Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Max Gradel  (Lest 179539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

« Siste redigering: Juli 19, 2015, 13:37:57 av Promotion 2010 »

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #1 på: Oktober 19, 2009, 19:49:08 »
Flott :)

Tom S

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #2 på: Oktober 19, 2009, 19:49:32 »
Her ramler det inn med spillere....
COME ON LEEDS !!

Ferre

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #3 på: Oktober 19, 2009, 19:49:55 »
Ja, to spennende signeringer som vi kan få se allerede i kveld!

Gleder meg til kamp!

auren

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #4 på: Oktober 19, 2009, 20:11:38 »
Spennende saker. Av disse to tror jeg at jeg er mest spent på Gradel. Hurtigtog av en ving. AKKURAT hva vi trenger. Håper han kan gjøre høyrekanten sin i løpet av måneden han skal være her.

Vokes er selvsagt også spennende, men liker ikke helt at enda en spiss hentes inn. Stakkar Showman, Grella og Somma.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #5 på: Oktober 19, 2009, 20:15:03 »
Spennende saker. Av disse to tror jeg at jeg er mest spent på Gradel. Hurtigtog av en ving. AKKURAT hva vi trenger. Håper han kan gjøre høyrekanten sin i løpet av måneden han skal være her.

Vokes er selvsagt også spennende, men liker ikke helt at enda en spiss hentes inn. Stakkar Showman, Grella og Somma.
auren
Da får du vel bare glede deg til å se Vokes. Kan selvsagt ikke sammenlignes med de 3 spissene du nemner. Klasseforskjell lang vei..  :)

auren

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #6 på: Oktober 19, 2009, 20:17:22 »
Spennende saker. Av disse to tror jeg at jeg er mest spent på Gradel. Hurtigtog av en ving. AKKURAT hva vi trenger. Håper han kan gjøre høyrekanten sin i løpet av måneden han skal være her.

Vokes er selvsagt også spennende, men liker ikke helt at enda en spiss hentes inn. Stakkar Showman, Grella og Somma.
auren
Da får du vel bare glede deg til å se Vokes. Kan selvsagt ikke sammenlignes med de 3 spissene du nemner. Klasseforskjell lang vei..  :)

Ser at du roser Vokes og det er hyggelig. I motsetning til deg så har jeg ikke sett fyren spille ball og uttaler meg dermed litt tynt her. Ble veldig positiv i forhold til laget i kveld, og jeg tror vi Naylor denne kampen 3-1 ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #7 på: Oktober 19, 2009, 22:41:08 »
LØP OG KJØP ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

mac_gyver

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #8 på: Oktober 19, 2009, 22:41:23 »
Pride of Yorkshire

berlin

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #9 på: Oktober 19, 2009, 22:44:10 »
Nå nei gitt, Leicester er ikke så dumme. Men han og Kandol hjalp til å snu dagens kamp,
i noe som kunne vært en viktig seks-poenger senere i sesongen.

Kickthemdown

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #10 på: Oktober 19, 2009, 22:44:37 »
For en mann! Leicester må ha et sykt godt lag når Gradel ikke er god nok  :D

B-m

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #11 på: Oktober 19, 2009, 22:45:01 »
KJØP
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Tom S

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #12 på: Oktober 19, 2009, 22:53:01 »
For en mann! Leicester må ha et sykt godt lag når Gradel ikke er god nok  :D

Og Kisnorbo som vi plukket opp i sommer...
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #13 på: Oktober 19, 2009, 23:03:33 »
Kampen snudde da Gradel kom inn. Norwich kommer til å bli en har konkurent om oppryksplassene!

abbe

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #14 på: Oktober 19, 2009, 23:05:36 »
Kampen snudde da Gradel kom inn. Norwich kommer til å bli en har konkurent om oppryksplassene!

Jepp! Han fikk definitivt ting til å skje, glimrende.

raggen

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #15 på: Oktober 19, 2009, 23:17:15 »
få ham på lån ut sesongen med opsjon på kjøp sier nå jeg ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #16 på: Oktober 20, 2009, 00:29:00 »
Fortsetter han å imponere slik, er det tilbake til Leicester etter 1 måned. Men man vet aldri. Kanskje kommer han på lån ut sesongen? Men hvem skal vike for Gradel? Johnson, Howson, Doyle? Vanskelig valg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #17 på: Oktober 20, 2009, 00:43:42 »
Snoody Johnson Doyle Gradel.....tror det hadde blitt en bra midtbane...Johnson er stor som ving, men er vel egentlig sentral ;)

Luxusproblemer liker jeg :)

Kickthemdown

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #18 på: Oktober 20, 2009, 01:48:37 »
Snoody Johnson Doyle Gradel.....tror det hadde blitt en bra midtbane...Johnson er stor som ving, men er vel egentlig sentral ;)

Luxusproblemer liker jeg :)
Skulle til å lage en egen tråd om det men kan like godt ta det her. Howson bør ta turen til benken . Johnson sentralt kunne blitt meget bra det. Snoddy og Gradel på hver sin kant. Fysjom for et lag  :D

Tom S

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #19 på: Oktober 20, 2009, 07:26:42 »
Likte det eg såg - flying start!
Før eg tar fullstending av og tar bølgen vil eg sjå/høyre litt til.

