Oldham - Leeds FA- cup 1.runde 09/10.

Started by Trond A, October 25, 2009, 14:26:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-m

Kilkenny og Howson sentral. Doyle har vært svak de siste kampene - ihvertfall ikke satt preg på kampene. vil også se Lubo istedenfor Paddy, tror den hodeskaden kan ha godt av en pause. Mister vi Paddy, mister vi årets spiller så langt. Ellers håper jeg på Grella og Beckford up front, shuvmeinyourmommy har virkelig ikke overbevist eller gjort noe for å fortjene en plass i startellevern.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

LEO

Håper Crowe kommer inn for Barmby.  Når vi har Hughes på den andre siden da er det viktig å ha ihvertfall en til å være rask nok og god nok til å gå fremover.

Det er rykter om at Beechio er KLAR ;D

Tom S

Quote from: LEO on November 06, 2009, 17:02:43
Håper Crowe kommer inn for Barmby.  Når vi har Hughes på den andre siden da er det viktig å ha ihvertfall en til å være rask nok og god nok til å gå fremover.

Hmmm?
Er den karen tilbake ???
COME ON LEEDS !!

nord

Jeg tror at vi skal være tilfredse med at vi kun vinder med 1 mål denne gangen!  ;D 

testo

Hvor kommer ryktene fra? (LINK)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

The Gentle Giant

Trond90

Quote from: testo on November 06, 2009, 18:43:49

Hvor kommer ryktene fra? (LINK)
http://www.teamtalk.com/football/preview/0,16374,982_5678064,00.html
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hobben

Quote from: Svend Anders on October 27, 2009, 14:32:46
Lørdag 7. november ser ut til å bli mitt store mareritt...

Fra før har jeg billetterpå Humorgallaen i Fredrikstad, med Atle Antonsen, Thomas Giertsen og Espen Eckbo m.fl.

Kvalik-kampen mellom FFK og Sarpsborg legges trolig til samme dag (forhåpentligvis kl 16 hvis så skjer).

Og nå er Oldham-Leeds satt opp som første webtv-sendte live-kamp i England noen sinne! Avspark: 18.15 norsk tid. Kampen vises på thefa.com - også for oss?

gratis da eller..?

SA,
som i det minste håper FFK-S08 blir onsdagskamp...
Rogaland Whites

JacobScreek

http://www.youtube.com/watch?v=FORN_6sLpT0&feature=related

Legger ved et fantastisk minne fra to år tilbake i tid...lykke til i kveld...MOT...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

testo

Grayson faces striker dilemma

Leeds are running out of strikers as they prepare for tomorrow’s FA Cup tie at Oldham Athletic. 

Beccio ikke med ifølge clubfanzine
At the start of the week Simon Grayson already knew that he would be travelling to Oldham without Becchio, who is injured, and Vokes, as his parent club Wolves have refused permission to allow him to play. And yesterday we also leant that Kandol will also be missing as he starts a three match suspension, after he decided not to contest an FA charge of ‘violent conduct’ relating to the incident at the end of the Yeovil game last week.

Kan det være at noen i FA ikke liker oss   
This is all because he gave Sam Williams a bit of a push while the Yeovil man was holding onto his shirt in the melee that followed the final whistle. I thought it was a huge exaggeration when the Football League show claimed that he ‘lashed out’ when they showed the footage of the incident on Saturday night.  Anyone who wants to know what proper violent conduct actually looks like should be made to watch a video of the Norman Hunter v. Frannie Lee bought in 1975, from the good old days when nobody would dream of handing out a three match ban for a little push.

Hva enn SG gjør så håper jeg  Showumni blir benka og at Grella og Somma får muligheten.
Jeg blir skuffa om Showumni starter i denne kampen da han tidligere ikke har vist en dritt som tilsier at han hører hjemme i Leeds engang.

In Kandol ‘s absence, Grayson will have to decide whether Beckford will be partnered by Grella or Showumni, and Dave Somma will also be in the squad. (He’s that South African striker we signed earlier in the season, that most of us had forgotten about). Elsewhere in the squad, Gradel is also unavailable, as Leicester won’t let him play either, while Higgs and Robinson are still out with muscle strains. Rui Marques resumed full training towards the end of last week and is not far away from overcoming his Achilles problem, but this game is too early for him to be involved.

Godt det "bare" er cup. Det er i serien vi skal gjøre i år
And we will still have makeshift full-backs, with Crowe and Parker both injured. With so many players missing for various reasons, Grayson won’t have the luxury of being able to rest many of those who are available, even though the FA Cup isn’t our highest priority this season. He could have the option of selecting Sheehan for this game, as for the moment left-back has returned from his loan spell at Oldham, but there is no indication that he will do so. Though the Latics seem to think that Sheehan has done well in his time at Boundary Park, it’s clear that Grayson doesn’t rate the player, as he’d rather play Hughes out of position at left back than give him a game.

