Skrevet av Emne: Food for thought  (Lest 5600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Food for thought
« på: Oktober 12, 2009, 14:25:13 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/ExLeeds-United-boss-declared-bankrupt.5724692.jp

Noe å tenke på forenkelte her inne, som vil bli kvitt Bates for enhver pris.
Morris var faktisk et reelt alternativ, som altså enkelte her inne ville foretrukket foran Bates. Hva hadde blitt konsekvensen av det tro?
Proud to be Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Food for thought
« Svar #1 på: Oktober 12, 2009, 14:32:51 »
Kosert du deg nå da Boxman

Boxman

Sv: Food for thought
« Svar #2 på: Oktober 12, 2009, 14:36:29 »
Kosert du deg nå da Boxman

Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det?
Men er du ikke enig at det kanskje ikke alltid er grønnere på andre siden av gjerdet, når du leser dette her? Hvordan hadde det gått med klubben, hvis Morris hadde fått tatt over? Som du ser ble selskapet hans først satt under adm, før de nå ble slått konk, som i å opphøre å eksistere. Hva om Leeds United hadde gått med i det dragsuget?
Proud to be Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Food for thought
« Svar #3 på: Oktober 12, 2009, 15:08:40 »
Nå var ikke jeg tilhenger av denne Morris tror jeg. Men det spiller ingen rolle. For alt vi vet så kan Bates dra hele dritten i konkurs om en måned uansett. Poenget ditt er greit nok det. Men uansett så bør Leeds få nye eiere før Bates drar oss dit hvor denne Morris kunne dratt oss. For første tegn til et økonomisk sammenbrudd er faktisk det at de som eier noe ikke har penger til å innvestere

Runar

Sv: Food for thought
« Svar #4 på: Oktober 12, 2009, 15:15:37 »
Det at noen her inne heller ville ha Morris betyr vel ingenting i den store sammenheng. Argumentasjonen er jo den samme, man ønsker ikke å ha en eier som ikke har kapital til å satse.

Da Morris framsto som en person som hadde denne egenskapen så hadde han naturlig nok tilhengere her inne. Det at han ikke hadde kapital nok allikevel kan vel ingen av hans tilhengere lastes for.

 

Boxman

Sv: Food for thought
« Svar #5 på: Oktober 12, 2009, 15:16:50 »
Nå var ikke jeg tilhenger av denne Morris tror jeg. Men det spiller ingen rolle. For alt vi vet så kan Bates dra hele dritten i konkurs om en måned uansett. Poenget ditt er greit nok det. Men uansett så bør Leeds få nye eiere før Bates drar oss dit hvor denne Morris kunne dratt oss. For første tegn til et økonomisk sammenbrudd er faktisk det at de som eier noe ikke har penger til å innvestere

Det jeg ikke skjønner, er denne "så bør Leeds få nye eiere"-holdningen. Det virker som du tror dette er et slags valg, hvor fansen med jevne mellomrom velger eiere for klubben. Hvilket kanskje kan sammenlignes med Barca, hvor fansen eier klubben, men hvert år velger styreformann. Sånn er det altså IKKE i Leeds United, og det bør heller ikke være så vanskelig å forstå.
Du må skjønne det at når Bates først kjøpte klubben, så kjøpte han også rettigheten til å bestemme når han evt skal selge, og til hvem. Så enkelt er det faktisk. Det er virkeligheten du må forholde deg til, enten du vil eller ei.
Proud to be Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Food for thought
« Svar #6 på: Oktober 12, 2009, 15:22:11 »
Nå var ikke jeg tilhenger av denne Morris tror jeg. Men det spiller ingen rolle. For alt vi vet så kan Bates dra hele dritten i konkurs om en måned uansett. Poenget ditt er greit nok det. Men uansett så bør Leeds få nye eiere før Bates drar oss dit hvor denne Morris kunne dratt oss. For første tegn til et økonomisk sammenbrudd er faktisk det at de som eier noe ikke har penger til å innvestere

Det jeg ikke skjønner, er denne "så bør Leeds få nye eiere"-holdningen. Det virker som du tror dette er et slags valg, hvor fansen med jevne mellomrom velger eiere for klubben. Hvilket kanskje kan sammenlignes med Barca, hvor fansen eier klubben, men hvert år velger styreformann. Sånn er det altså IKKE i Leeds United, og det bør heller ikke være så vanskelig å forstå.
Du må skjønne det at når Bates først kjøpte klubben, så kjøpte han også rettigheten til å bestemme når han evt skal selge, og til hvem. Så enkelt er det faktisk. Det er virkeligheten du må forholde deg til, enten du vil eller ei.

