Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Max Gradel  (Lest 179537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #60 på: November 11, 2009, 15:48:56 »
men vil helt sikkert bli en klassespiller med tida.

DET har vi hørt før.

Antallet spillere som skulle bli en klassespiller med tida har det gått inflasjon i. Bare en kjempeliten håndfull har faktiskt fått ut potensialet sitt.
Kjempeliten... i motsetning til bittestor, vel og merke.  8)
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #61 på: November 11, 2009, 16:19:41 »
men vil helt sikkert bli en klassespiller med tida.

DET har vi hørt før.

Antallet spillere som skulle bli en klassespiller med tida har det gått inflasjon i. Bare en kjempeliten håndfull har faktiskt fått ut potensialet sitt.

Jody Morris var vel til stadighet framme med potensialet sitt, og ble sparka fra Leeds av denne grunn? Det finnes altså eksempler på det motsatte også. ;D
- Leif Olav

auren

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #62 på: November 11, 2009, 17:35:08 »
men vil helt sikkert bli en klassespiller med tida.

DET har vi hørt før.

Antallet spillere som skulle bli en klassespiller med tida har det gått inflasjon i. Bare en kjempeliten håndfull har faktiskt fått ut potensialet sitt.

Jody Morris var vel til stadighet framme med potensialet sitt, og ble sparka fra Leeds av denne grunn? Det finnes altså eksempler på det motsatte også. ;D

Jody Morris ja... Husker knapt at det har spilt en spiller som Jody Morris på Leeds. Hva var det han gjorde galt nå igjen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pleinar

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #63 på: November 11, 2009, 18:29:38 »
Harpal Singh!! En kommende stjerne!

I 10 år, så ble han borte. Det var en bittestor karriere det.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

lojosang

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #64 på: November 11, 2009, 20:53:45 »
men vil helt sikkert bli en klassespiller med tida.

DET har vi hørt før.

Antallet spillere som skulle bli en klassespiller med tida har det gått inflasjon i. Bare en kjempeliten håndfull har faktiskt fått ut potensialet sitt.

Jody Morris var vel til stadighet framme med potensialet sitt, og ble sparka fra Leeds av denne grunn? Det finnes altså eksempler på det motsatte også. ;D

Jody Morris ja... Husker knapt at det har spilt en spiller som Jody Morris på Leeds. Hva var det han gjorde galt nå igjen?

auren

Det var vel han som "tok fram potensialet sitt" for en serveringspike på en julemiddag?
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #65 på: November 11, 2009, 20:59:28 »

Det var vel han som "tok fram potensialet sitt" for en serveringspike på en julemiddag?

Det var vel potens-ielt et problem???
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trond A

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #66 på: November 11, 2009, 23:48:45 »
men vil helt sikkert bli en klassespiller med tida.

DET har vi hørt før.

Antallet spillere som skulle bli en klassespiller med tida har det gått inflasjon i. Bare en kjempeliten håndfull har faktiskt fått ut potensialet sitt.

Jody Morris var vel til stadighet framme med potensialet sitt, og ble sparka fra Leeds av denne grunn? Det finnes altså eksempler på det motsatte også. ;D

Jody Morris ja... Husker knapt at det har spilt en spiller som Jody Morris på Leeds. Hva var det han gjorde galt nå igjen?

auren

Det var vel han som "tok fram potensialet sitt" for en serveringspike på en julemiddag?

Mener å erindre at det var Oste -John.  :D
Luscos medl. 338

baste

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #67 på: November 12, 2009, 16:00:53 »
Tråden om Gradel ser nå litt "utvannet" ut????

Assiasjonstråder er å finne i off- topic  ;D

lojosang

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #68 på: November 12, 2009, 16:03:00 »
men vil helt sikkert bli en klassespiller med tida.

DET har vi hørt før.

Antallet spillere som skulle bli en klassespiller med tida har det gått inflasjon i. Bare en kjempeliten håndfull har faktiskt fått ut potensialet sitt.

Jody Morris var vel til stadighet framme med potensialet sitt, og ble sparka fra Leeds av denne grunn? Det finnes altså eksempler på det motsatte også. ;D

Jody Morris ja... Husker knapt at det har spilt en spiller som Jody Morris på Leeds. Hva var det han gjorde galt nå igjen?

auren

Det var vel han som "tok fram potensialet sitt" for en serveringspike på en julemiddag?

Mener å erindre at det var Oste -John.  :D

Ah. Godt mulig at det var John som viste fram ostepoppen sin, ja. I så fall ber jeg om at mine Morris-påstander kjennes døde og maktesløse med umiddelbar virkning. Hvem var det som var på kanonfylla i Durham da? Var det Morris kanskje?

Veeeent litt Nå er vi off topic igjen. Akkurat på det området har jeg et troverdighetsproblem som irettesetter og moderator.  ;D
- Leif Olav

lojosang

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #69 på: November 12, 2009, 16:06:04 »
Tråden om Gradel ser nå litt "utvannet" ut????

Assiasjonstråder er å finne i off- topic  ;D

Vi hadde da nådd helt til side fem i tråden før det skeli ut da. Det er ikke så værst!  ;D
Men nå skal jeg gi meg.

