Skrevet av Emne: KAMP: Manchester Utd - Leeds United, FA-cup 3 runde, 3/1-2010  (Lest 197933 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #240 på: Januar 02, 2010, 18:18:55 »
Om du vil se kampen på pc så viser Viasat on demand kampen.
Det koster 49,- og kjøpe kampen
Men forhåpentligvis finner de fleste seg en pub og se kampen på  :)

http://viasatondemand.com/Sports/Soccer/FA-Cup-Live/Season-2010/29372/20100103-1340-Manchester-UtdLeeds-Utd-.product

Takk for tips! Noen som har erfaring med dette? Er det OK kvalitet og verdt pengene (uansett resultat..)

Virker som et meget aktuelt alternativ når jeg aliikevel må sitte foran pcen og høre radio på LUTV eller pendle mellom ulike streamlinker med ulik bildekvalitet

terje, som tror kampen er viktigere for fansen enn for lagene.
Men gøy blir det, tror jeg. MOT

Jeg har registret at flere her inne hadde problemer med denne greie her. Men jeg hadde absolutt ingen problem, og med norske kommentator, akoratt som de viser den på Viasat Fotball, og det ble ikke noe hakking :) Jeg bestiller også er i morgen :)
Rogaland Whites

The Magnificents

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #241 på: Januar 02, 2010, 18:22:41 »
Artig at Leeds omtales i dagens VG. Men her står Beckford notert med 14 mål i liga og FA-cup. Kanskje journalisten burde tittet i min egen målscorere for Leeds tråd på forumet? Beckford har totalt 19 mål, 18 mål i serie og FA-cup. Slett journalistarbeid! Han skrev også at Leeds hadde ca. 30.000 tilskuere i snitt på hjemmekampene denne sesongen. Det stemmer vel heller ikke? Ligger det ikke på 24000-25000?

Uansett: Man U tar IKKE lett på denne kampen og kommer til å stille et sterkt lag. Siden dette er et godt gammeldags hatoppgjør tror jeg Man U spillerne vil gi jernet med stor J og ikke undervurdere Leeds. Frykter fortsatt stygge siffer. Bare vi ikke tar en Colchester :-[

auren

omtalen i VG finner ikkje eg , altså på nettet... link?

MOT!  ;)
Leeds Leeds Leeds!!

auren

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #242 på: Januar 02, 2010, 18:27:18 »
Artig at Leeds omtales i dagens VG. Men her står Beckford notert med 14 mål i liga og FA-cup. Kanskje journalisten burde tittet i min egen målscorere for Leeds tråd på forumet? Beckford har totalt 19 mål, 18 mål i serie og FA-cup. Slett journalistarbeid! Han skrev også at Leeds hadde ca. 30.000 tilskuere i snitt på hjemmekampene denne sesongen. Det stemmer vel heller ikke? Ligger det ikke på 24000-25000?

Uansett: Man U tar IKKE lett på denne kampen og kommer til å stille et sterkt lag. Siden dette er et godt gammeldags hatoppgjør tror jeg Man U spillerne vil gi jernet med stor J og ikke undervurdere Leeds. Frykter fortsatt stygge siffer. Bare vi ikke tar en Colchester :-[

auren

omtalen i VG finner ikkje eg , altså på nettet... link?

MOT!  ;)

Var en liten halvside i dagens papirutgave. Finnes sikkert ikke på VG-nett..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mats-

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #243 på: Januar 02, 2010, 18:27:48 »
Har så lyst å slå disse snørr ungene, (er klar over at med mine snart 22 år er jeg ikke den eldste her), men da jeg ble frelst som 6 åring fulgte jeg laget i tykt og tynt og kan min Leeds historie, i tillegg innehaver jeg mer informasjon om Scum enn hva den vanlige rotta av en supporter i Norge vet. Fnyser av de, tror de er fans og er tøffe, de tror Glory Glory er deres supporter sang. Kun et fåtall norske vet at det er United Road, forteller litt om seriøsiteten deres.