Hvem gjør ikke det,cuplag som vi er så vinner vi denne  :D 
Grayson told the BBC Radio Leeds that he is taking the game seriously, and that he expects Oldham to give us a tough battle. "People talk about the game being a distraction, but it's another game and it's our next game. We've got high standards and the players want to win every game, whether it's in the league, the FA Cup, or the 5-a-side on a Friday. Dave Penny has got them well organised and they have some good players that can be a handful, so we know it will be tough. But, if we do what we do best, we know we have a good chance of winning the game”.

With Sheehan unavailable, Oldham have signed another left-back on loan in Crystal Palace’s Lee Hills, along with goalkeeper Darryl Flahavan, who was of course at Elland Road as a back-up at the end of last season. And while neither of Leeds’ loan players has been allowed to take part, Palace are allowing both Flahavan and Hills to play, and both are likely to make their Oldham debut’s tomorrow.  But the hosts also have a couple of injury problems of their own, with midfielders Alex Marrow and Chris Taylor carrying knocks, along with striker Pawel Abbott. One player we can look forward to seeing in action is our former favourite Shaun Gregan, who is still going in the heart of their defence, even though he looked well past it when he left Leeds a couple of years ago.

Hørt sånt tull  :-\
On current form, Leeds should be confident of getting a result tomorrow, as Oldham are currently 13th in League One, without a win in five games.  I know they say that the form book goes out of the window in these one-off FA Cup ties, but here’s hoping…
http://www.clubfanzine.com/leeds/

En Ny TV Kamp Betyr Mest Sansynelig En Ny Rævakamp,Men Jeg Tar Gjerne Feil.

Innbyrdes oppgjør

02.03.2009 Oldham - Leeds United 1 - 1  :)
16.08.2008 Leeds United - Oldham 0 - 2  >:(
01.01.2008 Leeds United - Oldham 1 - 3  >:(
02.10.2007 Oldham - Leeds United 0 - 1  ;D
23.08.2005 Leeds United - Oldham 2 - 0  ;D

Siste kamper - Oldham 

01.11.2009 Oldham - Huddersfield  0 - 1   
24.10.2009 Brighton - Oldham  0 - 2   
17.10.2009 Oldham - Southampton  1 - 3   
10.10.2009 Charlton - Oldham  0 - 0   
03.10.2009 Oldham - Yeovil  0 - 0   
29.09.2009 Oldham - Milton Keynes Dons  2 - 1   
26.09.2009 Southend - Oldham  0 - 1   
19.09.2009 Oldham - Carlisle  2 - 0   
12.09.2009 Bristol Rovers - Oldham  1 - 0

Siste kamper - Leeds United   

31.10.2009 Leeds United - Yeovil  4 - 0   
27.10.2009 Bristol Rovers - Leeds United  0 - 4   
24.10.2009 Millwall - Leeds United  2 - 1   
19.10.2009 Leeds United - Norwich  2 - 1   
06.10.2009 Leeds United - Darlington  2 - 1   
03.10.2009 Leeds United - Charlton  0 - 0   
29.09.2009 Leeds United - Carlisle  1 - 1   
26.09.2009 Milton Keynes Dons - Leeds United  0 - 1   
22.09.2009 Leeds United - Liverpool  0 - 1   
19.09.2009 Leeds United - Gillingham  4 - 1   
11.09.2009 Southend - Leeds United  0 - 0   

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

laddi

Blir en tidlig MOT idag.....

Stikker på kino og burger king før Leeds kampen braker løs på fotikken..... 

Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land
Every day, we're all gonna say
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
Everywhere, we're gonna be there
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud
We've been through it all together
And we've had our ups and downs (ups and downs!)
We're gonna stay with you forever
At least until the world stops turning 'round
Every day, we're all gonna say
Everywhere, we're gonna be there
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud

Bergen Whites

Lucas_Radebe

Noen som vet om denne vises på noen puber i Oslo?

Volda69

Quote from: hobberst on November 07, 2009, 10:28:30
Quote from: Svend Anders on October 27, 2009, 14:32:46
Lørdag 7. november ser ut til å bli mitt store mareritt...

Fra før har jeg billetterpå Humorgallaen i Fredrikstad, med Atle Antonsen, Thomas Giertsen og Espen Eckbo m.fl.

Kvalik-kampen mellom FFK og Sarpsborg legges trolig til samme dag (forhåpentligvis kl 16 hvis så skjer).

Og nå er Oldham-Leeds satt opp som første webtv-sendte live-kamp i England noen sinne! Avspark: 18.15 norsk tid. Kampen vises på thefa.com - også for oss?

gratis da eller..?

