Skrevet av Emne: KAMP: Manchester Utd - Leeds United, FA-cup 3 runde, 3/1-2010  (Lest 198010 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #870 på: Januar 04, 2010, 13:27:55 »
Intervjuet med Fergie,
http://www.youtube.com/watch?v=Z-zQYEYY7nE

Ydmyk? Han? Neppe


Det er helt utrolig, 5 minutter var jo egentlig helt idiotisk. Spesielt med tanke på at det var scum som lagde 90% av frisparkene. For en forferdelig stor f**kings twat den stugge idioten er. Han tok ikke Grayson i handa en gang, f**k off idiot!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #871 på: Januar 04, 2010, 13:29:51 »
http://toreoblogg.blogspot.com/2010/01/dagens-outfit.html

Fylkesordførern i Sør-Trøndelag stiller som seg hør og bør på jobb i klesdrakt verdig Den Bremneske Ã…nd.
- Leif Olav

anders

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #872 på: Januar 04, 2010, 13:46:11 »

Ser ut som Svend Anders & Co hadde det "nesten" like gøy som oss på fotballpuben i Bergen ;D

http://www.f-b.no/article/20100104/SPORTEN/100109968/1220/NYHET&template=video_art
 

tobn på tur

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #873 på: Januar 04, 2010, 13:53:51 »
Syk video. Frysninger for resten av livet.

rastafari

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #874 på: Januar 04, 2010, 14:12:42 »
Da har tærne så vidt begynt å berøre jordoverflaten, selvom vel dette er årets verste Blåmandag  ;)  Så kampen på pc'en med nerdelandsk kommenator, men han ble jo overdøvet av MOT i 2x45. Et fantastisk liv, en utrolig kamp og et vannvittig resultat.

Jeg hadde så mye tvil på forhånd, og når jeg så Fergie kjøre 1.rekka si foran, ble jeg annå mer betenkt. Men med Grayson, hvite drakter og utrolige supportere, gikk hele laget på vannet. Og pasningen fra Howson - OJ,OJ,OJ!!!!!

Da dommeren endelig blåste, måtte jeg svelge mange ganger og gni en finger under øya.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

auren

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #875 på: Januar 04, 2010, 14:29:17 »
Da har tærne så vidt begynt å berøre jordoverflaten, selvom vel dette er årets verste Blåmandag  ;)  Så kampen på pc'en med nerdelandsk kommenator, men han ble jo overdøvet av MOT i 2x45. Et fantastisk liv, en utrolig kamp og et vannvittig resultat.

Jeg hadde så mye tvil på forhånd, og når jeg så Fergie kjøre 1.rekka si foran, ble jeg annå mer betenkt. Men med Grayson, hvite drakter og utrolige supportere, gikk hele laget på vannet. Og pasningen fra Howson - OJ,OJ,OJ!!!!!

Da dommeren endelig blåste, måtte jeg svelge mange ganger og gni en finger under øya.

Hehehe...Nerdelandsk. Regner med at dette er en skrivefeil, men nå fant du opp et nytt ord som fint kan brukes om ubrukelige kommentatorer :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Adis

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #876 på: Januar 04, 2010, 14:42:20 »
Intervjuet med Fergie,
http://www.youtube.com/watch?v=Z-zQYEYY7nE

Ydmyk? Han? Neppe


Det er helt utrolig, 5 minutter var jo egentlig helt idiotisk. Spesielt med tanke på at det var scum som lagde 90% av frisparkene. For en forferdelig stor f**kings twat den stugge idioten er. Han tok ikke Grayson i handa en gang, f**k off idiot!!

Tok han ikke Grayson i hånda? Jeg prøvde å se etter nettopp det men kunne ikke få det med meg på noen klipp, og jeg var litt i ekstase under livesendingen til at jeg fikk det med meg.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Erik_

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #877 på: Januar 04, 2010, 14:58:51 »
Det er helt utrolig, 5 minutter var jo egentlig helt idiotisk. Spesielt med tanke på at det var scum som lagde 90% av frisparkene. For en forferdelig stor f**kings twat den stugge idioten er. Han tok ikke Grayson i handa en gang, f**k off idiot!!
Tok han ikke Grayson i hånda? Jeg prøvde å se etter nettopp det men kunne ikke få det med meg på noen klipp, og jeg var litt i ekstase under livesendingen til at jeg fikk det med meg.
De tok seg da et glass sterkt etter kampen, og slo av en prat. Hvor Grayson og Leeds forøvrig fikk ros av mannen med den røde nese. Handshake eller no handsjeik.

pale

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #878 på: Januar 04, 2010, 15:12:00 »
Noen som fikk med seg hvorfor vi stilte i hvitt igår?
Må si det var et lykkelig valg, regner med hvitt i alle bortekampene fra nå av.

