Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Max Gradel  (Lest 181066 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lojosang

Sv: Re: Spiller: Max Gradel
« Svar #330 på: Juli 02, 2011, 15:55:11 »
Og dit jeg vil er at å framstille manglende ny kontrakt for Max som et tegn på at Grayson bør ha støttekontakt muligens ikke er den fulle og hele sannheten.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Lundewhites

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #331 på: Juli 02, 2011, 16:22:24 »
Hvordan vet alle at han ikke er tilbudt en ny kontrakt? Hva vet alle her inne om hva som skjer, i kontraktsforhandlinger internt på EL? Det eneste som vel er sikkert, er at han enda ikke har skrivd under på noen ny kontrakt. Etter hva jeg kan finne ut om dette, så er det nevn første gang i YEP at etter hva de vet så er han ikke tilbudt noen ny. Det trenger vel ikke være tilfelle for det. Utrulig hvor godt folk er informert om hva Bates/ Grayson tenker og gjør!!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

HåvardK

Sv: Re: Spiller: Max Gradel
« Svar #332 på: Juli 02, 2011, 16:34:18 »
At folk av og til uttrykker seg "en smule kritisk" er vel ikke akkurat slik jeg ville karakterisert kommentarene til overgangsryktene her på forumet for tiden. Selv om de mer nøkterne optimistene og pessimistene er der innimellom de også.

-LeifO

Moderatortroll.
Jeg refererer til denne fra rd1: "Max kommer til å bli solgt. Vi kan ikke match lønnen som evt Fulham tilbyr. Ny kontrakt med Gradel skulle vært fremforhandlet for 6 mnd siden ihvetfall."

Dette avstedkom sarkasmer av kraftigste sort fra din side, moderatortroll. Jeg oppfatter det som en kritisk, men ikke som noen dommedagsprofeti. Vi tolker det altså ganske forskjellig.

HåvardK

Sv: Re: Spiller: Max Gradel
« Svar #333 på: Juli 02, 2011, 16:35:17 »
Og dit jeg vil er at å framstille manglende ny kontrakt for Max som et tegn på at Grayson bør ha støttekontakt muligens ikke er den fulle og hele sannheten.

-LeifO

Moderatortroll.
Hvem her inne har uttalt noe slikt? Dette har gått meg hus forbi.

Jon R

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #334 på: Juli 02, 2011, 16:47:29 »
Hvordan vet alle at han ikke er tilbudt en ny kontrakt? Hva vet alle her inne om hva som skjer, i kontraktsforhandlinger internt på EL? Det eneste som vel er sikkert, er at han enda ikke har skrivd under på noen ny kontrakt. Etter hva jeg kan finne ut om dette, så er det nevn første gang i YEP at etter hva de vet så er han ikke tilbudt noen ny. Det trenger vel ikke være tilfelle for det. Utrulig hvor godt folk er informert om hva Bates/ Grayson tenker og gjør!!

Vi er godt informert ja. Gi meg et eksempel på en (viktig) pågående kontraktsforhandling de senere åra som ikke er lekket ut, enten av klubben, agenten eller spilleren selv? Gradel ble dessuten for veldig kort tid siden sitert på at han ønsket en ny kontrakt med klubben. Mer bevis enn det trenger ihvertfall ikke jeg. Hvis bevisbyrden for uttalelserett legges strengere enn  dette, er jeg redd forumet går en dårlig fremtid i møte.  ;)
Jon R.

lojosang

Sv: Re: Sv: Re: Spiller: Max Gradel
« Svar #335 på: Juli 02, 2011, 17:02:48 »
At folk av og til uttrykker seg "en smule kritisk" er vel ikke akkurat slik jeg ville karakterisert kommentarene til overgangsryktene her på forumet for tiden. Selv om de mer nøkterne optimistene og pessimistene er der innimellom de også.

-LeifO

Moderatortroll.
Jeg refererer til denne fra rd1: "Max kommer til å bli solgt. Vi kan ikke match lønnen som evt Fulham tilbyr. Ny kontrakt med Gradel skulle vært fremforhandlet for 6 mnd siden ihvetfall."

Dette avstedkom sarkasmer av kraftigste sort fra din side, moderatortroll. Jeg oppfatter det som en kritisk, men ikke som noen dommedagsprofeti. Vi tolker det altså ganske forskjellig.

Hvis det var dette innlegget min tirade ble tolket som tilsvar til forstår jeg hvor du vil hen. Det var ikke det. Jeg prøver å sitere når jeg skal nedsable enkeltinnlegg.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Re: Sv: Re: Spiller: Max Gradel
« Svar #336 på: Juli 02, 2011, 17:21:36 »
Jeg prøver å sitere når jeg skal nedsable enkeltinnlegg.

