for grella som noen kritiserer. dette går jo helt klart på taktikk. det jeg stiller meg mer spørrende til er evnen til å slå en 3 meters pasning langs bakken. og da helst til egen spiller :D
evnen til å snu spillet og komme til innlegg. klar vi led under savnet av snoddy, men denne fantastiske stalen som har blitt snakket om burde vel være god nok til mer enn èn innleggsfot?
ser det også som skremmende at vår mann med mest skudd i går er spilleren som mot liverpool klarte å skyte ballen ut av stadion når han sto nærmest under taket :o :o :o
Doyle er jo nærmest like målkåt som kelly ;D

men alt i alt var det nok som en skrev her inne; to lag som kjempet hverandre ut av stilen, oggrit nok for vår del med det laget vi stilte. STATUS QUO i toppen
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

metaljon

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #316 på: Oktober 04, 2009, 11:40:30 »
vel....vi tapte ikke da. men kjedelig kamp å se på
The Chief!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #317 på: Oktober 04, 2009, 11:57:33 »
ETTER at Becchio gikk ut, tapte vi vel midtbanen. Det handlet gjerne om at de lange ballene ikke ble kriget i havn... Dessuten led vi nok av at både Snoddy og Becchio av de faste offensive var ute. Johnson og Beckford kom med sine bidrag, men direkte farlige var vi ikke.

Frem til Becchio gikk ut, hadde vi bra tak på ting, vindproblemene til tross...

Bakover hadde midtforsvaret vårt god kontroll. Fine inngripener av Ankergren, heldigvis, selv om jeg følte han skapte litt utrygghet til tider.

Tross alt har vi bare fem baklengs på elleve kamper, vi slapp igjen ikke inn baklengsmål (til tross for at vi møtte det eneste laget som hittil har holdt følge med oss).
Vi økte den suuuuperviktige avstanden bak til playoff med et nytt poeng.

...og kanskje viktigst av alt, vi får nå (takket være utsettelsen av Bristol Rovers-kampen) en hel uke ekstra på å trene/heale de slitne/skadde spillerne våre :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #318 på: Oktober 04, 2009, 12:29:19 »
ETTER at Becchio gikk ut, tapte vi vel midtbanen. Det handlet gjerne om at de lange ballene ikke ble kriget i havn... Dessuten led vi nok av at både Snoddy og Becchio av de faste offensive var ute. Johnson og Beckford kom med sine bidrag, men direkte farlige var vi ikke.

Frem til Becchio gikk ut, hadde vi bra tak på ting, vindproblemene til tross...

Bakover hadde midtforsvaret vårt god kontroll. Fine inngripener av Ankergren, heldigvis, selv om jeg følte han skapte litt utrygghet til tider.

Tross alt har vi bare fem baklengs på elleve kamper, vi slapp igjen ikke inn baklengsmål (til tross for at vi møtte det eneste laget som hittil har holdt følge med oss).
Vi økte den suuuuperviktige avstanden bak til playoff med et nytt poeng.

...og kanskje viktigst av alt, vi får nå (takket være utsettelsen av Bristol Rovers-kampen) en hel uke ekstra på å trene/heale de slitne/skadde spillerne våre :)


Mye enig her.Men kanskje vi kan være enige om at stallen  ikke er så fantastisk som enkelte hevdet før sesongen.Jeg mener fortsatt at med 2-3 nøkkelspillere ute,så synker kvaliteten drastisk og vi kan komme i alvorlig trøbbel med tanke på direkte opprykk.Grayson har gjort noen geniale transfers, men vi kan ikke forvente at enhver ny free transfer øker kvaliteten på laget.....Lyspunktet er at vi ikke taper på dårlige dager-det gjorde vi ifjor.MOT

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #319 på: Oktober 04, 2009, 13:03:27 »
Det er klart at laget blir klart svekket med 3 nøkkelspillere ute. Hvilket lag blir ikke det? Når vi i tillegg til skadene, har fått en liten formsvikt, så er det jo helt klart at vi ikke spiller like bra som tidligere.

