RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14

Started by kjelvi, November 17, 2009, 23:59:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ferre

Leeds manager Simon Grayson is preparing a summer move for Swindon striker Billy Paynter. (The Sun)

Trond90

Quote from: Ferre on April 08, 2010, 14:17:26
Leeds manager Simon Grayson is preparing a summer move for Swindon striker Billy Paynter. (The Sun)
The Sun ja.. da er det bare tull.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

DenHviteYeboah

Quote from: Trond90 on April 08, 2010, 14:29:01
Spiller ingen rolle.Grayson er ikke manager i sommer...

Dennis

Quote from: DenHviteYeboah on April 08, 2010, 16:41:57

Godt å vite!  :)

Vet du hvem som blir neste manager også? Så kan man jo få tjent noen kroner på odds!  ;)
Marching on together!

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on April 08, 2010, 16:51:27
Quote from: DenHviteYeboah on April 08, 2010, 16:41:57

Godt å vite!  :)

Vet du hvem som blir neste manager også? Så kan man jo få tjent noen kroner på odds!  ;)
nei,umulig å spå hva Bates gjør-bortsett fra at det ikke koster noe særlig ;D

peder

Nå er jo Tom Nordlie ledig på markedet  ;D

Hallgeir *

Quote from: peder on April 08, 2010, 18:04:38
Tom jæ%=/"&%kåpt#¤^¨ Nordlie! Kutt nå ut, folkens!  >:( >:( >:(  ;)
Super Leeds since 1968

sviper

Tom Nordlie=IKKE MORSOMT :(
LIFE IS LEEDS

lojosang

Det er jaggu meg Anna Anka også, men det er jo heller ikke spesielt relevant for denne tråden.  ;D
- Leif Olav

testo

Quote from: lojosang on April 09, 2010, 00:16:55

Det er jaggu meg Anna Anka også, men det er jo heller ikke spesielt relevant for denne tråden.  ;D

:D :D :D :D :D :D
Veldig bra
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lojosang

Quote from: testo on April 09, 2010, 00:33:00

:D :D :D :D :D :D
Veldig bra

Akkurat den der er jeg rimelig fornøyd med selv, faktisk.  ;D
- Leif Olav

Evig Pint

Marching on together

Rudi G.

Strålende lojo :D Jeg har lurt på hvordan jeg skulle kommentere dette forslaget, men fant ingen fornuftig måte å gjøre det på, men det gjorde du 8)

LeifMorten

Med Anna Anka i garderoben hadde det nok blitt fart på guttene!

Dennis

Quote from: LeifMorten on April 09, 2010, 16:52:16

Hadde jeg blitt truet med det fugleskremselet av et troll hadde jeg løpt som et piska skinn i hver eneste kamp! Grøss!
Marching on together!

auren

Dag Eiliv Fagermo uttalte nettopp på TV2 sporten at hans ulitmate trenerdrøm var å trene Leeds United, klubben i hans hjerte. Drømmen var å få inn noen norske investorer og masse penger. Kanskje vi kan høre med Røkke og Gjelsten :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Quote from: auren on April 09, 2010, 21:36:30
Dag Eiliv Fagermo uttalte nettopp på TV2 sporten at hans ulitmate trenerdrøm var å trene Leeds United, klubben i hans hjerte. Drømmen var å få inn noen norske investorer og masse penger. Kanskje vi kan høre med Røkke og Gjelsten :D
auren
Husker det var snakk om timer før de kjøpte Leeds like før de kjøpte opp Wimbledon. En avtale var nær. Takk for at det aldri skjedde  :)

sviper

Quote from: Alta-White on April 09, 2010, 21:39:19
auren
Husker det var snakk om timer før de kjøpte Leeds like før de kjøpte opp Wimbledon. En avtale var nær. Takk for at det aldri skjedde  :)
er vel ikke så sikker på om vi hadde vert lenger nede i liga systemet med nevnte eiere ;)
LIFE IS LEEDS

Runar

Quote from: sviper on April 09, 2010, 22:18:39
Quote from: Alta-White on April 09, 2010, 21:39:19
auren
er vel ikke så sikker på om vi hadde vert lenger nede i liga systemet med nevnte eiere ;)

Tror ikke akkurat Gjelsten og Røkke hadde flytte Leeds til Bradford så en norsk eid Leeds i 1996 i stedet for Caspian kunne vært spennende det, men no var det vel de nye eierne i 96 som la grunnlaget for den "suksessen" vi hadde fra 98-02

marve

Fagermo hadde vært kanon bra som manager for leeds ,tror han kunne fått leeds tilbake ditt de hører hjemme .