Max Gradel, ja, det er en fin fyr. Jeg har like stor tro på ham som jeg hadde på Carole. Og han der portugisern. Og Ian Rush.  8) Alt i alt har jeg en broket fortid som genierklærer av ferske Leedsspillere.
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #70 på: November 12, 2009, 17:13:02 »
Jeg for min del ser nå litt Wright-Phillips i fyren og håper på forlengelse av leieavtalen og permanent overgang før Leicester ser det samme som meg!

berlin

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #71 på: November 12, 2009, 17:22:06 »
Jeg sier ja takk til Max, selv om han ikke er Manus.

Ser ikke ut til å skade å slippe løs denne sprellemannen de siste 20 minuttene.
Hadde neppe fått 3 poeng mot Norwich om ikke denne typen hadde kommet inn og skapt kaos i forsvaret til Norwich.

Han kan jo hives inn på begge kanter, og surre rundt omkring så bauta-forsvarerne i League 1 blir svimle.

Det kan da ikke være tvil om at vi har lite å tape (lønnsutgifter) på å få nagla han fast til ER ut året.  ???


Når det gjelder permanent overgang er jeg litt mer skeptisk. Alt i alt synes jeg Grayson har truffet bra både på "ansatte" og "leiesoldater".

Dette blir første januarmåned på lenge hvor jeg ikke håper at Leeds kaver til seg spillere. Ikke er jeg særlig redd for at Becks blir solgt heller, ihvertfall ikke om vi fortsatt topper tabellen i januar.
« Siste redigering: November 12, 2009, 17:25:56 av berlin »

Budda

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #72 på: November 13, 2009, 15:03:44 »
Da er Gradel klar for flere kamper. Blir lånt til januar, men har en klausul som gjør at Leicester kan kalle han tilbake i løpet av 24 timer

http://www.leedsunited.com/news/gradel-loan-deal-extended-20091113_2247585_1874796
Endre

baste

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #73 på: November 13, 2009, 15:16:49 »
Får håpe de ikke kaller han tilbake...>Håper Leeds sign Gradel i januar, tror det ligger bak forlengelsen.

Tom S

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #74 på: November 13, 2009, 16:12:58 »
Flott!
COME ON LEEDS !!

Sleivind

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #75 på: November 13, 2009, 16:32:44 »
Hvis vi på et seinere tidspunkt skulle signere han permanent så får vi bare håpe på at han ikke blir en ny Sweeney, Carole, Da Costa, Sorsa eller lignende.

Men ja takk til forlengelse av lånet! Han har vært et friskt pust på kanten i de siste kampene. Virker som om vi kan trenge det med tanke på at Robinson blir rundere og rundere.

mac_gyver

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #76 på: November 13, 2009, 17:53:35 »
Hvis vi på et seinere tidspunkt skulle signere han permanent så får vi bare håpe på at han ikke blir en ny Sweeney, Carole, Da Costa, Sorsa eller lignende.

Men ja takk til forlengelse av lånet! Han har vært et friskt pust på kanten i de siste kampene. Virker som om vi kan trenge det med tanke på at Robinson blir rundere og rundere.

Han blir neppe noen flopp. Vi har sett hva han er god for nå og Grayson er en klok mann ;)
Pride of Yorkshire

Tom S

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #77 på: November 13, 2009, 19:41:30 »
Hvis vi på et seinere tidspunkt skulle signere han permanent så får vi bare håpe på at han ikke blir en ny Sweeney, Carole, Da Costa, Sorsa eller lignende.

Men ja takk til forlengelse av lånet! Han har vært et friskt pust på kanten i de siste kampene. Virker som om vi kan trenge det med tanke på at Robinson blir rundere og rundere.

Han blir neppe noen flopp. Vi har sett hva han er god for nå og Grayson er en klok mann ;)

Larry har vist seg som ein klok mann, heilt klart, stoler han.
Meiner eg las at det var Kisnorbo som anbefalte Gradel til Larry.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #78 på: November 13, 2009, 19:51:47 »
Da er Gradel klar for flere kamper. Blir lånt til januar, men har en klausul som gjør at Leicester kan kalle han tilbake i løpet av 24 timer

http://www.leedsunited.com/news/gradel-loan-deal-extended-20091113_2247585_1874796

Glimrende ;D

sviper

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #79 på: November 13, 2009, 21:06:18 »
Da er Gradel klar for flere kamper. Blir lånt til januar, men har en klausul som gjør at Leicester kan kalle han tilbake i løpet av 24 timer

http://www.leedsunited.com/news/gradel-loan-deal-extended-20091113_2247585_1874796