-LeifO

Moderatortroll.
OK - men det glemte du altså denne gangen. Og jeg vet ikke om "nedsabling" er riktig metode for å få bukt med dommedagsprofetene blant oss. Det kan jo være flere som har sans for både ordgyteri og sarkasmer, og da har vi det i hvert fall gående.

Lundewhites

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #337 på: Juli 02, 2011, 17:33:35 »
Hvordan vet alle at han ikke er tilbudt en ny kontrakt? Hva vet alle her inne om hva som skjer, i kontraktsforhandlinger internt på EL? Det eneste som vel er sikkert, er at han enda ikke har skrivd under på noen ny kontrakt. Etter hva jeg kan finne ut om dette, så er det nevn første gang i YEP at etter hva de vet så er han ikke tilbudt noen ny. Det trenger vel ikke være tilfelle for det. Utrulig hvor godt folk er informert om hva Bates/ Grayson tenker og gjør!!

Vi er godt informert ja. Gi meg et eksempel på en (viktig) pågående kontraktsforhandling de senere åra som ikke er lekket ut, enten av klubben, agenten eller spilleren selv? Gradel ble dessuten for veldig kort tid siden sitert på at han ønsket en ny kontrakt med klubben. Mer bevis enn det trenger ihvertfall ikke jeg. Hvis bevisbyrden for uttalelserett legges strengere enn  dette, er jeg redd forumet går en dårlig fremtid i møte.  ;)

Syns forsåvidt det har vært mye som ikke har lekket ut de siste årene, men du har sikkert rett. Jeg for min hadde ikke fått med meg samtalene mellom Leeds og agenten til Kasper, før Leeds aksepterte budet på han. Men Syns ofte en bisetning fra en eller annen journalist blir en sannhet uten at det er så fryktelig mye dekning bak ordene.
Men dere som er så godt informert, hvem er det Grayson signerer i løpet av de neste 10 dagene? Det MÃ… vel ha lekket ut? For ingen agent, spiller eller klubb klarer å holde tett om det?  ;)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

lojosang

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Spiller: Max Gradel
« Svar #338 på: Juli 03, 2011, 03:51:09 »
Jeg prøver å sitere når jeg skal nedsable enkeltinnlegg.

-LeifO

Moderatortroll.
OK - men det glemte du altså denne gangen.

Hvilket betyr at det ikke var myntet på et enkelt innlegg men et resultat av tråden som helhet. Hvis sarkasme og ordgyterisans kan føre til at de mest innbitte Bateskritikerne blir mer kreative i sin kritikk har vi en Kraftig forbedring i MINE øyne, men de som er opptatt av faktisk innhold på forumet snarere enn elegante og festlige tirader er vel like langt. :)

Men det var vel heller ikke tema i denne tråden. Gi Max ny kontrakt, eller selg ham til ågerpris. Heller ham enn Snoddy. Vi bør strekke oss mye lenger for å beholde de to enn middelmådigheten vi gå slipp på sentralt. Syns vi må ha såpass kontinuitet i laget at vi beholder vinger og Howson.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Spiller: Max Gradel
« Svar #339 på: Juli 03, 2011, 11:50:16 »
Hvis sarkasme og ordgyterisans kan føre til at de mest innbitte Bateskritikerne blir mer kreative i sin kritikk har vi en Kraftig forbedring i MINE øyne, men de som er opptatt av faktisk innhold på forumet snarere enn elegante og festlige tirader er vel like langt. :)

Kan være enig med deg i det; men det kan vel samtidig legges til at dette kanskje er et virkemiddel som har vært prøvd før - uten nevneverdig hell.

Så var det Gradel, da. Hvis det overhodet skal være aktuelt å selge ham, må det - som du sier - være til en meget høy pris. Samtidig bør vi vite at vi har en erstatter med minst like stort potensiale klar. Jeg ser ikke at noen av de vi har i troppen i dag kan gjøre en like god jobb som Gradel; i hvert fall ikke på kort sikt.

lojosang

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Spiller: Max Gradel
« Svar #340 på: Juli 03, 2011, 14:29:34 »
Hvis sarkasme og ordgyterisans kan føre til at de mest innbitte Bateskritikerne blir mer kreative i sin kritikk har vi en Kraftig forbedring i MINE øyne, men de som er opptatt av faktisk innhold på forumet snarere enn elegante og festlige tirader er vel like langt. :)

Kan være enig med deg i det; men det kan vel samtidig legges til at dette kanskje er et virkemiddel som har vært prøvd før - uten nevneverdig hell.

