KAMP: Manchester Utd - Leeds United, FA-cup 3 runde, 3/1-2010

Started by Thomas, November 29, 2009, 17:06:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hobben

Quote from: ArneS on December 24, 2009, 00:17:17
Quote from: hobberst on December 18, 2009, 22:59:58
Noen fra Jæren her inne? Hadde vært svært å samlest på en pub, må vell til forferdlige Stavanger for å få det til, hva med å reise en gjeng, å stemme i MOT på Champs ??? Med drakt, skjerf og alt :)!!!

Snu naså sørøve hvis du kje vil t stavanger.  Corner Egersund.  Du blir kje aleina.  MOT

Hvordan ligger den forhold til togstasjonen?? Regner med jeg må ha et par kalde :)
Rogaland Whites

ArneS

Quote from: hobberst on December 24, 2009, 11:38:54
Quote from: ArneS on December 24, 2009, 00:17:17
Quote from: hobberst on December 18, 2009, 22:59:58
Noen fra Jæren her inne? Hadde vært svært å samlest på en pub, må vell til forferdlige Stavanger for å få det til, hva med å reise en gjeng, å stemme i MOT på Champs ??? Med drakt, skjerf og alt :)!!!

Snu naså sørøve hvis du kje vil t stavanger.  Corner Egersund.  Du blir kje aleina.  MOT

Hvordan ligger den forhold til togstasjonen?? Regner med jeg må ha et par kalde :)

Det er en liten kilometer fra stasjonen til sentrum.
Den 17. mann

Rudi G.

Quote from: jackbauer68 on December 24, 2009, 08:26:49
noen som greier å legge inn scumlogoen på langfingeren på dette?:

http://x03.xanga.com/5b2c960422133204698165/z159057021.gif

kuuult:)

Prøvde litt, men det var litt utydelig. Virker som om filen er låst i svart/hvit!

jackbauer68

Quote from: Rudi G. on December 24, 2009, 12:18:53
Quote from: jackbauer68 on December 24, 2009, 08:26:49
noen som greier å legge inn scumlogoen på langfingeren på dette?:

http://x03.xanga.com/5b2c960422133204698165/z159057021.gif

kuuult:)

Prøvde litt, men det var litt utydelig. Virker som om filen er låst i svart/hvit!

Holde for meg så lenge eg ser konturene av nokke stygt på fingen der:)
God scumfri Jul:)

L.RADEBE

Foreslår oppmøte på mitt hotellrom i Manchester for oss Leeds fans  ;) Jobber ennå med ticket dog, men det pleier å løse seg i siste liten. Støtter vår redaktør angående det at å sitte med hjemmefansen er rimelig uaktuelt... De Leeds fansen i UK som reiser over stopper med coachene sine utenfor byen for å drikke, evt. mange av dem drikker seg opp på de lokale pubene i Leeds.

Tidligste oppmøte jeg hadde på pub i Leeds var klokken 0700 når vi skulle gjeste Everton. Tidligste laget for en ung 19 åring så da jeg ba bartender om et glass brus ble jeg nærmest latterligjort. Fra da av ble det pils av uansett på døgnet  8)

Asbjørn

På Old Trafford går denne stadig vekk:

We all hate Leeds Scum

Da er det bare å legge til det ironiske ...and we're not famous any more???
Ta bare dette eksempelet

QuoteIcing on the cake was when they were 1-0 up against Chelscum in the European Cup Final............... you'd think they'd have other things on their mind but I remember for a solid 10 mins before Fat Franks equaliser all there was was 'WE ALL HATE LEEDS SCUM'...........

Champions League Final

Don't know about any of you, but I was flattered

Riktignok, denne sangen "går" egentlig til Man City-fansen, men man må være inne i historien for å skjønne dét. Hele sangen går nemlig på et visst lite ubetydelig ligacuptrofé som City fikk i '76:

In 76' O this is true
A trophy was won by a team in blue
Been a long time since that day
So we'll sing them a song that we know they hate

33 years 33 years 33 years 33 years

We all hate Leeds Scum

We're not famous any more???

Viser ellers til http://waccoe.com/index.php?showtopic=169135&st=0
Og videoen http://www.youtube.com/watch?v=MPyH5mfQntg

If anything, dette gjør meg stolt :)
være i 3.divisjon og likevel bli viet såpass oppmerksomhet av disse menneskene :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Henning

Quote from: L.RADEBE on December 24, 2009, 21:06:55
Foreslår oppmøte på mitt hotellrom i Manchester for oss Leeds fans  ;) Jobber ennå med ticket dog, men det pleier å løse seg i siste liten. Støtter vår redaktør angående det at å sitte med hjemmefansen er rimelig uaktuelt... De Leeds fansen i UK som reiser over stopper med coachene sine utenfor byen for å drikke, evt. mange av dem drikker seg opp på de lokale pubene i Leeds.

Tidligste oppmøte jeg hadde på pub i Leeds var klokken 0700 når vi skulle gjeste Everton. Tidligste laget for en ung 19 åring så da jeg ba bartender om et glass brus ble jeg nærmest latterligjort. Fra da av ble det pils av uansett på døgnet  8)

Blir vel umogleg å få tak i billett med bortefansen no. Utsolgt og alle som har fått billett vil vel bruke den sjølv?

Men om du skulle få tak i ein ekstra, tar eg gjerne imot:)

Tom S

Lørdag 2.1 og søndag 3.1 er det klart for seks direktesendte oppgjør fra den engelske FA Cupen. Blant godbitene finner vi klassikeren Manchester United v Leeds United.

