KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)

Started by kjelvi, November 30, 2009, 12:41:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sleivind

Utrolig deilig med seier!

Gleder meg til reaksjonen til Grayson, tviler på han er veldig fornøyd selv om vi vant 5-1.

berlin

Quote from: Pleinar on December 08, 2009, 23:36:23
Så artig har jeg ikke hatt det alene siden jeg var 16.

Dette var underholdning.

Vært lite alene?

fjellhaugen

Quote from: h.b on December 08, 2009, 23:37:16
Da var denne grusomme kampen over. Først når Grella putta 2-1 så gikk piffen ut av Kettering. De orka rett å slett ikke å stå imot.
Men neste kampe i FAcupen er på Old Trafford. Der her ikke Leeds vunnet siden 1981

er det ET år vi har muligheten å snu en trend må det vel være i år(neste år) eller hva sier du håkon?
kan vel ikke si annet enn at vi har flyt
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

JacobScreek

Quote from: Sølvreven on December 08, 2009, 23:23:34
Quote from: Wannabe on December 08, 2009, 23:20:53
Quote from: Sølvreven on December 08, 2009, 23:08:44
Quote from: arneg on December 08, 2009, 23:05:24
Quote from: CardiganArms on December 08, 2009, 23:04:48
mistet dere denne,,,, http://www.vshare.tv/live/1698/darts180_channel_

Ja
Fant en stabil link her: http://www.ustream.tv/channel/broadcast99

Takker så hemskt hjertelig for denne "rett inn på kampen"-linken!!! Er på tur med jobben og tidstyver fra både resten av selskapet og fra forumet er ikke akkurat noen fordel!

Og nå er etter hvert livet atter i balanse, etter et par scoringer :D :D :D!

MOT
;D
Kongelink Sølvreven...redda ekstraomgangene...takker :-)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

h.b

Quote from: fjellhaugen on December 08, 2009, 23:38:38
Da var denne grusomme kampen over. Først når Grella putta 2-1 så gikk piffen ut av Kettering. De orka rett å slett ikke å stå imot.
Men neste kampe i FAcupen er på Old Trafford. Der her ikke Leeds vunnet siden 1981

er det ET år vi har muligheten å snu en trend må det vel være i år(neste år) eller hva sier du håkon?

Enig i den. Men er redd vi taper rimelig mye

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

nord

Tillykke alle sammen!
Hvornår er det vi skal banke Man Utd??  :P

viking

Da blir det Manure på Old Toilet i januar.
God natt.
MOT

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

rogak

Ut i fra statistikken så er det vel sjelden man ser en så fortjent seier......
Possession
Leeds United 65% Kettering 35%
Attempts on target
Leeds United 21 Kettering 2
Attempts off target
Leeds United 23 Kettering 4
Corners
Leeds United 16 Kettering 3
Fouls
Leeds United 8 Kettering 3
MOT

berlin

Quote from: h.b on December 08, 2009, 23:39:27

pøh, reddhare!  ;D

fjellhaugen

Quote from: h.b on December 08, 2009, 23:39:27

pssssh.

vi spiller uavgjort og vinner omkampen ;D ;D ;D ;D ;D
fa cup måten
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Pettersen97

Må åsså få rette en stor takk til SØLVREVEN som fant en super link for ekstraomgangan ;D

Va frustrert etter ordiner tid,men d gikk fort åver når Leeds atter tok kontroll over kampen i ekstraomgangan :)

The Mighty Whites

Leif Sverre

Tusen takk til han som la ut stream-link slik at jeg fikk sett denne  artige kampen !! ;D :)

B-m

Quote from: berlin on December 08, 2009, 23:38:33

Dette var underholdning.

Vært lite alene?

hva skjedde når du var 16?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sleivind

Quote from: testo on December 08, 2009, 23:39:40
425 pålogget idag... det er bra

Det er imponerende mange på en sein tirsdags kveld!

berlin

10.670 tilskuere. Helt Ok, mye lyd.

Får vi omkamp mot Man Utd på Elland Road, kan vi kanskje trekke opp mot 15.000?  ;D

Ferre

Ja, da ble det en fortjent seier, selv om vi selvfølgelig burde ha avgjort kampen 80 min. tidligere. Kettering gjorde en heroisk innsats, og ved hjelp av forferdelig forsvarsspill lot vi de komme inn i kampen.

Må bare si at jeg gleder meg til vi får tilbake Higgs, Naylor, Kisnorbo og Parker, for det sikre forsvaret som vi har hatt i store deler av sesongen virker ikke like trygt lenger.