Jeg vil heller leve i troen og håpe vi kan sammenligne oss med Barca. Slik det er nå så sammenligner vi oss med Yeowil

Boxman

Sv: Food for thought
« Svar #7 på: Oktober 12, 2009, 15:25:20 »
Nå var ikke jeg tilhenger av denne Morris tror jeg. Men det spiller ingen rolle. For alt vi vet så kan Bates dra hele dritten i konkurs om en måned uansett. Poenget ditt er greit nok det. Men uansett så bør Leeds få nye eiere før Bates drar oss dit hvor denne Morris kunne dratt oss. For første tegn til et økonomisk sammenbrudd er faktisk det at de som eier noe ikke har penger til å innvestere

Det jeg ikke skjønner, er denne "så bør Leeds få nye eiere"-holdningen. Det virker som du tror dette er et slags valg, hvor fansen med jevne mellomrom velger eiere for klubben. Hvilket kanskje kan sammenlignes med Barca, hvor fansen eier klubben, men hvert år velger styreformann. Sånn er det altså IKKE i Leeds United, og det bør heller ikke være så vanskelig å forstå.
Du må skjønne det at når Bates først kjøpte klubben, så kjøpte han også rettigheten til å bestemme når han evt skal selge, og til hvem. Så enkelt er det faktisk. Det er virkeligheten du må forholde deg til, enten du vil eller ei.

Jeg vil heller leve i troen og håpe vi kan sammenligne oss med Barca. Slik det er nå så sammenligner vi oss med Yeowil

Det er svært få klubber som kan sammenlignes med Barca, ene og alene fordi det er særdeles spesielt at fansen eier klubben.
Du må klare å skille mellom klubber som det, og Leeds United, og klubber flest, som har andre(vanlige) eierstrukturer. Det handler altså om å forholde seg til virkeligheten.
Proud to be Leeds!

berlin

Sv: Food for thought
« Svar #8 på: Oktober 12, 2009, 15:46:52 »
Det er rimelig å sammenligne AFC Wimbledon med Barcelona.

bwirum

Sv: Food for thought
« Svar #9 på: Oktober 12, 2009, 16:08:07 »
Hvis vi begynner med en kronerulling her i Norge, 1000 kr fra hver av de 3000+ medlemmene i LUSCOS, og så går videre til supporterklubber i resten av verden, og deretter slår dette stort opp i YEP og får inn 1000 kr fra 100.000 mennesker i Leeds-området, så bør vi ha 200 mill på notime. Så kjøper vi klubben og viderefører den som fans-eid klubb og sammenligner oss med Barca :) Se det, lett som en plett! Eller prett, som sikkert noen vil si her inne ;)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Budda

Sv: Food for thought
« Svar #10 på: Oktober 12, 2009, 16:19:32 »
Hvis vi begynner med en kronerulling her i Norge, 1000 kr fra hver av de 3000+ medlemmene i LUSCOS, og så går videre til supporterklubber i resten av verden, og deretter slår dette stort opp i YEP og får inn 1000 kr fra 100.000 mennesker i Leeds-området, så bør vi ha 200 mill på notime. Så kjøper vi klubben og viderefører den som fans-eid klubb og sammenligner oss med Barca :) Se det, lett som en plett! Eller prett, som sikkert noen vil si her inne ;)

Hehe, det er bare å sette i gang
Endre

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Food for thought
« Svar #11 på: Oktober 12, 2009, 16:24:18 »
Eierskapsmodellen i Barcelona er kjempefin den. Vi finner lignende eierskapsstruktur i flere spanske og tyske klubber – og en del mindre engelske klubber: Ebbsfleet, York, AFC Wimbledon og Exeter.

Ift til dette oppkjøpsmaset kan det jo også være morsomt å se litt hen til Liverpool. De ble jo kjøpt opp av et par rike amerikanere, som skulle bygge nytt stadion og satse knallhardt for å ta klubben til det neste nivået. Det gikk vel ikke helt slik, og den ressurssterke og oppegående delen av Poolsupporterne gjorde jo nettopp det det vitses om her - begynte å samle inn penger for å kjøpe klubben, og etablere samme eierskapsstruktur som i Barca. Mulig dette bare var en mediegimmick, men i en oppkjøpsdiskusjon er det jo unektelig interessant å trekke fram....

