Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Max Gradel  (Lest 181070 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #240 på: Mai 13, 2011, 12:47:50 »
Skriver han ikke under ny kontrakt før sesongen starter så selg han for 2 mill pund.

Du veit like godt som meg at han neppe blir tilbudt betingelser som gjør at han forlenger 8)

Det spørs jo hvor høyt agenten til Gradel priser han. Vi signerte jo Becchio så hvorfor ikke Gradel? Gradel sin kontrakt må avklares før sesongen starter.

Jeg gir Gradel sin venstremidtbane/ving-plass til Bradley Johnson med White som cover.

ser du ønsker formasjonsendring til neste sesong?

eller ser du brads som forøvrig ikke har signert kontrakt som en erstatter for max? de er da HELT forskjellige spillertyper. husker da vi brukte han og johnny på hver sin kant i L1. vi hadde vel i snitt 2,7 innlegg fra kant hver kamp. så kan du plusse på 2 raid og det var det. det var strammere defansivt men ikke akkurat champagnefotball fremover.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Joe Jordan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #241 på: Mai 13, 2011, 12:49:08 »
Skriver han ikke under ny kontrakt før sesongen starter så selg han for 2 mill pund.

Du veit like godt som meg at han neppe blir tilbudt betingelser som gjør at han forlenger 8)

Det spørs jo hvor høyt agenten til Gradel priser han. Vi signerte jo Becchio så hvorfor ikke Gradel? Gradel sin kontrakt må avklares før sesongen starter.

Jeg gir Gradel sin venstremidtbane/ving-plass til Bradley Johnson med White som cover.

Regner med det er flere enn meg som syns Johnson er en særdeles middelmådig fotballspiller? Ikke rask, ingen teknikk, ingen god pasningsfot og noen skuddene skulle til og med jeg fått plassert nærmere buret....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

lojosang

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #242 på: Mai 13, 2011, 14:20:49 »
Skriver han ikke under ny kontrakt før sesongen starter så selg han for 2 mill pund.

Du veit like godt som meg at han neppe blir tilbudt betingelser som gjør at han forlenger 8)

Det spørs jo hvor høyt agenten til Gradel priser han. Vi signerte jo Becchio så hvorfor ikke Gradel? Gradel sin kontrakt må avklares før sesongen starter.

Jeg gir Gradel sin venstremidtbane/ving-plass til Bradley Johnson med White som cover.

Regner med det er flere enn meg som syns Johnson er en særdeles middelmådig fotballspiller? Ikke rask, ingen teknikk, ingen god pasningsfot og noen skuddene skulle til og med jeg fått plassert nærmere buret....

Jeg skriver under på det. En mindre teknisk begavet utgave av Leo uten de dype løpene som kunne gjort ham til et angrepsvåpen. Legg til at han ikke eng gang slår seg selv i hodedueller står vi igjen med en helt grei takler med høy arbeidsinnsats. Nyttig nok, men jeg håper vi finner noe bedre.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #243 på: Mai 13, 2011, 15:24:39 »
Skriver han ikke under ny kontrakt før sesongen starter så selg han for 2 mill pund.

Du veit like godt som meg at han neppe blir tilbudt betingelser som gjør at han forlenger 8)

Det spørs jo hvor høyt agenten til Gradel priser han. Vi signerte jo Becchio så hvorfor ikke Gradel? Gradel sin kontrakt må avklares før sesongen starter.

Jeg gir Gradel sin venstremidtbane/ving-plass til Bradley Johnson med White som cover.

ser du ønsker formasjonsendring til neste sesong?

eller ser du brads som forøvrig ikke har signert kontrakt som en erstatter for max? de er da HELT forskjellige spillertyper. husker da vi brukte han og johnny på hver sin kant i L1. vi hadde vel i snitt 2,7 innlegg fra kant hver kamp. så kan du plusse på 2 raid og det var det. det var strammere defansivt men ikke akkurat champagnefotball fremover.

