RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14

Started by kjelvi, November 17, 2009, 23:59:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frode

Quote from: DenHviteYeboah on January 02, 2010, 09:31:06
Hele problemet her er jo at det ikke er Grayson som avgjør dette.Det er Ken Bates.Og jeg er faktisk helt sikker på at hvis budet er på £2mill så selger Bates Beckford.Da må vi stole på at Grayson finner en bra mann å låne.Kjøp blir det ikke-Bates bruker ikke penger....tipper han sier at disse pengene skal øremerkes til Thorp Arch.....så får vi se om det stemmer det han sier denne gangen...sannsynligvis ikke >:(
Du blir nok slaktet for dette innlegget,men jeg frykter at du får rett. Ser for meg en slags deja vu fra sommeren -09.  Stor optimisme på forumet her mht spillere inn (etter at Beckford er solgt)  Det håpes på Hooper, Sharp mfl, men vi ender opp med en sliten og hyppig kneoperert lånespiss.  Nå kan det jo med rette hevdes at vi strengt tatt ikke trengte de store kjøpene i sommer (les; tabellsituasjonen) men drar Beckford, gambler klubben stort med opprykksmulighetene.  Vi er i en slik flyt, at strengt tatt er det bare vi selv som kan sette en stopper for det som virker som et sikkert opprykk.  Og det gjør vi dersom vi ikke erstatter Beckford på skikkelig vis (aller helst beholder ham)  Kjøper vi en kvalitetsspiss og likevel ikke lykkes, ja da har i alle fall klubben vist vilje.  Ender vi opp med en lunken lånespiss og mislykkes, ja da er vi "stuck" i denne divisjonen for godt.

Pleinar

Beckford ut, Healy inn på lån ut sesongen.

Healy vil bort fra Sunderland uansett.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Frode

Quote from: Pleinar on January 02, 2010, 11:07:59

Healy scorer ikke på klubbnivå, sorry.  Er avhengig av landslagsdrakten for å putte.

Kjønås

Quote from: Frode on January 02, 2010, 10:29:17
Quote from: DenHviteYeboah on January 02, 2010, 09:31:06
Hele problemet her er jo at det ikke er Grayson som avgjør dette.Det er Ken Bates.Og jeg er faktisk helt sikker på at hvis budet er på £2mill så selger Bates Beckford.Da må vi stole på at Grayson finner en bra mann å låne.Kjøp blir det ikke-Bates bruker ikke penger....tipper han sier at disse pengene skal øremerkes til Thorp Arch.....så får vi se om det stemmer det han sier denne gangen...sannsynligvis ikke >:(
Du blir nok slaktet for dette innlegget,men jeg frykter at du får rett. Ser for meg en slags deja vu fra sommeren -09.  Stor optimisme på forumet her mht spillere inn (etter at Beckford er solgt)  Det håpes på Hooper, Sharp mfl, men vi ender opp med en sliten og hyppig kneoperert lånespiss.  Nå kan det jo med rette hevdes at vi strengt tatt ikke trengte de store kjøpene i sommer (les; tabellsituasjonen) men drar Beckford, gambler klubben stort med opprykksmulighetene.  Vi er i en slik flyt, at strengt tatt er det bare vi selv som kan sette en stopper for det som virker som et sikkert opprykk.  Og det gjør vi dersom vi ikke erstatter Beckford på skikkelig vis (aller helst beholder ham)  Kjøper vi en kvalitetsspiss og likevel ikke lykkes, ja da har i alle fall klubben vist vilje.  Ender vi opp med en lunken lånespiss og mislykkes, ja da er vi "stuck" i denne divisjonen for godt.

Det er noe sant i det du sier men EG trur ikkje at Leeds selger Beckford for å så kjøpe en "lunken lånespiss". Simon har hatt gode kjøp og lån av spillere før og eg har da trua på at han henter inn en midlertidig spiller som kan hjelpe Leeds med å holde "racet" helt ut!

Satser på at Beckford setter inn noen mål mot scums på søndag sånn at interessen øker og vi selger han og får inn en som ikkje sutrer!

We are Leeds!

Annesj

Hvis becks blir solgt å vi ikke rykker opp. Ja, da tror jeg nissemann må levere hodet sitt på et fat til fansen. Tror ikke becks blir solgt. Tror ikke vi gambler med opprykket nå.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

Quote from: Annesj on January 02, 2010, 12:30:09
Hvis becks blir solgt å vi ikke rykker opp. Ja, da tror jeg nissemann må levere hodet sitt på et fat til fansen. Tror ikke becks blir solgt. Tror ikke vi gambler med opprykket nå.