Glimrende ;D

dette var glimrende nyheter på en fredag,regner med at det er det Rudi mener og,å at det ikke er glimrende at han kan tilbakekalles på 24 timer ;) ;)
håper vi signerer denne spillereren permanent i januar,et bra tegn om det er Kisnorbo som har anbefalt Gradel til S G,var vel ikke noen dårlig signering Kisnorbo heller....
LIFE IS LEEDS

kjelvi

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #80 på: November 25, 2009, 12:50:02 »
WHITES BOSS COY OVER GRADEL DEAL
Leeds boss Simon Grayson admits he has not entered talks to turn Max Gradel's loan spell into a permanent transfer from Leicester in January.
Substitute Gradel's 89th-minute strike secured a 1-0 win over Leyton Orient on Tuesday after the League One leaders had fallen well below their high standards.
Grayson said: "A moment of brilliance from Max won the game for us. He has certainly made an impact while on loan to us. We have already extended his loan until January, though Leicester can recall him at any time.
"We haven't discussed turning the loan deal into a permanent transfer as yet. It will be up to ourselves and Leicester to sort out whether that happens."
Leeds made it 20 home league games without defeat, but Grayson confessed: "Orient passed the ball around better than us.
"Some of the best passers and most intelligent players in our team had an off-night, which can happen during the course of a season. The tempo wasn't as high as usual, but give credit to Orient for playing so well against us with their 4-5-1 formation."  (PA)

kjelvi

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #81 på: November 25, 2009, 12:54:46 »

auren

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #82 på: November 25, 2009, 12:59:36 »
"Some of the best passers and most intelligent players in our team had an off-night, which can happen during the course of a season. The tempo wasn't as high as usual, but give credit to Orient for playing so well against us with their 4-5-1 formation."  (PA)

Flott mann denne Grayson. Vel talt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #83 på: November 25, 2009, 21:54:03 »
Tviler sterkt på om vi kjøper han i januar. Hvis han fortsetter å prestere sånn som til nå,
så blir vel prislappen minst £ 500.000 (ikke at det er så mye relativt sett, men dere vet.... ;) )
Dessuten kan det være at Leicester sier tusen takk for dere gjorde han match-fit for oss!

Vi får bruke han som best vi kan mens vi kan,
og vi kan vel slå fast at han har gitt oss 4 ekstra poeng ( seire mot Norwich og Orient i stedet for uavgjort. Tror det er en bra deal jeg, og bedre kan det bli.

lojosang

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #84 på: November 25, 2009, 22:08:14 »
Nå skal vi ikke ta helt av her! Mannen har nå snudd en ubetydelig køppkamp og score et rimelig OK mål, men han er vel neppe Vishnus gave til fotballen?
- Leif Olav

arne armoen

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #85 på: November 25, 2009, 22:34:43 »
Nå skal vi ikke ta helt av her! Mannen har nå snudd en ubetydelig køppkamp og score et rimelig OK mål, men han er vel neppe Vishnus gave til fotballen?

Hainn va vel itj så værst involvert i nedstablinga av Yeovil heiller da! Deinn så æ live! Nei hainn Max e å bli Max hainn. Løp og kjøp sei no æ.
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

berlin

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #86 på: November 25, 2009, 23:06:30 »
Nå skal vi ikke ta helt av her! Mannen har nå snudd en ubetydelig køppkamp og score et rimelig OK mål, men han er vel neppe Vishnus gave til fotballen?

Skal man først begynne å bringe hindu-guder inn i bildet, ville jeg nok heller sagt Lakshmi.  ;D
Uansett snakker vi ikke om Messi og deromkring, men sabla fin pubfotball på de britiske øyer.
Max'ern har skaffet minst 4 poeng ekstra poeng i "SamuelSmith-a-pint-for-a-quid-less" ligaen,
se det er det verdt å betale reve-lønna til elfenbensgutten Kunta Kinte.

Vishnu hadde forøvrig ikke særlig hell med med Harpal Singh.

Hvorfor funker ikke indere, pakistanere, tamiler etc i fotball forresten?
Riktignok beskjefter de seg med noen andre tullete idrettsgrener, men de er jo så vanvittig mange?
« Siste redigering: November 25, 2009, 23:12:31 av berlin »

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #87 på: November 26, 2009, 00:26:50 »
Gradel kommer seg forbi hva det måtte være, såsant han ønsker det sjøl. Husker han brilijerte for lc'ster mot oss forrige sesong også, hadde aldri trodd da at han skulle ikle seg Leeds-drakt noen måneder seinere, trodde han var destined for "større" ting .. Løp og kjøp!! 8)
KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #88 på: November 26, 2009, 00:36:23 »
Nå skal vi ikke ta helt av her! Mannen har nå snudd en ubetydelig køppkamp og score et rimelig OK mål, men han er vel neppe Vishnus gave til fotballen?
Står du her og hogger i min skog?!..  >:(
-SirOlsen-

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #89 på: November 26, 2009, 08:25:53 »
Gradel kommer seg forbi hva det måtte være, såsant han ønsker det sjøl. Husker han brilijerte for lc'ster mot oss forrige sesong også, hadde aldri trodd da at han skulle ikle seg Leeds-drakt noen måneder seinere, trodde han var destined for "større" ting .. Løp og kjøp!! 8)
skulle gjerne sett at vi hadde kjøpt Gradel, men det skjer jo ikke.hva skal Grayson kjøpe for?monopolpenger?nei,vi får finne en ny å låne :)