Ønsker ikke at Gradel skal selges, men er alternativet gratis ved sesongslutt så selg han nå. Jeg er litt ivrig etter at vi skal spille 4-4-2 og tidligere ikke vært fan av Bradley, men han har spilt bra på slutten av sesongen. Han fungerer bedre som venstremidtbane enn som sentral midtbanespiller, men er som du sier statisk så han er definitivt ikke noen vingspiller.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #244 på: Mai 13, 2011, 23:09:01 »
Skriver han ikke under ny kontrakt før sesongen starter så selg han for 2 mill pund.

Du veit like godt som meg at han neppe blir tilbudt betingelser som gjør at han forlenger 8)

Det spørs jo hvor høyt agenten til Gradel priser han. Vi signerte jo Becchio så hvorfor ikke Gradel? Gradel sin kontrakt må avklares før sesongen starter.

Jeg gir Gradel sin venstremidtbane/ving-plass til Bradley Johnson med White som cover.

Regner med det er flere enn meg som syns Johnson er en særdeles middelmådig fotballspiller? Ikke rask, ingen teknikk, ingen god pasningsfot og noen skuddene skulle til og med jeg fått plassert nærmere buret....

Jeg skriver under på det. En mindre teknisk begavet utgave av Leo uten de dype løpene som kunne gjort ham til et angrepsvåpen. Legg til at han ikke eng gang slår seg selv i hodedueller står vi igjen med en helt grei takler med høy arbeidsinnsats. Nyttig nok, men jeg håper vi finner noe bedre.
Si meg en spiller som slår seg selv i hodedueller, Lojo.
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #245 på: Mai 14, 2011, 01:35:16 »
Skriver han ikke under ny kontrakt før sesongen starter så selg han for 2 mill pund.

Du veit like godt som meg at han neppe blir tilbudt betingelser som gjør at han forlenger 8)

Det spørs jo hvor høyt agenten til Gradel priser han. Vi signerte jo Becchio så hvorfor ikke Gradel? Gradel sin kontrakt må avklares før sesongen starter.

Jeg gir Gradel sin venstremidtbane/ving-plass til Bradley Johnson med White som cover.

Regner med det er flere enn meg som syns Johnson er en særdeles middelmådig fotballspiller? Ikke rask, ingen teknikk, ingen god pasningsfot og noen skuddene skulle til og med jeg fått plassert nærmere buret....

Jeg skriver under på det. En mindre teknisk begavet utgave av Leo uten de dype løpene som kunne gjort ham til et angrepsvåpen. Legg til at han ikke eng gang slår seg selv i hodedueller står vi igjen med en helt grei takler med høy arbeidsinnsats. Nyttig nok, men jeg håper vi finner noe bedre.
Si meg en spiller som slår seg selv i hodedueller, Lojo.

Når man ikke klarer å time opphoppet sitt uten motstander har man tapt mot seg selv. Det gjorde Johnson konsekvent mot QPR. Han hadde landa idet ballen nådde ham.
- Leif Olav

bwirum

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #246 på: Mai 18, 2011, 17:39:07 »
Mitt problem med Brad (nå er jo ikke dette en Brad-tråd, men siden vi nå allikevel er inne på temaet...) er at han sliter med å opprettholde godt nivå over tid. Han har noen matcher som han overgår det meste, men så er han stort sett middelmådig resten av tiden.

Max er en spiller og en spillertype som jeg har utrolig sans for, med kjappe løp og overganger, og ikke minst en evne til å dukke opp inne i boksen når det trengs. Men effektiv bruk av Max fordrer også at vi nå får gjort noe med midten vår, i form av det jernet som vi har etterspurt så ufattelig lenge!

Får vi inn det + en midtbane til + en, helst to stoppere og en vback, så tror jeg vi har stallen i orden. Og en backup goalie for Kasper selvsagt. Evt. en ny førstekeeper, men da ryker nok Kasper.

Ser gjerne at vi re-signer Brad, men han bør være squad/backup, ser veldig gjerne at vi re-signer Killa, han har vært bra i nesten hele år.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Kato

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #247 på: Mai 18, 2011, 19:24:53 »
Hvis noen av våre assets må selges, så håper jeg det blir Gradel.

Kantposisjon er enklest å erstatte hos oss.