Adis

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #879 på: Januar 04, 2010, 15:26:44 »
Det er helt utrolig, 5 minutter var jo egentlig helt idiotisk. Spesielt med tanke på at det var scum som lagde 90% av frisparkene. For en forferdelig stor f**kings twat den stugge idioten er. Han tok ikke Grayson i handa en gang, f**k off idiot!!
Tok han ikke Grayson i hånda? Jeg prøvde å se etter nettopp det men kunne ikke få det med meg på noen klipp, og jeg var litt i ekstase under livesendingen til at jeg fikk det med meg.
De tok seg da et glass sterkt etter kampen, og slo av en prat. Hvor Grayson og Leeds forøvrig fikk ros av mannen med den røde nese. Handshake eller no handsjeik.
I så fall jovialt. Har jeg ikke hørt noe om, annet enn intervju med nesa og grayson på hver sin kant etter kampen. Samma kan det verra, VI VANT!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #880 på: Januar 04, 2010, 15:31:14 »
Noen som fikk med seg hvorfor vi stilte i hvitt igår?
Må si det var et lykkelig valg, regner med hvitt i alle bortekampene fra nå av.


såvidt eg kan komme på så spiller vi for det meste i hvitt både på old trafford og anfield.
vi e jo the mighty whites 8)

baste


Erik_

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #882 på: Januar 04, 2010, 15:51:45 »
Det er helt utrolig, 5 minutter var jo egentlig helt idiotisk. Spesielt med tanke på at det var scum som lagde 90% av frisparkene. For en forferdelig stor f**kings twat den stugge idioten er. Han tok ikke Grayson i handa en gang, f**k off idiot!!
Tok han ikke Grayson i hånda? Jeg prøvde å se etter nettopp det men kunne ikke få det med meg på noen klipp, og jeg var litt i ekstase under livesendingen til at jeg fikk det med meg.
De tok seg da et glass sterkt etter kampen, og slo av en prat. Hvor Grayson og Leeds forøvrig fikk ros av mannen med den røde nese. Handshake eller no handsjeik.
I så fall jovialt. Har jeg ikke hørt noe om, annet enn intervju med nesa og grayson på hver sin kant etter kampen. Samma kan det verra, VI VANT!
http://www.talksport.net/mediaplayer/media_player.asp?id=109248&c=&t=&rssPodcast=&podcastid=&mediaType=1
Fra 4:00 nevner han dette.

Adis

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #883 på: Januar 04, 2010, 16:12:49 »
Det er helt utrolig, 5 minutter var jo egentlig helt idiotisk. Spesielt med tanke på at det var scum som lagde 90% av frisparkene. For en forferdelig stor f**kings twat den stugge idioten er. Han tok ikke Grayson i handa en gang, f**k off idiot!!
Tok han ikke Grayson i hånda? Jeg prøvde å se etter nettopp det men kunne ikke få det med meg på noen klipp, og jeg var litt i ekstase under livesendingen til at jeg fikk det med meg.
De tok seg da et glass sterkt etter kampen, og slo av en prat. Hvor Grayson og Leeds forøvrig fikk ros av mannen med den røde nese. Handshake eller no handsjeik.
I så fall jovialt. Har jeg ikke hørt noe om, annet enn intervju med nesa og grayson på hver sin kant etter kampen. Samma kan det verra, VI VANT!
http://www.talksport.net/mediaplayer/media_player.asp?id=109248&c=&t=&rssPodcast=&podcastid=&mediaType=1
Fra 4:00 nevner han dette.

Det er bra! Hyggelige gester i FA-cupen.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Tore P

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #884 på: Januar 04, 2010, 16:21:39 »
Selvfølgelig fikk jeg endelig sagt hvem de ekte UNITED er.
It`s only one United.....
Gøy når Thor Eggen rettet seg selv.
Har forresten hele sendingen på DVD......

og vi avslutter dette eventyret med:
snipp snapp snute så var man u ute , hahahahahaha

MOT

McAllister

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #885 på: Januar 04, 2010, 16:26:32 »
Sinnsykt deilig å gå i drakta på jobb, alle SCUM fans hevdet seg ikke overhodet! Klarte ikke å dy meg, så brukte drakta på gymmet under dagens økt også ;) Så må hive meg i vasking så jeg kan bruke skjorta resten av uka! Hvis dette fortsetter må jeg kjøpe inn bortesettet også...