Så var det Gradel, da. Hvis det overhodet skal være aktuelt å selge ham, må det - som du sier - være til en meget høy pris. Samtidig bør vi vite at vi har en erstatter med minst like stort potensiale klar. Jeg ser ikke at noen av de vi har i troppen i dag kan gjøre en like god jobb som Gradel; i hvert fall  å på kort sikt.

Vanskelig å vurdere hva Sam står for, som vel akkurat nå er det mest reelle alternativet. McCormack så vi glimt av storhet fra mot slutten sesongen, men han er jo desidert best som spiss. Det beste ville utvilsomt være å beholde Mad Max.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Spiller: Max Gradel
« Svar #341 på: Juli 03, 2011, 16:31:54 »
Hvis sarkasme og ordgyterisans kan føre til at de mest innbitte Bateskritikerne blir mer kreative i sin kritikk har vi en Kraftig forbedring i MINE øyne, men de som er opptatt av faktisk innhold på forumet snarere enn elegante og festlige tirader er vel like langt. :)

Kan være enig med deg i det; men det kan vel samtidig legges til at dette kanskje er et virkemiddel som har vært prøvd før - uten nevneverdig hell.

Så var det Gradel, da. Hvis det overhodet skal være aktuelt å selge ham, må det - som du sier - være til en meget høy pris. Samtidig bør vi vite at vi har en erstatter med minst like stort potensiale klar. Jeg ser ikke at noen av de vi har i troppen i dag kan gjøre en like god jobb som Gradel; i hvert fall  å på kort sikt.

Vanskelig å vurdere hva Sam står for, som vel akkurat nå er det mest reelle alternativet. McCormack så vi glimt av storhet fra mot slutten sesongen, men han er jo desidert best som spiss. Det beste ville utvilsomt være å beholde Mad Max.

-LeifO

Moderatortroll.
Nunez kan vel også spille på kanten? Og White er best som venstrekant, kan han ta steget?
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #342 på: Juli 03, 2011, 16:36:42 »
Håper selvsagt at begge to kan ta steget, men det er vel for mye forlangt at de kan gå rett inn og erstatte Gradel slik han framsto i fjor. Uansett greit å få en avklaring før pre-season, slik at erstatteren får noen kamper under beltet før seriestart.

rd1

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #343 på: Juli 03, 2011, 17:34:29 »
For meg er det helt opplagt at vi kan kritisere Grayson for å ikke å ha fremforhandlet ny kontrakt med Max (og evt andre spillere i samme situasjon).

Kontraktssituasjonen til Max skulle vært avklart for lenge siden. Takker han ja til forlenget kontrakt: supert!! Takker han nei: selg han til høystbydende i sommer!
Bedre med 1,5mp nå en 0 neste år. Greit nok at gamblingen med Bechford, og la han gå ut kontrakten, var en suksess - men over tid er det bedre å selge spillere som ikke vil forlenge!

Utfordringen til Grayson er at han er en tåpe på overgangsmarkedet og i kontraktsforhandlinger.

"Who needs Cantona??"

kalle_92

  • Gjest
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Spiller: Max Gradel
« Svar #344 på: Juli 03, 2011, 18:38:42 »
Hvis sarkasme og ordgyterisans kan føre til at de mest innbitte Bateskritikerne blir mer kreative i sin kritikk har vi en Kraftig forbedring i MINE øyne, men de som er opptatt av faktisk innhold på forumet snarere enn elegante og festlige tirader er vel like langt. :)

Kan være enig med deg i det; men det kan vel samtidig legges til at dette kanskje er et virkemiddel som har vært prøvd før - uten nevneverdig hell.

Så var det Gradel, da. Hvis det overhodet skal være aktuelt å selge ham, må det - som du sier - være til en meget høy pris. Samtidig bør vi vite at vi har en erstatter med minst like stort potensiale klar. Jeg ser ikke at noen av de vi har i troppen i dag kan gjøre en like god jobb som Gradel; i hvert fall  å på kort sikt.

Vanskelig å vurdere hva Sam står for, som vel akkurat nå er det mest reelle alternativet. McCormack så vi glimt av storhet fra mot slutten sesongen, men han er jo desidert best som spiss. Det beste ville utvilsomt være å beholde Mad Max.

-LeifO

Moderatortroll.
Nunez kan vel også spille på kanten? Og White er best som venstrekant, kan han ta steget?
Nunez kan spille på kanten ja. Gjorde ihvertfall det mot Mexico i Gold Cup.