Så sjøl om vi "bare" spilte uavgjort mot Charlton, har vi fremdeles den beste stallen i league 1!

Dennis

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #320 på: Oktober 04, 2009, 13:11:59 »
Noen synspunkter i fra gårsdagens kamp:

* Feilslått taktikk (fra begge lag) å slå så mye langt med stiv kuling i kastene.
* God kontroll defensivt, men utrolig lite offensiv kraft - gjelder begge lag.
* Vi lar Charlton ha ballen mye til tider, på hjemmebane.
* Ankergren er håpløs i avleveringene, telte tre-fire som gikk direkte ut over sidelinjen. Vinden må ta noe skyld, men igjen; hvorfor slå så mye langt i slike forhold?
* Uten Snoddy et TOTALT fravær av fart og driblekraft en-mot-en på midtbanen. Johnson er en teknisk spiller men mangler evne (og fart) til å gå av Richardson som løper fra han.
* Det samme som over, uten Crowe på høyreback. Bromby "ser ut" som en midtstopper - innkastene hans vil skaffe oss scoringer i år.
* Kilkenny/Howson kan heller ikke fylle kantspillerrollen på høyre.
* Vi er veldig avhengige av Becchio på topp, på tross av at alles øyne er på Beckford - spesielt viktig om det skal spilles OVER og ikke gjennom midtbanen så ofte.
* Elland Road er klar for fest, men kampen ødelegges av slurv!!!

Man skal ikke lese altfor mye på grunnlag av en eneste kamp; denne kampen var begge topplagene mer redd for å tape enn ønsket om å vinne var. Mye vind ødela også mye for presisjonen, samt at vi manglet offensiv kraft i Snoddy, Crowe og etterhvert Becchio.
Litt skuffet over at Leeds ikke kjørte hardere på Charlton i perioder, til tider kunne det virke som vi spilte borte for å dra med ett poeng hjem. Mangel på evner eller var det ønsket som sviktet? Lite å skimte av noen som helst sluttspurt, foruten et par poler inn mot feltet på overtid.

Må si at jeg - sett over en hel sesong - håper at det er noe i ryktene om Chris Taylor fra Oldham. Jeg har ikke hatt nett de siste par dagene og har ikke fått med meg mer om han enda, men vi er veldig sårbare uten Snoddy, som virker for meg den eneste som kan ta med seg ballen gjennom midtbaneleddet på egenhånd. Vi er også avhengig av langt mer offensive backer enn hva Bromby og Hughes viste i går. To mot en på kantene og innlegg i boksen. Becks kles av når forsvaret ligger så lavt og kompakt som Charlton gjorde i går.

Marching on together!

Blank_File

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #321 på: Oktober 04, 2009, 15:50:35 »
Noen indikasjon på hvor lenge Becchio er ute? Så ikke helt godt ut det tråkket på ballen.

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #322 på: Oktober 04, 2009, 16:18:34 »
den här matchen gör oss ingen rättvisa, om man jämför med liverpoolmatchen så är ju hela vår starka högerflygel med crowe och snoddgrass borta och utan bechio blir beckford en klass sämre, vi har fortfarande ett litet för lätt innermittfält och hughes är ingen framtidsman som vänsterback
 

R - R

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #323 på: Oktober 04, 2009, 17:08:37 »
ETTER at Becchio gikk ut, tapte vi vel midtbanen. Det handlet gjerne om at de lange ballene ikke ble kriget i havn... Dessuten led vi nok av at både Snoddy og Becchio av de faste offensive var ute. Johnson og Beckford kom med sine bidrag, men direkte farlige var vi ikke.

Frem til Becchio gikk ut, hadde vi bra tak på ting, vindproblemene til tross...

Bakover hadde midtforsvaret vårt god kontroll. Fine inngripener av Ankergren, heldigvis, selv om jeg følte han skapte litt utrygghet til tider.

