RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14

Started by kjelvi, November 17, 2009, 23:59:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Runar

Quote from: Smudge17 on February 08, 2010, 13:17:43
Quote from: peacock on February 08, 2010, 09:40:46
Quote from: Sydhagen on February 08, 2010, 08:24:28
Quote from: Frode on February 08, 2010, 07:35:34
Jay Spearing fra Liverpool ryktes inn på lån.  21 år gammel midtbanespiller.

dette tror jeg hadde vært en kanon"signering" viss det er noe i dette ryktet.
denne mannen har jo spilt for førstelaget til Liverpool i flere kamper før nyttår.

Denne mannen er ikke bedre enn våre midtbanespillere. Styr unna!

Ja, for denne mannen har jo bare en del kamper for Liverpool i Premier League. Og han har spilt på førstelaget i Champions League. "Klart" han er for dårlig for klubben vår  8)

Vil bare nevne at Lubo og Huntington hadde og endel PL kamper på CV! Samme har Frazer Richardson.

Asbjørn

Quote from: haak-d on February 08, 2010, 21:23:58
Dickov trener med oss noen dager, så får vi se sier SG. Håper ikke vi signerer han, klarer rett og slett ikke typen og har vanskelig for å se hva han skal bidra med!

...hvor godt kjenner vi ham egentlig (fra treningsfeltet?). Man har jo etterlyst en "Freedman-type" som kan bidra på flere felt... Rutine og erfaring har han iallefall i massevis.

...men også hos meg er han "belastet" med dårlige vibber ved synet av ham.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

euphor9

Quote from: Asbjørn on February 08, 2010, 21:40:37
Quote from: haak-d on February 08, 2010, 21:23:58
Dickov trener med oss noen dager, så får vi se sier SG. Håper ikke vi signerer han, klarer rett og slett ikke typen og har vanskelig for å se hva han skal bidra med!

...hvor godt kjenner vi ham egentlig (fra treningsfeltet?). Man har jo etterlyst en "Freedman-type" som kan bidra på flere felt... Rutine og erfaring har han iallefall i massevis.

...men også hos meg er han "belastet" med dårlige vibber ved synet av ham.

Han er en hissig "djevel".

Glemmer aldri Landskampen mellom Norge og Skottland der Dickov sparka PanserHagen i baken.

DenHviteYeboah

Uff,det er så jævla trist: å måtte være nødt til å hente inn gammelt rask for å se om det fortsatt holder....Hva med å hente en som garantert holder.... ;D ;D ;D

Ferre

Hent inn Olivier Dacourt :) Nettopp frigitt av Standard Liege.

Asbjørn

Quote from: Ferre on February 08, 2010, 23:27:38

Larry vurderer visst å leige inn Terry Venables som sjåfør om han skal hentes :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ferre

Quote from: Asbjørn on February 08, 2010, 23:28:32
Larry vurderer visst å leige inn Terry Venables som sjåfør om han skal hentes :)

Noen som morer seg på Wikipedia:

On 08 February 2010 Standard de Liège declared the end of his contract.[4] Following his release, Dacourt rejoined Leeds United to fulfill his long-held dream of playing alongside Paul Dickov in the Johnstone's Paint Trophy

:)

Roy

Quote from: Ferre on February 08, 2010, 23:54:22
Quote from: Asbjørn on February 08, 2010, 23:28:32

Noen som morer seg på Wikipedia:

On 08 February 2010 Standard de Liège declared the end of his contract.[4] Following his release, Dacourt rejoined Leeds United to fulfill his long-held dream of playing alongside Paul Dickov in the Johnstone's Paint Trophy

:)

He-he. Nice one  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

fmtj

Quote from: berlin on February 08, 2010, 14:59:19
Quote from: Promotion 2010 on February 08, 2010, 14:18:54
Quote from: Kontakinte on February 08, 2010, 13:15:48
Vet ikke om du er ung, eller bare uvitende? Tukling er det ikke, dette symbolet hadde 2 fargekombinasjoner på -70 tallet.(76-77).

Hehe.... Lurte litt på om den kom ja... hehe....  :D

Realt av deg å ikke quote!

samme her......hehe.....( på min selvlagte tidsskriftsssamler i tre fra sløyden i 7.klasse,
malte jeg gul/blå på ene siden og blå/gul på andre siden )

(og konta kinte serien gjorde sterkt inntrykk på en ung gutt)

...kan definitivt avkrefte at jeg er ung, så da er det hukommelsen som vikter....beklager!!!   :(
Yeboahs vitne

Frode

Da har fansen sendt bønner i hopetall til Dacourt ... blir nok med drømmen, er jeg redd.

auren

Quote from: Frode on February 09, 2010, 11:33:25
Da har fansen sendt bønner i hopetall til Dacourt ... blir nok med drømmen, er jeg redd.