SA,
som i det minste håper FFK-S08 blir onsdagskamp...
Kampen på thefa.com er berre tilgjengelig på dei britiske øyane. Då må folk satse på pub eller vere så heldige som meg at dei har Viasat Fotball heime i stova. I år er det tid for å ta CUPEN. :)
MOT

Hobben

Kampen vises på Thime Station (Bryne)  :)
Håper jeg ikke er den eneste som møter opp der :)
Rogaland Whites

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

h.b

Quote from: Sølvreven on November 07, 2009, 13:34:53
http://www.oddspreview.com/category/Football/Oldham-Athletic-v-Leeds-United-team-news-200911070038/

Kampen vises på Bet365 også. Der var jo god kvalitet sist, så........

Ingen kamp på Bet 65
01:30   |   FOTBALL
Chicago Fire v New England Revolution
04:00   |   FOTBALL
Wellington Phoenix v Perth Glory
06:00   |   FOTBALL
Jubilo Iwata v Albirex Niigata
Kawasaki-F v JEF Utd Chiba
Newcastle Jets v North Queensland
10:45   |   FOTBALL
Churchill Brothers SC v Dempo SC
11:00   |   FOTBALL
CSKA Moscow v Rubin Kazan
14:00   |   FOTBALL
Genoa v Siena
14:00   |   FOTBALL
Lazio v AC Milan
16:00   |   FOTBALL
Almeria v Osasuna
Racing Santander v Athletic Bilbao
Sporting Gijon v Espanyol
Valladolid v Xerez
18:00   |   FOTBALL
Fluminense v Palmeiras
Maritimo v FC Porto
Valencia v Real Zaragoza
19:30   |   FOTBALL
Standard Liege v Club Brugge
19:45   |   FOTBALL
Inter Milan v Roma
20:00   |   FOTBALL
Sevilla v Villarreal
20:15   |   FOTBALL
Rio Ave v Sporting

Sølvreven

På VG live står det at kampen starter 18:15. Da tror jeg at jeg sitter klar som et egg med en kald pils klar for pretting  ;D

Sølvreven

h.b: Ser ut som at du har rett. Jeg trodde det var riktig det som sto på den linken der, men...
Da tar jeg med et par kalde og tusler til naboen. Han er Pool supporter og de ha jo ikke kamp før på mandagen, så da får han nøye seg med Oldham-Leeds i dag  ;D

Rudi G.

Mens jeg venter på Brighton kampen tar jeg meg en tur på Fotballpuben og ser Leeds valse over Oldham.

Denne sesongen er vår siste i L1.

Jeg har troen!

LeedsUnited

Desperat på mer Leedskamper ringte jeg CanalDigital kl 1500 i dag og hørte om muligheten til å abonnere på Viasat Sport.  Det gikk, men måtte abonnere på hele tv1000 pakken så billigt ble det ikke.  De sa det tok opp til en time før kanalen ble aktivert, så i firetiden slo jeg over til Viasat Sport.  Kanalen virket, men til min store forbauselse var det tennis på menyen. :-\
Men nå har endelig pulsen roet seg da jeg omsider fant ut at kampstart var 1815 ;)

Andersen

Artig med  cupkamper ,  en bonus for laget hvis de går videre.  Ryker de i kveld , er det noen kamper mindre å spille for laget i denne viktige sesongen !  Ligaen er viktigst for meg i år! LEEDS4EVER.

marve

raggen

Quote from: Andersen on November 07, 2009, 16:55:42
Artig med  cupkamper ,  en bonus for laget hvis de går videre.  Ryker de i kveld , er det noen kamper mindre å spille for laget i denne viktige sesongen !  Ligaen er viktigst for meg i år! LEEDS4EVER.

1 pri er ligaen ja 8)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Ferre

Laget:

Casper Ankergren
Leigh Bromby
Richard Naylor ©
Patrick Kisnorbo
Andy Hughes
Jonny Howson
Neil Kilkenny
Michael Doyle
Bradley Johnson
Robert Snodgrass
Jermaine Beckford

Alan Martin
Aidan White
Lubomir Michalík
David Prutton
Andy Robinson
Mike Grella
Enoch Showunm

asLeeds

no går eg på pub`n ! lykke til folkens!!
DALHEIM WHITES

ArneS

Quote from: LeedsUnited on November 07, 2009, 16:45:59
Desperat på mer Leedskamper ringte jeg CanalDigital kl 1500 i dag og hørte om muligheten til å abonnere på Viasat Sport.  Det gikk, men måtte abonnere på hele tv1000 pakken så billigt ble det ikke.  De sa det tok opp til en time før kanalen ble aktivert, så i firetiden slo jeg over til Viasat Sport.  Kanalen virket, men til min store forbauselse var det tennis på menyen. :-\
Men nå har endelig pulsen roet seg da jeg omsider fant ut at kampstart var 1815 ;)

Du må nok finne Viasat Fotball.   Bare for at du skal unngå stress når du ikke finner Leeds på Viasat Sport. :)
Den 17. mann

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

nellejr

Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

leedsers

har noen  en addresse til radio, får å høre kampen

gill