Jeg vil ikke rykke opp, Jeg vil ikke rykke opp, Jeg vil ikke rykke opp, Jeg vil ikke rykke opp, Jeg vil ikke rykke opp, Jeg vil ikke rykke opp, Jeg vil ikke rykke opp, Jeg vil ikke rykke opp
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Pleinar

Quote from: Frode on January 02, 2010, 11:11:31

Healy scorer ikke på klubbnivå, sorry.  Er avhengig av landslagsdrakten for å putte.

David Healy, winger.

Kanskje hvis vi har en manager som makter å bruke Healy som spiss...
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Asbjørn

Quote from: Pleinar on January 02, 2010, 12:34:15
Quote from: Frode on January 02, 2010, 11:11:31

Healy scorer ikke på klubbnivå, sorry.  Er avhengig av landslagsdrakten for å putte.

David Healy, winger.

Kanskje hvis vi har en manager som makter å bruke Healy som spiss...

...da må man huske at vår egen Snodin var i det trenerteamet til N Irland som fikk maks ut av ham på landslaget :) :) :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

OPM

Skulle Becks forsvinne, noe som jeg tror vil skje, så er det ingen katastrofe. Hans uttellingsprosent er lav, selv om han bøtter inn med mål på vårt nivå. Jeg tror at Healy ville erstatte han godt. Han er en proven goalgetter, men en type spiss som ikke skaper målsjansene selv. På et lag som skaper så mye sjanser som Leeds gjør i år, ville Healy vært i sitt ess dersom han brukes riktig. Sist han var hos oss spilte han like mye ving, og laget vårt produserte bare en brøkdel av de sjansen som vi gjør nå.
Uansett er jeg trygg på at Simon har en plan B dersom Becks går, - enten det er Healy eller en yngre spiller som er mer sugen. Jeg håper egentlig på en løsning som er mer langvarig enn Healy, men der er nok vanskelig å tiltrekke seg toppspillere i den divisjon vi er i, og med de få pundene som Bates er villig til å stille opp med.

DenHviteYeboah

Tror nok at Bates gir tommetjukt i hva fansen mener om et salg av Becks.Hvis Becks blir solgt, så vil garantert alle detaljer ved handelen være unndratt offentlighet.Bates kommer til å uttale at tilbudet var av en slik størrelse at man ikke kunne si nei osv...
Healy: er overbevist at Healy hadde blitt en suksess under Grayson.Men han må vel kjøpes for penger?altså er dette uaktuelt- hvis da ikke Grayson får til en låneavtale da.Men om han scorer like mye som Becks er jo et annet spørsmål ;D

torivar

Tar gjerne Healy på lån ut sesongen uavhengig av Beckfords fremtid. Flere gode poeng over her om bruk av Healy er avgjørende for om noe slikt hadde blitt suksess eller ei. Det er jeg veldig enig i. Minnes Chapman. Måten sgt Wilco brukte Chapman på var helt avgjørende for at Chapman ble en hit. Simon hadde gjort Healy til en kjempehit. Om Beckford reiser allerede nå i januar tror jeg Becchio/Healy hadde blit bra

De lånegutta som nå har blitt sendt hjem viser forøvrig litt av fordelen med å låne spillere. Vi har nå fått testet ut at bl a Vokes og Euphraim ikke holder mål hos oss selv om de kommer fra klubber lengre oppe.  Tenk om noe av dette hadde blitt gitt treårskontrakter. Huttetu

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

MacMurder

Diverse rykter skal ha det til at Millwall-halfen, Zak Whitbread er på vei til Leeds. God spiller!

auren

Ser at flere her inne vil ha Billy Sharp. Han har vært en stor suksess for Doncaster denne sesongen og har vel rundt 15 mål (?) i CCC. Spørsmålet mitt er dermed: Hvorfor kjøper ikke Newcastle denne spilleren? En spiller som har levert både i L1 og CCC. Hvorfor vil de gamble på Beckford som knapt har spilt en CCC kamp? Han er i tillegg flere år eldre enn Sharp. Og hva er prislappen på sistnevnte? Er han til og med billigere enn Beckford?

