Google Earth. For en jobb

Started by h.b, October 02, 2009, 17:59:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Har nå sittet i 5 timer å lagt inn alle banene i de 4 øverste divisjonene slik at jeg lettere kan finne hvor de forskjellige klubbene hører hjemme. Nå er det de banene som er under League 2 som skal settes på kartet. Videre så er det banene i Scotland,Wales,Irland,Nord Irland som skal på kartet.
Så jeg regner med å bruke mesteparten av oktober på dette

mac_gyver

Quote from: h.b on October 02, 2009, 17:59:38
Har nå sittet i 5 timer å lagt inn alle banene i de 4 øverste divisjonene slik at jeg lettere kan finne hvor de forskjellige klubbene hører hjemme. Nå er det de banene som er under League 2 som skal settes på kartet. Videre så er det banene i Scotland,Wales,Irland,Nord Irland som skal på kartet.
Så jeg regner med å bruke mesteparten av oktober på dette

hahaha.... lykke til og kos deg med det
Pride of Yorkshire

Budda

Er det alle banene eller bare de du har vært på?
Endre

h.b

Det er alle banene som finnes i ligasystemet. Hittil så hart jeg marker litt over 120 baner

h.b

Da er Blue Square Football Conference Premier oppdatert

h.b

Litt morsomt egentlig. Hvem her inne har hørt om Truro City og Treyew Road

h.b

Zamaretto League/southern League premier oppdatert.

raggen

respect H.B og litt fritidsproblemer :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

Raggen. Helt korrekt.
Og der var Wales Premier League oppdatert. Nå er det over til scotland

h.b

Scottish Premier og League One oppdatert. Men nå er det nok for denne dag. I morgen går jeg løs på League 2 og league 3 i Scotland

Rudi G.

Klarer du å legge ut en link til verket ditt når du er ferdig? :)

bwirum

Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Blank_File

Ja det hadde vært kult å sett h.b

h.b

Hakke peiling åssen jeg får et bilde over hit.

berlin

Ikke meningen å ødelegge noen fritidsinteresse.

Jeg bruker av og til denne for en første lokalisering.

http://www.communitywalk.com/footballgrounds

Du kan hake av for den/de av de 5 øverste nivåene i England du er interessert i,
kan også zoome inn til nøyaktig gatebilde (f.eks fra togstasjon).

...og denne for å lese litt on stoff knyttet til stadion, rettet mot tilreisende lags supportere:

http://www.footballgroundguide.com/

Det er sikkert mange her inne som bruker disse, men for de som ikke vet om det og skal på tur og ikke til Mekka: Check it out!  :)

h.b

Huhuhuhuhu. :D
nei denne siden visste jeg om. Jeg har betydelig flere lag enn disse lagene på min lokasjonsgoogle. Er over 300 baner hittil

berlin

Quote from: h.b on October 12, 2009, 16:01:53
Huhuhuhuhu. :D
nei denne siden visste jeg om. Jeg har betydelig flere lag enn disse lagene på min lokasjonsgoogle. Er over 300 baner hittil

goody, goody, h.b!  :)

Si fra når avdukingen av programvaren skjer.  ;)

h.b

Hvem her inne kjenner til dette laget

Romford F.C. ("The Boro") are a football club based in Romford, London, England. The club was established in 1876 and reached the Quarter-Finals of the FA Cup in the 1880-81 season. The Club disappeared during the First World War but was re-formed in 1929. In 1949 they were FA Amateur Cup finalists, beaten 1-0 by Bromley. They subsequently went professional and were Southern League Champions in 1966-67. Problems with a move to a new ground saw the Club go out of existence again in 1978. The Club returned again in 1992 and won the Essex Senior League in 1996, and Division Two of the Isthmian League a year later. They returned to the Essex Senior League in 2002 but returned to the Isthmian League in 2009 after winning their second ESL championship.

Rudi G.

Quote from: h.b on October 12, 2009, 16:07:59
Hvem her inne kjenner til dette laget

Romford F.C. ("The Boro") are a football club based in Romford, London, England. The club was established in 1876 and reached the Quarter-Finals of the FA Cup in the 1880-81 season. The Club disappeared during the First World War but was re-formed in 1929. In 1949 they were FA Amateur Cup finalists, beaten 1-0 by Bromley. They subsequently went professional and were Southern League Champions in 1966-67. Problems with a move to a new ground saw the Club go out of existence again in 1978. The Club returned again in 1992 and won the Essex Senior League in 1996, and Division Two of the Isthmian League a year later. They returned to the Essex Senior League in 2002 but returned to the Isthmian League in 2009 after winning their second ESL championship.

Hadde ikke hørt om dem før nå. Her er hjemmesiden deres: http://www.pitchero.com/clubs/romford/?