grayson og innlånte spillere

Started by h.b, November 27, 2009, 09:41:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Ikke ment som noe direkte kritikk. Men jeg hadde håpet at Leeds hadde rykket opp fra denne divisjonen med den stallen vi hadde pr 31.08.09. Blir liksom med en bismak i munn når Leeds rykker opp i mai og jeg hevder at vi gjorde det fordi vi hadde den beste stallen. Satt på kanten. Vi ender på 2 plass i denne divisjonen. Rykker opp på bekostning av et annet lag som fikk samme poengsum som Leeds. Men Leeds hadde bedre målforskjell. Det andre laget har ikke lånt inn en eneste spiller i løpet av sesongen. Leeds rykker da opp, men jeg må da ærlig innrømme at det andre laget faktisk hadde fortjent denne 2 plassen istedenfor Leeds. Jeg skulle faktisk ønske at vi ikke måtte låne inn så mange spillere. Men det betyr vel egentlig at Jarle , undertegnede og andre her på forumet hadde rett. Leeds har ikke den beste stallen. Vi har kanskje den beste stallen hvis en stall kun består av 11 spillere

auren

Du gir oss fin underholdning på en tidlig fredags morgen hb :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Quote from: h.b on November 27, 2009, 09:41:49
Ikke ment som noe direkte kritikk. Men jeg hadde håpet at Leeds hadde rykket opp fra denne divisjonen med den stallen vi hadde pr 31.08.09. Blir liksom med en bismak i munn når Leeds rykker opp i mai og jeg hevder at vi gjorde det fordi vi hadde den beste stallen. Satt på kanten. Vi ender på 2 plass i denne divisjonen. Rykker opp på bekostning av et annet lag som fikk samme poengsum som Leeds. Men Leeds hadde bedre målforskjell. Det andre laget har ikke lånt inn en eneste spiller i løpet av sesongen. Leeds rykker da opp, men jeg må da ærlig innrømme at det andre laget faktisk hadde fortjent denne 2 plassen istedenfor Leeds. Jeg skulle faktisk ønske at vi ikke måtte låne inn så mange spillere. Men det betyr vel egentlig at Jarle , undertegnede og andre her på forumet hadde rett. Leeds har ikke den beste stallen. Vi har kanskje den beste stallen hvis en stall kun består av 11 spillere

Som det riktig påpekes i en annen tråd er det ikke slik at vi driver med dette på egenhånd. P.t. ser det slik ut blant våre konkurrenter øverst på tabellen (liste over innlånte spillere)

(edit: lista ser ikke helt up-to-date ut, blant annet mangler vel vår egen Alan Sheehan på lista til Swindon. Men, antall navn understreker i alle fall poenget...)

Charlton:
23   David Mooney (F) from Reading
24   Carl Ikeme (G) from Wolves
31   Elliot Omozusi (D) from Fulham
10   Akpo Sodje (F) from Sheff Wed

Colchester:
20   Kevin Lisbie (F) from Ipswich
8   John O'Toole (M) from Watford
15   Kayode Odejayi (F) from Barnsley
16   Josh Payne (M) from West Ham

Norwich
31   Ben Alnwick (G) from Tottenham
21   Fraser Forster (G) from Newcastle

Huddersfield
25   Daniel Drinkwater (M) from Man Utd

MK Dons
16   Jason Puncheon (M) from Plymouth
33   Aaron Doran (M) from Blackburn
29   Oscar Gobern (M) from Southampton
35   Martin Devaney (F) from Barnsley
29   Nigel Quashie (M) from West Ham

Swindon
24   Temitope Obadeyi (F) from Bolton
30   Simon Ferry (M) from Celtic
9   Ben Hutchinson (F) from Celtic
31   Alex Revell (F) from Southend