auren, som for flere sesonger siden antydet at Leeds burde se seg etter Sharps tjenester...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Quote from: auren on January 02, 2010, 18:15:31
Ser at flere her inne vil ha Billy Sharp. Han har vært en stor suksess for Doncaster denne sesongen og har vel rundt 15 mål (?) i CCC. Spørsmålet mitt er dermed: Hvorfor kjøper ikke Newcastle denne spilleren? En spiller som har levert både i L1 og CCC. Hvorfor vil de gamble på Beckford som knapt har spilt en CCC kamp? Han er i tillegg flere år eldre enn Sharp. Og hva er prislappen på sistnevnte? Er han til og med billigere enn Beckford?

auren, som for flere sesonger siden antydet at Leeds burde se seg etter Sharps tjenester...
Beckford putter mye mål for Leeds United og ikke Doncaster, derfor vil Newcastle ha han  ::)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

sveifors

Sitat fra The schratching shed bloggen

"Double your offer or look elsewhere!

It’s being rumoured that Leeds United have turned down a £1.25m offer from Newcastle for Jermaine Beckford telling the Tyneside club to double the money or move on.

I expected somewhere in the region of £2-3m anyway, so a doubled offer would be realistic. The move seems somewhat inevitable now, so all thats left is for Bates to squeeze as much money as possible out of the barcodes and for Simon Grayson to find a suitable replacement. Gary Hooper’s been linked and would be an ideal choice as far as I’m concerned. If Becks does go and he comes in as a replacement, we’d still take this league by storm in my opinion."

Jeg er forsåvidt enig, Gary Hooper er isåfall ingen dårlig erstatter.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

auren

Billy Sharp har scoret 10 mål på 16 + 1 som innbytter for Doncaster, mens Hooper har scoret 7 mål på 17 kamper for Scunthorpe. Sistnevnte har scoret 31 mål på 62 kamper for Scunny og er bare 21 år (blir 22 i slutten av januar).

Hooper: http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Hooper

Sharp: http://en.wikipedia.org/wiki/Billy_Sharp

Absolutt spennende spillere begge to. Dette er kun basert på målratioen de har hatt.

auren

auren

auren

Leser på forumet at Le Fondre ikke kan spille for Leeds denne sesongen ettersom han alt har spilt for 2 klubber denne sesongen. Så det er nok bare et lett rykte.

auren

sveifors

Quote from: auren on January 02, 2010, 19:28:41
Billy Sharp har scoret 10 mål på 16 + 1 som innbytter for Doncaster, mens Hooper har scoret 7 mål på 17 kamper for Scunthorpe. Sistnevnte har scoret 31 mål på 62 kamper for Scunny og er bare 21 år (blir 22 i slutten av januar).

Absolutt spennende spillere begge to. Dette er kun basert på målratioen de har hatt.

auren

Det er vel logisk at Grayson, Bates og alle som er interessert i Leeds vet jo at OM Beckford ikke signer for oss, så må vi jo før eller senere erstatte mannen enten vi vil eller ikke. Får vi 2,5 mill i januar istedet for 0 i juni, er jo dette fornuftig.

Aller helst vil jeg se at Becks forlenger for oss, men life must go on. Synes denne Gary Hooper ser veldig interessant ut.
Sveifors

johnny gangster

Quote from: sveifors on January 03, 2010, 00:39:05

auren

Det er vel logisk at Grayson, Bates og alle som er interessert i Leeds vet jo at OM Beckford ikke signer for oss, så må vi jo før eller senere erstatte mannen enten vi vil eller ikke. Får vi 2,5 mill i januar istedet for 0 i juni, er jo dette fornuftig.

Aller helst vil jeg se at Becks forlenger for oss, men life must go on. Synes denne Gary Hooper ser veldig interessant ut.
Men skal vi la han gå for 2 mill pund nå og kanskje gå glipp av opprykk? det har me vertfall ikkje råd til, eit opprykk må vere meir verdt enn som så både økonomisk no og heile framtida for klubben. I tillegg kan det jo vere at Beckford blir om me rykk opp. Eg meinar vertfall det er verdt å holde han i klubben å satse alt på opprykk for så å heller miste han når sommaren kjem.

