RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14

Started by kjelvi, November 17, 2009, 23:59:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

DenHviteYeboah

Quote from: auren on February 16, 2010, 17:39:58
Quote from: DenHviteYeboah on February 16, 2010, 15:40:54
Fy fanken,dette er tidenes lavmål av klubben.Det som nå skjer med at man i det hele tatt vurderer Dickov viser bare hvor ufattelig lavt denne klubben har sunket.Jeg er bare så dritlei å måtte lese om spillere vi ønsker å låne eller å få gratis.Hvorfor kan ikke Grayson få låne de han virkelig ønsker?Det må da gå an å låne en spiss vi VET leverer varene og som er sulten?men nei,beklager å måtte si det igjen:denne klubben er tydligvis fullstendig blakk-bukkeskjegget er ikke interessert i å betale litt ekstra lønnsmidler noen måneder for å hente en klassespiss.
Nekter å tro at at hvis Grayson hadde fått velge,så hadde vi ikke vært linket til en haug med middelmådigheter >:(

Anser du dette som verre enn nedrykket fra PL, nedrykket fra CCC og administrasjonen?
Hvis du tenker spillervalg-lavmål, så kommer lånet av Hateley, rekjøpet av Chapman og kjøpet av Rush MYE høyere på idiot-lista enn et evt. lån av Dickov.

auren, som ikke helt hvet vem som egentlig synker her...

Ã... låne spillere har vel lite å gjøre med nedrykk fra PL og CCC?jeg snakker om nivået på spillere vi ønsker å låne eller få gratis.Er enig i at Hateley,Chappy og ikke minst Rush var latterlige signinger av Wilko,men på det tidspunktet er jeg overbevist om at Wilko var senil...En annen ting du glemmer er at vi tross alt var i Premier League på den tiden,og spillerne var ikke helt ferdig med karrieren ennå,jeg mener at Dickov har vært ferdig lenge-og nå snakker vi altså å spille i league1...

Roy

Helt klart mye negativt å si om Dickov men han har scoret jevnt med mål over mange år. Eg driter egentlig i hvem som kommer bare de hjelper oss opp til ccc
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Hallgeir *

Det finnes faktisk en regel om hvor mange klubber en spiller kan representere i løpet av 1 sesong. 2 klubber er hovedregelen. Dersom Dickov skal spille for Leeds, i tillegg til at han allerede har kamper for Leicester og Derby, blir det en sak for juristene i FA. (Kilde: TIPS )
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

hurra ???
som sagt synes jeg dette er nedslående.Ã... hente sånn gammal dritt viser bare hvor langt nede i gjørma denne klubben er-etter min personlige mening vel å merke....
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Dickov-deal-on.6107092.jp

auren

Gode nyheter :) Vi trenger mer konkurranse på topp!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Eg er ingen stor tilhenger av Dickov, men konkurranse er bra mot slutten av sesongen. Gi han "pay as you play"-kontrakt med skåringsbonus.

Cherry

Bare trist, desidert den MEST U-sympatiske spilleren jeg vet om i England-  med alle SCUM`s spillere tatt med.  Burde ikke være assosiert med våre klubbfarger & drakt denne typen her.

Per-Stian

Utklipp frå Wikipedia i dag:
Paul Dickov (born 1 November 1972) is a Scottish footballer who has signed a contract with Leeds United until the end of the 2009/2010 football season. Dickov is unable to confirm the deal until FIFA have ratified the move due to the fact Dickov has played for 2 teams already this season (Leicester and Derby.)

Per-Stian

Quote from: cherry on February 26, 2010, 14:30:01
Bare trist, desidert den MEST U-sympatiske spilleren jeg vet om i England-  med alle SCUM`s spillere tatt med.  Burde ikke være assosiert med våre klubbfarger & drakt denne typen her.

Dickov kan definitivt framstå som usympatisk og noko grisete (eks: sparket mot/etter Panzer), og minner meg litt om vår gamle, falne helt Alan Smith. Når det gjeld beskuldingane/siktelsane for seksuelle overfall, har vel Dickov aldri blitt dømt av ein jury? "Uskuldig inntil det motsatte er bevist", seier eg.

euphor9

Quote from: Per-Stian on February 26, 2010, 14:34:31
Paul Dickov (born 1 November 1972) is a Scottish footballer who has signed a contract with Leeds United until the end of the 2009/2010 football season. Dickov is unable to confirm the deal until FIFA have ratified the move due to the fact Dickov has played for 2 teams already this season (Leicester and Derby.)

