Tippekampen 40 Ã…R

Started by SOL, November 29, 2009, 19:46:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SOL

Var det noen som greidde å fikse et opptak av NRK sitt jubileumsprogram i ettermiddag?
Fikk ikke sett programmet, og jeg vil derfor svært gjerne kjøpe en kopi om noen kan skaffe meg.
Kan godt bytte opptaket mot Kettering-kampen f.eks.

JanPSyse

Ta kontakt med NRK. De pleier å være ganske medgjørlige ved slike ting.  ;)
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Volda69

MOT

Ola_S

bare liverpoolfans i nrk eller  :o var ikke noe annet omtrent jo  ::)

berlin

Quote from: stugu`n on November 29, 2009, 20:45:07

Vel, vi fikk jo en bra dose Leeds. Tipper Man U heller føler seg oversett, og det er jo ikke ofte.
Men så har de jo heller ingen interessant historie å vise til da.

Fantastiske klipp, både på og utenfor banen.  :)

SOL

Flott gjensyn. Kampen mot Liverpool var min første ever på ER! Takk for linken til nett-tv!

trondt

Litt tungt igår ettrmiddag. En stund lå vi under både mot liverpool og kettering samtidig.

berlin

Quote from: trondt on November 30, 2009, 09:04:06
Litt tungt igår ettrmiddag. En stund lå vi under både mot liverpool og kettering samtidig.

;D

berlin

Minnene fra barndommen strømmet på, og NRK gjorde helt rett i å sende lange klipp fra få kamper heller enn en "kavalkade". Jeg var 11-12 år igjen jeg.

Enda mer fornøyelig var det å se intervjuer med spillerne. For en tid! Mimre, mimre!

trondt

Ikke så ofte jeg er enig med Aslak Sira Myhre men igår ettermiddag kom det faktisk fornuft fra fyren. Engelsk fotball mistet noe av sjarmen da "innvandringen" begynte. Dette sammen med en heving av banekvaliteten tok vekk noe av sjarmen fra de tannløse, møkkete, gjørmebryterne som kom inn i stua og etterhvert på vorspiel i ungdomsåra. Forresten så var vel vår "kjære" styreformann en av de som ledet an i importen av europeiske spillere, men dette er en annen historie.

fmtj

Quote from: berlin on November 29, 2009, 22:41:36
Quote from: stugu`n on November 29, 2009, 20:45:07

Vel, vi fikk jo en bra dose Leeds. Tipper Man U heller føler seg oversett, og det er jo ikke ofte.
Men så har de jo heller ingen interessant historie å vise til da.

Fantastiske klipp, både på og utenfor banen.  :)

...bare det at Man U fans føler seg oversett gjør programmet gull verd!!!!!
Yeboahs vitne

SOL

Fikk svar fra NRK: På grunn av rettighetene an vi dessverre ikke kopiere programmet.!!

Kopi anyone?

ollan

Quote from: trondt on November 30, 2009, 09:32:58
Ikke så ofte jeg er enig med Aslak Sira Myhre men igår ettermiddag kom det faktisk fornuft fra fyren. Engelsk fotball mistet noe av sjarmen da "innvandringen" begynte. Dette sammen med en heving av banekvaliteten tok vekk noe av sjarmen fra de tannløse, møkkete, gjørmebryterne som kom inn i stua og etterhvert på vorspiel i ungdomsåra. Forresten så var vel vår "kjære" styreformann en av de som ledet an i importen av europeiske spillere, men dette er en annen historie.

men hadde det ikke vært for denne utviklingen så hadde det sannsynligvis ikke vært noe særlig innteresse for denne fasinerende sporten i dag.......
Ollan

lojosang

Quote from: ollan on December 11, 2009, 22:18:11
Quote from: trondt on November 30, 2009, 09:32:58

men hadde det ikke vært for denne utviklingen så hadde det sannsynligvis ikke vært noe særlig innteresse for denne fasinerende sporten i dag.......

Interessen for engelsk fotball tok av nettopp under de forholdene Røde-Aslak beskriver. Nei, det hadde neppe vært  100000000 norske scumsupportere om ikke penga hadde kommet inn for fullt da Leeds City ble utsletta med et pennestrøk... Eller var det på nititallet? Anyhoo, engelsk fotball har vært er og vil alltid være noe spesielt for fotballinteresserte nordmenn. Det er en grunn til at ingen større norske kanaler har kjøpt rettighetene til Serie A, og at Leeds mot Accrington Stanley sannsynligvis tekker flere seere enn en toppkamp i Bundesliga.
- Leif Olav