Tross alt har vi bare fem baklengs på elleve kamper, vi slapp igjen ikke inn baklengsmål (til tross for at vi møtte det eneste laget som hittil har holdt følge med oss).
Vi økte den suuuuperviktige avstanden bak til playoff med et nytt poeng.

...og kanskje viktigst av alt, vi får nå (takket være utsettelsen av Bristol Rovers-kampen) en hel uke ekstra på å trene/heale de slitne/skadde spillerne våre :)



Minuset med at BR-kampen blir utsett er at vi ved eit seinare høve får tettare kampprogram. Vi veit alle at kampprrogrammte mot slutten av sesongen er tett, så er ikkje nødvendigvis så positivt at kampen blir utsett. Dessutan er det litt urovekkande viss vi skulle trenge kvile allereie no i sesongen. Skjønar det med tanke på skadesituasjonen, men fitnessnivået til spelarane må vere godt nok til å takle programmet til no.

Når det er sagt, så kan det jo hende at vi er i toppform når BR-kampen blir spelt, slik at vi feiar over dei ;D Får håpe at vi no i perioden fram til neste seriekamp får fleire spelarar tilbake frå skade.
- Rune

Pleinar

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #324 på: Oktober 04, 2009, 18:10:20 »
Skuffende forestilling av begge lag.
Det var tydelig at det ikke var viljen til å vinne som var sterkeste motivasjon, men heller frykten for å tape.

Nå synes jeg at det kan virke som om at vi er inne i en litt svak kurve, hvis man tar de tre siste kampene i serien i betraktning, men hvis den svake kurven ikke betyr at vi taper kamper er det helt greit.

Regner med at det ordner seg utover oktober.

Det var også tydelig hvor svekket høyresiden vår var. Crowe og Snodgrass er viktig for laget, og Bromby gjorde en heller dårlig figur der. Big Enoch var en vits på topp, og Beckford fikk ikke vist seg fram i det hele tatt.

Jeg er veldig skuffet over mangelen på flyt i spillet, men som sagt, så lenge vi ikke taper kan det være det samme. Uavgjort på en dårlig dag mot laget som ligger på andre plass i serien er ikke noe jeg skal rynke på nesen av så veldig lenge.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Torpe-do

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #325 på: Oktober 04, 2009, 18:12:31 »
Dårlig spilt, men igjen klarer vi å karre til oss poeng på en dårlig dag. Og det mot Charlton! Om vi ser på det slik, at Charlton og Leeds er de to som vil være de argeste konkurrentene for 2. plassen, er jo uavgjort ikke så verst siden vi ligger 3p foran :)

MOT to Championship!

Adis

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #326 på: Oktober 04, 2009, 20:55:24 »
Har akkurat kommet hjem fra Leeds og det må sies at det blåste bikkjer og katter utpå der altså. Overhodet ingen stor kamp og ganske så skuffende i grunn, Enoch var helt krise etter at han kom inn og det var ikke få hånlige flir og kommentarer han fikk fra folka rundt meg. Men med den uforutsigbare vinden og merkelige ballbevegelser så ble det mye rar fotballtennis og sleivspark. Og et kobbel med spillere ute, og flere ute av posisjon hjelper ikke veldig mye det heller. Høyresiden er, som flere her påpeker, særdeles svekket uten Snodgrass, men også uten Crowe som ser ut til å ha funnet tonen med Snoddy.
Men et clean sheet og et poeng uten at Charlton fikk tatt noe på oss så det er hvertfall noe.

We All Love Leeds!
« Siste redigering: Oktober 04, 2009, 20:57:26 av Adis »
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Geiremann

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #327 på: Oktober 04, 2009, 22:09:17 »
Har også nylig returnert fra Leeds og støtter Adis i det meste han skriver. Vinden var vanskelig, både i forhold til å treffe med pasninger og beregne hvor de havnet. Spesielt vanskelig blir det for Enoch som skal motta de lange oppspillene. Ikke alltid like lett å være på riktig plass, og langs bakken må vi nok godta at han ikke er så god. Bromby var helt klart den som var svakest på Leeds mot Charlton.

