RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14

Started by kjelvi, November 17, 2009, 23:59:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Pettersen97

Quote from: sveifors on January 06, 2010, 21:30:38
Fra Newcastle ryktes det at avtalen allerede er i boks

1 mill + Nicky Butt

NÆI NÆI NÆI NÆI NÆI!!
Uakseptabelt!!
The Mighty Whites

Pleinar

1 mill + Nicky Butt

Hmm, var det ikke en annen rødhåret liten jævel som kom fra Scum for noen år siden og gjorde det riktig så bra for oss?

Nå har Butt rett nok vært i Newcastle en stund, men jeg synes jeg kan trekke en sammenligning her likevel.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Budda

Endre

Ferre

1 mill + Nicky Butt

Nei takk!

Pettersen97

Quote from: Budda on January 06, 2010, 21:39:30
34 år og tidligere scum? Nei takk!

Totalt eni med dæ Budda!! FYSJ >:( Det e jo en hån av Newcastle å kåmme me et sånnt bud/"tilbud"!!
The Mighty Whites

jarle

Giles
Strachan

Butt???

Han synger på siste verset... men kan være den midtbane mannen som tar oss til PL?

Frode

1 mill + Nicky Butt

Dette må være en spøk.  Butt var OK for 4-5 sesonger siden, men ikke lenger.  Sur liten jævel med "Ferguson attitude," syter og klager.

Mats-

Butt presterer f**k all i forhold til Howson og Doyle. Sats ungt på midten isteden for Butt. Latterlig, det kommer til å bli planke gang i Leeds hvis en får 1 mil og det skrapet der for Becks.

Budda

Quote from: jarle on January 06, 2010, 21:42:43
Giles
Strachan

Butt???

Han synger på siste verset... men kan være den midtbane mannen som tar oss til PL?

Tar oss til PL? Har er 34 år og spiller ikke fast i Newcastle i Championship!
Endre

RuneSve

Quote from: Adis on January 06, 2010, 21:13:14
Synes det var helt riktig av dem å ikke si noe før Scum-kampen. Han måtte jo spille den. Hadde han plutselig ikke vært i oppstillinga hadde det blitt masse prat og uro så like greit som det var.. dog på en måte jævlig surt for supporterne som stod og sang navnet hans på OT..men men..

Ja, han fortjener ikke å bli hyllet av Leeds-fansen, hva har han noengang gjort for oss?

Corleone

jarle

Corleone

Butt fungerer vel også som captain i dagens Newcastle lag.
Helt sikkert en bra mann å ha på feltet, men på banen er han søppel.
Gi oss heller Tim Krul eller Alan Smith!

Asbjørn

...aner ingenting om dagens Butt-kvalitet. Men det jeg veit er at vi i tidligere tider har blitt løftet av ankomsten til en erfaren midtbanemann. Bobby Collins, Gordon Strachan anyone... :)

...men altså, om Butt er hans navn, skal jeg ikke si...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Quote from: jarle on January 06, 2010, 21:51:27
Butt går nok utenpå de midtbanespillerne vi har... i tillegg er han en rollemodell med gode vaner fra mange år tilbake.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/championship/newcastleunited/6769503/Nicky-Butts-Manchester-United-days-are-lifting-Newcastle-says-Chris-Hughton.html

Kan ikke si meg uenig i deg her, jarle - i hvert fall tror jeg han kan ha noe å tilføre. Og hvis SG faktisk ønsker ham, vil jeg tro det er veloverveid. Men det sier vil ryktene mindre om?

Mats-

Nei, come on. Butt hører hjemme på et gamlehjem og ikke på en fotballbane. Igjen så er han reserve hos Toons, dette her er en insult mot Leeds.

LEO

Det med Butt må være tull da han offentlig har gått ut og sier at han antakelig legger opp til sommer`n.

jackbauer68

For min del e Nicky Butt totalt uaktuelt å støtte som leedsspiller.Det r*vholet der får holde seg langt vekke,kvalm bare med tanken8)

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

kjelvi

Quote from: MacMurder on January 02, 2010, 15:51:16
Diverse rykter skal ha det til at Millwall-halfen, Zak Whitbread er på vei til Leeds. God spiller!

Neppe!
Men for en spiller!!

Skysports.com understands Norwich are closing in on the signing of Millwall defender Zak Whitbread.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11735_5837402,00.html

kjelvi

Slik min gode Beckford skulle du ha spilt kortene dine!
Det kunne ha sikret deg en ærefull sorti samtidig som du sikret de fleste mulige utganger av denne sagaen.