Han er to år yngre enn meg??  Han burde lagt opp for lenge sia(ak som jeg har gjort ;D),men han får prøve å overbevise da.    Bare han ikke blir utvist eller gjør noe annet usportslig.
Det  positive får bli at han blir max tre måneder.

Leedsfan

Hvis Dickov har samme innstilling som tidligere så kommer han til å gjøre godt for Leeds enten vi leder eller ligger under, ser ikke for meg at han kommer til å starte mange kamper.

Dickov er en ekte impact-player!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Om han er gammel eller usympatisk er vel helt meningsløst i den grad han skal spille for oss i 3 mnd. Det eneste som teller er om han er god nok? Jeg tviler personlig på det, men no har ikke jeg sett han spille på gud vet kor lenge. og etter å ha sett 2 League one oppgjør de siste dagene så skal det jo nesten godt gjøres og ikke være god nok  ;D

Det jeg ikke forstår er at vi skal ha behov for nok en spiller som skal fylle benken og være et alternartiv på topp. Jeg teller følgende potensielle spisser:

1. Beckford
2. Becchio
3. Grella
4. Gradel
5. Kandol
6. Mcsheffery
7. Snodgrass

Jeg ville tro at dekningen der opp var ihvertfall antallsmessig tilstrekkelig, så min tanke er at han er hentet inn for en del andre ferdigheter enn de som går på reine fotballferdighter. Kanskje dette er et trekk fra SG iforhold til den dårlige garderobekulturen som det ryktes om? Jeg er ikke overbevist, men jeg håper jo forgudskyld at dette er en veloverveid avgjørelse og ikke gjort på måfå.

Av det jeg har sett hittil i år så er det ikke spissenes kvalitet eller mangel på dem som er "avgjørende" iforhold til våre prestasjoner, det er sammensettningen og balansen i midtbanen.. Trekket med McShefferey på topp og med 4 sentralemidtbanespillere var ikke veldig imponerende, ikke fordi McSheffery ikke kan spille spiss, men fordi han da er avhening av kantspillere/midtbanespillere som kan bevegeseg i større grad enn Howson og Johnson, og ikke minst så er det ikke et spesiept taktisk utgangspunkt på hjemme bane, da han vil få veldig liten tid med ballen høyt i banen.

ollan

Ollan

svenrune

Dette er IKKE en Leeds spiller, send han til Milwall eller et annet sted han passer inn
UPS AND DOWNS!!!!!

Stephenjazz

Quote from: euphor9 on February 26, 2010, 14:47:30
Quote from: Per-Stian on February 26, 2010, 14:34:31
Det hade blitt et paradoks om nettopp Dickov hadde sikret opprykket

Han er to år yngre enn meg??  Han burde lagt opp for lenge sia(ak som jeg har gjort ;D),men han får prøve å overbevise da.    Bare han ikke blir utvist eller gjør noe annet usportslig.
Det  positive får bli at han blir max tre måneder.

Det blir aldri umoderne å vinne

Rudi G.

Dickhead kan være akkurat den aggressive jævelen vi trenger for å få de målene vi trenger for å vinne divisjonen! Scorer han noen avgjørende mål er jeg fornøyd, til sommeren er det i nakken og ræven og ut!

Frode

Er det så at han faktisk er spilleklar for oss?

Runar

Nei, men det er forventet at han blir det i løpet av kort tid

Trond90

Er han virkelig bedre enn det vi har? Synest synd på Grella og Kandol hvis vi signer Dickov.. men på en annen side så er han jo rutinert og vet jo hvor målet står. Men in Simon we trust  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Runar

Jeg og reagerer på at Grella kronisk blir oversett til fordel for lånespillere

Rudi G.