Me får sjå, veldig spennande tider på overgangsmarkedet!

sveifors

Quote from: johnny gangster on January 03, 2010, 04:34:22
Quote from: sveifors on January 03, 2010, 00:39:05

auren

Men skal vi la han gå for 2 mill pund nå og kanskje gå glipp av opprykk? det har me vertfall ikkje råd til, eit opprykk må vere meir verdt enn som så både økonomisk no og heile framtida for klubben. I tillegg kan det jo vere at Beckford blir om me rykk opp. Eg meinar vertfall det er verdt å holde han i klubben å satse alt på opprykk for så å heller miste han når sommaren kjem.

Me får sjå, veldig spennande tider på overgangsmarkedet!

Om du hadde lest litt bedre er jeg jo 100 % enig med deg, jeg er en ekte Beckford fan. MEN før eller siden må han jo bestemme seg og slutte å holde laget og fansen som gissel. Det jeg mener er at om vi får JÆVlig godt betalt slik at vi kan få en god erstatter (les Gary Hooper. Billy Sharp) INN så må jo dette vurderes.

Ingenting hadde vært bedre enn at Jermaine Beckford hadde signet en ny kontrakt med oss.

Gode gamle Allan Clarke , sniffer har sagt:

Clarke said;

“Jermaine is doing a great job for Leeds, the fans love him, and he is already with the biggest club he’ll ever play for.

“Let’s face it, Leeds are far bigger than Newcastle, so Jermaine should stay at Elland Road and become a real hero there.”

AMEN  ;)
Sveifors

fmtj

Becks bør med andre ord lytte nøye til ordene fra Allan Clarke. Der ligger det mellom linjene at Becks er fantastisk der han er nå, men må ikke velge å avansere til et nivå der han blir udugelig! Clarkie burde vite hva han snakker om!!!
Yeboahs vitne

brenaldo

Medlem nr. 850

h.b

Fornuftige ord. Men jeg kan skjønne at Beckford vil til Newcastle. Newcastle kommer til å rykke opp til Premier League. Da får han prøvd seg der. Det er ikke sikkert at han får denne muligheten med Leeds noengang. Så jeg skjønner Beckford

LEO

Når man snakker om målmaskiner, hva med Kevin Philips som er reserve i Birmingham.  Han er en garantist for mål i denne divisjonen og kunne lånes ut sesongen.

Ellers er jeg svak for Hulse og kunne tenke meg at vi gikk for ham.  Det betyr at vi allerede nå stiller lista på CCC spillere nå i januar.

testo

Newcastle are considering a move for Heidar Helguson after having a £1.25million bid for Leeds United striker Jermaine Beckford rejected.

The Daily Mail report that Iceland striker Helguson, 32, who is currently on loan from QPR at Watford is another option after Beckford, 26, who is out of contract at the end of the season, with Leeds determined to keep hold of him. 

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/magpies_look_at_other_options_479808/index.shtml
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sveifors

rykter på nett og wikipedia:

January 3 2010 Tamás Vaskó was linked with a 6 month loan move to Leeds United

Skjønner ikke hva vi skal med enda flere stoppere, men Rui blir borte til Afrika mesterskap så who knows.

Sveifors

bwirum

http://www.metro.co.uk/sport/football/807689-newcastle-eye-cup-hero-beckford-transfer-talk

Prisen dytta opp fra 1.5 til 2.5 mill etter FA-cup sies det. Jeg tror faktisk det er verdt å la han gå for 2.5, kanskje 3 hvis pies er desperate etter han. Vi kan få inn en god spiss i januarvinduet hvis Becks går tidlig.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

kjelvi

Quote from: bwirum on January 04, 2010, 13:19:40
http://www.metro.co.uk/sport/football/807689-newcastle-eye-cup-hero-beckford-transfer-talk
Prisen dytta opp fra 1.5 til 2.5 mill etter FA-cup sies det. Jeg tror faktisk det er verdt å la han gå for 2.5, kanskje 3 hvis pies er desperate etter han. Vi kan få inn en god spiss i januarvinduet hvis Becks går tidlig.

GOAL HERO JERMAINE BECKFORD SET FOR NEWCASTLE MOVE
Jermaine Beckford could have played his last game for Leeds with Newcastle United top of the list to sign the striker who scored the winner at Old Trafford on Sunday to dump Manchester United out of the FA Cup. A fee of £2.5m is being discussed for the 26-year-old.
http://www.dailystar.co.uk/football/view/115416/Beckford-set-for-possible-Newcastle-move-/