KAMP: Manchester Utd - Leeds United, FA-cup 3 runde, 3/1-2010

Started by Thomas, November 29, 2009, 17:06:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

berlin

Quote from: Tom S on December 28, 2009, 17:46:06
Quote from: Andersen on December 28, 2009, 15:38:47
Rettelse Rudi G  vi reiser for å ydmyke Man U , eller for å bli ydmyket !  ;) LEEDS4EVER .

Ikkje snakk om å bli audmjuka, vi har ingenting å tape.

vel, med 0-4 eller mer føler jeg det er noe ydmykende. MEN: det vil ikke skje, så da så.  8)

Tom S

Quote from: berlin on December 28, 2009, 17:50:21
Quote from: Tom S on December 28, 2009, 17:46:06
Quote from: Andersen on December 28, 2009, 15:38:47
Rettelse Rudi G  vi reiser for å ydmyke Man U , eller for å bli ydmyket !  ;) LEEDS4EVER .

Ikkje snakk om å bli audmjuka, vi har ingenting å tape.

vel, med 0-4 eller mer føler jeg det er noe ydmykende. MEN: det vil ikke skje, så da så.  8)

Den er sjølvsagt ikkje god å svelge, men likevel ikkje verre enn de fleste nøytrale vil forvente - difor ikkje ydmykende.
COME ON LEEDS !!

auren

Ydmykende hvis de stiller med reservelaget og de likevel banker oss 4-0.

Ser for meg at de stiller med 4-5 førstelagsspillere og resten unge / reservespillere.Tipper vi henger godt med en periode, men at vi taper med 2-3 mål. Har ingen tro på uavgjort eller seier.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Frode

Quote from: auren on December 28, 2009, 18:03:39

Ser for meg at de stiller med 4-5 førstelagsspillere og resten unge / reservespillere.Tipper vi henger godt med en periode, men at vi taper med 2-3 mål. Har ingen tro på uavgjort eller seier.

auren

Det blir som å labbe seg en tur i minibanken, ta ut 7.5 mill og tusle hjem igjen.  Resultatet er gitt.  Skulle vi mot alle odds overprestere, kommer en kompenseringsstraffe eller 10 min tillegg.

Geiremann

Quote from: auren on December 28, 2009, 18:03:39

auren

Mye likt mine egne tanker, men jeg setter meg ned foran tv på søndag og forventer full innsats, en flott opplevelse og med mye flaks så går vi videre til 4. runde  :)
Member of "The Peterborough eight".

p0ndus

Er sikker på at Grayson prioriterer serie fremfor cup. I min drømmeverden kan jeg jo fantasere om at vi sender  sydover en 4-5 a-lagsspillere samt fyller  opp resten med rekrutt og juniorspillere og enda gruser vi SCUM. Men realistisk! Tap med 2 mål.

Tom S

Quote from: p0ndus on December 28, 2009, 21:33:06
Er sikker på at Grayson prioriterer serie fremfor cup. I min drømmeverden kan jeg jo fantasere om at vi sender  sydover en 4-5 a-lagsspillere samt fyller  opp resten med rekrutt og juniorspillere og enda gruser vi SCUM. Men realistisk! Tap med 2 mål.

I respekt for fansen regner eg med Larry stiller med toppa lag, men han tar nok ingen sjanser med småskadde spillere.

Bromby er ute etter det gule i dag. Lånespillerene er vel heller ikkje aktuelle i denne?

Tipper denne:

Casper
Crowe - Kisnorbo - Naylor - Hughes
Snoddy - Howson - Doyle - Johnson
Becks - Becchio

Supersub: Grella
(det er hans forteneste at vi er i 3.runde, så han bør absolutt belønnes med minst innhopp)
COME ON LEEDS !!