Kickthemdown

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #345 på: Juli 14, 2011, 13:10:12 »
Dette bør og skal være den viktigste signeringen vi gjør denne sommeren.

Ny 5 årskontrakt med en solid lønnsøkning, NÃ… !!

Hva i helvete er det vi venter på?  >:(

Dennis

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #346 på: Juli 14, 2011, 13:30:21 »
Dette bør og skal være den viktigste signeringen vi gjør denne sommeren.

Ny 5 årskontrakt med en solid lønnsøkning, NÃ… !!

Hva i helvete er det vi venter på?  >:(

Helt enig!

Ã… re-signere Max Gradel bør ha få og små baksider. Mannen er ung, god og enda uferdig i spillestilen (som til tider sikkert virker for han). Kan ikke forstå annet enn at han bare vil bli bedre og Gradel er en av disse med noe ekstra som ikke gror på trær eller transferlister.

Det at det trekker så ut, når det er så åpenlyst at han bør få en ny, forbedret og lengre kontrakt, bekymrer veldig. Jeg håper derimot at det kan han noe å gjøre med at det "ikke haster" for Maxs del, men det er vel ønsketenkning...?

I et rent økonomisk perspektiv vil også re-signering være en investering. Med en lengre kontrakt vil Max bli dyrere og ettersom han antakelig kun vil bli bedre, bør verdien kunne doble og triple seg. Sign him up!  >:(
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #347 på: Juli 14, 2011, 13:31:10 »
For meg er det helt opplagt at vi kan kritisere Grayson for å ikke å ha fremforhandlet ny kontrakt med Max (og evt andre spillere i samme situasjon).

Kontraktssituasjonen til Max skulle vært avklart for lenge siden. Takker han ja til forlenget kontrakt: supert!! Takker han nei: selg han til høystbydende i sommer!
Bedre med 1,5mp nå en 0 neste år. Greit nok at gamblingen med Bechford, og la han gå ut kontrakten, var en suksess - men over tid er det bedre å selge spillere som ikke vil forlenge!

Utfordringen til Grayson er at han er en tåpe på overgangsmarkedet og i kontraktsforhandlinger.



Er det Grayson som sitter sammen med spillerne og forhandler kontrakter?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #348 på: Juli 14, 2011, 13:40:11 »
Hadde Gradel signert en ny kontrakt i morgen så hadde jeg vært overlykkelig for å beholde han, men hvis vi får et bud på mellom 3-5 mill pund så må vi selge (med det forbeholdet at han ikke vil skrive under ny kontrakt). Da må disse pengene brukes på forsterkninger av Smith-klassen og bedre...

Nunez, White kan dekke den rollen Gradel har på venstreving på en ok måte.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #349 på: Juli 14, 2011, 13:48:09 »
For meg er det helt opplagt at vi kan kritisere Grayson for å ikke å ha fremforhandlet ny kontrakt med Max (og evt andre spillere i samme situasjon).

Kontraktssituasjonen til Max skulle vært avklart for lenge siden. Takker han ja til forlenget kontrakt: supert!! Takker han nei: selg han til høystbydende i sommer!
Bedre med 1,5mp nå en 0 neste år. Greit nok at gamblingen med Bechford, og la han gå ut kontrakten, var en suksess - men over tid er det bedre å selge spillere som ikke vil forlenge!

Utfordringen til Grayson er at han er en tåpe på overgangsmarkedet og i kontraktsforhandlinger.

 



Er det Grayson som sitter sammen med spillerne og forhandler kontrakter?

 I siste intervju med Bates (i Bates-tråden) går det tydelig fram at det er Bates selv og Shaun Harvey som forhandler fram kontraktene.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #350 på: Juli 14, 2011, 14:05:12 »
 Noe urovekkende, spesielt midtveis i denne artikkelen i YEP..

 
By Phil Hay
Published on Thursday 14 July 2011 09:26



Leeds United have rejected a £2.5million offer from West Ham United for Max Gradel.


The Elland Road club turned down the bid earlier this week as the fight to sign their talented winger intensified.

West Ham’s approach for Gradel came on Monday, proposing a fee of more than £2million which included several add-ons.

Leeds have not commented on the offer but the club are understood to have rejected it swiftly, a response which they hope will dampen West Ham’s interest.

United manager Simon Grayson intends to retain Gradel for the forthcoming Championship season but the 23-year-old has only 12 months remaining on his contract and is also on the radar of Premier League sides Fulham and Wigan Athletic.

Gradel cost Leeds £200,000 from Leicester City in January of 2010 but his value rose dramatically during his first full season at Elland Road. The Ivory Coast international scored 18 goals last term and swept the board at United’s annual awards ceremony.