Angående Morris mener jeg å huske at de aller fleste var like skeptisk til ham som de var til Bates – men at Morris fikk plusspoeng fordi han tilsynelatende var en ’lokal forretningsmann med hjertet i Leeds’, og det er jo det vi alltid har ønsket å få inn i Leeds ikke sant? ::)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

jarle

Sv: Food for thought
« Svar #12 på: Oktober 12, 2009, 16:55:40 »
Det er vel rimelig tøft for alle klubber og alle eiere og holde hodet over vannet i disse krisetider.

Det betyr ikke at Bates er bra!
Det betyr ikke at det ikke finnes eiere som er bra!


Vi får klare oss med Bates så lenge han ikke ønsker å selge... det er et faktum. Liker jeg det NEI!


La oss håpe vi rykker opp!!!
Det vil gjøre oss mye mer attraktive for alle! Spillere og potensielle nye eiere.
Det blir vind i seilene når vi går opp... Det kan bety mye og det kan tas oss rett op i PL!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Food for thought
« Svar #13 på: Oktober 12, 2009, 16:57:52 »
Det er vel rimelig tøft for alle klubber og alle eiere og holde hodet over vannet i disse krisetider.

Det betyr ikke at Bates er bra!
Det betyr ikke at det ikke finnes eiere som er bra!


Vi får klare oss med Bates så lenge han ikke ønsker å selge... det er et faktum. Liker jeg det NEI!


La oss håpe vi rykker opp!!!
Det vil gjøre oss mye mer attraktive for alle! Spillere og potensielle nye eiere.
Det blir vind i seilene når vi går opp... Det kan bety mye og det kan tas oss rett op i PL!

Amen!

Sølvreven

Sv: Food for thought
« Svar #14 på: Oktober 13, 2009, 12:21:42 »
Hvis vi begynner med en kronerulling her i Norge, 1000 kr fra hver av de 3000+ medlemmene i LUSCOS, og så går videre til supporterklubber i resten av verden, og deretter slår dette stort opp i YEP og får inn 1000 kr fra 100.000 mennesker i Leeds-området, så bør vi ha 200 mill på notime. Så kjøper vi klubben og viderefører den som fans-eid klubb og sammenligner oss med Barca :) Se det, lett som en plett! Eller prett, som sikkert noen vil si her inne ;)
Jeg er med  ;D Prett ivei...
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

bwirum

Sv: Food for thought
« Svar #15 på: Oktober 13, 2009, 12:36:45 »
Det er vel rimelig tøft for alle klubber og alle eiere og holde hodet over vannet i disse krisetider.

Det betyr ikke at Bates er bra!
Det betyr ikke at det ikke finnes eiere som er bra!

Vi får klare oss med Bates så lenge han ikke ønsker å selge... det er et faktum. Liker jeg det NEI!

La oss håpe vi rykker opp!!!
Det vil gjøre oss mye mer attraktive for alle! Spillere og potensielle nye eiere.
Det blir vind i seilene når vi går opp... Det kan bety mye og det kan tas oss rett op i PL!

Se det, dette tror jeg alle som en her inne kan enes om :)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Food for thought
« Svar #16 på: Oktober 13, 2009, 13:42:32 »
Nå var ikke jeg tilhenger av denne Morris tror jeg. Men det spiller ingen rolle. For alt vi vet så kan Bates dra hele dritten i konkurs om en måned uansett. Poenget ditt er greit nok det. Men uansett så bør Leeds få nye eiere før Bates drar oss dit hvor denne Morris kunne dratt oss. For første tegn til et økonomisk sammenbrudd er faktisk det at de som eier noe ikke har penger til å innvestere

Det jeg ikke skjønner, er denne "så bør Leeds få nye eiere"-holdningen. Det virker som du tror dette er et slags valg, hvor fansen med jevne mellomrom velger eiere for klubben. Hvilket kanskje kan sammenlignes med Barca, hvor fansen eier klubben, men hvert år velger styreformann. Sånn er det altså IKKE i Leeds United, og det bør heller ikke være så vanskelig å forstå.
Du må skjønne det at når Bates først kjøpte klubben, så kjøpte han også rettigheten til å bestemme når han evt skal selge, og til hvem. Så enkelt er det faktisk. Det er virkeligheten du må forholde deg til, enten du vil eller ei.

