KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)

Started by kjelvi, November 30, 2009, 12:41:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

always Leeds

readysteady

Nå har vi tapt hederlig for Histon og slått selveste Kettering, så nå ligger veien åpen. Kan slå hvem som helst nå :)

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Fripp

Leeds United      Kettering Town
44(21)    Shots (on Goal)    6(2)
8    Fouls    3
15    Corner Kicks    3
1    Offsides    5
65%    Time of Possession    35%
1    Yellow Cards    1
0    Red Cards    0
1    Saves    9

LUFC MOT

Grella er OUTSTANDING..... Fantastisk

Det blir en fest og få møte scum uansett

Gratulerer folken kom sent men du hendelse så godt!!!!!!!!!!!

berlin

Quote from: readysteady on December 08, 2009, 23:33:22
Nå har vi tapt hederlig for Histon og slått selveste Kettering, så nå ligger veien åpen. Kan slå hvem som helst nå :)

;D

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

rober

Slutt. Publikum kan ikke klage over at de ikke har fått valuta for pengene. ;D

Lids

Thomas

SirOlsen

Quote from: fjellhaugen on December 08, 2009, 23:29:03
Quote from: SirOlsen on December 08, 2009, 23:28:10
FY FAEN for et fint mål av Grella! :)

fysj for et snakk sir`en ;)
Jeg tar meg rett og slett friheten til et slikt lite utbrudd når jeg har pint meg gjennom alle disse minuttene med denne tragedien, som endte med en gledens fest! :)

Nå skal vi banke Scum på Old Trafford! :D
-SirOlsen-

Ferre

always Leeds

berlin

Barba

Quote from: fjellhaugen on December 08, 2009, 23:32:28
utrolig å se at folk er mer opptatt av å klage på at becks var en ørliten over snøret enn at han putter  :P :P

Nei, morsomt at han scora. Har vært dårlig i dag, men er min favoritt sammen med Snoddy, men offside var det, og det soleklart.

Barba
Barba - MOT

rober

GeirO

MOT

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

tobn på tur

resultatet juger litt, selvom vi hadde mye skudd osv, så var det for dårlig, men viktigste var at det ble seier.

Marching on to Old Trafford

fjellhaugen

Quote from: SirOlsen on December 08, 2009, 23:34:24

Jeg tar meg rett og slett friheten til et slikt lite utbrudd når jeg har pint meg gjennom alle disse minuttene med denne tragedien, som endte med en gledens fest! :)

no worries.
er vel du som pleier å "kicke" litt på sånnt, så da er det viktig å få opp tempen med en gang det er muligheter ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Pleinar

Så artig har jeg ikke hatt det alene siden jeg var 16.

Dette var underholdning.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

kjelvi

always Leeds

fjellhaugen

Quote from: Barba on December 08, 2009, 23:34:59
Quote from: fjellhaugen on December 08, 2009, 23:32:28
utrolig å se at folk er mer opptatt av å klage på at becks var en ørliten over snøret enn at han putter  :P :P

Nei, morsomt at han scora. Har vært dårlig i dag, men er min favoritt sammen med Snoddy, men offside var det, og det soleklart.

Barba

gjerne det. men som henry bruker å si;

jeg er ikke dommer 8)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B_Ød

Ups & Ups!!

fjellhaugen

SirOlsen

Quote from: fjellhaugen on December 08, 2009, 23:35:43
Quote from: SirOlsen on December 08, 2009, 23:34:24

no worries.
er vel du som pleier å "kicke" litt på sånnt, så da er det viktig å få opp tempen med en gang det er muligheter ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ja, jeg forsto det var det du fiska etter, men jeg og er bare et menneske som kan ha behov for en liten utblåsning mens Leeds piner meg som aller værst ;) og dette var et slikt tilfelle.. hehe
-SirOlsen-

h.b

Da var denne grusomme kampen over. Først når Grella putta 2-1 så gikk piffen ut av Kettering. De orka rett å slett ikke å stå imot.
Men neste kampe i FAcupen er på Old Trafford. Der her ikke Leeds vunnet siden 1981

LUFC MOT