KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1

Started by kjelvi, December 29, 2009, 13:17:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kjelvi

kjelvi

Kamp 2/1:
Wycombe W. vs. Norwich C. (L1)

JanPSyse

På tide å skifte fokus nå, desverre ;)

Opprykket er det viktigste i år, og cupen er en bonus. Vi må slå Wycombe på lørdag.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Ola_S

kall meg pessimist/dum å mye annet rart men få da tru dem har kommet ned fra den rosa skya etter i dag så dem ikke gå på ei kjempeflause  ;) har desverre skjedd sånt med andre før etter en herlig opptur.....

Andersen

Tror SG får dratt spillerene ned på landjorda ganske kjapt, Wycombe har vi vel hjemme ? Tror dette laget har full fokus på ligaen , men de kan jo få lov til å suge på karamellen noen dager til! Håper ikke skaden til Beccio er alvorlig . :-[ LEEDS4EVER.

Thomas

Spent på om dagens bragd vil gi seg utslag i en god del ekstra tilskuere til denne kampen. Er det for optimistisk å håpe på 30 000? 25 k bør vi klare.

ragnar

Leeds kan ha hodet oppe i skyene på dagens treninger så tenker jeg SG klarer å få dratt fokus over på det som er neste kamp.

Spent på hvordan denne kampen blir. Er jo et lite antiklimaks å komme så brutalt tilbake til hverdagen.  8)
*In El Loco we trust!*

Leif Egil

Sesongens viktigste kamp? :o

Utrolig viktig at gutta får beina ned på bakken igjen og mobiliserer like sterkt til denne kampen. 3 poeng her er et absolutt must - og for å klare det må fokus være på Wycombe og ikke på old trafford!! 

MOT

flynn

Enig i at denne blir viktig!
Med Norwich og Charlton godt gående bak oss, og med en obligatorisk dark horse som kommer på oppløpet skal vi lide oss gjennom mange seriekamper enda før jeg tør tro fullt og helt på opprykket. Resten av sesongen starter på lørdag, og alt annet enn tre poeng vil bety at de andre føler at det er mulig å henge med.
Jeg blir litt skremt av at alle nå snakker om hvordan vi skal gjøre det i CCC neste år, hørte til og med Bates være på det hakket i nyttårsintervjuet.
Tidenes beste sesongstart vil være lite verdt om vi faller for fristelsen og tror at jobben er gjort allerede!

Full pupp fra start, unngå dumme baklengs som vi har fått i serien den siste tiden, så skal nok Wycombe vise seg mulige å slå. Men, nå er situasjon snudd helt på hodet i forhold til i går, og Wycombe kan godt vise seg like vriene å slå for våre gutter som vi var for Manchester i går. I fotball er ingenting umulig, og ingenting gitt på forhånd!

flynn

auren

Dette blir en enkel seier. Satser på en 3-4 målsseier :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Enkel seier?

Frykter denne kampen. Kan bli skikkelig nedtur etter søndagens unike prestasjon. Håper nesten vi stiller med tilnærmet B-lag for å få fullt kjør fra første minutt.

Jeg og noen andre skal over og se kampen. Gleder meg spesielt til stående applaus når laget løper ut på banen.
MOT

bwirum

"The only time I will be truly happy that we are seven points clear will be when there are two matches to go." - Simon Grayson
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

auren

Quote from: GeirO on January 04, 2010, 13:40:16
Enkel seier?

Frykter denne kampen. Kan bli skikkelig nedtur etter søndagens unike prestasjon. Håper nesten vi stiller med tilnærmet B-lag for å få fullt kjør fra første minutt.

Jeg og noen andre skal over og se kampen. Gleder meg spesielt til stående applaus når laget løper ut på banen.