Quote from: kjelvi on January 06, 2010, 22:56:39
Sheff Utd keep Kilgallon until end of season
Matthew Kilgallon has pledged to stay with Sheffield United until the end of the season.
Reports suggested Newcastle were ready to seal a move for the former Leeds centre-back, who is out of contract at the end of the campaign.
But the 25-year-old has now confirmed that he will be staying at Bramall Lane until the summer at least.
"We have spoken to Kevin Blackwell to say Matthew is fully committed to Sheffield United until the end of the season," Kilgallon's agent Paul Masterton confirmed.
"We have also informed Newcastle United about the situation.
"Matthew is keen to win promotion with Sheffield United, if that happens we will re-assess the options in the summer."

Runar

Quote from: kjelvi on January 06, 2010, 22:57:59
Det kunne ha sikret deg en ærefull sorti samtidig som du sikret de fleste mulige utganger av denne sagaen.

Matthew Kilgallon has pledged to stay with Sheffield United until the end of the season.
Reports suggested Newcastle were ready to seal a move for the former Leeds centre-back, who is out of contract at the end of the campaign.
But the 25-year-old has now confirmed that he will be staying at Bramall Lane until the summer at least.
"We have spoken to Kevin Blackwell to say Matthew is fully committed to Sheffield United until the end of the season," Kilgallon's agent Paul Masterton confirmed.
"Matthew is keen to win promotion with Sheffield United, if that happens we will re-assess the options in the summer."

Vår nye stopper i CCC

sviper

Quote from: RuneSve on January 06, 2010, 21:47:18
Synes det var helt riktig av dem å ikke si noe før Scum-kampen. Han måtte jo spille den. Hadde han plutselig ikke vært i oppstillinga hadde det blitt masse prat og uro så like greit som det var.. dog på en måte jævlig surt for supporterne som stod og sang navnet hans på OT..men men..

Ja, han fortjener ikke å bli hyllet av Leeds-fansen, hva har han noengang gjort for oss?

er vel ikke så mange dager siden han scora ett mål i en cup kamp.... ;)
LIFE IS LEEDS

Per Arne

Quote from: RuneSve on January 06, 2010, 21:47:18

En god del?

;)

RuneSve

Var ironi fra min side, om det skulle være noen tvil. Uansett hva Beckford gjør, kommer jeg til å være takknemlig for det han har gitt oss, og avslutningsgaven (kanskje hvertfall) var ubetalelig.

ragnar

Nå har jo ikke Becks gjort annet enn å bekrefte at han ikke er fornøyd med det Leeds er villige til å betale han. Og Bates har gjort det klart at lønns strukturen ikke er til å brytes.

Så om Becks ikke blir solgt i løpet av transfervinduet tror jeg han kommer til å gjøre en god jobb for Leeds ut sesongen. Han har jo allerede vist at han kan gjøre nettopp det.

Men på lang sikt er potensiale til Leeds større enn Newcastle sitt vil nå jeg mene (litt subjektiv). Så her er det min mening at Becks har en agent som er litt for ivrig på å tjene gode penger fort og ikke helt ser det lange løp. Selvsagt er jo dette ikke bare agenten som er ansvarlig for. Becks har jo et hode på toppen og.

Uannsett blir ikke han solgt før prisen er verdt det å selge han nå, samtidig som den prisen er god nok til at en jevngod erstatter kan kjøpes inn. SG har vist seg å være en slu rev på transfer markedet, så jeg velger å ha troen på det han og Bates driver med.  8)
*In El Loco we trust!*

h.b

Vi skriker opp. Men glemmer fullstendig at vi hadde gjort akkurat det samme som Beckford. Til og med Manu hadde vi gått til hvis muligheten bød seg. For hvem her inne hadde sagt nei til å bytte jobb hvis man gikk opp i lønn med minst det dobbelte

newsome

Quote from: kjelvi on January 06, 2010, 22:57:59

Ja med litt ære og verdighet!

Tom S

Quote from: h.b on January 07, 2010, 00:56:00
Vi skriker opp. Men glemmer fullstendig at vi hadde gjort akkurat det samme som Beckford. Til og med Manu hadde vi gått til hvis muligheten bød seg. For hvem her inne hadde sagt nei til å bytte jobb hvis man gikk opp i lønn med minst det dobbelte

Greit å bytte jobb og øke lønna, for all del.
Men, kva er hastverket? Det er tross alt kun 5 måneder til sesongen er over og kontrakta hans går ut, då kan han gjere det han vil og alle hadde vert fornøgd.
COME ON LEEDS !!

Frode

Quote from: kjelvi on January 06, 2010, 22:46:12
Quote from: MacMurder on January 02, 2010, 15:51:16
Diverse rykter skal ha det til at Millwall-halfen, Zak Whitbread er på vei til Leeds. God spiller!

Neppe!
Men for en spiller!!

Skysports.com understands Norwich are closing in on the signing of Millwall defender Zak Whitbread.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11735_5837402,00.html

Koster penger, går følgelig til vår hardeste konkurrent.