Skrevet av Emne: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1  (Lest 73797 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rogak

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #30 på: Januar 07, 2010, 22:12:33 »
Alle kamper i League One er avlyst ifølge BBC, unntatt Leeds - Wycombe og Norwich - Exeter. Håper at det blir kamp og seier for Leeds etter den fantastiske kampen på søndag.
MOT
MOT

sportcarl1

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #31 på: Januar 08, 2010, 00:32:57 »
med eller utan beckford vinner vi denna kampen
 

baste

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #32 på: Januar 08, 2010, 02:49:25 »
med eller utan beckford vinner vi denna kampen
Vi vinner MED Becks...han slipper ikke unna før i sommer!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #33 på: Januar 08, 2010, 10:52:30 »
Spådd minus 4 og sol i morgen. Blir det kamp av noe sånt da?  ::)

http://www.yr.no/sted/Storbritannia/England/Leeds~2644688/langtidsvarsel.html
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #34 på: Januar 08, 2010, 11:18:12 »
Drømte i natt at vi lå under 2-4 eller 3-4 i denne kampen. Hadde helt glemt ut å følge med på kampen, og plutselig var klokka nesten 18 og jeg hev meg over computeren for å se hva stillingen var. En ny spiss hadde scoret, samt at vi spilte med en ny høyreback. Beckford spilte ikke.

auren, håper inderlig at han ikke er sanndrømt.
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

BillyBremner

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #35 på: Januar 08, 2010, 11:31:06 »
Disse kampene er avlyst Fredag morgen kl 08:00 ifølge VG

League One:
Brighton v Brentford
Bristol Rovers v Stockport
Carlisle v Millwall
Charlton v Hartlepool
Gillingham v Tranmere
Milton Keynes Dons v Swindon
Oldham v Leyton Orient
Southampton v Huddersfield
Southend v Walsall
Yeovil v Colchester

haak-d

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #36 på: Januar 08, 2010, 11:40:10 »
Vi vinner denne kampen med Becks eller uten Becks. Gradel får vel sjansen fra start om Becks ikke starter, og han vil nok vise seg frem etter at han ikke kunne spille på søndag. Vi har også Grella som er en relativt god avslutter og forholdsvis rask. Kandol har jo vist gode takter, men er for lik Becchio i spillestilen. Uansett, vi kommer til å vinne 2-0 :)
 

kjelvi

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #37 på: Januar 08, 2010, 12:49:47 »
Leeds United Vs Wycombe Wanderers: Match Preview
Leeds defender Leigh Bromby and on-loan winger Max Gradel will return to contention for the home clash with Wycombe.
Bromby sat out the FA Cup win at Old Trafford through suspension after receiving his fifth booking of the season in Leeds' last league game at Stockport, while Gradel did not have permission from parent club Leicester to play in the competition.
Jason Crowe stepped back in at full-back for Bromby against Manchester United, so manager Simon Grayson must decide whether to make changes. Gradel is expected to return to the substitutes' bench.
Andrew Hughes was forced off in the closing stages of Sunday's cup clash with hamstring trouble, but is expected to be fit and otherwise, Grayson has a fully-fit squad to choose from.
The Leeds boss is unlikely to make too many, if any, other changes as he will not want to tinker with a winning line-up.
Wycombe manager Gary Waddock expects defender Adam Hinshelwood to be fit.
Hinshelwood came off after an hour of his debut against Norwich last weekend with cramp after signing from Aldershot but should be fit to start against the FA Cup giantkillers.
Striker John Akinde has been recalled by Bristol City after serving a three-game suspension.
Midfielder Lewis Montrose remains sidelined as he recovers from a knee operation but defender Leon Johnson is making good progress from hip surgery.
He remains out for the foreseeable future, while striker Chris Zebroski has completed a permanent move to Torquay. Midfielder Scott Davies is available after extending his loan spell from Reading. (PA)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #38 på: Januar 08, 2010, 12:52:24 »
Eg tipper 5-0,Johnson 2 og jada,Beckford 3 :o

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #39 på: Januar 08, 2010, 13:43:50 »
Ã…rets viktigste kamp til nå som vi vinner lett.

PS! Jeg reiser på Geilo uten PC og det hadde vært fint om noen kunne oppdatert meg ved pause og full tid!

Vi vinner og...

Jeg har troen!

kilgallon

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #40 på: Januar 08, 2010, 14:20:34 »
Er alltid redd for de såkalte lette kampene :o Tipper 1-0, Naylor.