Tom S

Alternativ:

Casper
Hughes - Kisnorbo - Naylor - Johnson
Howson - Kilkenny - Doyle - Snoddy
Becks - Grella
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Tipper vi får se samme lag som i dag bortsett fra Crowe som erstatter Bromby.

ollan

Quote from: p0ndus on December 28, 2009, 21:33:06
Er sikker på at Grayson prioriterer serie fremfor cup. I min drømmeverden kan jeg jo fantasere om at vi sender  sydover en 4-5 a-lagsspillere samt fyller  opp resten med rekrutt og juniorspillere og enda gruser vi SCUM. Men realistisk! Tap med 2 mål.
Regner med at for mange av spillerne vil dette bli deres "15 minutes of famous" og gi full guffe i alle dueller. Tror desverre det blir med disse 15 minuttene for SuperLeeds i denne omgang, og at vi ryker ut med et hederlig resultat. Alt under 3 mål er hederlig her. Scumchester kommer sikkert til å stille med endel reserver, men mange av disse reservene har landskamper for mange gode nasjoner og kommer desverre til å "kjøre" over oss.
Uansett skal det bli fantastisk kjekt å se kampen sammen med likesinnede i Bergen og kansje få lov å hovere litt mot scumfansen på fotikken..... ;D
Ollan

Tom S

En årsak til cupbomber er ofte at det antatt beste laget tar for lett på oppgaven og det antatt svakeste laget spiller over evne.

Regner med at Leeds gir 110%, men frykter at Ferguson ikkje lar scumbagsgutta ta lett på denne.
Han kjenner historien og veit at det står for mykje prestisje på spill.
Regner med at han stiller eit sterkt manskap, han tar ingen sjanser.

Denne blir vanskelig.
Tør vi håpe på ein U og retur på Elland Road?
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JacobScreek

Vi vinner... :) :) :)

Og det skal bli deilig å overhøre SAF sine overhøvlinger mot dommerne, publikum, været, for høyt gress, for tidlig kampstart, at Leeds hadde for hvite drakter, osv.osv.

Gleder meg - MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

sportcarl1

Vi kan vinna denna match, har vi bara skärpan och lite flyt så kan vi slå dom, vi var minst lika bra som liverpool när vi mätte dom i ligacupen och åkte ut snöpligt med 1-0

Rudi G.

Quote from: JacobScreek on December 29, 2009, 17:22:12
Vi vinner... :) :) :)

Og det skal bli deilig å overhøre SAF sine overhøvlinger mot dommerne, publikum, været, for høyt gress, for tidlig kampstart, at Leeds hadde for hvite drakter, osv.osv.

Gleder meg - MOT

Sånn skal det låte. Ekte Leedsfans tipper ikke tap i denne kampen!

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Trond90

Hadde vil slått dette Faens møkkalaget så skal jeg sende opp resten av rakkettene og ta en skarp en på søndags kveld, før jeg tar og jogger halvnaken med en Leedsdrakt på meg og mobber alle SCUM supporterne jeg kjenner. Har en scum supporter som venn som alltid mobbet meg om Robbie Blake, han sa alltid; Hvem scora for dere i dag da? Robbie Blake?.. og så lo han.. så sa jeg når Burnley rykket opp at hvis han scorere mot dere så skal du faen meg få høre det til du ligger 6 for under jorda  ;D Så etter Robbie Blake senket Scum i høst så har han fått hørt det med jevne mellomrom og du kan tenke deg gleden hvis i tilegg vi hadde slått dem på Dead Trafford.. HOHO :D ser det allerde nå  :) MOT og ett godt nyttår til alle Leeds fans!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Skillardinho

Hvor i Oslo kan jeg få sett kampen? Er 19 år, men det skal vel gå greit å se den på en pub, eller?

Hallgeir *

Vi har fått en erfaren PL-dommer i dette oppgjøret. Chris Foy. Samme Foy viste ut Gary Neville i en cupkamp mot Barnsley for en tid tilbake. Forhåpentligvis en dommer som ikke lar seg påvirke av hjemmepublikummet i Manchester. Dersom sånne dommere finnes?  ::)
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Quote from: hallghel on December 29, 2009, 21:50:38
Vi har fått en erfaren PL-dommer i dette oppgjøret. Chris Foy. Samme Foy viste ut Gary Neville i en cupkamp mot Barnsley for en tid tilbake. Forhåpentligvis en dommer som ikke lar seg påvirke av hjemmepublikummet i Manchester. Dersom sånne dommere finnes?  ::)
jeg er helt overbevist utifra mange års erfaring at slike dommere finnes ikke! >:(hater scum

Totto

Skulle noen fra Østfold være innom tråden her, så samles i hvert fall "Halden-gjengen" på Flamenco til søndag kl 13:30.