Tror Gradel har prestert over evne i år.

Tror markedsprisen for denne spilleren er høyest akkurat nå.

Kan ikke se bort fra alt han har gjort bra i år, men Leedshjertet mitt føler han oftere spiller for seg selv enn for emblemet.

Skal vi selge forå finansiere nytt, ja så selg denne karen.
 

Bites Yer Legs

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #248 på: Mai 18, 2011, 20:31:44 »
Hvis noen av våre assets må selges, så håper jeg det blir Gradel.

Kantposisjon er enklest å erstatte hos oss.

Tror Gradel har prestert over evne i år.

Tror markedsprisen for denne spilleren er høyest akkurat nå.

Kan ikke se bort fra alt han har gjort bra i år, men Leedshjertet mitt føler han oftere spiller for seg selv enn for emblemet.

Skal vi selge forå finansiere nytt, ja så selg denne karen.

?

Mannen har jo gitt begrepet arbeidskapasitet en ny dimensjon denne sesongen! At han avslutter istedenfor å passe og dribler seg bort innimellom setter jeg på kontoen for tro på egne ferdigheter, og det har han jo all grunn til å ha!
KEEP FIGHTING!!

Kato

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #249 på: Mai 18, 2011, 20:56:39 »
Vanskelig å argumentere mot det du sier. Han har hatt en strålende sesong. Dog mener jeg begrepet "innimellom" her får en ny dimensjon. Gradel er en egotripp som ofte dribler seg bort, ikke noen stor lagspiller i mine øyne.

Var vel squadplayer i Leicester, hatt en fenomenal sesong, selg han for 4 mill
 

Gufrias

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #250 på: Mai 18, 2011, 21:49:01 »
Mitt problem med Brad (nå er jo ikke dette en Brad-tråd, men siden vi nå allikevel er inne på temaet...) er at han sliter med å opprettholde godt nivå over tid. Han har noen matcher som han overgår det meste, men så er han stort sett middelmådig resten av tiden.

Max er en spiller og en spillertype som jeg har utrolig sans for, med kjappe løp og overganger, og ikke minst en evne til å dukke opp inne i boksen når det trengs. Men effektiv bruk av Max fordrer også at vi nå får gjort noe med midten vår, i form av det jernet som vi har etterspurt så ufattelig lenge!

Får vi inn det + en midtbane til + en, helst to stoppere og en vback, så tror jeg vi har stallen i orden. Og en backup goalie for Kasper selvsagt. Evt. en ny førstekeeper, men da ryker nok Kasper.

Ser gjerne at vi re-signer Brad, men han bør være squad/backup, ser veldig gjerne at vi re-signer Killa, han har vært bra i nesten hele år.
Jeg trodde at han hadde vært nesten bra i hele år?
Hekta på Leeds siden 1974

Joe Jordan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #251 på: Mai 19, 2011, 10:32:40 »
Jeg HÃ…PER Gradel blir tilbudt en kontrakt han aksepterer men har ikke stort håp. Han er den ENESTE per dato i dette laget (kanskje bortsett fra Snoddy på en god dag) som er i stand til å lage kaos i motstanderens forsvar når han setter fart med ballen. Resten har rett og slett ikke teknikk eller sjøltillit nok til å gjøre dette.

Sier ikke at alle skal spille på denne måten men det er utrolig viktig å ha et par slike spillere. Jeg tror heller ikke Gradel har overprestert denne sesongen, jeg tror det er dette nivået han har inne, det er heller at han har funnet seg til rette i laget IMO.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Jon R

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #252 på: Mai 19, 2011, 21:11:32 »
Hvis noen av våre assets må selges, så håper jeg det blir Gradel.

Kantposisjon er enklest å erstatte hos oss.

Tror Gradel har prestert over evne i år.

Tror markedsprisen for denne spilleren er høyest akkurat nå.

Kan ikke se bort fra alt han har gjort bra i år, men Leedshjertet mitt føler han oftere spiller for seg selv enn for emblemet.

Skal vi selge forå finansiere nytt, ja så selg denne karen.

?