Ja, enkel. Vi møter laget på nest siste plass hjemme, som kun har vunnet 1 bortekamp til nå. Hjemme er vi bunnsolide, og i serien i det siste så har vi spilt bra. Tror heller vi vil utnytte positivismen etter Man U kampen enn at vi vil fallere. Vær litt positiv da mann!  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Papi

Dette bør vere walk in the park.
Ser ikkje for meg at Wycombe skal vere det første laget som slår Leeds på Elland Road på eit år.

3 - 0 siger.
Becks 2 mål, Snoddy 1.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

LEO

Vanligvis så slår det positivt ut i ligaen når man har en cup run.

Er mer redd for at Grayson blir manager of the month.  Statistikken viser at altfor mange lag taper neste kamp når deres manager har fått prisen.

Men denne gangen brytes statistikken, vi vinner.

Geiremann

Quote from: Thomas on January 04, 2010, 02:33:16
Spent på om dagens bragd vil gi seg utslag i en god del ekstra tilskuere til denne kampen. Er det for optimistisk å håpe på 30 000? 25 k bør vi klare.

Håper mange kommer og hyller laget som vant i går. Det fortjener de. Det bør komme over 30000 som igjen får betalt med at Leeds spiller fantastisk fotball og vinner 4-0.
Member of "The Peterborough eight".

baste

Her bør Leeds senke bilettprisene og satse på fult hus, kjøre på med litt go markedsføring og gi noe igjen til Leeds og supportene. Er sikker på at de får 5000 xtra tilskuere innfor portene da. Gunstige fam billeter feks...

Nok en kamp vi "skal" vinne. Er evig opptimist og tror vi holder 0 også i denne matchen. Mitt tips er 3-0

Bekcks 1, Becchio 2

B-m

Quote from: Geiremann on January 04, 2010, 21:14:37
Quote from: Thomas on January 04, 2010, 02:33:16

Håper mange kommer og hyller laget som vant i går. Det fortjener de. Det bør komme over 30000 som igjen får betalt med at Leeds spiller fantastisk fotball og vinner 4-0.

stemninga blant leeds-fansen er helt fantastisk nå, så kommer garantert noen flere. Håper på 28000+
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Rudi G.

Da var den seiersrusen over og L1-hverdagen har vendt tilbake :)

SG raporterer fra TA om nedsnødd treningsfelt og kun innendørs aktiviteter. Full fokus er nå på helgens kamp både når det gjelder han selv og guttene. Jeg tror på han, ihverfall fra i morgentidlig av. Fra nå av og t.o.m opprykket er sikret ser jeg på hver neste L1 kamp som sesongens viktigste kamp.

Får guttene hodene på plass er denne kampen som walkover å regne!

Rudi G.

Men for all del, det er jo helt kanon med disse cup-avbrekkene ;D

Frode

Vi må holde fokus og plukke nye 3 poeng.  Norwich avgir ikke poeng, og Charlton er jevnt solide.  Vi har ikke rykket opp ennå.

stefan

Wycombe kommer med samme mentalitet som våre gutter hadde på old trafford, "nå er det bare å gi jernet, så har vi en sjanse". Alle lagene kommer til å være ekstra giret på å ta laget som slo manu, og leder ligaen.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Asbjørn

...får bare håpe det blir kamp, vi har/får mange nok utsatte nå.
Selv om kampen går på ER så har jeg ikke inntrykk av at undervarmen er slått på (...det er jo svindyrt).

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rogak

Lett for at det kan komme en liten nedtur etter en slik enorm opptur. Festen er over, nå er det på jobb igjen. For Wycombe sin del så blir dette kanskje deres "Man U-kamp" og de vil sikkert kjempe hardt. Dette er i alle fall en svært viktig kamp som vil vise at Leeds er et lag som takler med- og motgang. Men jeg er sikker på at vår eminente manager Simon Grayson takler også dette.
MOT!

Manchester United - Leeds United 0 - 1
MOT

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Ja la oss få en skikkelig liga kamp igjen !  ;D Er lei av køppen !!!!!  ;D LEEDS4EVER

Sydhagen

tipper at Grella kommer inn og putter hattrick som erstatter for Beckford  8)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973