Skrevet av Emne: Ingen Thorp Arch  (Lest 40747 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #60 på: Oktober 16, 2009, 20:02:56 »
god økonomi og healthy cash flow... men klarer ikke å kjøpe tilbake TA... hmmm

ja ja...


Så at Birmingham eieren hadde 80 mill war chest for transfers... vi er milevis unna der fotball spilles.
Nr 45 i England er en vekker!!!
Engelsk div 3 er så bakgård som det går an å bli... de andre lagene har 4-6.000 på hjemmekampene... hmmm


Sad sad day...

Men snart er det fredda kveld og da blir det piker vin og sang...  ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #61 på: Oktober 16, 2009, 20:10:46 »
Leeds er til latter i hele fotballverdenen.  Om 1 mnd er det nytt møte i FL. Håper virkelig de setter hardt mot hardt og Bates. True ham til å selge. For hvis Leeds United blir tvunget til å selges. Ja da er det garantert noen der ute som kjøper denne klubben.
Problemet nå er at potensielle kjøpere ikke aner hvem de skal kontakte for å få kjøpt klubben. Og hvis det er bortimot flere hundre med aksjer i Leeds United gjennom dette Forward. Ja da er det totalt umulig å få en oversikt over hvem som eier klubben, og et kjøp nærmest er umulig å få til frivillig

Superfan

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #62 på: Oktober 16, 2009, 20:22:12 »
Hva mener du med "til latter for hele fotballverden"? Fornuftig å ikke bruke penger en ikke har, spør du meg. Fortsatt en gåte for meg hvordan en som kaller seg supporter av Leeds kan komme opp med så mange ønsker som bare vil ha negative konsekvenser for klubben.

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #63 på: Oktober 16, 2009, 20:24:56 »
Hva mener du med "til latter for hele fotballverden"? Fornuftig å ikke bruke penger en ikke har, spør du meg. Fortsatt en gåte for meg hvordan en som kaller seg supporter av Leeds kan komme opp med så mange ønsker som bare vil ha negative konsekvenser for klubben.

Så du vil heller råtne bort i League One enn å satse på et opprykk til Premier League. Ã… ikke bruke penger man ikke har høres ut som reneste Kristin Halvorsen. Leeds har penger. det er bare det at den godeste Bates sørger for å få de vekk fra klubben på en finurlig måte

Superfan

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #64 på: Oktober 16, 2009, 20:30:03 »
Hva mener du med "til latter for hele fotballverden"? Fornuftig å ikke bruke penger en ikke har, spør du meg. Fortsatt en gåte for meg hvordan en som kaller seg supporter av Leeds kan komme opp med så mange ønsker som bare vil ha negative konsekvenser for klubben.

Så du vil heller råtne bort i League One enn å satse på et opprykk til Premier League. Ã… ikke bruke penger man ikke har høres ut som reneste Kristin Halvorsen. Leeds har penger. det er bare det at den godeste Bates sørger for å få de vekk fra klubben på en finurlig måte

I rest my case. Går ikke an å diskutere med deg om dette. Det blir for useriøst. Spekulere, konspirere, diskutere.....

Lord-Meta

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #65 på: Oktober 16, 2009, 20:31:45 »
LCC demanded to know who owns Leeds United or no deal - knowing full well that they could get no answer.
We have a 20 year lease and have paid the rent without fail since the original deal was made...so WHY did LCC demand to know who owns our club?
They have lost the income from the use of TA in two upcoming eggball finals and other sporting events and they have dealt a serious blow to the W.Cup "Back the Bid Leeds" campaign, with an incompetence only the LCC could muster.
 
huff, håpløst

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #66 på: Oktober 16, 2009, 20:35:35 »
Selvsagt vil kommunen vite hvem som eier Leeds når de skal inngå en avtale med dem. Den verste nøtta er FL. De kommer til å forlange t det blir opplyst hvem som eier klubben. Og hvis det ikke blir opplyst av Bates eller Forward. Ja da er vi i depp shit. I verste fall mister vi retten til å spille i League one og blir dømt ned til Conference