Trulsaren

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #886 på: Januar 04, 2010, 16:34:14 »
Mye følelser ute å går ja, også hos Maverick Whites reporter;

Manchester United 0 Leeds United 1 (FA Cup Round 3)

Ohhhhh yessssss!

Scum where were you ?

This was the game that for United fans was always going to be about putting in a respectable performance, but somewhere along the line, things didn’t seem to work our for those jokers from Manchester. Robert Snodgrass was replaced by Johnny Howson, in the starting line up, as the hosts put out a pretty strong eleven, with Rooney and Berbatov, providing a £50M+ attacking partnership, that rarely troubled a United defence who bossed things throughout.

Gary Neville, an absolute wanker of the highest order, proved his days are numbered with an uncertain display against Bradley Johnson, whilst Danny Welbeck, pranced around like he was actually any good. With United toying with the Scum bastards, Evans and Brown struggled against Beckford and Becchio, and it came as no surprise on twenty minutes to see Jermaine Beckford latch onto Johnny Howson’s long pass, and beat that foreign twat in goal, whose name escapes me.

“One nil in yer cup final” reverberated around Old Trafford, as a silent home crowd showed what shit supporters they really are.

Half time saw United 1-0 to the good, but a muted home crowd sat in silence as the home side struggled to make any impact. Snodgrass’s introduction confirmed United’s dominance, and Beckford was unfortunate to see his shot drift just wide, before Snodgrass smashed a free kick against the bar/post.

The referee Chris Foy might as well have donned a Scum shirt in the first half, he did however even things up in the second half, but there was only one team in it in the second period, and whilst that Welsh bastard Owen ran around with plenty of gusto, and Sports Personality of the Year (you couldn’t make it up) Giggs cajoled the punters, there IS only ONE United, and an astonishing five minutes injury time still failed to conjur up anything for those Scum twats.

Woodini Ratings;

    *     Ankergren 8
    *     Crowe 8.5
    *     Hughes 8.5
    *     Naylor 9
    *     Kisnorbo 9.5
    *     Doyle 8
    *     Howson 8
    *     Kilkenny 8.5
    *     Johnson 8
    *     Becchio 8
    *     Beckford 8.5

Subs;

    *     Snodgrass 9
    *     Michalik 8
    *     White 8

Scum;

    * Kus…. 6
    * Neville – absolute twat, a shit twat -1
    * Flavio – best Scum player 6
    * Brown – twat,a shit one at that, should have been sent off 4
    * Evans – welsh sounding Irish twat 5
    * Wellbeck – who do you think you are, you twat 3
    * Obertan – absolute shite 4
    * Anderson – shit 4
    * Gibson – overated twat 4
    * Berbatov – you’re having a laugh 3
    * Rooney – fat scouse twat 5

Subs;

    * Valencia – shit 5
    * Giggs – Sports Perso…….ha ha ha 0
    * Owen – welsh bastard 4

Crowd; Silence……………………76,000

Champagne Moment; Beckford’s winner.

Referee; Chris Foy – homer.
Det beste av alt er at store deler faktisk er fakta :) (tenker da på spillerbørsen til scums)

Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Papi

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #887 på: Januar 04, 2010, 16:46:38 »
Fantastisk dag dette har vært.

Fansen var fantastiske på OT i går.
Liksom bare for å gni det inn til Scumsupoortere synges det "We are not famous anymore"
Dette er starten på ein ny era for klubben. Bare beviser kor sterkt dette laget egentlig er.

Kisnorbo kunne spilt på alle lag i PL slik han spilte i går.
Tapte ikkje ein einaste duell.

Marchin on together fram mot Premier Leauge.....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Promotion 2010

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #888 på: Januar 04, 2010, 16:51:03 »
Selvfølgelig fikk jeg endelig sagt hvem de ekte UNITED er.
It`s only one United.....
Gøy når Thor Eggen rettet seg selv.
Har forresten hele sendingen på DVD......

og vi avslutter dette eventyret med:
snipp snapp snute så var man u ute , hahahahahaha

MOT

Det føles nesten som at det er verd det akkurat nå: DET Ã… RYKKE NED TO DIVISJONER OG VÆRE UTTØRKET PÃ… FINANSSIDEN FOR DERETTER Ã… SLÃ… TILBAKE MOT MANCHESTER UNITED OG VINNE I CUPEN PÃ… BORTEBANE!  ;D

Sjekk din personlige meldingsboks!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Boos

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #889 på: Januar 04, 2010, 16:55:40 »
Marchin on together fram mot Premier Leauge.....