His contract with Leeds expires next June, however, and he looks increasingly unlikely to agree an extension to that deal. West Ham are looking to exploit Gradel’s contractual situation but Leeds refused to succumb to the bid which arrived from Upton Park this week.

West Ham are now considering whether to test Leeds’ resolve by increasing their offer to around the £3million mark, a figure which sources in London believe would tempt the Yorkshire side to negotiate a deal.

Gradel is presently on tour with the rest of United’s first-team players in Scotland and he featured in last night’s friendly against Falkirk.

Grayson stated last week that he expected Gradel and Robert Snodgrass – the target of a recent offer from Norwich City – to be part of his squad for the start of the season, saying: “I’m envisaging that both players will be here.”
Super Leeds since 1968

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #351 på: Juli 14, 2011, 15:31:38 »
Er det ikkje mulig for denne klubben å tilby kontrakter som folk signerer på?????



Bare å begynne å tenke ertsatter med en gang!!

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #352 på: Juli 14, 2011, 15:43:28 »
For meg er det helt opplagt at vi kan kritisere Grayson for å ikke å ha fremforhandlet ny kontrakt med Max (og evt andre spillere i samme situasjon).

Kontraktssituasjonen til Max skulle vært avklart for lenge siden. Takker han ja til forlenget kontrakt: supert!! Takker han nei: selg han til høystbydende i sommer!
Bedre med 1,5mp nå en 0 neste år. Greit nok at gamblingen med Bechford, og la han gå ut kontrakten, var en suksess - men over tid er det bedre å selge spillere som ikke vil forlenge!

Utfordringen til Grayson er at han er en tåpe på overgangsmarkedet og i kontraktsforhandlinger.

 



Er det Grayson som sitter sammen med spillerne og forhandler kontrakter?

 I siste intervju med Bates (i Bates-tråden) går det tydelig fram at det er Bates selv og Shaun Harvey som forhandler fram kontraktene.

Det ville jeg også tro. Hvis manageren skal "krangle" med agenter og spillere samt være med på å pushe de på trening hver dag så hadde det nok blitt dårlig stemning fort....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #353 på: Juli 14, 2011, 15:45:24 »
Wolves ønsker etter sigende å kjøpe Snoddy for knappe 4 mill + Kightly. Kanskje heller tilby Wolves Gradel og at Kightly går den andre veien? Dette dersom Gradel ikke signerer ny kontrakt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #354 på: Juli 14, 2011, 15:47:57 »
Wolves ønsker etter sigende å kjøpe Snoddy for knappe 4 mill + Kightly. Kanskje heller tilby Wolves Gradel og at Kightly går den andre veien? Dette dersom Gradel ikke signerer ny kontrakt.

auren

Uff uff, Kightly er god..... Vi kan ikke selge Snodgrass, klubbens desidert største stjerne...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Peter7

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #355 på: Juli 14, 2011, 20:27:07 »
Snodgrass bør beholdes. Hvis Gradel selges og pengene brukes på ytterligere styrking av laget kan det være fornuftig, siden det er flere spillere - f.eks Nunez - som virker til å kunne slå igjennom i år. Ikke sikkert vi får en ny god sesong ut av Gradel, kanskje bedre da å la f.eks en PL-klubb ta risken med "Mad Max".
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Milou

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #356 på: Juli 14, 2011, 20:41:05 »
Får vi £3 mill for Gradel med eit år igjen av kontrakta bør vi selje. Gradel klarte ikkje heilt å overbevise meg i dei to kampane eg såg live i fjor. Det blir litt mange solo-raid som endar i ingenting, men målstatistikken er jo imponerande. Ser uansett Snoddy og Becchio som viktigare brikker i det offensive spelet.

Tom S

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #357 på: Juli 14, 2011, 20:41:30 »
Dersom vi ikkje tilbyr ny kontrakt/Gradel ikkje vil forlenge syns eg vi skal cashe inn, men ikkje til ein anna CC klubb, da kan vi heller ha han ut kontraktstida og sjå kva som skjer.
COME ON LEEDS !!

marve

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #358 på: Juli 14, 2011, 21:30:04 »
hehe ja selg unna alle med et snev av talent ,men hva skal vi gjøre med alle pengene da????.
Håper leeds klarer å tilby max en ny kontrakt så han blir i klubben ivertfall 2-3 år til .
 

Lawerve

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #359 på: Juli 15, 2011, 00:06:18 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2014912/West-Ham-Fulham-miss-Max-Gradel.html

Gervinho ut Gradel inn???

Unngå for all del å selge til rivaler i CCC.

SUPER LEEDS