ollan

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #67 på: Oktober 16, 2009, 20:43:53 »
Selvsagt vil kommunen vite hvem som eier Leeds når de skal inngå en avtale med dem. Den verste nøtta er FL. De kommer til å forlange t det blir opplyst hvem som eier klubben. Og hvis det ikke blir opplyst av Bates eller Forward. Ja da er vi i depp shit. I verste fall mister vi retten til å spille i League one og blir dømt ned til Conference
Eg håper Leeds blir sendt ut av ligasystemet, eierne stilt i gapestokk slik at hele verden kan le av de og at KB lever til han blir godt over 100år :o ;D...... take a brake, get a life!!
Det er fredag og x-faktor på tv nå. Ikke fear factor...
h.b eg skal få noen til filme deg mens du står ved Bremnersatuen og holder din protest mot KB istedenfor å se  grimsbykampen på ER. Da da da skal du få respekt!!!!!!! :D
« Siste redigering: Oktober 16, 2009, 21:23:06 av ollan »
Ollan

jarle

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #68 på: Oktober 16, 2009, 20:50:57 »
Jeg har faktisk problemer med å forstå en eneste Leeds fans som ikke er dypt bekymret.

Vi har en chairman som åpenlyst lyver om alt.

Vi har en eier vi ikke vet hvem er.
Det sier seg selv at offshore eierskap med skjulte eiere ikke er noe for en fotballklubb eller noe en fotball liga kan godta. ( ei heller supportere)



Det eneste lyspunktet er det sportslige om dagen... måtte det vare.


PS! Det er mørke mørke skyer på himmelen... I beste Leeds tradisjon så ender det vel slik.

Leeds vinner ligaen med ny rekord poengsum.
FL bestemmer seg etter serieslutt for å trekke Leeds 15 poeng pga eierskaps situasjonen og vi ender på 3 plass.
Vi taper play-off finalen på straffespark etter at Beckford blåser siste straffe over.


Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #69 på: Oktober 16, 2009, 20:54:03 »
Jeg tror vi alle er bekymret men vi kan ikke gjøre en dritt med det!

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #70 på: Oktober 16, 2009, 20:59:58 »
Jeg tror vi alle er bekymret men vi kan ikke gjøre en dritt med det!

Jeg tror vi supportere har større makt enn du tror Rudi. Sett at Luscos brøt sammarbeidet med Leeds. det samme gjorde alle supporterklubber i verden. Videre så blir det tomt på Elland Road på grunn av at fansen heller står utenfor Elland Road enn å køpe billett til kamp. Hvor lenge tror du det da går før Leeds er i nye eieres hender ?. Det med at Luscos bryter sammarbeidet er faktisk noe jeg mener vi bør gjøre. Luscos bør her si klart fra at slik oppførsel av en styreformann aksepteres ikke

jarle

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #71 på: Oktober 16, 2009, 21:00:36 »
Klart vi kan... supportere har mer makt en du tydeligvis tror.

Protester er en start... bli borte fra stadion er nr 2...
Media vil da begynne å skrive og ballen ruller...

Hvis Frankrike lyktes med sin revolusjon, Berlin muren falt, Glasnost osv... kan vel vi klare å kvitte oss med Bates.



Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #72 på: Oktober 16, 2009, 21:04:51 »
Jeg tror vi alle er bekymret men vi kan ikke gjøre en dritt med det!

Jeg tror vi supportere har større makt enn du tror Rudi. Sett at Luscos brøt sammarbeidet med Leeds. det samme gjorde alle supporterklubber i verden. Videre så blir det tomt på Elland Road på grunn av at fansen heller står utenfor Elland Road enn å køpe billett til kamp. Hvor lenge tror du det da går før Leeds er i nye eieres hender ?. Det med at Luscos bryter sammarbeidet er faktisk noe jeg mener vi bør gjøre. Luscos bør her si klart fra at slik oppførsel av en styreformann aksepteres ikke

Når opprykket er sikret kan det eventuelt være aktuelt for meg å delta i en form for protest. Du får organisere du Håkon!

Tom S

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #73 på: Oktober 16, 2009, 21:06:01 »
Jeg tror vi alle er bekymret men vi kan ikke gjøre en dritt med det!