Skal du stoppe og marsjere når vi når PL??  :P

Leeds viser at det er mulig og vinne mot større lag.
Mot Pool var Leeds imponerende, men ingen ut-telling. Men den fikk vi derimot mot Scum, for en innsats det var på spillerene! Regner med en tøff kamp mot Spurs, men kan fort bli overasket i den kampen og.

Promotion 2010

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #890 på: Januar 04, 2010, 17:04:19 »
Kan ikke denne dagen vare for alltid?

Herlig kommentar!  ;D  Det har i hvert fall tatt helt av og dagen fortsetter idag!  ;D  Sitter med Oslo-tabloidene her, de tar helt av de også!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #891 på: Januar 04, 2010, 17:08:02 »
De første intervjuene ligger nå ute på LUTV!

Torgeir

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #892 på: Januar 04, 2010, 18:08:07 »
Selvfølgelig fikk jeg endelig sagt hvem de ekte UNITED er.
It`s only one United.....
Gøy når Thor Eggen rettet seg selv.
Har forresten hele sendingen på DVD......

og vi avslutter dette eventyret med:
snipp snapp snute så var man u ute , hahahahahaha

MOT

Bra jobba Tore....pokker så bra.

og takk for sist..

 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


pale

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #893 på: Januar 04, 2010, 18:21:35 »
Må si at sendinga til Viasat fortjener skryt.
ALT dreide seg om United og de ekle røde ble så godt som glemt. Virkelig moro med to kjente supportere i studio som viser at de virkelig følger med og følger laget i tykt og tynt.

Alt som skjedde  i studio etter kampslutt gikk dessverre alle på Wembley i tønsberg hus forbi, da det da var allsang av MOT.

Tore P er min nye helt, burde da fått langt flere landskamper enn de 45 han fikk. Forresten ikke rart at Drillos var gode med Rekdal, Pedersen og Fjørtoft! ;D

Pettersen97

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #894 på: Januar 04, 2010, 18:23:40 »

Ser ut som Svend Anders & Co hadde det "nesten" like gøy som oss på fotballpuben i Bergen ;D

http://www.f-b.no/article/20100104/SPORTEN/100109968/1220/NYHET&template=video_art

FRYSNINGE x10!! RÃ…TT SVEND-ANDERS ;D
The Mighty Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #895 på: Januar 04, 2010, 18:23:49 »
Må si at sendinga til Viasat fortjener skryt.
ALT dreide seg om United og de ekle røde ble så godt som glemt. Virkelig moro med to kjente supportere i studio som viser at de virkelig følger med og følger laget i tykt og tynt.

Alt som skjedde  i studio etter kampslutt gikk dessverre alle på Wembley i tønsberg hus forbi, da det da var allsang av MOT.

Tore P er min nye helt, burde da fått langt flere landskamper enn de 45 han fikk. Forresten ikke rart at Drillos var gode med Rekdal, Pedersen og Fjørtoft! ;D

...må bare innrømme at denne ViaSat-sendingen (inkl. før & etterpå!!!) begynner å friste meg over evne nå :)

Anyone?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

pale

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #896 på: Januar 04, 2010, 18:28:44 »

Ser ut som Svend Anders & Co hadde det "nesten" like gøy som oss på fotballpuben i Bergen ;D

http://www.f-b.no/article/20100104/SPORTEN/100109968/1220/NYHET&template=video_art

FRYSNINGE x10!! RÃ…TT SVEND-ANDERS ;D
For en fantastisk film!!!! Sitter med tårer i øya her!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #897 på: Januar 04, 2010, 18:34:52 »
23 minutter fra kampen nå på LUTV!

Ferre

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #898 på: Januar 04, 2010, 18:43:26 »
23 minutter fra kampen nå på LUTV!

Hvorfor kan de ikke legge kommentatorsporet på? Skulle gjerne hørt gutta på LUTV ta av når  Beckford scorte...

Leedsulf

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #899 på: Januar 04, 2010, 19:04:09 »
Et par kommentarer fra RedCafe:

"9,000 Tikes outsinging 66,000 United fans at OT was pretty f**king painful!"

"By the way, we got raped by the Leeds fans today, it was like playing at Elland Road."

"We'll equalise 5th minute of injury time after only 4 minutes were supposed to be added on. I can feel it!"

"Congratulations, your team played with real heart and your support was excellent. Any PL team could envy that away support."

Og den beste:  :D
"Brown - 3. Had the right idea, it was just having a clue to go with it. If you asked him to get a glass of water, he'd probably find a glass, find the kitchen sink, then somehow drown himself, smash the glass, and remove all water from the Earth."