Jeg var på North Stand både under kampen mot Carlisle og Charlton, og det var en fantastisk stemning i store deler av kampene. Jeg forundrer meg likevel over enkelte supportere som stemmer i på alle sangene, men sekunder etter hetser enkeltspillere. Enoch og Bromby fikk gjennomgå. Ikke mye "Marching on TOGETHER" over det.
Member of "The Peterborough eight".

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #328 på: Oktober 04, 2009, 22:28:29 »
ETTER at Becchio gikk ut, tapte vi vel midtbanen. Det handlet gjerne om at de lange ballene ikke ble kriget i havn... Dessuten led vi nok av at både Snoddy og Becchio av de faste offensive var ute. Johnson og Beckford kom med sine bidrag, men direkte farlige var vi ikke.

Frem til Becchio gikk ut, hadde vi bra tak på ting, vindproblemene til tross...

Bakover hadde midtforsvaret vårt god kontroll. Fine inngripener av Ankergren, heldigvis, selv om jeg følte han skapte litt utrygghet til tider.

Tross alt har vi bare fem baklengs på elleve kamper, vi slapp igjen ikke inn baklengsmål (til tross for at vi møtte det eneste laget som hittil har holdt følge med oss).
Vi økte den suuuuperviktige avstanden bak til playoff med et nytt poeng.

...og kanskje viktigst av alt, vi får nå (takket være utsettelsen av Bristol Rovers-kampen) en hel uke ekstra på å trene/heale de slitne/skadde spillerne våre :)



Minuset med at BR-kampen blir utsett er at vi ved eit seinare høve får tettare kampprogram. Vi veit alle at kampprrogrammte mot slutten av sesongen er tett, så er ikkje nødvendigvis så positivt at kampen blir utsett. Dessutan er det litt urovekkande viss vi skulle trenge kvile allereie no i sesongen. Skjønar det med tanke på skadesituasjonen, men fitnessnivået til spelarane må vere godt nok til å takle programmet til no.

Når det er sagt, så kan det jo hende at vi er i toppform når BR-kampen blir spelt, slik at vi feiar over dei ;D Får håpe at vi no i perioden fram til neste seriekamp får fleire spelarar tilbake frå skade.
I detta fallet är det bara ett plus  med den uppskjutna matchen, kanhända vi har ett nästan ordinarie lag till nästa match
 

Tom S

Sv: KAMP: vs. Charlton lørdag 3/10 kl 1600
« Svar #329 på: Oktober 05, 2009, 11:35:31 »
Skuffende forestilling på ER.

Klarer oss bra defensivt, men framover stemte ingenting. Fryktelig mykje feilpasninger og liten bevegelse. Den sterke vinden må selvfølgelig ta litt av skylda.

Kampen snudde når Becchio måtte av.
Showumni var svak, nesten så eg fekk ilt av å sjå på han. Han har dessverre ingenting på Leeds å gjere. Keitete med ball og klarer ikkje å dra nytte av sin fysikk, verken i duell eller i lufta. Trur dette hadde vert ein kamp for Kandol...

Elles så var Bromby skuffande på høgrebacken, bidrog ikkje framover i det heile. Sjå og lær av Fraze....

Howson ute av posisjon, Kilkenne like treg som vanlig. Det kom seg på midten når Robbo kom inn. Han kan utfordre og treffe medspillere med pasninger.

Becks er lat og når Becchio gjekk av fungerte det ikkje på topp.

Kisnorbo solid ilag med Naylor.
Kasper svak i feltet, men reddet oss med ei superredning ein gang.
Hughes på det jamne.
Doyle jobber godt, men ikkje kreativ.
Johnson prøver, men har ikkje dagen (eller er han bedre?).
Grella har potensiale.

Nesten 32000 på tribuna, imponerande trøkk!

0-0 greit resultat, still unbeaten!


we all love leeds
COME ON LEEDS !!