Brentford - Leeds 12 desember 2009

Started by LeedsU878, October 07, 2009, 15:19:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Ja.
Skakke se bort fra at det blir tur gitt. Skattepenger tilbake og Strand Palace hotell here i come

palle

Da tikker det inn melding på telexmaskinen i hjørnet om at kampen er utsolgt (!), men at billetter til kamp er i boks for min del. Takk til brors innsats der!

Dette feires med å prette en knapt 2 år gammel havrestout fra Nøgne Ø, avlytting av Pere Ubus "Dub Housing" (på vinyl, hvis noen lurte). Satser på en tripp inn i whisky-samlingen etterhvert.

Har vært i dårligere stemning, kan man si...

PålK
...ooo, vi vandrar saman...

HåvardK

Du verden. Her har man allerede snoket kraftig i det lokale skapet. Vurderer en sykkeltur, men min bedre halvdel anbefaler fullt hockeyutstyr hvis det skal nærme seg forsvarlig.

riksen

Quote from: palle on October 30, 2009, 23:03:48
Da tikker det inn melding på telexmaskinen i hjørnet om at kampen er utsolgt (!), men at billetter til kamp er i boks for min del. Takk til brors innsats der!

Dette feires med å prette en knapt 2 år gammel havrestout fra Nøgne Ø, avlytting av Pere Ubus "Dub Housing" (på vinyl, hvis noen lurte). Satser på en tripp inn i whisky-samlingen etterhvert.

PålK
bra at billettene er lagt inni en boks, og jeg regner med at HåvardK fikk dem inn med teskje. 
Legenden Leffe Nordli

HåvardK

Quote from: riksen on November 02, 2009, 14:14:53
Quote from: palle on October 30, 2009, 23:03:48

PålK
bra at billettene er lagt inni en boks, og jeg regner med at HåvardK fikk dem inn med teskje. 
Så enig, så enig, riks. Og du skjønte selvsagt automatisk at det var vinylutgaven av "Dub Housing" det var snakk om?

riksen

Selvsagt ikke. Liker alt på vinyl, minner om den tia Kamma spelte hemmat og Roar Strand småløp i garderoben  etter nok et tap på Briskeby Gressbane.
Legenden Leffe Nordli

mail2rj

Quote from: missis on October 19, 2009, 12:46:46
Dette var ikke helt med i min beregning.. Jeg som aldri har kjøpt billetter til en fotballkamp utenfor norge vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Har allerede kjøpt flybillettene for å overraske kjæresten denne helgen. Det blir ikke veldig hans type tur hvis det ender opp med shopping i London:P noen som har noen gode ideer for om jeg fortsatt kan sikre meg noen billetter? Jeg har mailet litt med en kamerat som bor i Leeds, håper han klarer å skaffe meg noen. Utrolig kjedelig at det skulle være så vanskelig akkurat nå da:(

Her får du et tips: Meld dere begge inn i billettkjøpesystemet til Brentford på deres hjemmeside. Bruk din mailadresse når du registrerer ham, så han ikke får mail med bekreftelse på registreringen... Ha begge medlemsnumrene foran deg og ring ticket office. Si du vil overraske din kjære som faktisk er Brentford-supporter:). Dette KAN funke. Billetter ved stadion på kampdagen er bare å glemme, du får ikke kjøpt selv om det er billetter igjen (såkalt all ticket game). Tviler på at det er noe svartebørsmarked for denne matchen

Lykke til!

h.b

Tar det enkle jeg. Skal over til London neste uke. Kommer derfor til å dra innom Griffin Park for å kjøpe meg en bilett eller 5

LeedsU878

Quote from: h.b on November 04, 2009, 23:00:13
Tar det enkle jeg. Skal over til London neste uke. Kommer derfor til å dra innom Griffin Park for å kjøpe meg en bilett eller 5

Jeg tror faktisk ikke at dette er mulig. Så vidt jeg klarte å lese meg til på sidene så krever de at man har kjøpt billetter til hjemmekamper tidligere. Om du har det er jo konge, men ellers tror jeg det blir vanskelig.

Jeg tro eneste muligheten er å kjøpe til en kamp, for så og kjøpe til Leeds-kampen.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

h.b

De bruker vel skjønn regner jeg med. Så da blir det en liten sleip en. Si at jeg har en lillebror som har fyllt 18 år. Han er Brentfordsupporter og jeg har tenkt å overaske han og dama hans med biletter som en fødseslpresang. Han har aldri vært i England etc etc