Jeg tror vi supportere har større makt enn du tror Rudi. Sett at Luscos brøt sammarbeidet med Leeds. det samme gjorde alle supporterklubber i verden. Videre så blir det tomt på Elland Road på grunn av at fansen heller står utenfor Elland Road enn å køpe billett til kamp. Hvor lenge tror du det da går før Leeds er i nye eieres hender ?. Det med at Luscos bryter sammarbeidet er faktisk noe jeg mener vi bør gjøre. Luscos bør her si klart fra at slik oppførsel av en styreformann aksepteres ikke

Med sånne tiltak kan ein vel fort skremme potensielle nye eigere...
COME ON LEEDS !!

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #74 på: Oktober 16, 2009, 21:08:20 »
Jeg tror vi alle er bekymret men vi kan ikke gjøre en dritt med det!

Jeg tror vi supportere har større makt enn du tror Rudi. Sett at Luscos brøt sammarbeidet med Leeds. det samme gjorde alle supporterklubber i verden. Videre så blir det tomt på Elland Road på grunn av at fansen heller står utenfor Elland Road enn å køpe billett til kamp. Hvor lenge tror du det da går før Leeds er i nye eieres hender ?. Det med at Luscos bryter sammarbeidet er faktisk noe jeg mener vi bør gjøre. Luscos bør her si klart fra at slik oppførsel av en styreformann aksepteres ikke

Med sånne tiltak kan ein vel fort skremme potensielle nye eigere...

Skremme vekk useriøse kjøpere ja. Men jeg tror faktisk at seriøse kjøpere vil bifalle aksjoner som dette. Det viser at fansen bryr seg om klubben sin

ollan

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #75 på: Oktober 16, 2009, 21:25:48 »
Håkoooonnn, skal du eller skal du ikke vise din misnøye med geiten den 10 november? ;D(slik som du har skrevet i mange mange innlegg)
Dette er jo din store mulighet til å påvirke ca 30 000 mennesker, komme i søndag YEP 11.nov. og sist men ikke minst en god kandidat til pick of the day. (BBC) Blir skuffet hvis du ikke står for det du sier her altså....... Har en bekjent som er villig til å støtte deg, samt dokumentere dette !!
Ollan

Sleivind

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #76 på: Oktober 16, 2009, 21:59:15 »
Selvsagt vil kommunen vite hvem som eier Leeds når de skal inngå en avtale med dem. Den verste nøtta er FL. De kommer til å forlange t det blir opplyst hvem som eier klubben. Og hvis det ikke blir opplyst av Bates eller Forward. Ja da er vi i depp shit. I verste fall mister vi retten til å spille i League one og blir dømt ned til Conference

Nå uttaler vel Andrew Carter, nestleder i Leeds City Council, at spørsmålet om eierskapet IKKE var grunnen til at avtalen ikke gikk i boks!

testo

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #77 på: Oktober 16, 2009, 22:01:28 »
Hvordan reagerer kjernen i Leeds på dette.
Er det noen snakk om demonstrasjoner /boykott ell.Tror ikke det,for de står bak laget sitt uansett.
Marching on together
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #78 på: Oktober 16, 2009, 22:04:54 »
Selvsagt vil kommunen vite hvem som eier Leeds når de skal inngå en avtale med dem. Den verste nøtta er FL. De kommer til å forlange t det blir opplyst hvem som eier klubben. Og hvis det ikke blir opplyst av Bates eller Forward. Ja da er vi i depp shit. I verste fall mister vi retten til å spille i League one og blir dømt ned til Conference

Nå uttaler vel Andrew Carter, nestleder i Leeds City Council, at spørsmålet om eierskapet IKKE var grunnen til at avtalen ikke gikk i boks!

Det er uinteressant kva den reelle grunnen var eller kva fakta seier.
Vi må slutte å vise til det heile tida!
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #79 på: Oktober 16, 2009, 22:28:04 »
Selvsagt vil kommunen vite hvem som eier Leeds når de skal inngå en avtale med dem. Den verste nøtta er FL. De kommer til å forlange t det blir opplyst hvem som eier klubben. Og hvis det ikke blir opplyst av Bates eller Forward. Ja da er vi i depp shit. I verste fall mister vi retten til å spille i League one og blir dømt ned til Conference

Nå uttaler vel Andrew Carter, nestleder i Leeds City Council, at spørsmålet om eierskapet IKKE var grunnen til at avtalen ikke gikk i boks!