Ville det vært en drøm? Er Dacourt i nåværende form så mye bedre enn de spillerne vi allerede har? Vi må ikke se oss blinde på den Dacourt-en vi hadde i stallen tidlig på 2000-tallet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Frode

Quote from: auren on February 09, 2010, 12:24:10

Ville det vært en drøm? Er Dacourt i nåværende form så mye bedre enn de spillerne vi allerede har? Vi må ikke se oss blinde på den Dacourt-en vi hadde i stallen tidlig på 2000-tallet.

auren

Frode

auren

Tja, vet ikke helt, men et par PL klubber har visstnok fattet interesse, så helt borte vekk er han nok ikke

MacMurder

auren

Svaret må være et rungende JA!!!

baste

Dacourt er rutinert, men det spørs om han holder mål. Hadde vært morro, hvem vet. Vi er jo tross alt ikke det laget vi var i 2000 heller...desverre

Ferre

http://www.sport.co.uk/news/Football/33887/French_veteran_alerts_trio_after_contract_termination.aspx

Tror Dacourt hadde vært en meget god signering, men tviler sterkt på at det kommer til å skje.

Trond90

Quote from: Ferre on February 09, 2010, 15:48:53

http://www.sport.co.uk/news/Football/33887/French_veteran_alerts_trio_after_contract_termination.aspx

Tror Dacourt hadde vært en meget god signering, men tviler sterkt på at det kommer til å skje.
It is believed that Dacourt once stated that he would like to finish his playing days at the Yorkshire club.

Bring him on!  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Dennis

Dette må jo være på høyde med ryktet om Mark Viduka i sommer, altså like urealistisk. På den andre siden er ikke Dacourt den samme spilleren nå som for ti år siden, men jeg vil tro han kan skaffe seg en pen lønn de neste par årene, likevel.

Skal gladelig kjøpe og spise en hatt om han skriver under for Leeds!  :)
Marching on together!

readysteady

Quote from: Mr Kaizer on February 09, 2010, 16:45:58
Dette må jo være på høyde med ryktet om Mark Viduka i sommer, altså like urealistisk. På den andre siden er ikke Dacourt den samme spilleren nå som for ti år siden, men jeg vil tro han kan skaffe seg en pen lønn de neste par årene, likevel.

Skal gladelig kjøpe og spise en hatt om han skriver under for Leeds!  :)

Dennis

Quote from: readysteady on February 09, 2010, 16:51:23

:D  :D  :D
Marching on together!

Giske

Ojojoj.. Dacourt var en av de største heltene mine for 10 år siden, ser han MER ENN GJERNE i Leeds-drakta igjen!!!  :) Men er redd for det blir med den våte drømmen, men du verden så morro det hadde vært!! Lenge siden jeg har sett han i aksjon, men kan ikke tenke meg at han ville ha noe som helst problem med å spille seg inn på laget. Tror han hadde fungert fint som "farsfigur" for Howson, Johnson, Snoddy og evt andre unggutter som kommer fram  ;)

lojosang

Quote from: readysteady on February 09, 2010, 16:51:23

Da skal jeg pokker meg stille med sjokoladekake på hodet på Three Lionsw første kampen han spiller på TV!  ;D
- Leif Olav

Frode

Grayson har nå vært i 2 klassiske "Leeds situasjoner" dvs. situasjoner der vi er historisk suverene ift. å feile - play off i fjor og semifinale i en cup han tross alt ville vinne.  Har mislyktes begge ganger.  Uansett får han "bestått" så langt, jfr. suveren innsats i serien.  Men feiler vi ift. opprykk har han ikke det som trengs.  Selv både håper og tror jeg at Grayson er mannen, men liker ikke at denne "feile når det gjelder forbannelsen" følger også ham ... så langt.

Ehh postet innlegget på feil sted.  Sorry.

Mats-

Stemmer det at Paul Dickov er på trial for Leeds?

"On 8th February 2010 Dickov joined Leeds United on trial after being released by Leicester City. Dickov joined up for traning with the Leeds squad and also with his former Blackpool manager Simon Grayson." - Wikipedia-

Pleinar

- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Roy

Possible deals for both, Dickov short term contract as a free agent,
Spearing (combative midfielder from Liverpool, highly thought of at
Anfield) on loan for rest of the season.

Roy

Gavin mccann. we are rumoured to be in for him on loan until the end of the season.

he hasnt started a game since coyle has come in as manager and has only made 3 sub appearances for them.

this isnt from my usual source its from a bolton fan.

but apparantly jay spearing has turned us down because we couldnt guarantee him a starting place.

so it may have some substance.

and according to my original source we will sign 2 before saturday so i presume one of them is dickov and the other hopefully mccann/spearing.

fingers crossed lads

Kilde Waccoe ::) så det må selvfølgelig tas med et par klyper salt.

LEO

Leser i Tips bladet nå at Kevin Phillips er åpen for tilbud fra andre klubber som kan tilby ham førstelagsfotball.

Ja takk til ham etter at jeg så han scorte 2 mål for Birmingham i forrige kamp, viser det at han fortsatt duger.

Heller han enn Paul Dickov.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Skal si Dicov har hastverk med å skaffe seg ny arbeisgiver! Burde ikke den mannen legge opp nå? Han har vel nok til salt i maten i åra fremover ? LEEDS4EVER.