RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14

Started by kjelvi, November 17, 2009, 23:59:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Svend Anders

Se der ja, testo, jeg lever i TPN-tåka om dagen.

For å formidle litt fra en viss assistent-manager nå ikveld så jobbes det på spreng for å få Max i boks. 48 timer nevnes som håp, så kampen imorgen blir han i beste fall innbytter på.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

testo

Quote from: Svend Anders on January 22, 2010, 19:49:21

For å formidle litt fra en viss assistent-manager nå ikveld så jobbes det på spreng for å få Max i boks. 48 timer nevnes som håp, så kampen imorgen blir han i beste fall innbytter på.

SA

Vi er jo tross allt mannfolk som gjøre kun 1 ting om gangen :D :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Quote from: testo on January 22, 2010, 19:59:41

SA

Den påstanden stemmer da vitterlig ikke. Jeg kan f.eks. både kjøre heis og tygge tyggis samtidig... :)

olsen leeds

Burnley

Leeds-vingen Robert Snodgrass har blitt linket til Burnley i det siste, men spilleren selv er kun interessert i å melde overgang dersom klubben ønsker å selge ham. Samtidig uttaler leiesoldaten David Nugent at han ønsker å bli værende i klubben på lån ut sesongen. Angrepsspilleren Nugent er på lån fra Portsmouth, og Burnley jobber nå på spreng for å få forlenget låneavtalen.

lojosang

Quote from: Brad's brother on January 22, 2010, 20:26:58
Quote from: testo on January 22, 2010, 19:59:41

SA

Den påstanden stemmer da vitterlig ikke. Jeg kan f.eks. både kjøre heis og tygge tyggis samtidig... :)

Mend du tenker på både sex og fordelene og ulempene med 4-4-2 kontra 4-5-1, tør jeg påstå?
- Leif Olav

Borgen

Quote from: olsen leeds on January 22, 2010, 22:46:15
Burnley

Leeds-vingen Robert Snodgrass har blitt linket til Burnley i det siste, men spilleren selv er kun interessert i å melde overgang dersom klubben ønsker å selge ham. Samtidig uttaler leiesoldaten David Nugent at han ønsker å bli værende i klubben på lån ut sesongen. Angrepsspilleren Nugent er på lån fra Portsmouth, og Burnley jobber nå på spreng for å få forlenget låneavtalen.

Og det ønsker vi jo ikke, så det er vel ikke noe problem?
Live Long Stay Strong Leeds<3

Svend Anders

Snodin sa i går at det fortsatt er veldig uklart rundt Parkers skade. Og som jeg også har sagt tidligere, indikerte han ganske sterkt igår at Leeds ser seg om etter en ny venstreback. Om det blir noe permament eller ut-sesongen-lån avhenger nok av tilgjengeligghet.

Ellers ikke lett å tolke om Gradel er "nytt blod" nok på spissplass, eller om de fortsatt leter etter en spiss. De gjør det selvsagt på lang sikt, for å finne Becks erstatter.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

auren

Nå har vel Grayson uttalt at de er på utkikk etter 1-2 nye signeringer, så jeg tipper de sier seg fornøyd med Gradel + en evt. venstreback.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joensen

Hvordan ligger det ann med Gradel?Kommer han til og skrive under på en kontrakt,det er vel ingenting som er klart enda?

sviper

Quote from: Joensen on January 23, 2010, 14:21:33
Hvordan ligger det ann med Gradel?Kommer han til og skrive under på en kontrakt,det er vel ingenting som er klart enda?

er vel ikke mer klart enn det som står fra side 29-31 ;)
LIFE IS LEEDS

4ever arcticwhite

Ifølge den offisielle siden er man enig med Leicester om overganssum. :)

http://www.leedsunited.com/news/gradel-fee-agreed-20100123_2247585_1941917

Kun medical som gjenstår. Og siden han allerede har vært hos oss i tre måndeder er det vel neppe noen store overraskelser i vente.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Frode

Så ryktes Danny Rose inn på lån. Høres tvilsomt ut,spør du meg ..

Superfan

Quote from: Frode on January 24, 2010, 12:27:00

Nei, nei, nei....!!!

Same

Det er Tottenham som prøver å sende inn en liten spion før returoppgjøret. For de skjønner at de rett og slett ikke kan slå oss på ærlig vis.

Kickthemdown

Who?  ::)

Bites Yer Legs

Quote from: Alta-White on January 24, 2010, 12:35:34
Who?  ::)

Han tjukken kaptein Howson hadde i lommen i går..
KEEP FIGHTING!!

sartre

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2812008.ece

Nettavisen mener at Daily Express påstår at Casper er på vei til Spurs??

"Tottenham har for vane å shoppe keepere fra Leeds. Den forrige gangen de prøvde, var kanskje ingen suksess? Men ifølge Daily Express er Casper Ankergren visst nok den foreløpige siste sisteskansen som kobles til White Hart Lane."

