RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14

Started by kjelvi, November 17, 2009, 23:59:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dennis

Quote from: Same on January 28, 2010, 23:25:30
Quote from: DenHviteYeboah on January 28, 2010, 23:19:54
Quote from: testo on January 28, 2010, 22:35:11
Detta overgangvinduet er helt på trynet .Hadde det ikke vært bedre om skjeggapa Bates hadde lagt millioner på bordet og kjøpt noen spillere med skikkelig kvalitet og sikra opprykket en gang for alle.Nei da det skal ikke brukes mer enn akkurat nødvendig eller helst ikke 50 øre engang.
Vi kan vel ikke forvente at de gyngehestene som spiller en knallkamp mot PL lag og daffer rundt på banen kampene etter og tror de er bedre enn de er (gjelder ikke alle)skal få oss opp av sumpa? Vi trenger folk som kan styre ut på der,en som gutta har respekt for,noe slikt som Strachan eller  David Batty,helst en som blødde for drakta.
Personelig synes jeg Kisnorbo fremtrer som den eneste kandidaten på dagens lag som fortjener kapteins bindet,men en generalen bør være på midtbanen å styre og stå frem som et godt eksempel.
Får de ikke tak i noe kvalitet ved dette vinduet tror jeg vi raskt kan ende på kvallik igjen.

Enig i alt!Glimrende innlegg!!!

Også kan vi kanskje gi de nye spillerene vi kjøper 20% mer i lønn enn hva de egentlig ville forvente. DET må jo sikre opprykk og plass opp til PL. Vi MÃ... bruke millioner fordi vi har hatt 3 dårlige kamper nå i januar. Ikke noe vits å prøve å bygge videre på de spillerene vi har, som vi veit kan prestere mye bedre enn hva som har blitt vist i ligaen i det siste.

Helt enig, Same! Mye triggerhappy folk på forumet etter en kort periode med dårlige resultater - heldigvis har ikke Grayson hivd seg på samme tankegangen som Dennis Wise. Dagens mannskap har bevist at de kan spille inn flest poeng av alle på antallet kamper vi per i dag har spilt (Norwich har to ekstra) og de bør kunne finne tilbake til nivået sitt.

Simon har nå raslet med sablene og sier at vi faktisk skal hente en eller to nye før vinduet stenger, men kun om vi får de vi ønsker. Han sier på samme tid at han er fornøyd med dagens stall, men at ett eller to nye fjes kan være nødvendig for å skape konkurranse om plassene og "keep people on their toes".

Eller kanskje vi skulle drite i fornuften, kjøpe åtte nye spillere (som i januar '08) og ha null igjen å bruke til sommeren? Det funket jo så fantastisk sist!  ::)
Marching on together!

Kickthemdown

Gary McSheffrey fra Birmingham på lån er siste rykte. Kanonspiller ..  :o

Beckford - McSheffrey  :D

Trulsaren

Quote from: DenHviteYeboah on January 28, 2010, 20:24:13
men folkens: er ikke dette tiden for å låne 2 kanoner en måneds tid for å få oss på vinnersporet igjen?feks en benkespiss og benkemidtbanespiller fra PL?selv om lønna en måned for disse spillerne gir Papa Smurf hjerteproblemer,så må da dette være lønnsomt hvis det kan gi oss et opprykk?
Drogba og Anelka på lån? Hadde ikke vært feil det, selv om disse aldri hadde vært i nærheten av å inneha kvaliteter som gjør at de kan få permanent kontrakt :D

Håper på 1-2 forsterkninger, men jeg ønsker godt gjennomførte kjøp som ikke bare styrker oss i år, men også framover i tid. Stallen vi har nå må nok ha litt forsterkninger om vi skulle rykke opp, og det blir dumt å svi alt for mye penger på panikk-kjøp fordi vi har tapt noen kamper... Har klokketro på at Grayson og co klarer å finne spillere som glir rett inn i laget, og som kan biddra over lengre tid enn 4 mnd!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Ferre

Quote from: Alta-White on January 28, 2010, 23:50:01

Leste det samme, men det er vel for godt til å være sant?