Forøvrig er jeg jo i utgangspunktet enig med deg, jeg misliker dette låneopplegget og skulle ønske vi kunne la være å henge på denne karusellen. Dessverre er vi en konkurransebransje, og da blir det sikkert litt naivt å tro at man kan la være å gjøre det samme som konkurrentene...
På den annen side, hvis man alltid gjør det samme som dem; hvordan skal man da noensinne kunne bli bedre enn dem  ;)

flynn

h.b

Håper at FA tar tak og forbyr dette fra og med neste sesong. Detter er uten tvil en av grunnene til at talenter ikke kommer seg frem og blir bedre. For hvordan tror dere et talent føler det. Han er kanskje 12 eller 13 valget. Det blir så en skade på en spiller. dette talentet tenker da at nå skal jeg vise mangeren hva jeg kan. For dermed å bli skikkelig skuffa og frustrert når manageren henter inn en lånespiller istedenfor å bruke denne spilleren. Denne spilleren vil da i verste fall tenke på å gå til en annen klubb fordi manageren ikke vil satse på ham.
Dette er rett og slett ikke bra for en klubb i lengden

flynn

Quote from: h.b on November 27, 2009, 09:59:08
Håper at FA tar tak og forbyr dette fra og med neste sesong. Detter er uten tvil en av grunnene til at talenter ikke kommer seg frem og blir bedre. For hvordan tror dere et talent føler det. Han er kanskje 12 eller 13 valget. Det blir så en skade på en spiller. dette talentet tenker da at nå skal jeg vise mangeren hva jeg kan. For dermed å bli skikkelig skuffa og frustrert når manageren henter inn en lånespiller istedenfor å bruke denne spilleren. Denne spilleren vil da i verste fall tenke på å gå til en annen klubb fordi manageren ikke vil satse på ham.

Tja, akkurat det argumentet kan snus på hodet. Talentet som er nr 12 eller 13 i sin klubb, og sliter med å få spilletid, kan lånes ut til en klubb hvor han faktisk får spilletid. For eksempel vil sikkert Somma ha større utbytte av å spille L2 kamper de neste ukene enn på vårt reservelag.

Jeg er først og fremst motstander av lånesystemet av nostalgiske hensyn; jeg liker å føle at jeg har kjennskap til de spillerne som spiller for mitt favorittlag, dvs at de helst bør være der mer enn noen uker hver. I tillegg mener jeg at det er for enkelt å berge seg ut av en kattepine, ved å foreta en rekke korttidslån. Gjorde man en for dårlig jobb i etableringen av en stall før i tiden, så fikk man svi i perioder av sesongen hvor det toppet seg med skader og suspensjoner. Men, dette var en viktig del av fotballens vesen!

flynn

h.b

Quote from: flynn on November 27, 2009, 10:07:34
Quote from: h.b on November 27, 2009, 09:59:08

Tja, akkurat det argumentet kan snus på hodet. Talentet som er nr 12 eller 13 i sin klubb, og sliter med å få spilletid, kan lånes ut til en klubb hvor han faktisk får spilletid. For eksempel vil sikkert Somma ha større utbytte av å spille L2 kamper de neste ukene enn på vårt reservelag.

Jeg er først og fremst motstander av lånesystemet av nostalgiske hensyn; jeg liker å føle at jeg har kjennskap til de spillerne som spiller for mitt favorittlag, dvs at de helst bør være der mer enn noen uker hver. I tillegg mener jeg at det er for enkelt å berge seg ut av en kattepine, ved å foreta en rekke korttidslån. Gjorde man en for dårlig jobb i etableringen av en stall før i tiden, så fikk man svi i perioder av sesongen hvor det toppet seg med skader og suspensjoner. Men, dette var en viktig del av fotballens vesen!

flynn

Skjønner og tar den. Men for at man skal bli en bra fotballspiller. Ja da handler det om å få tillit. Og hva er bedre enn tillit fra sin manager.
La oss ta Somma som et eksempel. Mulig han blir en eget bra spiss med tiden. Men han vil bli bedre ved å spille sammen med bedre spillere. Ã... gå ned en divisjon er ikke å spille sammen med bedre spillere. Hvis League one er en knokkeldivisjon. Ja da er League 2 enda verre

Kato

Jeg er av de som har lest endel av h.b. sine innlegg som interessante. Ikke alt man er enig i, men gode poeng til tider. Stort sett har jeg ikke giddet å respondere, men nå må jeg.

Ovennevnte innlegg virker i mine øyne å være skrevet kun for å skape strid/uenighet. Det lyser bråk av argumentasjonen, men "krigen" er vel kommet så langt at mange er blitt komplett likegyldige.

Det var et lite spark mot mannen, så et lite mot ballen.

Vi kan jo fortsette argumentasjonsrekken med å si at vi skal nekte overganger i internasjonal fotball. Da blir jo alt mer rettferdig.