Quote from: Runar on February 26, 2010, 18:19:42

Enig i det Runar og takk for sist. Grella har potensiale som det holder men akkurat nå er ikke tiden for å eksprimentere. Nå er det kun mål og opprykk som gjelder. Skulle ønske at Grella kunne erstatte en formsvak Beckford men det tror jeg ikke Grella er i stand til å gjøre enda dessverre. Dicken kan sikkert gjøre en ok jobb og score noen avgjørende mål, eventuelt krige rom for andre. Til neste år blir Grellas år, i år kommer han inn og gjør slitne forsvarspillere svimle og tilrettelegger/putter noen avgjørende mål mot slutten av kampene

ragnar

Tror SG vet hva han gjør. Er greit med en spiller som Dickov på laget som gir egne lagkamerater og motstanderene et spark opp bak. Forhåpentlig positivt sett med tanke på egne lagkamerater.  8)
*In El Loco we trust!*

sportcarl1

vad skall vi med gamle dickov till som vars bäst före datum passerade för 6-7 år sedan, börjar tvivla på SG som värvare, är väl bara kisnorbo som har varit en klar förstärkning, gjordes ju bättre värvningar innan han kom typ snoddgrass och bechio

Runar

Quote from: Rudi G. on February 26, 2010, 18:40:54

Enig i det Runar og takk for sist. Grella har potensiale som det holder men akkurat nå er ikke tiden for å eksprimentere. Nå er det kun mål og opprykk som gjelder. Skulle ønske at Grella kunne erstatte en formsvak Beckford men det tror jeg ikke Grella er i stand til å gjøre enda dessverre. Dicken kan sikkert gjøre en ok jobb og score noen avgjørende mål, eventuelt krige rom for andre. Til neste år blir Grellas år, i år kommer han inn og gjør slitne forsvarspillere svimle og tilrettelegger/putter noen avgjørende mål mot slutten av kampene

Takk for sist ja.

Men vil vel påstå at det er på grensen til å eksprimentere ved å hente inn Dicken?

Rudi G.

Quote from: Runar on February 26, 2010, 20:48:55
Quote from: Rudi G. on February 26, 2010, 18:40:54

Takk for sist ja.

Men vil vel påstå at det er på grensen til å eksprimentere ved å hente inn Dicken?

Enig i det også. Det er ikke lett dette her. Vi får stole på SG!

MooCow

TK20

Quote from: MooCow on February 27, 2010, 15:08:20
Dickov  ??? :-X >:(

Etter tre mål på tre kamper mot Norwich, Millwall og Soton blir det fort  ;D :-* 8)

Jon R

En manager som henter inn en nesten 40 år gammel kompis for å få orden i rekkene tror jeg raskt vil miste respekten blant spillerne. Motivet for å hente Dickov må være at Grayson mener han er god nok og der tror vel de fleste av oss at han tar feil. Sats på Kanadol og Grella som cover for Becchio/ Beckford. All fornuft tilsier at det er en bedre løsning enn å hente inn en surpomp av en avdanket fotballspiller. Hvis noen skal hentes inn bør det være en god og offensiv høyre back. Fatter ikke at det kan være så vanskelig å finne et alternativ som er bedre enn Andy Hughes eller Leigh Bromby. Det må jo være minst 100 bedre alternativer  på reservelagene i CCC og Premier League å lete i blant.
Jon R.

Per-Stian

Quote from: Jon R on February 28, 2010, 14:16:32
En manager som henter inn en nesten 40 år gammel kompis for å få orden i rekkene tror jeg raskt vil miste respekten blant spillerne. Motivet for å hente Dickov må være at Grayson mener han er god nok og der tror vel de fleste av oss at han tar feil. Sats på Kandol og Grella som cover for Becchio/ Beckford. All fornuft tilsier at det er en bedre løsning enn å hente inn en surpomp av en avdanket fotballspiller.

Basert på klippa frå LUTV, så er Beckford kanskje inne i sin verste periode som Leeds-spelar. Er særdeles lite med i det offensive spelet og siktar mot stadiontaket når han omsider får ein sjanse. Einig at Grella og Kandol er gode å ha i bakhand, men fryktar det ikkje blir mange mål med desse. Howson, Snodgrass og Becchio er flinke til å skape sjansar, og eg ser difor ikkje bort frå at Dickov kan klare å omsetje fleire enn både Beckford, Grella og Kandol til saman.