Håper vi vinner knepent. Beckford spiller elendig og Kandol kommer inn og avgjører kampen. :D Slik at Toons lar han være i fred.
« Siste redigering: Januar 02, 2010, 18:29:21 av Mats- »

LeedsU878

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #244 på: Januar 02, 2010, 18:28:45 »
Oi, oi, oi.. Nå gleder jeg meg! Dette blir en storkamp! :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"


testo

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #246 på: Januar 02, 2010, 18:55:37 »
Artig at Leeds omtales i dagens VG. Men her står Beckford notert med 14 mål i liga og FA-cup. Kanskje journalisten burde tittet i min egen målscorere for Leeds tråd på forumet? Beckford har totalt 19 mål, 18 mål i serie og FA-cup. Slett journalistarbeid! Han skrev også at Leeds hadde ca. 30.000 tilskuere i snitt på hjemmekampene denne sesongen. Det stemmer vel heller ikke? Ligger det ikke på 24000-25000?

Uansett: Man U tar IKKE lett på denne kampen og kommer til å stille et sterkt lag. Siden dette er et godt gammeldags hatoppgjør tror jeg Man U spillerne vil gi jernet med stor J og ikke undervurdere Leeds. Frykter fortsatt stygge siffer. Bare vi ikke tar en Colchester :-[

auren

Her har du feil auren
Snittet ligger på 25148  ;D

borte snittet på 10255
Beckford står med 16 ligamål
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Boos

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #247 på: Januar 02, 2010, 18:59:26 »
Og i morgen er det andre ting som gjør at han gjør fra seg i buksa :P

fjellhaugen

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #248 på: Januar 02, 2010, 19:37:30 »
Har du Mac. ja da fungerer ikke denne. Og jeg har Mac og vet pokker hva jeg skal gjøre


gå på nærmeste pub ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #249 på: Januar 02, 2010, 19:41:55 »
nok en gang tv kamp og nok engang lurer folk på hvordan man får sett kampen hjemmefra.
legger inn link til en side hvor mange alternativer finnes.

jeg personlig foretrekker www.livesport24/7.com ,  koster noen få kroner i uka men til gjengjels tilgang på det meste av fotball du ønsker.

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,11409.0.html
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sydhagen

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #250 på: Januar 02, 2010, 19:58:07 »
tror det må være første gang at en kamptråd er oppe i 17 (!) sider før kampen i det hele tatt er i gang....og mer blir det sikkert før kl 1400 imorgen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

The Magnificents

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #251 på: Januar 02, 2010, 20:06:03 »
nok en gang tv kamp og nok engang lurer folk på hvordan man får sett kampen hjemmefra.
legger inn link til en side hvor mange alternativer finnes.

jeg personlig foretrekker www.livesport24/7.com ,  koster noen få kroner i uka men til gjengjels tilgang på det meste av fotball du ønsker.

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,11409.0.html

www.atdhe.net er gratis .. topp kvalitet !  :)
Leeds Leeds Leeds!!

Hallgeir *

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #252 på: Januar 02, 2010, 20:59:36 »
nok en gang tv kamp og nok engang lurer folk på hvordan man får sett kampen hjemmefra.
legger inn link til en side hvor mange alternativer finnes.

jeg personlig foretrekker www.livesport24/7.com ,  koster noen få kroner i uka men til gjengjels tilgang på det meste av fotball du ønsker.

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,11409.0.html

www.atdhe.net er gratis .. topp kvalitet !  :)
Haha.. I beste fall en grov overdrivelse. Gratis, ja. Topp kvalitet.. nix!
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #253 på: Januar 02, 2010, 21:02:35 »
Får vel sende en hilsen hjem fra balløya. En god del Leeds-folk er allerede i Manche****. Har sendt ut en hel del leedssalutter på min lille gåtur gjennom byen nettopp. Godt å vite at man ikke er alene  :D

Får gjøre meg ferdig med synginga før kampstart siden billettene mine er blant de ekle rød, dog rimelig nært gutta våre. Skal bli artig å føle hatet så tett innpå  :)

MOT

 

LEO

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #254 på: Januar 02, 2010, 21:40:07 »
Manchester kommer til å blande rutine og ungt.  Rutinen vil antakelig bestå av Neville, Giggs og Owen.

Men på benken venter Rooney og Barbatov hvis de andre ikke ordner dette.

Jeg har trua på United  : LEEDS UNITED
 

tobn på tur

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #255 på: Januar 02, 2010, 21:47:06 »
Får vel sende en hilsen hjem fra balløya. En god del Leeds-folk er allerede i Manche****. Har sendt ut en hel del leedssalutter på min lille gåtur gjennom byen nettopp. Godt å vite at man ikke er alene  :D

Får gjøre meg ferdig med synginga før kampstart siden billettene mine er blant de ekle rød, dog rimelig nært gutta våre. Skal bli artig å føle hatet så tett innpå  :)

MOT

 
Jeg er missunelig. Opplevelse.