Uansett, Leeds (Grayson/Bates) kan ikke kritiseres for et lånesystem som andre har lagt opp til. Vi bruker anledningen til å forsterke oss i posisjoner der vi sliter med skader.

En flott mulighet, som også gir bedre økonomisk frihet. Med mulighet til å låne inn spillere, kan klubben ha en slankere stall i utgangspunktet.

Og med det sparer vi penger som kan brukes til å kjøpe spillere ;D

jarle

Vi må bruke reglene som de er hb...

Enig at det er surt for et talent men Gradel er nok endel bedre en de vi har egenprodusert for å ta et eks.

Kan et innlån styrke oss så er det positivt... selv om jeg synes 3 innlånspillere over natten plus de vi har fra før er noe i overkant!

Minner om en hvis Kevin Keegan i Newcastle som spilte kanonfotball med Gillespie og Ginola på kantene, Batty som anker og Shearer på topp... så begynte han og hente nye spillere i hytt og pine og rota til hele laget og Man u vant!!!

McMidjo

h.b - jeg kan allerede nå forsikre deg om at du ikke finner en eneste toppklubb i League 1, som ikke har lånt inn spillere. Spytt ut bismaken, og nyt sesongen!  :)

- Innlånte Mooney og Akpo Sodje har vært matchvinnere for Charlton de siste kampene.
- Innlånte Lisbie og Odejayi har scoret halvparten av ligamålene til Colchester så langt.
- Norwich har kjørt med innlånt keeper nesten hele sesongen.

Ser omtrent det samme lånemønsteret i divisjonen over oss.

Jeg synes også det er synd at man ikke slipper fram egne talenter i større grad, og -  som du selv påpeker - de som har økonomi til å utnytte lånesystemet maksimalt får en fordel ift klubber som ikke har økonomi til å gjøre det.

Sett ift hva Leicester gjorde ifjor, holder Leeds fortsatt en veldig moderat linje når det gjelder lån av spillere... Med unntak av Doyle, snakker vi jo fortsatt om korttidslån, som skal gi oss en ekstra sikkerhet nå som vi går inn i den perioden av sesongen med tettest kampprogram
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

torivar

Litt enig med deg i noe av det du sier h.b. Er ikke spesielt glad i lånespillere jeg heller, men å forby det tror jeg bare fotballen vil tape på. Lag som ikke har anledning til 25-30 spillere i stallen som oss ville nok fått store problemer utover i sesongen om de ikke har anledning til å låne. Så lån må vi nok ha. Daviden som vi nå sender en divisjon ned tror jeg har veldig godt av å få spille noen måneder førstelagsfotball.

Han får nå sjansen til å komme igjen mye skarpere, og kanskje kan han utfordre en plass på vår benk utover vinteren og våren og være god nok til å påvirke kampbilder ved innhopp. Akkurat nå er han nok ikke det.

Når vi nå låner inn spillere som skal gå foran spillere som Alan Martin og White blir jeg litt mer i stuss. Det må jo være utrolig lite inspirerende, men ok - det er korte lån og Grayson vet vel hva han driver med. Får håpe han forteller unge lovende spillere hva han tenker med innlånet.

Det ene positive med at vi låner spillere er at de er akkurat lånespillere, og de er gode nok til en L1 squad. Kommer ikke på noen av de vi har lånt inn i år som jeg skulle ønske vi hadde kjøpt og signert for tre sesonger. De har alle bidratt med sitt denne sesongen, men ville vært til overs i ccc neste sesong (og hva f gjør vi da?), kanskje med unntak av Gradel som er en grei impact innbytter men ingen evig frelser. Kjøpeorgier av diverse passelig gode spillere som i januar 08 er liksom ikke det helt store.

