Skrevet av Emne: EX-spiller: Tony Capaldi (lån)  (Lest 7482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trond90

EX-spiller: Tony Capaldi (lån)
« på: November 26, 2009, 16:51:06 »
Tony Capaldi signeres til 4 Januar. Venstrebacken fra Nord Irland kommer fra Cardiff, 28 år.

http://www.leedsunited.com/news/international-joins-on-loan-20091126_2247585_1887071
« Siste redigering: August 04, 2014, 18:41:47 av Promotion 2010 »
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #1 på: November 26, 2009, 16:53:25 »
nå bør vi skifte navn til Loan United... ;D ;D ;D

auren

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #2 på: November 26, 2009, 16:55:34 »
Det var da voldsomt til lånesigneringer ja... Men dette er vel kanskje den mest "fornuftige"? Hughes er ingen venstreback, White er ung og uerfaren og har vært ute med skade, mens Parker er skadet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #3 på: November 26, 2009, 16:58:12 »
Cover på venstreback kan bli godt å ha i en travel desember måned :)

auren

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #4 på: November 26, 2009, 17:03:38 »
Cover på venstreback kan bli godt å ha i en travel desember måned :)

Jeg tror Capaldi går rett inn i føresteelleveren. Hughes og White får nok figurere som cover :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #5 på: November 26, 2009, 17:07:16 »
Må bo noe i denne karen  !!Born in Norway!!   :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

LEO

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #6 på: November 26, 2009, 17:13:48 »
Hva er hans kvaliteter ??
 

Volda69

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #7 på: November 26, 2009, 18:00:53 »
Må bo noe i denne karen  !!Born in Norway!!   :D
Er visst født i Porsgrunn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Capaldi
Han figuerer også på denne svært eksklusive oversikten:
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Norwegians_of_Italian_descent

« Siste redigering: November 26, 2009, 18:02:30 av Volda69 »
MOT

sveifors

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #8 på: November 26, 2009, 18:59:07 »
nå bør vi skifte navn til Loan United... ;D ;D ;D

minner om at Leicester ifjor hadde opptil 6 lånespillere samtidig på banen.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Per-Stian

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #9 på: November 26, 2009, 19:06:36 »
Stolar på Grayson!

pale

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #10 på: November 26, 2009, 19:17:02 »
Faren hans er tidligere toppscorer i Pors. Husker  at han var en tanksenter med store lår tidlig på 80-tallet.
 http://www.porsgrenland.no/sider/tekst.asp?side=227


DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #11 på: November 26, 2009, 20:01:59 »
nå bør vi skifte navn til Loan United... ;D ;D ;D

minner om at Leicester ifjor hadde opptil 6 lånespillere samtidig på banen.


aha,da må nøkkelen til suksess være å låne flest mulig....bare tenke en måned om gangen altså..."what a cunning plan" ;D ;D ;D

Henning

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #12 på: November 26, 2009, 20:06:31 »
For so vidt fornuftig, med tanke på skader på Hughes og Parker. Men White spelte veldig bra i forrige kamp og er ikkje utenkeleg at han får prøve seg på nytt.

berlin

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #13 på: November 26, 2009, 21:46:04 »
nå bør vi skifte navn til Loan United... ;D ;D ;D

minner om at Leicester ifjor hadde opptil 6 lånespillere samtidig på banen.


aha,da må nøkkelen til suksess være å låne flest mulig....bare tenke en måned om gangen altså..."what a cunning plan" ;D ;D ;D

jajamensann, bare spør Leicester, bruker samme taktikk i CCC og ligger på 3.plass. At ikke PL-klubbene har skjønt dette forlengst? Det er jo bare å låne seg til CCC, PL, CL.  Kjøpe, lease, se det hører til Ridsdale-epoken.
Merk mine ord, Leeds blir den første klubben som vinner Champions League med KUN innlånte spillere på banen! For det er jo ikke der UEFA setter inn støtet, det er på antall utlendinger.


Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #14 på: November 26, 2009, 22:18:53 »
nå bør vi skifte navn til Loan United... ;D ;D ;D

minner om at Leicester ifjor hadde opptil 6 lånespillere samtidig på banen.


aha,da må nøkkelen til suksess være å låne flest mulig....bare tenke en måned om gangen altså..."what a cunning plan" ;D ;D ;D

jajamensann, bare spør Leicester, bruker samme taktikk i CCC og ligger på 3.plass. At ikke PL-klubbene har skjønt dette forlengst? Det er jo bare å låne seg til CCC, PL, CL.  Kjøpe, lease, se det hører til Ridsdale-epoken.
Merk mine ord, Leeds blir den første klubben som vinner Champions League med KUN innlånte spillere på banen! For det er jo ikke der UEFA setter inn støtet, det er på antall utlendinger.