Det er uinteressant kva den reelle grunnen var eller kva fakta seier.
Vi må slutte å vise til det heile tida!
Helt enig fakta er oppskrytt.......
Ollan

Dennis

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #80 på: Oktober 16, 2009, 22:50:39 »
Selvsagt vil kommunen vite hvem som eier Leeds når de skal inngå en avtale med dem. Den verste nøtta er FL. De kommer til å forlange t det blir opplyst hvem som eier klubben. Og hvis det ikke blir opplyst av Bates eller Forward. Ja da er vi i depp shit. I verste fall mister vi retten til å spille i League one og blir dømt ned til Conference

Nå uttaler vel Andrew Carter, nestleder i Leeds City Council, at spørsmålet om eierskapet IKKE var grunnen til at avtalen ikke gikk i boks!

Det er uinteressant kva den reelle grunnen var eller kva fakta seier.
Vi må slutte å vise til det heile tida!
Helt enig fakta er oppskrytt.......

Helt enig! Slutt å forvirre konspirasjonsekspertene med slikt faktavås!

Hold dere til usannheten!  ::)
Marching on together!

Boxman

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #81 på: Oktober 17, 2009, 00:08:00 »
Og hvis det er bortimot flere hundre med aksjer i Leeds United gjennom dette Forward. Ja da er det totalt umulig å få en oversikt over hvem som eier klubben, og et kjøp nærmest er umulig å få til frivillig

Ja, det var jaggu bra for Røkke at Aker ikke hadde så mange aksjonærer, for da hadde han aldri klart å kjøpe de opp!
Logikken her er ubetalelig, må jeg si. Og hvis dere ikke skjønner den, ja da er det bare å gå og legge seg for kvelden.  ::)
Proud to be Leeds!

Kato

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #82 på: Oktober 17, 2009, 00:49:54 »
1000-kronersspørsmålet er det ingen som har kommet med svar på:

Hvor i all videste verden blir penga av?

Vi drifter i følge han duden i CityCouncil sunt (god nok kilde basert på due diligence).

Vi kjøper knapt en eneste spiller som koster penger.
Vi selger juveler dyrt.
Vi blir frastjålet juniorer som gir oss solid kompensasjon.
Vi fyller Elland Road i ligacup og tjener gode penger på TV-rettigheter og fullt hus
Vi stabler over 20000 på hjemmekampene hver eneste gang.

Og vi driver visstnok sunt.....

Hvor går penga?

Har prøvd å tråle trådene for å finne ut hva dere Bates-gutter kommer med av svar på dette spørsmålet.

Og så lenge rapportene sier at vi drifter sunt, så fins det ikke noe fornuftig svar å finne.

Konklusjon: PENGENE FORSVINNER I ET SORT HULL

Og det vil pengene fortsette å gjøre helt til Bates selger klubben vår.

Og det håper jeg han gjør. I går.
« Siste redigering: Oktober 17, 2009, 00:58:08 av Kato »
 

lojosang

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #83 på: Oktober 17, 2009, 01:56:26 »
Hele saken stinker. Hvis vi nå ser på realitetene her. Leien av Thorp Arch vil stige med 3% hvert år. Da skal det ikke en med matteeksamen for å skjønne at etter et par år så har ikke Leeds råd til å beholde Thorp Arch hvis vi verste fall er i denne League one om 5 år. Og har ikke Leeds penger til å lease dette anlegget, ja da mister Leeds Thorp Arch.
Og uten et treningsanlegg eller en bane som Leeds eier. ja da ser faktisk fremtiden veldig mørk ut

Ja, OIOIOI! Det blir enorme 80.6% prisøkning på 20 år det. Nei og nei! Hvordan skal det gå!

Til opplysning var dette sarkasme.
- Leif Olav

Dennis

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #84 på: Oktober 17, 2009, 09:10:10 »
Har prøvd å tråle trådene for å finne ut hva dere Bates-gutter kommer med av svar på dette spørsmålet.

 ::)  ::)  ::)
Marching on together!

Torpe-do

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #85 på: Oktober 17, 2009, 09:37:01 »
Hele saken stinker. Hvis vi nå ser på realitetene her. Leien av Thorp Arch vil stige med 3% hvert år. Da skal det ikke en med matteeksamen for å skjønne at etter et par år så har ikke Leeds råd til å beholde Thorp Arch hvis vi verste fall er i denne League one om 5 år. Og har ikke Leeds penger til å lease dette anlegget, ja da mister Leeds Thorp Arch.
Og uten et treningsanlegg eller en bane som Leeds eier. ja da ser faktisk fremtiden veldig mørk ut

Ja, OIOIOI! Det blir enorme 80.6% prisøkning på 20 år det. Nei og nei! Hvordan skal det gå!