Mannen har jo gitt begrepet arbeidskapasitet en ny dimensjon denne sesongen! At han avslutter istedenfor å passe og dribler seg bort innimellom setter jeg på kontoen for tro på egne ferdigheter, og det har han jo all grunn til å ha!

Enig i dette. Jeg mener også at den nye angrepsfilosofien passer en spiller som Gradel perfekt, der alle har fullmakt til å avslutte selv fremfor å (over)fore en på forhånd definert toppscorer med baller. Dette gjør oss mer  uforutsigbare og mindre avhengige av at en enkelt avslutter har dagen. Bakdelen er at spillere som B.J og Max litt for ofte avslutter fra vanskelige posisjoner fremfor å spille til bedre plasserte medspillere, men det kan jeg fint leve med så lenge vi scorer mer enn 80 mål pr sesong. Uansett er Gradels bidrag uvurderlig og work raten hans er helt strålende. Med litt mer disiplin og klokskap i det defensive spillet vil han bare bli enda viktigere for oss neste sesong. Ergo MÃ… beholdes!
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #253 på: Juni 18, 2011, 11:39:34 »
Nå er det fare på fere. Først West Ham som er linka. så er det Swansea http://www.planetswans.co.uk/article.aspx?ArticleID=11414

auren

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #254 på: Juni 18, 2011, 11:43:00 »
Nå er det fare på fere. Først West Ham som er linka. så er det Swansea http://www.planetswans.co.uk/article.aspx?ArticleID=11414

Maz Gradel? Haha!

Vi lar han neppe gå for halvannen million pund. Tipper Max blir å se i hvitt når sesongen starter. Det samme gjelder for Snoddy.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #255 på: Juni 18, 2011, 17:20:27 »
Duoen Grayson/Bates har ikke noe rykte på seg for å gjøre hodeløse salg. Tipper vi beholder både MadMax og Snods.

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #256 på: Juni 18, 2011, 18:30:47 »
Er ikke ny kontrakt skrevet under før sesongen starter så må vi selge han, for han kommer garantert til å gå gratis etter sesongen.

Jeg håper Gradel blir fordi han innehar kvaliteter vi er avhengig av og som spiller er han meget vanskelig å erstatte.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #257 på: Juni 27, 2011, 13:56:35 »
 

Masinga

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #258 på: Juni 27, 2011, 14:21:06 »
Synes ikke det er trist at vi har attraktive spillere! Det har jeg skrevet mange ganger tidligere og det mener jeg nå også. Leeds er kommet en del lenger økonomisk de siste par årene og er ikke lenger tvunget til å se selge. Men selv verdens beste fotballspiller har en prislapp. Og vil noen gi det man forlanger og vel så det, ja da selger man. Jeg er ikke sikker på prislappen på Gradel. £6 mill.? Det jeg er sikker på er at han ikke vil gå for smuler. Tror ikke West Ham eller Swansea har så rike eiere at de betaler det som forlanges. Men det er lov å snuse på varene.
Masinga, medl.nr. 1250

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #259 på: Juni 27, 2011, 19:08:50 »
Hvis det er penger som mangler så bruk Kasper pengene til å signere en 3-års kontrakt med denne karen....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #260 på: Juni 27, 2011, 20:12:17 »
Har vi ellever igjen til ligastart?
 

Jon R

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #261 på: Juni 27, 2011, 20:16:18 »
Har vi ellever igjen til ligastart?

Trolig ikke, men det er nå en gang viktigere å investere pengene i oppgradering av en stadion vi ikke eier.
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #262 på: Juni 27, 2011, 20:30:23 »
Har vi ellever igjen til ligastart?

Trolig ikke, men det er nå en gang viktigere å investere pengene i oppgradering av en stadion vi ikke eier.
;D
Merkelig at det skal være så innmari vanskelig å forstå dette...for noen da...

