Skrevet av Emne: Snodgrass med i Skottlandtroppen  (Lest 3569 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Snodgrass med i Skottlandtroppen
« på: Oktober 01, 2009, 12:14:11 »
Gratulerer!

Synd vi mister han mot Bristol Rovers...

http://sport.scotsman.com/sport/Scotland-squad-Fox-and-Riordan.5695255.jp

Budda

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #1 på: Oktober 01, 2009, 12:15:20 »
Gratulerer!

Synd vi mister han mot Bristol Rovers...

http://sport.scotsman.com/sport/Scotland-squad-Fox-and-Riordan.5695255.jp

Artig, får håpe at han ikke gjør det alt for bra slik at han blir snappet opp i januar  :)
Endre

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #2 på: Oktober 01, 2009, 12:40:55 »
F*** meg idiotisk at skottene legger inn en treningskamp i JAPAN midt i sesongen....

For å se positivt på det, tror jeg dette kan bety at kampen mot Bristol Rovers blir utsatt - og at vi dermed får et pusterom ift å få friskmeldt en del av de skadde spillerne, og får kampen mot Bristol Rovers på et litt gunstigere tidspkt seinere.

Det er vel fortsatt slik at om et lag får kallt opp minst tre spillere til landskamper, kan en vel kreve å få en evt ligakamp utsatt. Både Australia (Paddy) og Angola (Rui) har muligens landskamp samme helg?

 
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

h.b

  • Gjest
Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #3 på: Oktober 01, 2009, 12:55:55 »

Masinga

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #4 på: Oktober 01, 2009, 12:57:47 »
Skottland må da få lov til å spille treningskamper, de som alle andre. Og det er meget positivt at Snodgrass blir funnet verdig en plass i troppen. Egentlig skulle jeg ønske at alle på Leeds holdt landslagsklasse. Jeg skulle ønske at alle på Leeds var ettertraktede spillere. Jeg ønsker ikke en situasjon der man sitter med avdankete spillere ingen finner interessante.

Det merkelige er at klubbkamper ikke blir utsatt når et lag har spillere i internasjonal tjeneste, særlig for de britiske landslagene.
Masinga, medl.nr. 1250

Annesj

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #5 på: Oktober 01, 2009, 13:11:16 »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #6 på: Oktober 01, 2009, 14:56:48 »
innen den tid er ikke lengre BR noen trussel...
Ups & Ups!!

bwirum

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #7 på: Oktober 01, 2009, 15:11:58 »
Lykke til Snoddy!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

HåvardK

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #8 på: Oktober 01, 2009, 17:50:45 »
Egentlig skulle jeg ønske at alle på Leeds holdt landslagsklasse. Jeg skulle ønske at alle på Leeds var ettertraktede spillere. Jeg ønsker ikke en situasjon der man sitter med avdankete spillere ingen finner interessante.

Enig. Heldigvis er det en stund siden laget vårt besto av slike spillere.

Robert H.

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #9 på: Oktober 01, 2009, 18:01:49 »
Veldig gøy for vår beste og mest stabile spiller!

mac_gyver

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #10 på: Oktober 01, 2009, 18:27:02 »
herlig ;D
Pride of Yorkshire

Jon R

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #11 på: Oktober 02, 2009, 00:20:48 »
Egentlig skulle jeg ønske at alle på Leeds holdt landslagsklasse. Jeg skulle ønske at alle på Leeds var ettertraktede spillere. Jeg ønsker ikke en situasjon der man sitter med avdankete spillere ingen finner interessante.

Enig. Heldigvis er det en stund siden laget vårt besto av slike spillere.

Ok. Da tar vi det sakte eeeeen gang til: Og hva var det så vi lærte på anti-ironi og -sarkasme kurset , Håvard? Noe med holde herr Lanke laaaaangt unna tastaturet når det begynner å klø i fingrene?  Who`s been a bad boy?    ::) 
 
 
 
Jon R.

Per-Stian

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #12 på: Oktober 02, 2009, 00:33:34 »
Meget sterk prestasjon av Snoddy å spele seg inn i Skottland-troppen frå nivå tre i England. Men absolutt fullt fortent etter kva eg kan forstå.

fjellhaugen

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #13 på: Oktober 02, 2009, 08:46:11 »
litt overrasket må jeg si, men for all del. imponerende dersom han kan klare å vise seg frem.
ser for meg at det er en del nytt i denne troppen og at skotland sikter mot en delvis fornyelse av landslaget etter "katastrofe" kvalliken sist ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sheridan

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #14 på: Oktober 02, 2009, 14:17:37 »
Fortjent!  8)

« Siste redigering: Oktober 02, 2009, 14:46:06 av Sheridan »

Ferre

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #15 på: Oktober 02, 2009, 15:42:23 »
Robert Snodgrass has been named the PFA Fans' Player of the Month in League One.

http://www.leedsunited.com/news/snoddy-wins-award-gaffer-up-for-award-20091002_2247585_1815857

Tom S

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #16 på: Oktober 05, 2009, 12:14:00 »
STAS !
(savnet virkelig Snoddy mot Charlton)
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #17 på: Oktober 05, 2009, 12:38:10 »
Robert Snodgrass withdraws from Scotland senior squad

Skaden han fekk i Carlislekampen satte ein stopper for landslagssamling for Snoddy.
Synd, dette fortente gutten!


http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=5703786&sitecode=leed&sportcode=leed
COME ON LEEDS !!

h.b

  • Gjest
Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #18 på: Oktober 05, 2009, 13:45:31 »
Her kan muligens Leeds ha brukt taktikk. Venta med etter at de fikk Bristol Rovers kampen utsatt til å trekke Snodgrass fra Scotland kampen. For hvis Leeds hadde sagt fra med en gang om at Snodgrass var skadet, ja da ville de ikke få denne kampen utsatt mot Bristol Rovers

Frode

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #19 på: Oktober 05, 2009, 13:51:24 »
Her kan muligens Leeds ha brukt taktikk. Venta med etter at de fikk Bristol Rovers kampen utsatt til å trekke Snodgrass fra Scotland kampen. For hvis Leeds hadde sagt fra med en gang om at Snodgrass var skadet, ja da ville de ikke få denne kampen utsatt mot Bristol Rovers
Var nok mer flaks enn taktikk, skjønt flaks og flaks.  Utsatte kamper er aldri av det gode.  Får bare håpe vi bruker pausen til å lappe sammen spillere ... og form!
 

baste

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #20 på: Januar 08, 2010, 04:37:33 »

Tom S

COME ON LEEDS !!

ragnar

Sv: Snodgrass med i Skottlandtroppen
« Svar #22 på: Januar 08, 2010, 10:49:03 »
Dyktig spiller og vel så viktig som Becks om ikke et hakk viktigere.

Han har utviklingspotensiale så her kan vLeeds ha en spiller helt opp til PL. Gode holdninger har han vist og.
*In El Loco we trust!*