Det andre positive med årets mange innlån er at klubben forhåpentligvis får lagt penger i haug til å kjøpe kvalitet som passer i ccc til sommeren.

h.b

Selvsagt er regler til for å brukes. Men jeg er ikke imponert over 3 innlånte spillere over natten. Er motstander av dette systemet fordi jeg mener dette hindrer utviklingen til unge spillere. Og hvis Leeds har en så god TA. Ja da ser jeg ikke poenget i å ikke gi disse unge en sjanse når muligheten er der

auren

For å si det litt flåsete: Bedre med 5-6 innlånte spillere enn 5-6 nye mediocre spillere som vi opplevde under Wise regimet i januar i fjor (blant annet Elding). Vi har hentet så SINNSYKT mange nye spillere de siste sesongene (permanent basis) at jeg knapt husker spillere som spilte for oss for 2-3 år siden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

må si meg litt enig med auren her.

er det ikke slik at vi ønsker å stille med best mulig lag?

se på det slik da;

becchio brekker foten og becks pådrar seg 10 kampers karantene for å jiu jitsu sparke assistent dommeren en vinterdag i januar.
skal vi da spille resten av sesongen med grella og kantgoal på topp og bare se opprykke skli ut i mai natten?
OK, dette var gjerne ØRLITE satt på spissen ;)

jeg tror ikke det hadde vært så mange kritikere her inne dersom vi hadde kjempet på 4-7 plass og lånt inn friskt blod.
jeg la i hverfall ikke merke til det i fjor da vi lånte spillere som sodje, naylor og dickinson for å tette igjen bak?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom S

Eine dagen er ikkje stallen i nærheten av å vere god nok, neste dag skal vi ikkje forsterke fordi det er "juks", og vil gi ein bismak når vi rykker opp, i forhold til de som ikkje har råd til å forsterke.

Hmmm.....
COME ON LEEDS !!

fmtj

La oss rykke opp- målet helliger middelet!!! God hælj!!!  ;)
Yeboahs vitne

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Yeboahs vitne

Mye interessant lesning her. Men når alt kommer til stykket så handler dette om en kombinasjon av økonomi, kvalitet i mannskapet, skader og ikke minst hvor attraktiv klubben som helhet er.

Regelen er nok kommet for å bli - og for talenter som sliter med spilletid i "større" klubber enn vår så er dette en kjærkommen mulighet for å få spilletid. Det sier seg også selv at en klubb på nivå 3 ikke har det inntektsgrunnlaget som skal til for å være fulldekket ved skader. Jeg er også overbevist om at hadde det ikke vært for den generelt høye kvaliteten vi har i laget vårt pt så hadde vi heller ikke fått hentet inn såpass gode spillere som vi faktisk får tak i nå. Spillere som kan velge hvor de vil gå går til klubber som har en god grunnstamme og ikke minst et godt trenerteam. Vi har det! Det handler om å få det beste ut av ressursene vi rår over - og det er ikke kun spillerstallen vår - det er ryktet vårt, manageren vår, økonomien (!) vår og fansen.

Det bør ikke være noen bismak om vi rykker opp med mye innlånt i perioder. Alle som har kommet inn den seinere tid erstatter i praksis spillere som er ute. Lånespillere er å se på som vikarer som stepper inn når vi har "sykefravær" - er ikke verre enn det.

Boxman

Så i ene øyeblikket er det for dårlig satsing, og bevis på at klubben ikke har penger, at vi ikke kjøper oss ut av divisjonen, og så i neste er det urettferdig at vi kan låne spillere som hjelper oss opp?
Ikke mange klubber på dette nivået, kan konkurrere med Leeds United økonomisk. Men når det gjelder å låne spillere, blir dette mer jevnt. Og som du sikkert har fått med deg, er det altså flere klubber enn oss, som låner spillere. Så bismaken burde du spart til klubben fulgte ditt eget råd om å utkonkurrere de andre ved å handle dyrt!
Dessuten synes jeg personlig det er bedre å bruke kortsiktige handler, når vi er i en posisjon som vi er. Så kan vi heller investere i kjøp og langsiktighet, når vi er klar for CC, og dermed trenger spillere av enda høyere kvalitet.
Proud to be Leeds!

Andersen

For å sette det litt på spissen denne tråden her, vi hadde kanskje ikke vært på toppen i L 1 hvis det ikke hadde vært for disse spillerene som er på lån i klubben nå. Ja vel noen slo kanskje ikke i gjennom i den låneperioden de var i Leeds under SG i forrige sesong, men det har nå engang blitt sånn i fotballen i dag, jeg har nå ikke noe problemer med dette her. Jeg sover godt om natta , med visshet om at pr. dags dato  så leder vi L1 med innleide spillere på laget!  ;D LEEDS4EVER. 

Pleinar

Kjør debatt!

Nå trenger vi noen dristige "kryssklipp" for å sjokkere skikkelig.