En liten spillerbørs:

Ankergren 5 - Gjorde ingen store feil, men virker ikke trygg og er forferdelig dårlig med beina.
Hughes 5 - Slet litt da Kettering presset oss. Dårlige innlegg!
Michalik 3 - Veldig dårlig kamp av Lubo! Synd, for han har vært solid i store deler av sesongen.
Bromby 5 - Bedre enn Lubo, men savner som sagt Kisnorbo/Naylor.
White 6 - Fint med framover. Skaden heldigvis ikke alvorlig.
Howson 6 - Gjør en grei kamp, men er ingen kantspiller.
Doyle 6 - En helt grei kamp av Doyle også. Jobber som vanlig bra.
Kilkenny 8 - Solid kamp, styrer spillet. Hadde fortjent et mål i dag.
Snodgrass 7 - Får 7 pga av to målgivende. Varier ellers alt for mye i prestasjonene.
Becchio 6 - Virker rusten, men scorer. Burde puttet et til.
Beckford 5 - Flust med sjanser, men roter veldig mye. Litt for egoistisk i en del situasjoner.

Capaldi 5 - Virker ikke trygg og har ingen god pasnings/innleggsfot.
Kandol 6 - Fikk seg et mål. Ikke akkurat teknisk begavet noe som gjør at han bruker veldig lang tid med ballen i beina.
Grella 8 - MOM på femten minutter! To fine mål og fint forarbeid i forkant av scoringen til Beckford. Synes han fortjener mer spilletid fremover.

Sleivind

Dette var underholdning.

Veldig enig at dette hadde stor underholdningsverdi!

Jeg har til og med utviklet skallebank av denne påkjenningen. Tror det kan ha noe med den ekstremt høye pulsen jeg hadde fra Kettering utlignet til vi scorte 2-1 målet.

johnny gangster

Quote from: Leif Sverre on December 08, 2009, 23:43:42
Tusen takk til han som la ut stream-link slik at jeg fikk sett denne  artige kampen !! ;D :)
Veldig bra!  ;)

stefan

Nå kan vi se frem til et godt innskudd i kassen i januar. Veeeldig greit med tanke på resten av sesongen.  :D
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Andersen

Da fiksa vi dette ! men hva om ikke SG skulle puttet Grella , Kandol inn litt tidligere ? Håper Grella får litt mere spilletid etter dette!  ;D Så scorer også Beckford igjen, et offside mål !!!  ::) etter hvor mange sjanser ? Men det er målene som teller , Scum u. i neste kamp , vinner vi NOT ! Håper vi kan gi de litt kamp så de ihvertfall blir svett i trøya!  Tror ikke scum spillerene skjelver i buksene. Dette blir jo en klassisk hat kamp ! hvor det ikke gjelder bare fotball, men rivaliseringen om rosekrigen , begynner å bli noen 100 års siden det. Artig skal det bli lel !!!  :D LEEDS4EVER.  

auren

Ja, det var litt av en kamp. Vi hadde vel fortjent å vinne 10-1 i dag, men that's football. Vil trekke frem Grella og Kilkenny i dag. Michalik og særlig Beckford var langt under pari. At du gir Beckford 5 Ferre, er jeg ikke enig i. Han fortjener ikke mer enn 3 poeng i dag.

auren, som straks setter i gang å oppdatere målscorer tråden :)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

martind

Børs:

Ankergren: 5. Mye dårlige utspill og varierende feltarbeid.
Hughes: 4. Usikker. Med mye fremover, men utrolig dårlige innlegg
Mikkelikk: 3 Dårlig!
Bromby: 5 Godkjent
White: 6. Aktiv og solid
Snodgrass: 7 Bra
Kilkenny: 8 Styrer spillet bra! MOM
Doyle: 6 Jobber mye, men dårlige avslutninger
Howson: 6 Usynlig i store deler av kampen.
Becks: 5. Utrolig dårlige avslutninger. Og til tider egoistisk. Men skaper mye
Becchio: 6. Fint mål.

Subs:
Kandol: 6 Scorer et fint mål og er med på å snu kampen i ekstra omgangene.
Capaldi: 5 Anonym når han kommer inn.
Grella: 8. 2 fine mål, og skaper mye. Fortjener mer spilletid.
MOT!! We are Leeds!

B-m

casper 6
hughes 6
white 6
lubo 6
bromby 6
kilkenny 7
howson 5
snoddy6
doyle 6
bekcford 2
Becchio 6

Grella 9
Kandol 6
Capaldi 5
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sleivind

Quote from: Ferre on December 08, 2009, 23:50:42
Ja, da ble det en fortjent seier, selv om vi selvfølgelig burde ha avgjort kampen 80 min. tidligere. Kettering gjorde en heroisk innsats, og ved hjelp av forferdelig forsvarsspill lot vi de komme inn i kampen.