Ferre

Quote from: sartre on January 25, 2010, 14:51:03

"Tottenham har for vane å shoppe keepere fra Leeds. Den forrige gangen de prøvde, var kanskje ingen suksess? Men ifølge Daily Express er Casper Ankergren visst nok den foreløpige siste sisteskansen som kobles til White Hart Lane."

Fikk meg faktisk til å le! :)

auren

Quote from: sartre on January 25, 2010, 14:51:03

Hahaha! Oppspinn og svada. Kun fordi han hadde en god kamp på lørdag. Tipper også at Hull-keeper Myhill er "på vei til Tottenham".  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Same

http://www.skysports.com/football/transfer_clockwatch?reloaded

"Winger Max Gradel has confirmed to skysports.com that he has joined Leeds United on a two-and-a-half-year contract after leaving Leicester."

Da var vel medical unnagjort  ;)

olsen leeds

Quote from: Same on January 25, 2010, 15:15:34
http://www.skysports.com/football/transfer_clockwatch?reloaded

"Winger Max Gradel has confirmed to skysports.com that he has joined Leeds United on a two-and-a-half-year contract after leaving Leicester."

Da var vel medical unnagjort  ;)

Max Gradel has confirmed to skysports.com that he has joined Leeds United on a two-and-a-half-year contract after leaving Leicester.

The 22-year-old spent three months on loan at Elland Road from the Foxes and proved an instant hit with Whites fans.

Gradel returned to Leicester last week and with the prospect of reserve team football back on the menu he submitted a transfer request on Friday.

Leeds confirmed they had agreed a fee for his services at the weekend and after undergoing a successful medical on Monday he has now signed for the West Yorkshire outfit.

Gradel is delighted to be back at Leeds, a club whose ambitions match his own.

Dream come true
"I'm just happy to move on. It's a very, very big club and has massive fans. I'm very happy," he told skysports.com. "It's a dream come true.

"I'm happy to be part of this club as they are very ambitious. I'm going to show my proper football now, I'm very happy.

"I liked the Leicester fans. They have been very good to me and they always supported me."

Gradel has revealed City boss Nigel Pearson did not want to lose his services, but also could not guarantee him first-team football.

Following promotion to the Championship last season Gradel fell down Pearson's pecking order, forcing the talented attacker to look elsewhere.

"Nigel did not want to sell me, but I said I wanted to go because I was not playing first-team football," he continued.

"I put in the transfer request because I had to. I wanted to play football again. I didn't want to play in the reserves again."

Confidence
Although Leeds' League One results have dipped recently Gradel is confident Simon Grayson's side can recapture their best form, starting against Swindon on Tuesday.

Gradel is available for selection after returning to Leicester following the 2-0 defeat at Exeter and is as determined to help his team-mates finish as champions.

"I think the confidence is back now," he concluded. "The spirit of the team is very good.

"I'm back in the team now and I'm going to do everything I can to help the team.

"We don't want to just get promoted. We want to go up as champions. We don't want to go up as runners-up."

;D

MacMurder

Prutton klar for Colchester, på utlån!

Promotion 2010

Quote from: MacMurder on January 26, 2010, 11:20:34

Til en konkurrent? Hmmmmmm...... Kanskje han trøkker til og får dem på sporet igjen? Colchester til helgen er det vel også...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

pedro

Quote from: Promotion 2010 on January 26, 2010, 11:23:49
Quote from: MacMurder on January 26, 2010, 11:20:34

Til en konkurrent? Hmmmmmm...... Kanskje han trøkker til og får dem på sporet igjen? Colchester til helgen er det vel også...

Jepp, men uten Prutton mot oss ;D
Leedsomaniac

Same

Colchester United boss Aidy Boothroyd intends to sign Leeds United midfielder
David Prutton on a permanent basis.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11702_5889312,00.html

haak-d

MOT

selg mener jeg han har vel ikke gjort det super i leeds eller? ???

Kickthemdown

Quote from: haak-d on January 27, 2010, 22:31:45
Selg!!
Fordi?  :( I fare for å gjenta meg selv her men hvorfor i helvette skal vi selge spillere til våre konkurrenter? :'(

Jesus Jesus Jesus

SDalen

Latterlige rykter om Ankergren til Spurs, han som ikke engang er første valget i Leeds..
Rogaland whites!

Tom S

Grayson admits wanting to make signings before the transfer window shuts and says:

“We have a few irons in the fire. We are in discussions with one or two players. We want to improve the squad, though there won’t be a knee-jerk reaction of bringing players in for the sake of it. They will have to be better than those we already have at the club.”

Spennende å sjå om det kommer eit par nye fjes før helga.

COME ON LEEDS !!