Jeg vil heller leve i troen og håpe vi kan sammenligne oss med Barca. Slik det er nå så sammenligner vi oss med Yeowil

...snakk for deg selv når det gjelder akkurat det da!!! Jeg sammenligner oss absolutt ikke med dette laget, men heller ikke med PL lag. Det viktigste er å stikke finger en plass i jorda!
Yeboahs vitne

flynn

Sv: Food for thought
« Svar #17 på: Oktober 13, 2009, 15:18:59 »
Hvis vi begynner med en kronerulling her i Norge, 1000 kr fra hver av de 3000+ medlemmene i LUSCOS, og så går videre til supporterklubber i resten av verden, og deretter slår dette stort opp i YEP og får inn 1000 kr fra 100.000 mennesker i Leeds-området, så bør vi ha 200 mill på notime. Så kjøper vi klubben og viderefører den som fans-eid klubb og sammenligner oss med Barca :) Se det, lett som en plett! Eller prett, som sikkert noen vil si her inne ;)
Jeg er med  ;D Prett ivei...

Du mener vel at Bwirum er p(å)rett vei ?

DenHviteYeboah

Sv: Food for thought
« Svar #18 på: Oktober 13, 2009, 16:38:13 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/ExLeeds-United-boss-declared-bankrupt.5724692.jp

Noe å tenke på forenkelte her inne, som vil bli kvitt Bates for enhver pris.
Morris var faktisk et reelt alternativ, som altså enkelte her inne ville foretrukket foran Bates. Hva hadde blitt konsekvensen av det tro?
Merkelig argumentasjon  egentlig.Fordi en annen interessent er en kjeltring så kan vi liksom være lykkelige for at det er  Bates som eier klubben....Jeg vil ha vekk Bates.Er også klar over Morris, men det som er poenget er jo at Bates bør selge NÃ…!Han bør forstå at han ikke klarer å føre denne klubben noe særlig videre.Men det tror jeg faktisk han gjør.Tipper han satser alt på 1 kort: nemlig å rykke opp til ccc for så å selge.Da kan han tjene litt penger....

DenHviteYeboah

Sv: Food for thought
« Svar #19 på: Oktober 13, 2009, 17:20:37 »
Vår venn Kenneth...

The club have confirmed that they will be paying the libel bill for the chairman. 1.5 million down the tube. Also Bates refused appeal

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Ken-Bates-refused-leave-to.5728389.jp



jarle

Sv: Food for thought
« Svar #20 på: Oktober 13, 2009, 18:12:52 »
Vår venn Kenneth...

The club have confirmed that they will be paying the libel bill for the chairman. 1.5 million down the tube. Also Bates refused appeal

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Ken-Bates-refused-leave-to.5728389.jp





DET ER FAEN IKKE MULIG!!!
MANNEN ER EN SKAM FOR KLUBBEN!!!

DET VAR EN KVALITETS SPISS UT AV VINDUET!!!

Jeg spyr snart av hele fyren!

pale

Sv: Food for thought
« Svar #21 på: Oktober 13, 2009, 18:27:59 »
Vår venn Kenneth...

The club have confirmed that they will be paying the libel bill for the chairman. 1.5 million down the tube. Also Bates refused appeal

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Ken-Bates-refused-leave-to.5728389.jp




Ut fra artikkelen du linker til  kan ikke jeg se det står at klubben skal betale dette??

Men hele saken er jo sjanseløs, og noe av det som viser at Mr. Bates ikke eier folkeskikk. Det hører ikke noe sted hjemme å bruke kampprogrammet til å æreskjelle Gud og hvermann.

Tom S

Sv: Food for thought
« Svar #22 på: Oktober 13, 2009, 18:34:13 »
Vår venn Kenneth...

The club have confirmed that they will be paying the libel bill for the chairman. 1.5 million down the tube. Also Bates refused appeal

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Ken-Bates-refused-leave-to.5728389.jp




Ut fra artikkelen du linker til  kan ikke jeg se det står at klubben skal betale dette??

Men hele saken er jo sjanseløs, og noe av det som viser at Mr. Bates ikke eier folkeskikk. Det hører ikke noe sted hjemme å bruke kampprogrammet til å æreskjelle Gud og hvermann.

Dette er ei sak som virkelig seier mykje om Bates. Mannen er skruppelløs og fortener straffa. Sånne saker bør vi kunne forvente å vere foruten!