Har du sånn ca årstall også? Jeg begynner å dra på årene skjønner du ;)

berlin

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #15 på: November 26, 2009, 22:46:33 »
nå bør vi skifte navn til Loan United... ;D ;D ;D

minner om at Leicester ifjor hadde opptil 6 lånespillere samtidig på banen.


aha,da må nøkkelen til suksess være å låne flest mulig....bare tenke en måned om gangen altså..."what a cunning plan" ;D ;D ;D

jajamensann, bare spør Leicester, bruker samme taktikk i CCC og ligger på 3.plass. At ikke PL-klubbene har skjønt dette forlengst? Det er jo bare å låne seg til CCC, PL, CL.  Kjøpe, lease, se det hører til Ridsdale-epoken.
Merk mine ord, Leeds blir den første klubben som vinner Champions League med KUN innlånte spillere på banen! For det er jo ikke der UEFA setter inn støtet, det er på antall utlendinger.



Har du sånn ca årstall også? Jeg begynner å dra på årene skjønner du ;)

2013  8)  ....og jeg er dønn seriøs! ::)

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #16 på: November 26, 2009, 22:55:43 »
Hvilke muligheter guttær!Vi kan jo låne oss til himmels.La oss låne på strategiske tidspunkt:hvis vi neste år kniver i toppen i ccc i april, la oss bare låne Drogba eller Torres en måneds tid slik at de kan skyte oss i sikkerhet.. ;D
Dette beviser dessverre klubbens økonomiske situasjon: ingen penger til kjøp/investeringer for fremtiden,og kun kortsiktige løsninger må til.Blir spennende å se om dette lånetullet bare fortsetter i ccc neste år....

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #17 på: November 26, 2009, 23:04:04 »
Hvilke muligheter guttær!Vi kan jo låne oss til himmels.La oss låne på strategiske tidspunkt:hvis vi neste år kniver i toppen i ccc i april, la oss bare låne Drogba eller Torres en måneds tid slik at de kan skyte oss i sikkerhet.. ;D
Dette beviser dessverre klubbens økonomiske situasjon: ingen penger til kjøp/investeringer for fremtiden,og kun kortsiktige løsninger må til.Blir spennende å se om dette lånetullet bare fortsetter i ccc neste år....

Gjør vi det som Leicester er det bra.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #18 på: November 26, 2009, 23:18:08 »
Dette beviser dessverre klubbens økonomiske situasjon: ingen penger til kjøp/investeringer for fremtiden,og kun kortsiktige løsninger må til.Blir spennende å se om dette lånetullet bare fortsetter i ccc neste år....

Eh, ja helt klart at vi har hatt en ledelse denne sesongen som ikke har peiling på hva som skal til for å lykkes i denne ligaen. At vi ikke kjøper noen femtenåringer for noen millioner akkurat nå, mens overgangsvinduet er lukka, men heller låner inn erstatninger for skada spillere betyr at vi er i fritt fall!

Det er alarm!
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #19 på: November 26, 2009, 23:33:28 »
Dette beviser dessverre klubbens økonomiske situasjon: ingen penger til kjøp/investeringer for fremtiden,og kun kortsiktige løsninger må til.Blir spennende å se om dette lånetullet bare fortsetter i ccc neste år....

Eh, ja helt klart at vi har hatt en ledelse denne sesongen som ikke har peiling på hva som skal til for å lykkes i denne ligaen. At vi ikke kjøper noen femtenåringer for noen millioner akkurat nå, mens overgangsvinduet er lukka, men heller låner inn erstatninger for skada spillere betyr at vi er i fritt fall!

Det er alarm!
Jeg har da aldri sagt at vi har en ledelse som ikke har peiling.Jeg bare påpeker at vi sannsynligvis ikke har penger siden det bare lånes hele tiden.Vi kjøper jo ikke når vinduet er åpent eller?Ã… kjøpe en spiller er tydligvis etter dine innlegg å dømme bare å kjøpe katta i sekken.Merkelig at ikke alle klubbene holder på å låne slik...

lojosang

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #20 på: November 27, 2009, 00:09:38 »
MITT poeng er: Trengte vi de spillerne vi ikke kjøpte forrige overgangsvindu?