Cherry

er så utrolig deilig å se at Dickhead ikke er i troppen om dagen!
Sikker på at DET , og bare det gir nok positive vibber`til ta vi vinner slitekamper om dagen nå......må jo være masx nedtur for unggutta å se at denne idioten bare blir
byttet inn tom....

Deilig! få`n vekk fra klubben min!

Stephenjazz

Quote from: marve on April 10, 2010, 15:07:51
Fagermo hadde vært kanon bra som manager for leeds ,tror han kunne fått leeds tilbake ditt de hører hjemme .

Det siste vi trenger er en bondeknøl som trener. Leeds vært nok laughing stock gjennom tida, vi trenger ikke et nytt stikk
Det blir aldri umoderne å vinne

HåvardK

Fagermo som SPILLER er vel uansett lite aktuelt; jf overskrift på tråden. ;)

Promotion 2010

Quote from: LeifMorten on April 09, 2010, 16:52:16

Jeg tror nok heller at alt hadde gått i stå......... Slett ikke bra det i disse dager for klubben i vårt hjerte!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leechap

Sterke rykter om at Leeds akter å hente Gary Hooper etter sesongslutt, men litt hvis, så fremt, i fall som det er på denne tiden av året. Vi er ennå ikke sikker på hvor vi spiller neste sesong, kan faktisk være seks kamper frem til dette er avklart?
Etter min mening skulle vi ha solgt Becks tidligere, fått noen kroner og investert i noen som hadde bidratt mer. "Cupsuksessen" kunne vi ha vært foruten, bedre å prioritere opprykk med stil fra denne potetligaen og til 2. nivå.
Unge og lovende Hooper kan være uaktuell hvis vi fortsatt skal dra til tettstedene rundt omkring og spise småkaker og drikke te. Han er kanskje ikke delighted for å gå ned et nivå og spille for oss, men hvem vet - Leeds are a big club!
Så spørs det igjen om geitebukken åpner pengepungen. Nå har også ekstrapengene fra salget av Delph blitt utsatt pga nasty skade, har ikke fått nok kamper i AV. Cup-penger kommer vel likevel snart og kan bidra litt til b-kassen?

Kickthemdown

Quote from: Leechap on April 21, 2010, 14:10:55
Sterke rykter om at Leeds akter å hente Gary Hooper etter sesongslutt, men litt hvis, så fremt, i fall som det er på denne tiden av året. Vi er ennå ikke sikker på hvor vi spiller neste sesong, kan faktisk være seks kamper frem til dette er avklart?
Etter min mening skulle vi ha solgt Becks tidligere, fått noen kroner og investert i noen som hadde bidratt mer. "Cupsuksessen" kunne vi ha vært foruten, bedre å prioritere opprykk med stil fra denne potetligaen og til 2. nivå.
Unge og lovende Hooper kan være uaktuell hvis vi fortsatt skal dra til tettstedene rundt omkring og spise småkaker og drikke te. Han er kanskje ikke delighted for å gå ned et nivå og spille for oss, men hvem vet - Leeds are a big club!
Så spørs det igjen om geitebukken åpner pengepungen. Nå har også ekstrapengene fra salget av Delph blitt utsatt pga nasty skade, har ikke fått nok kamper i AV. Cup-penger kommer vel likevel snart og kan bidra litt til b-kassen?
Kommer ikke til å skje. Altfor dyr selv om kontrakten går ut om ett år.

fmtj

Det kommer neppe til å bli hentet en kjeft da det meste av penger foreløpig er gått til låneavtale om McSheffrey iflg. dagens YEP nettside.
Yeboahs vitne

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ferre

Leser på WACCOE at i følge Radio Sheffield så signerer vi Derek Geary fra Sheffield United (free transfer) etter sesongen.

newsome

Opprykk eller ikke!

Tror det avgjør alt angående signeringer!