Men, utvilsomt ein mann som styrker stallen.

Bra av Larry at han ikkje finner fram soveputa i "gode tider", men heile tida er på jakt etter forsterkinger - det holder spillegruppa på tåhev.
COME ON LEEDS !!

LEO

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #20 på: Oktober 20, 2009, 07:54:08 »
Midtbanen er den viktigste lagdelen etter min mening.

Jeg liker forslaget ovenfor med Johnsen inn sentralt. Han kommer mere til sin rett med sine tunge skudd.

Howsen trenger å hvile litt.  Vi har også Kilkenny på vent som kan komme inn.

I går ville jeg egentlig hatt Killa inn for Howson etter en 15-20 min. av 2 omgang.

Men legg merke til hvor "lur" vår manager er.  Ingen info om de som er tilbake som Snodgrass, heller ikke om de nye gutta.  Og han gikk for seier.  Grayson er en vinnertype.  BRA  MOT
 

TK20

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #21 på: Oktober 20, 2009, 08:31:15 »
I går ville jeg egentlig hatt Killa inn for Howson etter en 15-20 min. av 2 omgang.

Jeg ville også det, men i ettertid ser jeg at Grayson gjorde helt rett. Vi hadde aldri vunnet midtbanen i går uansett, så vi måtte slå langt og vinne ballen på andre siden. Kandol var således genial. At han kunne heade ned til Gradel som skapte trøbbel snudde kampbildet totalt.

Ang midtbanen, hva med å beholde Howson, dytte Johnson ned for Hughes på backen og sette inn Gradel på venstrekanten?

snoddas

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #22 på: Oktober 20, 2009, 10:16:26 »
Gradel imponerte mot Norwich gitt. Satte skikkelig fart i laget da han kom inn.

Vokes er jeg heller tvilsom til. Fyren er jo ung, og kan godt være supertalent, men imponerte ikke meg mot Norwich. Ble litt forundret over at en unggutt var lånt inn og startet kampen (og er jo ikke samspilt med noen på laget fra før)...spesielt med tanke på at vi etter min mening har flere meget gode spisser i troppen fra før. Både Kandol og Showmannuiuenu har jo puttet i bøtter og spann på reservelaget, og Grella er jo absolutt brukbar....og så har vi jo somma som tydeligvis også er talentfull...

Gradel må vi sikre oss på permanent basis om mulig!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #23 på: Oktober 20, 2009, 10:21:39 »
Gutten minnet meg om en sort utgave av en viss lynving vi solgte til Tottenham

jarle

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #24 på: Oktober 20, 2009, 10:22:33 »
KANgoal skulle startet igår... vi tapte alle dueller mot stopperne deres

Midtbanen var eid av Norwich...

Gradel skapte mer på 10 min en de fleste Leeds spillerne klarte på 90 min.

Håper vi snart finner formen... flaks igår!!!

Frode

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #25 på: Oktober 20, 2009, 10:22:57 »
Enig i at han var veldig frisk, men tror ikke vi skal ta av ennå.  Små kjappe sprellemenn har en tendens til å sprelle fort fra seg ...
 

pedro

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #26 på: Oktober 20, 2009, 10:23:19 »
Kandol og Gradel bør spille fra start i neste kamp. De snudde kampen for oss i går, Kandol vinner absolutt alt i luften og Gradel var som en terrier...meget imponert av dette innhoppet.
Frykter at han returnerer til Leicester når låneavtalen utløper med slik innsats og teft, men da må vi utnytte den tiden han er tilknyttet vår klubb.

Herrrrrlig seier i går og utmerket stemning på Wembley sportsbar i Haugesund...MOT 8)
Leedsomaniac

auren

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #27 på: Oktober 20, 2009, 10:28:56 »
Enig. Litt farlig å ta av etter 15 imponerende minutter. Det er nok en grunn til at Leicester har latt han gå på lån. Og fortsetter han med dette spillet er det jo bare tøv å snakke om at Leeds vil sikre ham på permanent basis.

Og til jarle: Hadde vi så mye flaks i går? Vi var jo best!
Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg synes Norwich fikk bestemme litt for mye utpå der, og vi ble til tider satt under ekstremt press i en periode i andre omgang, men synes vi var klart bedre enn Norwich andre omgang sett under ett. Kampen sett under ett var det jevnt, men Leeds hadde de største sjansene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #28 på: Oktober 20, 2009, 12:23:50 »
Kom på hvem Gradel var da han kom innpå igår, han HERJET jo med oss for L'cster i fjor! Dette er en kongesigning!
KEEP FIGHTING!!

Runar

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #29 på: Oktober 20, 2009, 13:14:39 »
Johnson som back og Hughes ut løser vel alle problemer