Til opplysning var dette sarkasme.




Og dersom England opererer med en 2% årlig inflasjonsrate, vil dette egentlig bety 1%.

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #86 på: Oktober 17, 2009, 09:38:53 »
Jeg har frem til nå vært ifølge dere en pessimist som ikke kan dokumenete noe som helst. Altså en som kommer med konspirsjonsteorier. Jeg har gang på gang sagt at dette annlegget aldri kommer til å bli kjøpt tilbake fordi pengene er borte. Blir så angrepet gang på gang med kom med fakta. Bates har sagt at Thorp Arch er førstepri og til og med han skjønner at det er til det beste for klubben å få dette anlegget tilbake til Leeds sine hender.
Jeg spør dere enkelt og greit her inne. Og ikke fordi jeg fikk rett angående Thorp Arch. Hvordan kan dere som forsvarer denne kjeltringen greie å se noe positit om denne klubben. For Leeds eier ikke penger og det skulle ikke forundre meg om mannen tapper den for flere verdier hvis det finnes for deretter å kjøre klubben i administrasjon en gang til hvis han ikke finner en kjøper til Leeds United med tiden. Denne mannen er som gift for Leeds United. Bates går over lik for å tjene sin  egen lomme. For denne mannen som driter i hele Leeds United bare han kan tjene på dette selv økonomiskt. Ja denne mannen må bort fra Leeds United før FL sender hele klubben ned i Conference


Ps. Når dere skriker etter fakta. Hva er fakta. Vi kan ihvertfall ikke ta noe som kommer fra den offisielle siden som noen som kommer med fakta.
Den eneste som kan komme med rett fakta er Bates og hvem som eier klubben. Men nå sitter vel han og snakker med eierne av Forward for å finne en fiktiv eier som ikke vil stå frem offentlig men som får sitt navn trykket på papir til FL
« Siste redigering: Oktober 17, 2009, 09:45:18 av h.b »

fjellhaugen

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #87 på: Oktober 17, 2009, 10:01:20 »
1000-kronersspørsmålet er det ingen som har kommet med svar på:

Hvor i all videste verden blir penga av?

Vi drifter i følge han duden i CityCouncil sunt (god nok kilde basert på due diligence).

Vi kjøper knapt en eneste spiller som koster penger.
Vi selger juveler dyrt.
Vi blir frastjålet juniorer som gir oss solid kompensasjon.
Vi fyller Elland Road i ligacup og tjener gode penger på TV-rettigheter og fullt hus
Vi stabler over 20000 på hjemmekampene hver eneste gang.

Og vi driver visstnok sunt.....

Hvor går penga?

Har prøvd å tråle trådene for å finne ut hva dere Bates-gutter kommer med av svar på dette spørsmålet.

Og så lenge rapportene sier at vi drifter sunt, så fins det ikke noe fornuftig svar å finne.

Konklusjon: PENGENE FORSVINNER I ET SORT HULL

Og det vil pengene fortsette å gjøre helt til Bates selger klubben vår.

Og det håper jeg han gjør. I går.

flott innlegg kato.

må si jeg stiller meg bak veldig mye av det håkon skriver her også. føler mange "hugger" han ned bare for å "være med på leken".

for å si som jarle gjorde gang på gang i sommer; VÃ…KNE OPP ::)
SER DERE VIRKELIG IKKE HVA SOM SKJER?

hvor blir det av all denne sunne cash flowen som det snakkes om da?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Boxman