Må bare si at jeg gleder meg til vi får tilbake Higgs, Naylor, Kisnorbo og Parker, for det sikre forsvaret som vi har hatt i store deler av sesongen virker ikke like trygt lenger.

En liten spillerbørs:

Ankergren 5 - Gjorde ingen store feil, men virker ikke trygg og er forferdelig dårlig med beina.
Hughes 5 - Slet litt da Kettering presset oss. Dårlige innlegg!
Michalik 3 - Veldig dårlig kamp av Lubo! Synd, for han har vært solid i store deler av sesongen.
Bromby 5 - Bedre enn Lubo, men savner som sagt Kisnorbo/Naylor.
White 6 - Fint med framover. Skaden heldigvis ikke alvorlig.
Howson 6 - Gjør en grei kamp, men er ingen kantspiller.
Doyle 6 - En helt grei kamp av Doyle også. Jobber som vanlig bra.
Kilkenny 8 - Solid kamp, styrer spillet. Hadde fortjent et mål i dag.
Snodgrass 7 - Får 7 pga av to målgivende. Varier ellers alt for mye i prestasjonene.
Becchio 6 - Virker rusten, men scorer. Burde puttet et til.
Beckford 5 - Flust med sjanser, men roter veldig mye. Litt for egoistisk i en del situasjoner.

Capaldi 5 - Virker ikke trygg og har ingen god pasnings/innleggsfot.
Kandol 6 - Fikk seg et mål. Ikke akkurat teknisk begavet noe som gjør at han bruker veldig lang tid med ballen i beina.
Grella 8 - MOM på femten minutter! To fine mål og fint forarbeid i forkant av scoringen til Beckford. Synes han fortjener mer spilletid fremover.

Michalik gjør 2 feil i løpet av kampen, begge var på Kettering sitt mål. Ellers så gjorde han sakene sine bra nok!

Hva Capaldi gjør på dette laget er en liten gåte. Dårlige pasninger, svak i posisjoneringen og virker veldig rusten.

Er litt skuffet over Howson, er totalt usynlig i store deler av kampen. Og innleggene hans er altfor dårlige! Når det sies så var ikke spissene våre veldig ivrige på å møte ballen heller. Stod som oftest i ro og ventet på ballen. Grella møtte ballen når han kom inn, og scorte ett enkelt mål.

Beckford fortjener ikke mer enn en toer i dag. Gjorde stort sett alt feil! Han får ett poeng for alle sjansene han kommer til, og ett poeng for scoringen.

Snodgrass spiller en grei kamp. Burde ha fått til flere innlegg i dag. Har to bra innlegg og begge resulterer i mål.

Kilkenny og Doyle spiller bra i dag. Har full kontroll på midtbanen. Kilkenny banens beste!

Kandol og Becchio var begge rustne. I dag hadde Kandol teknikk på høyde med Showumni, og det sier vel sitt.

Grella redder oss i dag. Gjør ting enkelt og greit, spiller ballen på riktig tidspunkt og scorer 2 mål.

auren

casper 5
hughes 5
white 5
lubo 3
bromby 6
kilkenny 7
howson 6
snoddy 7
doyle 6
bekcford 3
Becchio 6

Grella 8
Kandol 6
Capaldi 5

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Quote from: auren on December 08, 2009, 23:57:46
Ja, det var litt av en kamp. Vi hadde vel fortjent å vinne 10-1 i dag, men that's football. Vil trekke frem Grella og Kilkenny i dag. Michalik og særlig Beckford var langt under pari. At du gir Beckford 5 Ferre, er jeg ikke enig i. Han fortjener ikke mer enn 3 poeng i dag.

auren, som straks setter i gang å oppdatere målscorer tråden :)

Kanskje ikke, men scorte et mål og hadde en del sjanser i dag. Men hadde helt klar ingen god dag på jobben...

Tobb

Synest dere er litt vel strenge mot Lubo i dag.. Greit nok så gjør han noen feil, men stort sett har de kontroll der bake.. Kilkenny overbeviser stort!

Bra stemning på Uptown i kveld! Chelsea kampen ble flyttet ettersom vi var mange flere :)

MOT

Sleivind

Quote from: Tobb on December 09, 2009, 00:12:12
Synest dere er litt vel strenge mot Lubo i dag.. Greit nok så gjør han noen feil, men stort sett har de kontroll der bake.. Kilkenny overbeviser stort!

Bra stemning på Uptown i kveld! Chelsea kampen ble flyttet ettersom vi var mange flere :)

MOT

Enig! To feil på målet til Kettering, ellers så er det ingen feil, og han gjør en helt ok kamp!