MOT

Andersen

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #256 på: Januar 03, 2010, 09:20:16 »
Tror det blir knalltøft i dag, seier hadde vært fantastisk! men desverre tror jeg vi ryker. Dog med et hederlig tap. Leedsgutta får friskere bein i dagene fremover, og ligaen  er prioritert nr. 1 for meg! LEEDS4EVER.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #257 på: Januar 03, 2010, 10:16:25 »
Man Utd`s record i 3.runde av FA Cupen under rednose Fergie:
Spilt 27 kamper,5 U og 22 seirer.
Videre til 4.runde 22 av 22 ganger :o

Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #258 på: Januar 03, 2010, 11:02:56 »
Dagens!



Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #259 på: Januar 03, 2010, 11:19:56 »
Dagen er kommet.

For meg å tro på noe annet en seier i dag strider i mot mine innerste prinsipper. For meg å gå på puben og tro at vi skal tape kampen mot erkefienden går ikke. Det går bare ikke. Helt umulig. Uaktuelt.

Vi står foran en formidabel oppgave, men vi er Leeds United, selveste Leeds United og vi drar ingen steder for å stå med luen i hånden og bare være takknemlig for at vi fikk lov å komme, det er en glemmesak. Vi kommer i dag inn på møkkaplassen for å vinne og dette tror både jeg, SG og resten av guttene på. Vi er gode, vi leder serien og taper aldri, spiriten er tilbake, vi er Leeds United, derfor!

Jeg har troen!



JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #260 på: Januar 03, 2010, 11:29:42 »
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

always Leeds

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #261 på: Januar 03, 2010, 11:32:29 »
Marching on together -  smell en cupbombe mot scum på OT idag - we are Leeds United

Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #262 på: Januar 03, 2010, 11:37:31 »

M

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #263 på: Januar 03, 2010, 11:48:34 »
Ferguson var selv involvert i en episode utenfor Elland Road etter å ha tatt turen for å se de hvite spille. På vei hjem ble han stående og vente på grønt lys utenfor stadion da noen Leeds-supportere fikk øye på ham.

- Det var en gruppe med 20-30 supportere, skinheads, som fikk øye på meg. De ropte «Ferguson!» og løp over gata. Jeg hadde fortsatt rødt lys, og holdt på å gjøre i buksa etter hvert som de kom nærmere. Så gikk lyset fra rødt til gult, og jeg kom meg unna, sier Ferguson, mens han lager lyden av hjul som spinner avgårde.

http://www.dagbladet.no/2010/01/02/sport/fotball/premier_league/manchester_united/leeds_united/9742191/
LEEDS LEEDS LEEDS

ollan

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #264 på: Januar 03, 2010, 11:50:47 »
Klar for avreise til puben. MOT ;)
Ollan

h.b

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #265 på: Januar 03, 2010, 11:51:30 »
Når blir 4 runde trukket. Skal bestille meg tur over til 4 runde kampen mellom Leeds og et eller annet lag  ;)

ollan

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #266 på: Januar 03, 2010, 11:53:19 »
Når blir 4 runde trukket. Skal bestille meg tur over til 4 runde kampen mellom Leeds og et eller annet lag  ;)
tror ikke det skjer før du er på plass i din nye bopel i Yorkshireområdet, eller du er over med din nye bil ;D ;D ;D MOT
Ollan

h.b

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #267 på: Januar 03, 2010, 11:57:04 »
Når blir 4 runde trukket. Skal bestille meg tur over til 4 runde kampen mellom Leeds og et eller annet lag  ;)
tror ikke det skjer før du er på plass i din nye bopel i Yorkshireområdet, eller du er over med din nye bil ;D ;D ;D MOT

Tar ikke med denne bilen over evt ;)

arne armoen

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #268 på: Januar 03, 2010, 12:16:30 »
Det begynner å fylles på tribunene på OT. Fikk nettopp rikstelefon fra stadion. Tror vi knuser scum i dag. Da blir det en konjakk til kvelds!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #269 på: Januar 03, 2010, 12:27:14 »
Det begynner å fylles på tribunene på OT. Fikk nettopp rikstelefon fra stadion. Tror vi knuser scum i dag. Da blir det en konjakk til kvelds!

må du ikkje være så beskjeden......vinner vi i dag skal eg drikke meg ramlande drivande drita full 8) 8)