Leechap

Skjer ting nå på transferfronten:

Brian Stock fra Doncaster er hot tips, han som leverte et perfekt hjørnespark som endte med goal mot Leeds i tidligere kvalik.

Mulig også Paddy McCarthy, Crystal Palace center half.

Samt Sanchez Watt fra Arsenal på lån ut sesongen.

Ut med Andy Robinson og Lubomir Michalik.

testo

Detta overgangvinduet er helt på trynet .Hadde det ikke vært bedre om skjeggapa Bates hadde lagt millioner på bordet og kjøpt noen spillere med skikkelig kvalitet og sikra opprykket en gang for alle.Nei da det skal ikke brukes mer enn akkurat nødvendig eller helst ikke 50 øre engang.
Vi kan vel ikke forvente at de gyngehestene som spiller en knallkamp mot PL lag og daffer rundt på banen kampene etter og tror de er bedre enn de er (gjelder ikke alle)skal få oss opp av sumpa? Vi trenger folk som kan styre ut på der,en som gutta har respekt for,noe slikt som Strachan eller  David Batty,helst en som blødde for drakta.
Personelig synes jeg Kisnorbo fremtrer som den eneste kandidaten på dagens lag som fortjener kapteins bindet,men en generalen bør være på midtbanen å styre og stå frem som et godt eksempel.
Får de ikke tak i noe kvalitet ved dette vinduet tror jeg vi raskt kan ende på kvallik igjen.

Også kan vi kanskje gi de nye spillerene vi kjøper 20% mer i lønn enn hva de egentlig ville forvente. DET må jo sikre opprykk og plass opp til PL. Vi MÃ... bruke millioner fordi vi har hatt 3 dårlige kamper nå i januar. Ikke noe vits å prøve å bygge videre på de spillerene vi har, som vi veit kan prestere mye bedre enn hva som har blitt vist i ligaen i det siste.

Ingen vits å være kjepphøy og nedlatende Same.
Leser du innlegget mitt så står det kort fortalt at vi trenger proffer og ikke amatører som tror de er bedre enn de er.(siterer Grayson etter Swindon kampen:mulig noen av spillerne tror de er bedre enn de er etter å ha møtt MU og TH)Hadde jeg drevet Leeds ville ikke jeg gambla på at vi muligens hadde en kjangs på opprykk i år når man ser laget svikter på den måten de har gjort de siste kampene.Jeg ville foretrukket det sikre fremfor det usikre denne gangen av den grunn at det nå finnes noen kroner i kassa til Bates, og vi har et lag vi kan bygge på,og for å bygge må man ha en SJEF det står respekt av på banen også,og det kan svi litt i pengboka.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kickthemdown

Quote from: Ferre on January 29, 2010, 00:23:29

Leste det samme, men det er vel for godt til å være sant?
Jepp, altfor godt .. CCC klubbene bør stå i kø for en sånn herremann.

Evig Pint

Gary McSheffrey fra Birmingham på lån er siste rykte. Kanonspiller ..  :o

Beckford - McSheffrey  :D

Husker han var veldig god i CCC for Coventry, men har vel ingen tillitt i Birmingham. Absolutt et spennende rykte!
Marching on together

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on January 28, 2010, 23:45:48
Vi kan vel ikke forvente at de gyngehestene som spiller en knallkamp mot PL lag og daffer rundt på banen kampene etter og tror de er bedre enn de er (gjelder ikke alle)skal få oss opp av sumpa? Vi trenger folk som kan styre ut på der,en som gutta har respekt for,noe slikt som Strachan eller  David Batty,helst en som blødde for drakta.

Helt enig, Same! Mye triggerhappy folk på forumet etter en kort periode med dårlige resultater - heldigvis har ikke Grayson hivd seg på samme tankegangen som Dennis Wise. Dagens mannskap har bevist at de kan spille inn flest poeng av alle på antallet kamper vi per i dag har spilt (Norwich har to ekstra) og de bør kunne finne tilbake til nivået sitt.

Simon har nå raslet med sablene og sier at vi faktisk skal hente en eller to nye før vinduet stenger, men kun om vi får de vi ønsker. Han sier på samme tid at han er fornøyd med dagens stall, men at ett eller to nye fjes kan være nødvendig for å skape konkurranse om plassene og "keep people on their toes".

