KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1

Started by kjelvi, December 29, 2009, 13:17:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Superfan

Dennis

Quote from: DenHviteYeboah on January 09, 2010, 17:53:44
Pokker!er så drittlei av å nervøs sesong etter sesong >:(hvorfor kan vi
ikke bare være grusomt overlegne?

Vi hadde åtte poeng med en kamp til gode før denne kampen. Hvor overlegne tror du det er mulig å bli i fotball?
Marching on together!

always Leeds

1p mot dette laget  hjemme er for dårlig !

rober

Skuffende uavgjort mot Wycombe.

Kanskje ble vi for bortskjemt med 75000 tilskuere på OT. ::)

B-m

Kanskje vi trengte en reakjson etter scum, blir nok full skjerpings på trening.
Selv om jeg tror Beckford styret har mest skyld i dette. Jo snarere vi får denne saken ut av verden desto bedre!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on January 09, 2010, 17:54:37

Vi hadde åtte poeng med en kamp til gode før denne kampen. Hvor overlegne tror du det er mulig å bli i fotball?
sant nok.Newcastle ledet vel med 18 poeng i mars, men ble dessverre innhentet av scum på 90-tallet.
Orker bare ikke mere skuffelse i mai måned hvert eneste år.....

Dennis

Quote from: B-m on January 09, 2010, 17:55:39
Kanskje vi trengte en reakjson etter scum, blir nok full skjerpings på trening.
Selv om jeg tror Beckford styret har mest skyld i dette. Jo snarere vi får denne saken ut av verden desto bedre!

Er nok en blanding av dette, ja! Enig med deg, styret rundt vår topscorer har i alle fall ikke noe positivt å medbringe.
Marching on together!

Dennis

Quote from: DenHviteYeboah on January 09, 2010, 17:56:59
Quote from: Mr Kaizer on January 09, 2010, 17:54:37

sant nok.Newcastle ledet vel med 18 poeng i mars, men ble dessverre innhentet av scum på 90-tallet.
Orker bare ikke mere skuffelse i mai måned hvert eneste år.....

Det følger jeg deg, min hardtskytende venn! Den feilen skal ikke vi gjøre. For å (prøve og) se det positive i det negative; kanskje vi kommer ekstra styrket ut av dette, med full skjerpings fra og med trening mandag.

MOT!  8)
Marching on together!

fjellhaugen

off topic men noen som har set på arsenal kampen?

syyykt gunners press
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sveifors

Vi må ha en  BOSS på banen, fortrinnsvis midtbanen. Vi svinger alfor mye prestasjonene på midtbanen fra det geniale til drittdårlige. Alle er dårlige på midtbanen samtidig. Gray sier at vi ikke fikk låne ballen etter scoringen og da blir det vanskelig å skape målsjanser.

Beckford forsvinner og Gradel låneperiode går ut, da blir det skremmende og se hva som er på benken idag. Tror direkte opprykk kan bli tøft om ikke noe gjøres
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

arne armoen

Quote from: fjellhaugen on January 09, 2010, 17:58:13

syyykt gunners press

2 2
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Rune Bergen

syyykt gunners press

og de klarer 2-2 i sluttminuttet.

ollan

Ollan

oivindh

syyykt gunners press
Ser på Arsenal ja, pga at de spiller artigst fotball i PL :-)  Men Everton har vært bra, syns jeg..

Andersen

Dahar vi vel 6p. ned til Norwich på 2. plass og vi har en kamp mindre spillt. Vet ikke hvem vi har i neste kamp, men Man U.kampen bør være borte mellom øra på spillerene da  >:( vi burde vel være fornøyd med 1p. sånn som de spillte i dag!  >:( LEEDS4EVER.

