KAMP: vs. Millwall lørdag 24.10 kl 15.00, eller 16.00 Norsk tid

Started by Promotion 2010, September 29, 2009, 15:39:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Kamp mot Millwall i London:

Billetter kjøpt, men er det ikke litt på trynet at jeg må være medlem i Millwall for å få lov til å se på kampen...  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

bwirum

Har du kjøpt billett på Millwall-tribunen???
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

espenm

Quote from: bwirum on September 29, 2009, 16:01:14
Har du kjøpt billett på Millwall-tribunen???

I all beskjedenhet så tror jeg i såfall at du bør la Leedsskjerfet ligge hjemme.

bwirum

Quote from: espenm on September 29, 2009, 16:03:21
I all beskjedenhet så tror jeg i såfall at du bør la Leedsskjerfet ligge hjemme.
Og kanskje droppe overdreven heiing. Eller droppe heiing i det hele tatt.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

whitelocks

Du vet hva du begir deg ut på? Finnes ikke værre fans enn Millwall fans. Så sitt rolig og la alle effekter være hjemme. Kjøp gjerne Millwall-skjerf. Og.. se gjerne filmen Football-factory før du drar.

HåvardK

Alternativt kan du gi the Dockland scum one hell of a beating. Lykke til.

LeedsU878

Jeg hadde ikke gjort det, men er vel nesten bedre å sitte blant hjemmefansen (Så lenge man klarer å holde seg HELT i ro). Var ikke gøy å være med som bortefan sist jeg var der ihvertfall!
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Asbjørn

...ehem, klokka 15? Da snakker vi engelsk tid, right?

Vi ikke forvirre Sir'en vår mer enn nødvendig  :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

Quote from: Promotion 2010 on September 29, 2009, 15:39:38

Billetter kjøpt, men er det ikke litt på trynet at jeg må være medlem i Millwall for å få lov til å se på kampen...  :o

En kompisgjeng skal være med meg å se kmapen, vi satser på kjøp ved stadion. Dere som har erfaring...tror dere det er mulig?
Yeboahs vitne

LeedsU878

Ikke til denne kampen.. Millwall sender alle bortebilletter til Leeds, så det vil ikke være mulig å kjøpe bortebilletter.

For å kjøpe hjemmebilletter må du være medlem av klubben, og kjøpe på forhånd.

larss

Ser at det er omtrent umulig å få billett til denne kampen.
Jeg og to kompiser skal til London den helga og det er forbanna ergelig å ikke få se kampen.
Det blir i så fall mager trøst med West Ham-Arse på Søndag.

LarsS, som tar turen fra Doha likevel ihåp om et mirakel vil skje. ;D
LarsS

75 SOLLI

Quote from: HåvardK on October 03, 2009, 21:39:26
Alternativt kan du gi the Dockland scum one hell of a beating. Lykke til.

+1  ;D

Promotion 2010

Quote from: fmtj on October 05, 2009, 12:40:56

En kompisgjeng skal være med meg å se kmapen, vi satser på kjøp ved stadion. Dere som har erfaring...tror dere det er mulig?

Det vil nok ikke være mulig å kjøpe noe som helst annet enn en skitten burger utenfor banen til denne kampen. Har karret til meg billetter via Membership for et år!!!!  >:(   ::)

Blir spennende om vi greier å holde kjeft når Leeds putter mål nummer tre!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

var glad att du missar den matchen, hade varit med risk för livet annars, millwallfansen är komplett galna

LeedsU878

Quote from: sportcarl1 on October 07, 2009, 21:06:33
var glad att du missar den matchen, hade varit med risk för livet annars, millwallfansen är komplett galna

Ja, det kan jeg virkelig skrive under på. Har sagt det en del ganger før, men min tur til the Den var rett og slett en ytterst skremmende opplevelse.

L.RADEBE

Hvis det er noen som kommer over en billett til denne matchen hadde det vært kjekt om vedkommende kunne gitt meg en lyd. Fikk ikke billett i Leeds-seksjonen..
Mitt nummer er: 92 02 43 12  8)

Budda

Quote from: L.RADEBE on October 08, 2009, 14:55:27
Hvis det er noen som kommer over en billett til denne matchen hadde det vært kjekt om vedkommende kunne gitt meg en lyd. Fikk ikke billett i Leeds-seksjonen..
Mitt nummer er: 92 02 43 12  8)

Du skal sitte med hjemmefansen? Ville ikke hatt på meg Leeds-drakt eller jublet for mye. De gutta er vel ikke de snilleste i klassen  :)
Endre

L.RADEBE

He he, blir nok med hjemmefansen om ikke mine engelske kompiser kan bidra med en i bortesvingen.. Går aldri i drakt på matchene. Mitt problem er ringelyden samt fjerne pinsene fra jakkene   ;)

Papi

Er i London sjølv denne dagen, men har heller ikkje billett.
Det er vel mindre sannsynlig at kampen går på noe pub??
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

euphor9

Quote from: LeedsU878 on October 07, 2009, 21:33:42

Ja, det kan jeg virkelig skrive under på. Har sagt det en del ganger før, men min tur til the Den var rett og slett en ytterst skremmende opplevelse.