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #88 på: Oktober 17, 2009, 10:52:31 »
Jeg har frem til nå vært ifølge dere en pessimist som ikke kan dokumenete noe som helst. Altså en som kommer med konspirsjonsteorier. Jeg har gang på gang sagt at dette annlegget aldri kommer til å bli kjøpt tilbake fordi pengene er borte. Blir så angrepet gang på gang med kom med fakta. Bates har sagt at Thorp Arch er førstepri og til og med han skjønner at det er til det beste for klubben å få dette anlegget tilbake til Leeds sine hender.
Jeg spør dere enkelt og greit her inne. Og ikke fordi jeg fikk rett angående Thorp Arch. Hvordan kan dere som forsvarer denne kjeltringen greie å se noe positit om denne klubben. For Leeds eier ikke penger og det skulle ikke forundre meg om mannen tapper den for flere verdier hvis det finnes for deretter å kjøre klubben i administrasjon en gang til hvis han ikke finner en kjøper til Leeds United med tiden. Denne mannen er som gift for Leeds United. Bates går over lik for å tjene sin  egen lomme. For denne mannen som driter i hele Leeds United bare han kan tjene på dette selv økonomiskt. Ja denne mannen må bort fra Leeds United før FL sender hele klubben ned i Conference


Ps. Når dere skriker etter fakta. Hva er fakta. Vi kan ihvertfall ikke ta noe som kommer fra den offisielle siden som noen som kommer med fakta.
Den eneste som kan komme med rett fakta er Bates og hvem som eier klubben. Men nå sitter vel han og snakker med eierne av Forward for å finne en fiktiv eier som ikke vil stå frem offentlig men som får sitt navn trykket på papir til FL

Først klager dere over at vi ikke vet hvem som eier klubben, og så sier dere at Bates tapper klubben for penger. Det betyr jo A - at Bates eier klubben, eller B - at han stjeler fra eierne som ingen vet hvem er. Hvis alt A er riktig, ja da må dere slutte å mase om hvem som eier klubben. Og hvis det er alt B, ja da er det meget merkelig at du oppdager dette, mens eierne tydeligvis har null kontroll. Og hvis det stemmer, ja da blir det trøbbel etterhvert. Så sånn er det med den saken....  ::)
« Siste redigering: Oktober 17, 2009, 13:15:18 av Boxman »
Proud to be Leeds!

Sleivind

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #89 på: Oktober 17, 2009, 11:25:16 »
1000-kronersspørsmålet er det ingen som har kommet med svar på:

Hvor i all videste verden blir penga av?

Vi drifter i følge han duden i CityCouncil sunt (god nok kilde basert på due diligence).

Vi kjøper knapt en eneste spiller som koster penger.
Vi selger juveler dyrt.
Vi blir frastjålet juniorer som gir oss solid kompensasjon.
Vi fyller Elland Road i ligacup og tjener gode penger på TV-rettigheter og fullt hus
Vi stabler over 20000 på hjemmekampene hver eneste gang.

Og vi driver visstnok sunt.....

Hvor går penga?

Har prøvd å tråle trådene for å finne ut hva dere Bates-gutter kommer med av svar på dette spørsmålet.

Og så lenge rapportene sier at vi drifter sunt, så fins det ikke noe fornuftig svar å finne.

Konklusjon: PENGENE FORSVINNER I ET SORT HULL

Og det vil pengene fortsette å gjøre helt til Bates selger klubben vår.

Og det håper jeg han gjør. I går.

flott innlegg kato.

må si jeg stiller meg bak veldig mye av det håkon skriver her også. føler mange "hugger" han ned bare for å "være med på leken".

for å si som jarle gjorde gang på gang i sommer; VÃ…KNE OPP ::)
SER DERE VIRKELIG IKKE HVA SOM SKJER?

hvor blir det av all denne sunne cash flowen som det snakkes om da?

Dette er bare vill gjetting, som så mye annet som blir skrevet om Bates.

- Jeg tipper pengene vi får inn går til dekning av utgifter og kostnader.

- Noe går nok til en "sparekonto", litt sånn som hvermansen har i tilfelle vaskemaskina ryker eller at registerreima og strammehjulet på bilen må byttes ut.

- Noe går nok til dekning til ulike prosjekter. Arbeides det ikke både med utbygging av ER og en VM-søknad?

- Jeg vil tippe noe er øremerket eventuelle spilleroverganger og kanskje da en økoende lønnsutgift.

- En sunnere økonomi gjør nok at vi kan satse hardere på speiding igjen.

- Overskuddet går rett i Bates si egen lomme!

Dette var et lite knippe av muligheter. Så kan en enten finne opp flere selv, tro på de som er mest sannsynlig. Eller tro på den siste muligheten om at Bates putter pengene sine i egen lomme.