Eller kanskje vi skulle drite i fornuften, kjøpe åtte nye spillere (som i januar '08) og ha null igjen å bruke til sommeren? Det funket jo så fantastisk sist!  ::)

DenHviteYeboah

Quote from: DenHviteYeboah on January 29, 2010, 09:39:11
Quote from: Mr Kaizer on January 28, 2010, 23:45:48

Triggerhappy etter noen dårlige resultater?hallo?det er flere her på forumet som har ment dette siden ifjor sommer :)

McMidjo

Quote from: DenHviteYeboah on January 29, 2010, 09:43:27
....
Triggerhappy etter noen dårlige resultater?hallo?det er flere her på forumet som har ment dette siden ifjor sommer :)

Helt seriøst - mener du det samme nå, som du gjorde ifjor sommer?

Du har ikke sett noe i første halvdel av sesongen som har fått deg til å endre mening?

???
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

McMidjo

Synes Leeds har holdt en ganske forutsigbar og tydelig linje i transfervirksomheten de siste par åra. Alle spillerkjøp passer ikke inn i dette mønsteret, men jeg synes allikevel å se en klar rød tråd. Om vi fortsatt følger denne linjen tror jeg vi er ute etter spillere i to kategorier:

1. Eldre spillere med god erfaring fra The Championship (ref Kisnorbo, Naylor, Bromby, Doyle, Hughes).

2. Unge spillere som har hevdet seg bra på L1-nivå (eller tilsvarende liga) â€" med godt potensiale til å vokse og bli gode spillere i CCC/PL (ref Johnson, Kilkenny, Snodgrass, Gradel).

Tror det er ganske god balanse i troppen allerede, men kan tenke meg at Grayson i nåværende situasjon er ute etter 1-2 spillere i førstnevnte kategori â€" som antakeligvis er ’sikrere’ kjøp enn yngre spillere.

Både McSheffrey og David Healy (som det er stadig tilbakevendende rykter om) passer bra i førstnevnte kategori, og i sistnevnte kategori begynner det jo å spinne en del rykter om Chris Taylor fra Oldham igjen…
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Kato

DenHviteYeboah

Quote from: McMidjo on January 29, 2010, 10:58:10
Quote from: DenHviteYeboah on January 29, 2010, 09:43:27
....

Helt seriøst - mener du det samme nå, som du gjorde ifjor sommer?

Du har ikke sett noe i første halvdel av sesongen som har fått deg til å endre mening?

???

Jeg har nok ikke endret mening mht stallens kvalitet for å rykke suverent opp.Selv om det har vært fantastisk frem til nå,klarer jeg ikke å være sikker på opprykk.Nedturene i denne klubbens historie er for mange til det.Jeg tror vi har en glimrende manager,men mener nok at stallen mangler 2-3 spillere på et langt høyere nivå for å dra opp nivået.Etter min mening:keeper-hardttacklende midtbanesjef(som feks Dacourt var)-spissmakker til Becks.
Jeg mener faktisk at en klubb av Leeds størrelse skal vinne denne møkkadivisjonen med minst 10 poeng til lag nr.2.Og jeg er redd for at det ikke kommer noen forsterkninger i januar fordi når Becks ikke vil skrive kontrakt engang så viser dette et tegn på at klubben(Bates)ikke er villig eller ikke har råd  til å satse.Derfor tror jeg Becks ser etter en annen klubb.Dommedagsprofetier?nja,kanskje ;)

auren

Yeboah da! ;) Før sesongen sa du at vi ikke kom til å rykke direkte opp, og at vi hadde den fjerde beste stallen. Nå sier du plutselig at du i sommer sa at du ikke følte deg sikker på at vi ikke kom til å rykke opp suverent?

Noe skurrer her.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Quote from: auren on January 29, 2010, 13:04:25
Yeboah da! ;) Før sesongen sa du at vi ikke kom til å rykke direkte opp, og at vi hadde den fjerde beste stallen. Nå sier du plutselig at du i sommer sa at du ikke følte deg sikker på at vi ikke kom til å rykke opp suverent?