Kan du fortelle litt om hva du opplevde på the Den?   Er litt nyskjærrig på å høre litt mere om det.

LeedsU878

Quote from: euphor9 on October 10, 2009, 13:29:42
Quote from: LeedsU878 on October 07, 2009, 21:33:42

Kan du fortelle litt om hva du opplevde på the Den?   Er litt nyskjærrig på å høre litt mere om det.

Ja, da vi skulle ut av stadion ble vi først holdt tilbake ganske lenge, og ble eskortert av 2-300 (minst) politimenn som dannet en mur hele veien ned til stasjonen. Dette skjedde mens Millwall-fansen gjorde hva de kunne for å trenge igjennom denne muren.  Vi fikk kastet en del ting mot oss, blant annet mursten. Uansett - var glad jeg kom meg bort fra stadion og har lovet meg selv at jeg ALDRI skal tilbake dit.

Torpe-do

Pokker og. Trodde kampen var i dag. Hadde skaffet meg en sekser og satt camp på en pc på jobb :(

Velvel. Skål!

larss

Sliter med å bli medlem av Millwall da jeg ikke klarer å booke online. kan du forklare hvordan du gjør det.

LarsS, som er nødt til å se kampen
LarsS

Kalle

Var på tilsvarende kamp i fjor med svartebørs-billett blant Millwall fansen. Ikke noe koselig sted!

Sunday Mirror startet kamp rapporten dagen etter med følgende:(fritt etter hukommelsen).

"Etter at dommeren blåste for full tid løftet alle de tilreisende fra Leeds flatcappen sin mot Millwall fansen og gratulerte med seieren. Millwall fansen på sin side løftet sin top hat mot Leeds supporterne, takket for det, å ønsket god tur hjem til Yorkshire.

Sånn var det selvsagt ikke. Da det gjensto 15 min av kampen haglet det det med seter og plastflasker med urin blant supporterne i det ene hjørnet på stadion."

Paradoksalt kan det være bedre å sitte blant hjemmefansen på denne kampen. Unngår du å ha på noen Leeds effekter(ikke smart) å klarer å holde deg i ro hvis Leeds scorer går det greit.

Men det er et tøft nabolag med en del nutcases, så vær forsiktig.

Jeg så også Leeds mot Millwall på "gamle" The Den i -86, det var verre! Nye "The Den" er en fin å intim bane, bare noen minutters spasertur fra togstasjonen.

L.RADEBE

Har dere en ok veibeskrivelse om hvor i hugget man tar tuben til? Må nok på svartebørs kan det virke som.. Noen som vet om bra steder der hvor haiene står? Og hva pris vil en slik match gå for?

LeedsU878

Tuben kan du ta til enten Surrey Quays, New Cross Gate, eller Canada Water litt avhengig av hvilken linje du tar.

Jeg vil dog anbefale å ta toget til South Bermondsey fra Waterloo. Det tar ca. 20 minutter, og ligger kun 5 minutter fra stadion.

Billetthaier vet jeg ikke noe om dessverre.

Clutch

Jeg skal på matchen og er ganske spent kjenner jeg. Dessverre måtte jeg synke til til et moralsk dyp jeg ikke trodde var mulig. Fikk medlemskort til Millwall f.c i posten i dag. Makuleres rett etter matchslutt!! Det måtte til for å få tak i billett >:(. Blir en prøvelse å holde kjeft og ikke juble når gutta scorer.
Det holder at en er medlem...da får du tilgang til inntil 2 gjestebilletter. Medlemsskap og to billetter kostet ikke mer enn 480 NOK.

larss

Quote from: Clutch on October 17, 2009, 14:59:30
Jeg skal på matchen og er ganske spent kjenner jeg. Dessverre måtte jeg synke til til et moralsk dyp jeg ikke trodde var mulig. Fikk medlemskort til Millwall f.c i posten i dag. Makuleres rett etter matchslutt!! Det måtte til for å få tak i billett >:(. Blir en prøvelse å holde kjeft og ikke juble når gutta scorer.
Det holder at en er medlem...da får du tilgang til inntil 2 gjestebilletter. Medlemsskap og to billetter kostet ikke mer enn 480 NOK.

Som sagt tidligere så får jeg ikke til å bestille online.
LarsS, som kanskje må ringe inn for å bli medlem for på kamp skal jeg.
LarsS

Clutch

ok, jeg bestilte medlemsskap via telefon/ ticketoffice +44 8712305585.

larss

Quote from: Clutch on October 17, 2009, 18:59:49
ok, jeg bestilte medlemsskap via telefon/ ticketoffice +44 8712305585.
Thanks
LarsS, som gleder seg til neste Lørdag
LarsS