Men, som pale påpeiker så ser eg ikkje i denne artikkelen at LUFC skal betale gildet.
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: Food for thought
« Svar #23 på: Oktober 13, 2009, 20:00:28 »
Vår venn Kenneth...

The club have confirmed that they will be paying the libel bill for the chairman. 1.5 million down the tube. Also Bates refused appeal

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Ken-Bates-refused-leave-to.5728389.jp




Ut fra artikkelen du linker til  kan ikke jeg se det står at klubben skal betale dette??

Men hele saken er jo sjanseløs, og noe av det som viser at Mr. Bates ikke eier folkeskikk. Det hører ikke noe sted hjemme å bruke kampprogrammet til å æreskjelle Gud og hvermann.

Dette er ei sak som virkelig seier mykje om Bates. Mannen er skruppelløs og fortener straffa. Sånne saker bør vi kunne forvente å vere foruten!

Men, som pale påpeiker så ser eg ikkje i denne artikkelen at LUFC skal betale gildet.

Jeg må le....hvor tar Bates pengene ifra når han skal betale dette?fra sine egne lommer sikkert...han skåner jo klubben for dette...yeah right ;D

Boxman

Sv: Food for thought
« Svar #24 på: Oktober 13, 2009, 21:28:39 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/ExLeeds-United-boss-declared-bankrupt.5724692.jp

Noe å tenke på forenkelte her inne, som vil bli kvitt Bates for enhver pris.
Morris var faktisk et reelt alternativ, som altså enkelte her inne ville foretrukket foran Bates. Hva hadde blitt konsekvensen av det tro?
Merkelig argumentasjon  egentlig.Fordi en annen interessent er en kjeltring så kan vi liksom være lykkelige for at det er  Bates som eier klubben....Jeg vil ha vekk Bates.Er også klar over Morris, men det som er poenget er jo at Bates bør selge NÃ…!Han bør forstå at han ikke klarer å føre denne klubben noe særlig videre.Men det tror jeg faktisk han gjør.Tipper han satser alt på 1 kort: nemlig å rykke opp til ccc for så å selge.Da kan han tjene litt penger....

Og så er det på'an igjen! Si meg, skjønner du bare svart og hvitt? Hvorfor påstår du at jeg antyder at vi skal være lykkelige med Bates, fordi jeg påpeker at det i realiteten ikke finnes alternativer(som vi vet) som er villig til å betale det klubben koster?
Går det ikke an å være kritisk til Bates, og samtidig innse det faktum at han ikke vil gi bort klubben?
Morris var angivelig en av dem som var et alternativ, som flere Bates-kritikere hele tiden henviser til(ikke nå mer tør jeg tippe), når det blir påpekt at Bates faktisk reddet klubben fra konkurs da han kjøpte den fra Krasner & co. Derfor er det lov å spørre i ettertid, hva hadde skjedd om de(og Morris) hadde fått viljen sin?
Så atter en gang, med teskjei; jeg er ikke noen tilhenger av at Bates skal styre klubben vår! Jeg håper det kommer noen som er villig til å løse ut Bates, men inntil det, så er realiteten at han aldri kommer til å gi bort klubben(kan det være vanskelig å skjønne?). Ei heller kan noen tvinge ham til å selge for en lavere pris enn han selv bestemmer, selv om det virker som om enkelte her inne faktisk tror det går an(utrolig nok!). Jeg forholder meg mao. til harde fakta, uten at det betyr at jeg liker Bates!
Proud to be Leeds!

torivar

  • Gjest
Sv: Food for thought
« Svar #25 på: Oktober 13, 2009, 22:22:50 »
Det er vel rimelig tøft for alle klubber og alle eiere og holde hodet over vannet i disse krisetider.

Det betyr ikke at Bates er bra!
Det betyr ikke at det ikke finnes eiere som er bra!


Vi får klare oss med Bates så lenge han ikke ønsker å selge... det er et faktum. Liker jeg det NEI!


La oss håpe vi rykker opp!!!
Det vil gjøre oss mye mer attraktive for alle! Spillere og potensielle nye eiere.
Det blir vind i seilene når vi går opp... Det kan bety mye og det kan tas oss rett op i PL!