DenHviteYeboah

syyykt gunners press
jeg så det meste.synd for Everton.hater Arsenal!!!!!!!

fjellhaugen

Quote from: Rune Bergen on January 09, 2010, 17:59:45

syyykt gunners press

kan ikke si det er annet en fortjent.
håper litt at de kan ta rotta på både chelski og lillebror united men er litt for ustablie
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

oivindh

Quote from: fjellhaugen on January 09, 2010, 18:00:53
Quote from: Rune Bergen on January 09, 2010, 17:59:45

syyykt gunners press

kan ikke si det er annet en fortjent.
håper litt at de kan ta rotta på både chelski og lillebror united men er litt for ustablie
En del av poenget er også at de klarer å holde seg foran Looserpool, og at de ikke blir i CL neste sesong, slik at Ã...lesund møter de i Europacupen til sommeren :-)

jalu

Husk at dette var scum kampen for wycombe, og ingen kamp er lett , men hvor var guden Beckford når man trengte han som mest , hvorfor kan aldri gudene innfri , derfor er jeg en ikke troende , bare hardt arbeid duger,  og vi fikk tross alt 1 poeng og det er 100 % bedre enn 0. Leeds4ever

Hallgeir *

Quote from: Andersen on January 09, 2010, 18:00:23
Dahar vi vel 6p. ned til Norwich på 2. plass og vi har en kamp mindre spillt. Vet ikke hvem vi har i neste kamp, men Man U.kampen bør være borte mellom øra på spillerene da  >:( vi burde vel være fornøyd med 1p. sånn som de spillte i dag!  >:( LEEDS4EVER.
Vi spiller borte mot Exeter førstkommende lørdag.
Super Leeds since 1968

Andersen

Blåser en lang marsj i Arsenal og Everton !  ;D LEEDS4EVER.

Storminator

Uff. Dette var ikke bra. og så etter man u kampen. VI skal vinne slike kamper. Men vi får ta med oss det ene poenget og så vinner vi de 6 neste! ;)
Har gjort unna debuten som englandsfarer og har fått se mitt kjære Leeds live på Elland Road. Leeds kommer alltid til å være i mitt hjerte :-D

oivindh

Synes å huske at vi var best mot de beste laga i høst? Og rota litt mot de dårlige... Bring on Norwich  ;D

sveifors

Quote from: jalu on January 09, 2010, 18:03:26
Husk at dette var scum kampen for wycombe, og ingen kamp er lett , men hvor var guden Beckford når man trengte han som mest , hvorfor kan aldri gudene innfri , derfor er jeg en ikke troende , bare hardt arbeid duger,  og vi fikk tross alt 1 poeng og det er 100 % bedre enn 0. Leeds4ever

Ikke skyld på Becks dette, det er patetisk. Eddie Gray sier at vi knapt hadde ballen etter vår scoring. Når ikke midtbanen får tak i ballen så blir det sådan.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Ola_S

Quote from: stugu`n on January 03, 2010, 17:55:48
kall meg pessimist/dum å mye annet rart men få da tru dem har kommet ned fra den rosa skya etter i dag så dem ikke gå på ei kjempeflause  ;) har desverre skjedd sånt med andre før etter en herlig opptur.....

siterer meg fra side 1  ::)  sku aldri ha skrevi dette.......... sorry  >:(

Andersen

Enig med du jalu! Håper SG viser litt av den berømte hårføner efekten i garderoben nå! Kun hardt arbeid nå mot Exeter kampen borte! Glad vi fikk en pinne i dag,  :( LEEDS4EVER.

sportcarl1

var en väntad reaktion efter förra helgens smällkaramell mot MU, men vi har en enorm styrka och trygghet i vårt spel, även när vi spelar dåligt så atr vi poäng, har svårt att se 2 lag gå förbi oss med vårt poängförsprång

Rune Bergen

Ja, dessverre og viser med all tydelighet at ingen kamper er game over. ::)

Per Arne

Quote from: Rune Bergen on January 09, 2010, 18:22:19
Ja, dessverre og viser med all tydelighet at ingen kamper er game over. ::)

Du mener walk-over....?

;D