Gøy om vi kan få til en god ramme rundt kampen!
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

kjelvi

Whites have confidence to cause upset - Eddie Gray
Eddie Gray was the last manager to take a Leeds United squad to Old Trafford, and for all the chaos engulfing the club at the time, he did so in expectation of scalping Manchester United.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Manchester-United-v-Leeds-United.5944875.jp?

Gray urges Leeds fans not to expect too much from Man Utd clash
Leeds United legend Eddie Gray has urged fans not to expect too much from their FA Cup tie at Manchester United.
http://www.tribalfootball.com/gray-urges-leeds-fans-not-expect-too-much-man-utd-clash-539891?

Reds will show respect - Grayson
Simon Grayson expects Manchester United to show Leeds United "the respect we deserve" after his players displayed their mettle to the Premier League champions.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Manchester-United-v-Leeds-United.5944880.jp?

Pettersen97

12-TOLV!! Sie med innlegg FØR kampstart!! D må være ny rekord ;D

Blir en arti kamp ;D Skal å se kampen hos en kompis som e SCUM fan,å da skal den helhvite trøya stolt på ;D

MOT!!
The Mighty Whites

Rudi G.

Det kribler i kroppen!!! Det har det gjort i flere dager 8)

JonLeeds

Så, så folkens.......
Greitt nok med forventninger, men vi skal IKKE oppføre oss som småtassene før julepakkene åpnes. Glede oss skal vi, og være kjepphæøye kan vi evt. vente med til etter matchen.

Har noen hender med mjau tilhengere som kompiser, og flere av disse viser oss faktisk respekt på forhånd og nevne en kjedelig kamp og uavgjort som et mer og mer sannsynlig resultat.

Jeg er realist og håper på en god kamp av oss og et bra resultat. Seier ser jeg på som MEGET vanskelig, men det har vel skjedd større undre i fotball så jeg er betinget optimist ;)

MOT !!!

Rudi G.

Quote from: JonLeeds on December 30, 2009, 18:34:31
Så, så folkens.......
Greitt nok med forventninger, men vi skal IKKE oppføre oss som småtassene før julepakkene åpnes. Glede oss skal vi, og være kjepphæøye kan vi evt. vente med til etter matchen.

Har noen hender med mjau tilhengere som kompiser, og flere av disse viser oss faktisk respekt på forhånd og nevne en kjedelig kamp og uavgjort som et mer og mer sannsynlig resultat.

Jeg er realist og håper på en god kamp av oss og et bra resultat. Seier ser jeg på som MEGET vanskelig, men det har vel skjedd større undre i fotball så jeg er betinget optimist ;)

MOT !!!

Hvorfor det? Jeg er snart 40 og gleder meg som en unge 8)

MOT!

Boos

Kribler i kroppen allerede :) Vet ingen plass i Ã...lesund som viser kampen ennå. Så ser ut at det blir en i Leeds drakt og en del Scum supportere forran en skjerm, ett eller annet sted  :P

Håper det blir en kanon jevn kamp! Har troa på seier, men blir ikke overasket om hjemmelaget drar seieren i land  :) Tapte 1-0 mot Pool, så om vi taper med mindre enn 2 eller 3 mål mot Scum vil jeg se på det som gode treningskamper  :P

GOD KAMP ALLE SAMMEN! ;D

ollan

Quote from: Boos on December 30, 2009, 19:02:11
Kribler i kroppen allerede :) Vet ingen plass i Ã...lesund som viser kampen ennå. Så ser ut at det blir en i Leeds drakt og en del Scum supportere forran en skjerm, ett eller annet sted  :P

Håper det blir en kanon jevn kamp! Har troa på seier, men blir ikke overasket om hjemmelaget drar seieren i land  :) Tapte 1-0 mot Pool, så om vi taper med mindre enn 2 eller 3 mål mot Scum vil jeg se på det som gode treningskamper  :P

GOD KAMP ALLE SAMMEN! ;D
du må regne med at alle steder som viser fotball på en søndag viser denne kampen kl.14.00 ;D eneste med KO da.
Ollan