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #263 på: Juni 27, 2011, 20:43:04 »
Håper dommedagsprofetene snart må rulle inn.... Ehhhh, de pleier å gjøre det når det går bra, jmf stillheten i den perioden vi var ubeseiret i MANGE kamper. Med en gang de går litt dårligere så kommer dere tilbake med de negative kommentarene deres og sprer uhygge....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #264 på: Juni 27, 2011, 20:55:25 »
Håper dommedagsprofetene snart må rulle inn.... Ehhhh, de pleier å gjøre det når det går bra, jmf stillheten i den perioden vi var ubeseiret i MANGE kamper. Med en gang de går litt dårligere så kommer dere tilbake med de negative kommentarene deres og sprer uhygge....

Må du slutte å tute med det der. Lite konstruktivt.
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #265 på: Juni 27, 2011, 20:57:18 »
Håper dommedagsprofetene snart må rulle inn.... Ehhhh, de pleier å gjøre det når det går bra, jmf stillheten i den perioden vi var ubeseiret i MANGE kamper. Med en gang de går litt dårligere så kommer dere tilbake med de negative kommentarene deres og sprer uhygge....

Må du slutte å tute med det der. Lite konstruktivt.

Men det "de" skriver er konstruktivt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #266 på: Juni 27, 2011, 21:02:27 »
Håper dommedagsprofetene snart må rulle inn.... Ehhhh, de pleier å gjøre det når det går bra, jmf stillheten i den perioden vi var ubeseiret i MANGE kamper. Med en gang de går litt dårligere så kommer dere tilbake med de negative kommentarene deres og sprer uhygge....

Må du slutte å tute med det der. Lite konstruktivt.

Men det "de" skriver er konstruktivt?


Ikke bestandig. Men trollet trengs jo ikke å mates i tide og utide.
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #267 på: Juni 27, 2011, 21:07:01 »
Håper dommedagsprofetene snart må rulle inn.... Ehhhh, de pleier å gjøre det når det går bra, jmf stillheten i den perioden vi var ubeseiret i MANGE kamper. Med en gang de går litt dårligere så kommer dere tilbake med de negative kommentarene deres og sprer uhygge....

Må du slutte å tute med det der. Lite konstruktivt.

Men det "de" skriver er konstruktivt?


Ikke bestandig. Men trollet trengs jo ikke å mates i tide og utide.

BS!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jarle

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #268 på: Juni 27, 2011, 21:07:17 »
Håper dommedagsprofetene snart må rulle inn.... Ehhhh, de pleier å gjøre det når det går bra, jmf stillheten i den perioden vi var ubeseiret i MANGE kamper. Med en gang de går litt dårligere så kommer dere tilbake med de negative kommentarene deres og sprer uhygge....

Det begynte med å ikke ha stadion...
Så ikke har treningsanlegg
nå har vi ikke en start 11'ver
og ikke drakter... eller sponsor

Men nå vet vi hvem som eier og hvem vi kan klage på..  ;D


Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #269 på: Juni 27, 2011, 21:17:53 »
Håper dommedagsprofetene snart må rulle inn.... Ehhhh, de pleier å gjøre det når det går bra, jmf stillheten i den perioden vi var ubeseiret i MANGE kamper. Med en gang de går litt dårligere så kommer dere tilbake med de negative kommentarene deres og sprer uhygge....

Det begynte med å ikke ha stadion...
Så ikke har treningsanlegg
nå har vi ikke en start 11'ver
og ikke drakter... eller sponsor

Men nå vet vi hvem som eier og hvem vi kan klage på..  ;D



Dere har jo klagd på han uansett. Jeg har heller ikke noe imot at en businessmann med lokal forankring kjøper klubben slik at vi blir kvitt Bates, men sett at Bates er i Leeds til han dør om 10 år. Skal man da gneldre om han hver eneste jævla dag?

Se på kjøp og salg hos PL-klubbene per dags dato, mange av de har ikke kjøpt noen. Arsenal har hentet en tenåring fra Charlton ellers ingen inn, og det er mange klubber i PL og TC som ikke har handlet ennå, men kommer til å gjøre det. Vi kan ikke få det til at alle andre klubber er i 100, mens vi er i minus.

Back to topic: jeg håper vi beholder Gradel og at han signerer en 3-års kontrakt før sesongen starter. Får vi ikke signert han så selg han på samme måte som Kasper ble solgt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.