At vi ikke har enorme pengesummer stukket unna her og der så vi vel forsåvidt da Torpe Arch ikke ble kjøpt.

Forøvrig har vi kjøpt mange katter i relativt kjipe poser siste årene. Spesielt Wise var flink på det. Takke meg til dagens regime.
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #21 på: November 27, 2009, 00:35:21 »
tycker vi lånar mer spelare än vi behöver, vi har ju seplare som White som lika väl kunde få chansen, han har aldrig gjort bort sig
 

Tom S

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #22 på: November 27, 2009, 06:48:04 »
Larry har kontroll, gutter!
Slapp av.
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #23 på: November 27, 2009, 06:49:56 »
Forøvrig spennende lånesigning dette, v.backen har vi slitt med.
COME ON LEEDS !!

pedro

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #24 på: November 27, 2009, 09:01:20 »
Full tillitt til ledelsen. Vil anta at en foretrekker å låne squad-spillere inntil et opprykk er 100% sikret for da å kunne velge spillere fra tilnærmet ''øversete'' hylle. Det er selvforklarende at vi ikke tiltrekker ''stjernespillere'' på nåværende nivå og da er det heller ikke nødvendig å binde middels spillere opp i lengre kontrakter for deretter havne som stallfyll.
Jeg forutsetter i mitt resonement at klubben i år seriøst planlegger for spill i ett høyere nivå  neste år med dertil interesseøkning fra agenter/spillere.
Rykker vi opp i mai mnd er det selvsagt vesentlig å sikre kvalitetsspillere permanent og begrense lånekvantumet.
Leedsomaniac

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #25 på: November 27, 2009, 09:22:25 »
.....

Jeg har da aldri sagt at vi har en ledelse som ikke har peiling.Jeg bare påpeker at vi sannsynligvis ikke har penger siden det bare lånes hele tiden.Vi kjøper jo ikke når vinduet er åpent eller?Ã… kjøpe en spiller er tydligvis etter dine innlegg å dømme bare å kjøpe katta i sekken.Merkelig at ikke alle klubbene holder på å låne slik...

På tide å pusse brillene igjen, DenHviteYeboah.... :)

Verden er stikk motsatt av hva du tror, for 'alle' klubbene holder faktisk på å låne slik. Om du går gjennom transfervirksomhetene til alle klubbene i Leaugue 1 og The Championship, finner du stort sett bare lån og free transfers (sjekk Soccerbase og transferkalenderen hos BBC).

Endel klubber har ikke engang økonomi til å låne spillere - iom dette gjerne også innebærer en liten transfersum + betaling av lønn til spilleren. Doncaster var f.eks. ute etter å låne Sam Vokes, men kunne ikke matche Leeds økonomiske tilbud.

Du får google litt på 'Bosman' og 'Credit Crunch' for å finne årsakene til at det har blitt slik....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Roy

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #26 på: November 27, 2009, 09:25:39 »
Med Parker skadet er det greit å ha et cover for White. Hughes holder ikke mål.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Bye

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #27 på: November 27, 2009, 10:06:02 »
Litt OT; den lista der var litt stilig, men jeg tipper Olav Zanetti også skal på den? Noen wiki-redigerere som føler ansvaret?
Trønder i Bergen!

kjelvi

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #28 på: Desember 07, 2009, 20:39:55 »
Tony Capaldi eyes permanent move from Cardiff to Leeds



Leeds United left-back Tony Capaldi wants to make his loan move from Cardiff City into a permanent deal.
The 28-year-old Northern Ireland international has made three starts since moving to Elland Road last month.
He told BBC Radio Leeds: "If I can sort a more permanent deal in January I can't wait to move up. We will sit down and talk about it.
"That's the idea - a loan with a view to a permanent deal. It's up to me to put some decent performances in."
The Norway-born player had only played 14 times in the past season and a half because of a knee injury, and Capaldi is enjoying playing regular football again.
He said: "Three games in six days, it's good for the fitness and hopefully I'll be putting in better performances in the future.
"I wanted to play and you want to come to a big club - and Leeds offered me both. When I heard they were interested, I jumped at it.
"I couldn't wait to get up here and everything's gone really well."

auren

Sv: Ny spiller: Tony Capaldi (lån)
« Svar #29 på: Desember 07, 2009, 23:08:28 »
Han har vel ikke overbevist så langt Capaldi, så jeg ser heller at lånet blir forlenget litt. Parker bør være førstevalg når han er skikkelig tilbake.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.