Hva er det vi vil? Vil vi rykke opp? Vil vi gå rundt hele dagen med en god følelse i magen på grunn av at vi bare bruker "egenproduserte" spillere (som forresten stikker av så fort sjansen byr seg... tvi!), selv om vi kommer til å havne midt på tabellen.

Lånespillere er til for å brukes. Slik ståa er nå bryr jeg meg katta om hvem det er som spiller så lenge vi klarer å karre oss opp av denne bakevja av en suppedivisjon.

Jeg synes det er fint at det er noen som gidder å lete etter noe å krangle om. Da blir det i det minste ikke kjedelig. Selv om jeg kanskje av og til hadde foretrukket litt kjedsomhet (på toppen av tabellen) i stedet for surmaga oppgulp og innbilte problemstillinger.

GRAYSON OUT! (on loan!)
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Andersen

Helt enig med du pleinar ! greit med sånne diskusjoner her inne på forumet, men la oss glede oss over at Leeds leder L1 for tia, med eller uten spillere på lån! Og jeg håper SG blir i klubben i lang tid fremover .  ;D LEEDS4EVER.

B-m

Synes at HB kommer med en interessant "problemstilling", og det er veldig mange med gode innlegg i denne tråden!

Jeg er heller ikke så keen på lånespillere, men det kan være for at de sjelden har vært noen hit i Leeds United de siste 10 åra, egentlig når jeg tenker på det så har de fleste vært CRAP, og det toppet seg med f**kings Peter Reid.

For meg virker det som om Grayson ikke låner bare for å låne, at det ikke er et desperasjonslån, som ofte kan være tilfelle. Det som også slår meg er at Grayson og teamet rundt gjør grundig research når vi går til innkjøp og lån av spillere. I intervjuer angående spillere så prater Grayson ofte om hvordan dem er som person, og om commitment og mentality.. f.eks hadde de fått gode tilbakemeldinger på at Kisnorbo var en karakter på og ikke minst utenfor banen da de vurderte ham. Slik liker jeg å høre. Jeg tror også at spillere Grayson låner enten er 1. spillere som Grayson VIL kjøpe 2. Er noe usikker på om evt kjøp, og vil teste dem ut.

Dickinson og Trundle er vel de to lånesigneringer til Grayson som har vært direkte svake, men nå var vi i en litt desperat situasjon med manglende spisser på den tiden. Samtidig var Grayson fersk i klubben.

Synes årets lånesigneringer har vært meget gode, unge og fremmadstormende talenter. Det sies at spillergruppen er veldig samlet denne sesongen. Og Grayson og hans team yter stor respekt. I følge Grayson selv er det en enkel filosofi som kjøres: den som jobber hardest og viser kvalitet på trening og kamp får spille. Litt merkelig at Vokes kom rett inn på laget, uten å ha tid til å imponere, og har vel heller ikke imponert men samtidig fått tillit hver kamp. Dette er kritikkverdig, men nå hadde klubben manko på targetmen, og det virker som om Grayson kjører sterk/rask spiss sammen. Så greit nok. Poenget er at jeg ikke tror at lånespillere lager uro i spillergruppen vår, men det kan jo fort skje. men tror Grayson har kontroll på dette.

Når det kommer til forsvarsspillere så har Grayson funnet formelen, spillere i alder 25-32 med erfaring og attitude. Tror Capaldi er en bra mann å få inn, så han i kampen Swansea-cardiff og holdte ok nivå da.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

p0ndus

Tenker at uansett hva Grayson gjør så lykkes han. Tror faktisk han kunne satt Jokke(som jo er Leedsfan) inn på laget og lyktes med det også. Det med trygt og erfarent i bakre ledd og ungt og kreativt fremover er en mix jeg har veldig sansen for. Tror helt sikkert disse nye lånesigningene er veloverveide lån som kommer til og gjøre en positiv figur.

LEO

Grayson bygger og hever kvaliteten sakte men sikkert.

Selv om jeg gjerne skulle sett at White nå fikk en "long run".