Konstruktivt! Jeg tror få av oss på "Bates-siden" er uenig med deg i dette Jarle

lojosang

Sv: Food for thought
« Svar #26 på: Oktober 14, 2009, 01:33:53 »
Det er vel rimelig tøft for alle klubber og alle eiere og holde hodet over vannet i disse krisetider.

Det betyr ikke at Bates er bra!
Det betyr ikke at det ikke finnes eiere som er bra!


Vi får klare oss med Bates så lenge han ikke ønsker å selge... det er et faktum. Liker jeg det NEI!


La oss håpe vi rykker opp!!!
Det vil gjøre oss mye mer attraktive for alle! Spillere og potensielle nye eiere.
Det blir vind i seilene når vi går opp... Det kan bety mye og det kan tas oss rett op i PL!


Konstruktivt! Jeg tror få av oss på "Bates-siden" er uenig med deg i dette Jarle

Og hvor i svarteste heilsvette får du 1.5 millioner ut av 50000 pund?

Og så lurer dere på hvorfor "Batesrævsleikerne" hevder dere er uredelige i argumentasjonen deres, dikter vilt og driver med direkte løgn og bedrag om det passere dere...

Linker er fint og flott. Men det er en fordel om du har en ørliten sammenheng mellom det du skriver og linken du spyr ut. Du er omtrent like troverdig som Chamberlain var da han uttalte "Peace in our time."

Nei, Yeboah, med sylfersk egenprodusert, kortreist og biodynamisk Leedsupporter i heimen vil jeg oppfordre deg til a ta av Batesskylapper og mørke briller og ta en tur ut i høstsola. En dag den dukker opp.  ;D
- Leif Olav

jarle

Sv: Food for thought
« Svar #27 på: Oktober 14, 2009, 09:11:54 »
1,5 mill pund i advokat honorarer som Bates er dømt til å betale!!!

Go easy JOJOSONG!!!


Det sier alt... en liten krangel ender opp med et tap på 15 mill kroner!!! Herlig.


DenHviteYeboah

Sv: Food for thought
« Svar #28 på: Oktober 14, 2009, 09:33:44 »
Det er vel rimelig tøft for alle klubber og alle eiere og holde hodet over vannet i disse krisetider.

Det betyr ikke at Bates er bra!
Det betyr ikke at det ikke finnes eiere som er bra!


Vi får klare oss med Bates så lenge han ikke ønsker å selge... det er et faktum. Liker jeg det NEI!


La oss håpe vi rykker opp!!!
Det vil gjøre oss mye mer attraktive for alle! Spillere og potensielle nye eiere.
Det blir vind i seilene når vi går opp... Det kan bety mye og det kan tas oss rett op i PL!


Konstruktivt! Jeg tror få av oss på "Bates-siden" er uenig med deg i dette Jarle

Og hvor i svarteste heilsvette får du 1.5 millioner ut av 50000 pund?

Og så lurer dere på hvorfor "Batesrævsleikerne" hevder dere er uredelige i argumentasjonen deres, dikter vilt og driver med direkte løgn og bedrag om det passere dere...

Linker er fint og flott. Men det er en fordel om du har en ørliten sammenheng mellom det du skriver og linken du spyr ut. Du er omtrent like troverdig som Chamberlain var da han uttalte "Peace in our time."

Nei, Yeboah, med sylfersk egenprodusert, kortreist og biodynamisk Leedsupporter i heimen vil jeg oppfordre deg til a ta av Batesskylapper og mørke briller og ta en tur ut i høstsola. En dag den dukker opp.  ;D
Dette var da voldsomt....husk å telle til ti før du poster :)du er jo faktisk moderator ;D

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Food for thought
« Svar #29 på: Oktober 14, 2009, 10:31:20 »
Vår venn Kenneth...

The club have confirmed that they will be paying the libel bill for the chairman. 1.5 million down the tube. Also Bates refused appeal

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Ken-Bates-refused-leave-to.5728389.jp


Mulig Lojosang har vært ute på byen med Boxman her, men jeg kan tenke meg at kommentaren hans egentlig er myntet på den lille kommentaren DenHviteYeboah la inn lenger oppe i denne tråden.

Det framstår som om denne setningen er hentet fra artikkelen i Yorkshire Evening Post som det linkes til, men det er den jo faktisk ikke, så då meg jeg nesten spørre DenHviteYeboah:

Hvor har du hentet den kommentaren fra?
Skjønner du ikke selv at dette blir uryddig, når du framstiller den som om det er et sitat fra YEP?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....