KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1

Started by kjelvi, December 29, 2009, 13:17:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeds04

Quote from: sportcarl1 on January 09, 2010, 18:20:40
var en väntad reaktion efter förra helgens smällkaramell mot MU, men vi har en enorm styrka och trygghet i vårt spel, även när vi spelar dåligt så atr vi poäng, har svårt att se 2 lag gå förbi oss med vårt poängförsprång

Kan ikke bli mer enig!

MOT
"Why settle for more, when you can settle for less"

auren

Nå spilte vi vel uavgjort i ligaen etter Liverpoolkampen også, så hvis ikke Grayson setter innpå juniorlaget mot Spurs så skjønner jeg ingenting.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Quote from: auren on January 09, 2010, 18:46:33
Nå spilte vi vel uavgjort i ligaen etter Liverpoolkampen også, så hvis ikke Grayson setter innpå juniorlaget mot Spurs så skjønner jeg ingenting.

auren

;D
Marching on together!

rogak

Dette var ventet etter den store utladningen på søndag + Beckford-fuzz. I fjor ville vi tapt slike kamper, nå får vi poeng. Dette blir bra framover!
MOT
MOT

haak-d

Denne kampen er det bare å glemme, å begynne fokuset mot neste kamp. Ã... se hvor passiv vår kaptein er i forkant av målet er trist. De har to i stanga i 1.omg, vi skårer et noe heldig mål. Nei, triste greier, men vi er fortsatt TOP OF THE LEAGUE :)

upwego

Så enormt svinger det altså i dette spillet vi alle elsker - fra himmelske høyder søndag til den mørkeste kjeller lørdag. En ubehagelig, men viktig påminnelse om at det er langt igjen. I fotball er det ikke slutt før det er slutt, men vi har fortsatt dette solid i egne hender... ;)
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Rudi G.

Quote from: Rudi G. on January 08, 2010, 13:43:50
Ã...rets viktigste kamp til nå som vi vinner lett.

PS! Jeg reiser på Geilo uten PC og det hadde vært fint om noen kunne oppdatert meg ved pause og full tid!

Vi vinner og...

Jeg har troen!

Så feil kan man ta ::)

Takk for oppdateringene ::)

Den er nå SG og laget må vise hva de står for, og bare så det er sakt, jeg har ikke mistet troen!

Rudi G.

Mange sider med kamptråd her. Mulig å få et liiite referat?

GeirO

Quote from: Rudi G. on January 10, 2010, 20:48:25

Var på Elland Road, og kan bare bekrefte at dette var lavmål fra Leeds. Leeds hade vel knapt en eneste sjanse i løpet av hele kampen, inkludert scoringen. Mens Wycombe hadde to i stanga og (nesten) alene med keeper et par ganger. Casper reddet disse fint.

Johnnie boy scoret etter tre minutter, men var nok banens dårligste etter det. Kan vanskelig nevne en utespiller som spilte bra. Ikke fikk de kontroll på ballen, og ikke satt pasningene. Er vel ikke så mye mer å si om kampen. Vi skal være fornøyd med ett poeng.

Hadde litt håp når Gradel kom innpå, men han gjorde de samme feilene som resten gjorde.

Skulle gjerne vært positiv, men greier ikke. Jo, det ble i alle fall kamp etter å ha resit så langt. Bra!

Enten har gutta drukket tett hele uka, eller så har Simon gjort en dårlig motivasjonsjobb i forkant. Alle visste jo at dette kunne bli vanskleig pga. utladning etter søndagen.

La oss be om at de reiser seg i neste kamp!
MOT

auren

Da har jeg sett høydepunktene på LUTV. Dessverre en altfor jevn kamp. Talte 4-4 i sjanser, men et par av Wycombes sjanser var jo virkelig store (2 i stanga). Ellers så burde en Wycombespiller vært utvist, felte først Beckford nesten alene gjennom (fikk gult) og så felte han Snoddy ganske stygt (ingen kort). Men, men. Vi vet jo hvordan vi er mot 10 mann ;)

auren, regner med seier og full skjerpings til helga. Hvis det blir kamp da ???
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Henning

Quote from: GeirO on January 11, 2010, 15:51:51
Quote from: Rudi G. on January 10, 2010, 20:48:25

Var på Elland Road, og kan bare bekrefte at dette var lavmål fra Leeds. Leeds hade vel knapt en eneste sjanse i løpet av hele kampen, inkludert scoringen. Mens Wycombe hadde to i stanga og (nesten) alene med keeper et par ganger. Casper reddet disse fint.

Johnnie boy scoret etter tre minutter, men var nok banens dårligste etter det. Kan vanskelig nevne en utespiller som spilte bra. Ikke fikk de kontroll på ballen, og ikke satt pasningene. Er vel ikke så mye mer å si om kampen. Vi skal være fornøyd med ett poeng.

Hadde litt håp når Gradel kom innpå, men han gjorde de samme feilene som resten gjorde.

Skulle gjerne vært positiv, men greier ikke. Jo, det ble i alle fall kamp etter å ha resit så langt. Bra!

Enten har gutta drukket tett hele uka, eller så har Simon gjort en dårlig motivasjonsjobb i forkant. Alle visste jo at dette kunne bli vanskleig pga. utladning etter søndagen.

La oss be om at de reiser seg i neste kamp!

Einig med du om at Howson var dårleg. Ville ha han bytta i pausen. Trur han har godt av eit par kampar på benken no. Syns og at Crowe var skuffande, særleg defansivt. Ligg alltid 10 meter for høgt i bana.

GeirO

Quote from: SveinArve on January 09, 2010, 16:04:44
Mål. Skuffende. No blir det at Leeds slakker på. Det blir 1-1 uti andre omgang, og det blir nerver for å få inn 2-1 målet på en dårlig dag.....

Meget imponerende spådom kl. 16.04 på lørdag ! Stemte på en prikk.
MOT