Grayson må nå finne en makker til Beckford som er like godt til å score mål.  Jeg håper han i januar når vi leder med 10 - 12 poeng vil tenke CCC og kjøpe en kvalitets spiss.
Bates opp med lommeboka. ;D

Ove

Som i mange andre situasjoner er det ofte bedre å eie enn å leie. Synes vi har litt for mange leiesoldater nå. Men juks? Det synes jeg ikke det er. Vi gjør ingenting ulovlig, Alle konkurrenter har de samme muligheter. Det er vel ikke stort bedre at et lag med god økonomi kan kjøpe gode spillere fra konkurrenter og styrke egne aksjer i kampen mot opprykk! Jeg tror SG har en plan med dette. Kanskje ønsker han å se hvordan noen passer inn i en spillergruppe mtp. fremtidig kjøp?

Sånn er reglene blitt og det må vi forholde oss til. Jeg synes det er like ille PL-lag tapper klubbene for unge talenter for peanøtter, eller at Arsenal stiller med et lag kjemisk fritt for engelske spillere.

Roy

HB - JA og NEI. Det å låne spillere er en kurant sak og jeg synes de lånene Grayson gjør nå vitner om innsikt.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sølvreven

h.b. Har du noensinne startet en dag uten å finne noe å svartmale? Klarer du aldri å glede deg over at Leeds gjør det bra, uten å kritisere et eller annet? Her setter du opp et senario som er like sannsynlig som å vinne i lotto, bare for å ha noe å krisemaksimere. Jeg kjenner at jeg blir litt fed up av at du hele tiden må finne noe å rakke ned på. Det et sikkert Bates som har skylda for dette også.
God Jul  >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

h.b

Sølvreven.
Jeg la ikke inn dette innlegget for å kritisere. Men jeg er skepsis til alle disse lånespillerne som jeg mener skader Leeds på sikt. Noen av lånespillerne har vært bra. Andre som f.eks Vokes. Ja det skjønner jeg ingenting av. Vokes burde blitt sendt tilbake og latt spillere vi har i stallen få sjansen. Grayson vet antagelig hva han gjør. Bare han ikke fortsetter denne linja i CCC. Men som du sier. Kanskje det rett og slett er Bates som her nekter Grayson midler. For hvis vi nå ikke ser at en spiller som Gradel blir forsøkt hentet inn i Januar på permanent basis. Ja da skjønner jeg ingenting. Men en spiller som Doyle. Ja han bør ikke få fast kontrakt i Juni. God nok for league one javist. Men ikke en spiller som er god nok for et angrep på CCC og opprykk til premier league

fjellhaugen

Quote from: Sølvreven on November 28, 2009, 11:45:58
h.b. Har du noensinne startet en dag uten å finne noe å svartmale? Klarer du aldri å glede deg over at Leeds gjør det bra, uten å kritisere et eller annet? Her setter du opp et senario som er like sannsynlig som å vinne i lotto, bare for å ha noe å krisemaksimere. Jeg kjenner at jeg blir litt fed up av at du hele tiden må finne noe å rakke ned på. Det et sikkert Bates som har skylda for dette også.
God Jul  >:(

her må jeg nok støtte håkon, og si at du gjerne har lest innlegget litt anderledes enn de fleste andre som har respondert på det.
tror håkon får litt lettere på pisken enn andre grunnet en del innlegg han har hatt som ikke akkurat menge har vært enige i ;)

topp at vi fikk igang en debatt som enasjerer igjen synes jeg, har vært litt dødt her inne siste ukene.
(synes hvertfall jeg da :))
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Runar

Quote from: h.b on November 28, 2009, 11:54:04
Sølvreven.
Jeg la ikke inn dette innlegget for å kritisere. Men jeg er skepsis til alle disse lånespillerne som jeg mener skader Leeds på sikt. Noen av lånespillerne har vært bra. Andre som f.eks Vokes. Ja det skjønner jeg ingenting av. Vokes burde blitt sendt tilbake og latt spillere vi har i stallen få sjansen. Grayson vet antagelig hva han gjør. Bare han ikke fortsetter denne linja i CCC. Men som du sier. Kanskje det rett og slett er Bates som her nekter Grayson midler. For hvis vi nå ikke ser at en spiller som Gradel blir forsøkt hentet inn i Januar på permanent basis. Ja da skjønner jeg ingenting. Men en spiller som Doyle. Ja han bør ikke få fast kontrakt i Juni. God nok for league one javist. Men ikke en spiller som er god nok for et angrep på CCC og opprykk til premier league

er delvis enig, men hvordan konkluderer du med at Gradel er god nok for fast kontrakt, når han ikke er et naturlig førstevalg pr. dag.