Søndag er det klart for et oppgjør med virkelig historisk sus, Manchester United v Leeds United.
Gjestene fra Elland Road har stø kurs mot opprykk til The Championship, men har et lag på tredje nivå noe å stille opp med mot Manchester United fra på Old Trafford? Forvent uansett taklinger i knehøyde og maksimal innsats. For dette er mer enn en fotballkamp, dette dreier seg om et så intents hat at bare Celtic v Rangers kan måle seg på de britiske øyer.

http://www.viasatsport.no/super-fa-cup-weekend-pa-viasat-fotball
COME ON LEEDS !!

LEO

Ser ut som Rio Ferdinand ikke rekker kampen. Han hadde satt denne kampen som mål.

Ikke umulig at Diuf som er kjøpt fra Molde, debuterer her.  Det bør vær overkommelig.

Jeg begynner å få trua. ;D

Asbjørn

Quote from: LEO on December 26, 2009, 11:45:15

Ikke umulig at Diuf som er kjøpt fra Molde, debuterer her.  Det bør vær overkommelig.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2787558.ece

United opplyser på sin hjemmeside at Diouf er klarert for spill over nyttår, men FA-cupkampen mot Leeds 3. januar kommer for tidlig for måltyven.
Tell me  Tell me

Dylan

Kjell Skjerven

Quote from: Asbjørn on December 26, 2009, 11:55:25
Quote from: LEO on December 26, 2009, 11:45:15

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2787558.ece

United opplyser på sin hjemmeside at Diouf er klarert for spill over nyttår, men FA-cupkampen mot Leeds 3. januar kommer for tidlig for måltyven.

Hvilket United Asbjørn >:( >:(
Side before self,every time.

Asbjørn

Quote from: Kjell Skjerven on December 26, 2009, 12:28:02

Ikke godt å si, Kjell. Dundee kanskje??? Eller West Ham, Newcastle, Leeds, Manchester eller Sheffield. Jeg bare siterte Nettavisen uten å tenke så veldig på hvilket United det var snakk om...  :)
Tell me  Tell me

Dylan

Kjell Skjerven

Quote from: Asbjørn on December 26, 2009, 12:32:19

Ikke godt å si, Kjell. Dundee kanskje??? Eller West Ham, Newcastle, Leeds, Manchester eller Sheffield. Jeg bare siterte Nettavisen uten å tenke så veldig på hvilket United det var snakk om...  :)

Skam deg.Det blir merknad i margen >:(
Side before self,every time.

Brian G.

Quote from: Kjell Skjerven on December 26, 2009, 13:32:23
Quote from: Asbjørn on December 26, 2009, 12:32:19

Ikke godt å si, Kjell. Dundee kanskje??? Eller West Ham, Newcastle, Leeds, Manchester eller Sheffield. Jeg bare siterte Nettavisen uten å tenke så veldig på hvilket United det var snakk om...  :)

Skam deg.Det blir merknad i margen >:(

Det er bare ett United!
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

L.RADEBE

Kan fort hende det blir sykdom eller andre årsaker som gjør at ikke folk kan reise over. Jeg har noen engelskmenn som hjelper meg i tilfelle noe blir ledig. Kan gi deg lyd om det skjer. Ellers er det vip-billetter ledig, men de selges nok dyrt og kan være veldig vanskelig å få tak i.. Kanskje like greit å sitte med hjemmefansen da for på VIP må du oppføre deg likedan liksom. he he

Har dere is i magen vil man nok få billett ilag med hjemmefansen til rundt 35-40  pund på black marked. Ryktene sier at det ikke blir helt helt utsolgt.

Ronald

Noen som vet om den rumenske kanalen - sport direct, viser denne kampen? Det ville vært helt konge.

gaus

Quote from: Ronald on December 27, 2009, 00:53:29
Noen som vet om den rumenske kanalen - sport direct, viser denne kampen? Det ville vært helt konge.

Ja,Sport Klub Poland sender også kampen(ligger på samme frekvens)hvis en foretrekker polsk fremfor Rumensk  ;D
Her er en link over hvilke kanaler som sender kampen http://liveonsat.com/dailypage.php?start_dd=03&start_mm=01&start_yyyy=2010&end_dd=03&end_mm=01&end_yyyy=2010

Ola_S

Quote from: Rudi G. on December 27, 2009, 11:43:58
Dagens!

har samla flere sånne i d siste og en kompis skal få alle pent innramma i en mail  ;D hehe

Rudi G.

Nå, nå er denne tråden endelig høyaktuell. Vi reiser til møkkaplassen for å ydmyke pakket.

MOT!

berlin

Quote from: Rudi G. on December 28, 2009, 14:59:20
Nå, nå er denne tråden endelig høyaktuell. Vi reiser til møkkaplassen for å ydmyke pakket.

MOT!

Vi har en "knallhard" ligakamp hjemme mot Wycombe 9.januar, bare 6 dager etter Man Utd kampen.

Så Grayson stiller nok med flere reserver enn Massey Ferguson gjør. Likevel vinner vi enkelt!  8) ;D

Leedsulf

Andersen

Rettelse Rudi G  vi reiser for å ydmyke Man U , eller for å bli ydmyket !  ;) LEEDS4EVER .

roaldv

Har liksom ikke sjekket tidspunktet for denne kampen så nøye tidligere, men oppdager plutselig at den krasjer med juletrefest i barnehagen!
Neineinei, for en skandale :'( >:( :'(

Regner allikevel med å bli oppdatert av broderen, som er ManU-supporter. Hører jeg ingenting, regner jeg med det går veien!

Tom S

Quote from: Andersen on December 28, 2009, 15:38:47
Rettelse Rudi G  vi reiser for å ydmyke Man U , eller for å bli ydmyket !  ;) LEEDS4EVER .

Ikkje snakk om å bli audmjuka, vi har ingenting å tape.
COME ON LEEDS !!