Noe skurrer her.

auren
Jeg innrømmet (i gledesrus) før jul at jeg nok hadde tatt feil mht opprykk.Skrev vel også at jeg håpet jeg tok feil da jeg spådde før sesongen at opprykk ikke var mulig med dette laget?Som mange andre her på forumet har jeg justert mine meninger i løpet av sesongen basert på det man har sett av laget.Nå har vi jo signet noen spillere siden ifjor sommer som har hevet nivået,men jeg mener fortsatt at hvis ikke Grayson får tak i 2-3 klassespillere så er dessverre playoff det mest realistiske-håper nok engang at jeg tar feil i alt dette :)MOT!

jarle

Det er vel bevist at også Grayson ikke var like fornøyd med stallen som enkelte her på forumet for sessongen...

Det er viktig å få inn nytt blod som rykker opp litt samt får de som føler seg faste til å gi litt ekstra.

Jeg mener 3 - 4 mann inn i lånevinduet ville være perfekt ... helst fra PL alle sammen.

nå har vi fått 2 ser det ut som plus Gradel... 1 til ville vært perfekt.

Litt merkelig at det ble 1 stopper... ( er det der vi mangler kvalitet?)

baste

Quote from: jarle on January 29, 2010, 14:23:17
Det er vel bevist at også Grayson ikke var like fornøyd med stallen som enkelte her på forumet for sessongen...

Det er viktig å få inn nytt blod som rykker opp litt samt får de som føler seg faste til å gi litt ekstra.

Jeg mener 3 - 4 mann inn i lånevinduet ville være perfekt ... helst fra PL alle sammen.

Grayson vil sikkert ha økt konkuranse pi alle ledd, en slags wake up call til Gutta

Tom S

Quote from: jarle on January 29, 2010, 14:23:17

Meiner han er venstreback og der er det nok på sin plass med litt konkurranse.
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

mener vi bør ha en keeper også.Higgs er vel ute resten av sesongen?
Hvor er Ali Al-Habsi?Er han i Bolton?

kilgallon

Quote from: DenHviteYeboah on January 29, 2010, 14:57:56
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen?

Papi

Quote from: kilgallon on January 29, 2010, 15:19:23

Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har.
Det gjør ikkje David Martin
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

DenHviteYeboah

;D

Bites Yer Legs

Quote from: Papi on January 29, 2010, 15:38:37

Ankergren er jo månedens spiller uten tvil, må grave dypt i pengepungen for å finne en keeper god nok til å danke ut ham og det er rett og slett ikke nødvendig.
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

Quote from: Bites Yer Legs on January 29, 2010, 15:49:34

Ankergren er jo månedens spiller uten tvil, må grave dypt i pengepungen for å finne en keeper god nok til å danke ut ham og det er rett og slett ikke nødvendig.
Hvis det er slik du sier at vi må grave dypt i lommene for å finne en keeper som danker ut Casper,vil jeg si at det er et bra bilde på hvor langt nede denne klubben er økonomisk....

jarle

Synes Anker har levert den siste tiden... det er vel andre steder det har sviktet...

vi har fått inn en venstre back
en midtbane mann

nå mangler det en super spiss...

Same

Quote from: jarle on January 29, 2010, 15:57:02
Synes Anker har levert den siste tiden... det er vel andre steder det har sviktet...

vi har fått inn en venstre back
en midtbane mann

nå mangler det en super spiss...

Gary McSheffrey ?

jarle

Bites Yer Legs

Quote from: DenHviteYeboah on January 29, 2010, 15:53:29

Hvis det er slik du sier at vi må grave dypt i lommene for å finne en keeper som danker ut Casper,vil jeg si at det er et bra bilde på hvor langt nede denne klubben er økonomisk....

Pøh, nå er du på tynnisen og well beyond. Hva er poenget ditt? At Bates er gniten eller at Ankergren er dårlig?
KEEP FIGHTING!!

Tom S

Quote from: Bites Yer Legs on January 29, 2010, 16:12:18
Quote from: DenHviteYeboah on January 29, 2010, 15:53:29

Pøh, nå er du på tynnisen og well beyond. Hva er poenget ditt? At Bates er gniten eller at Ankergren er dårlig?

Eller begge deler ?
:D
COME ON LEEDS !!