Tom S

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #41 på: Januar 08, 2010, 14:22:39 »
Laget (?):

Casper
Crowe - Kisnorbo - Naylor - White
Snoddy - Howson - Doyle - Johnson
Becchio - Gradel
COME ON LEEDS !!

jarle

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #42 på: Januar 08, 2010, 14:39:27 »
Laget (?):

Casper
Crowe - Kisnorbo - Naylor - White
Snoddy - Howson - Doyle - Johnson
Becchio - Gradel


Sette ut Kilkenny etter Man U kampen???
Hughes settes vel heller ikke ut...

Mulig Johnson må vike.. Snoddy inn... Beckford spiller vel også


Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #43 på: Januar 08, 2010, 14:53:41 »
Laget (?):

Casper
Crowe - Kisnorbo - Naylor - White
Snoddy - Howson - Doyle - Johnson
Becchio - Gradel


Sette ut Kilkenny etter Man U kampen???
Hughes settes vel heller ikke ut...

Mulig Johnson må vike.. Snoddy inn... Beckford spiller vel også



Johnson spiller vel, en glimrende kamp sist, men det hadde jo samtlige!

Becks spiller, Grayson er ikke typen til å la idiotiske agenter diktere førstelveren.

Kilkenny er jo plutselig blitt midtbanesjef, for en spiller! Regner med han er blant de første på blokka sammen med Naylor, Paddy og Becks.


Om Snodgrass spiller tror jeg Howson må vike, men han hadde jo en skikkelig oppresning på høyrekanten sist.. Luksusproblemer, herlig   ;)

Banen og gutta er klar!!  ;D ;D

http://www.leedsunited.com/news/picture-special-squad-beat-the-weather-20100108_2247585_1927014
« Siste redigering: Januar 08, 2010, 14:57:13 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #44 på: Januar 08, 2010, 16:32:48 »
Wycombe har ikke trent denne uka...

Leeds game on against Waddock's wishes
 
Leeds United have confirmed that tomorrow's game against Wycombe Wanderers will definitely go ahead despite the atrocious weather gripping the entire country.


The Elland Road club have told Wycombe that following a safety inspection at 11am this morning a decision was taken to proceed with the match, but Chairboys' manager Gary Waddock feels the entire football programme this weekend should have been scrapped.


Speaking to The Bucks Free Press, Waddock said: "I think the most sensible thing would be to cancel the whole programme."

"You have to take into consideration the safety of the players, supporters and all of the people involved, and with the conditions as they are, travelling these distances could be a serious problem."

"It could be very dangerous and even if we manage to get to Leeds, we have all got to get back again when the temperatures have dropped in the night."

With Waddock and many of his players snowed-in this week, the Chairboys have been unable to train as usual for what would have been a difficult game at Elland Road even under normal circumstances.
 
 
http://www.wycombe.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=183925
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #45 på: Januar 08, 2010, 16:36:45 »
Kjenner jeg begynner å glede meg til kamp igjen!  ;D


Leeds clash survives weather
Jan 8 2010 By Greg Burns

WYCOMBE Wanderers' weekend clash at Leeds United is on despite the football schedule seeing the largest number of postponements since 1996.

Games from the Premier League, Championship, League One and Two, have been called off early because of treacherous conditions around grounds across the country.

Thirty-one games have been called off so far with only games at Arsenal, Birmingham City, Hull, Wigan, Crystal Palace, Coventry, Cardiff, Derby, Leeds, Norwich on Saturday surviving thus far.

But League One leaders United have been working hard since Wednesday to make sure the area around Elland Road was safe for supporters.

The ground and area passed an 11am safety inspection in Leeds today (Friday) with the Wycombe squad leaving chilly Bucks at 11.30am for the game.

Both clubs have advised fans to take care when travelling to and from the game.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #46 på: Januar 08, 2010, 16:50:59 »
Wycombe har ikke trent denne uka...

Leeds game on against Waddock's wishes
 
Leeds United have confirmed that tomorrow's game against Wycombe Wanderers will definitely go ahead despite the atrocious weather gripping the entire country.


The Elland Road club have told Wycombe that following a safety inspection at 11am this morning a decision was taken to proceed with the match, but Chairboys' manager Gary Waddock feels the entire football programme this weekend should have been scrapped.


Speaking to The Bucks Free Press, Waddock said: "I think the most sensible thing would be to cancel the whole programme."

"You have to take into consideration the safety of the players, supporters and all of the people involved, and with the conditions as they are, travelling these distances could be a serious problem."

"It could be very dangerous and even if we manage to get to Leeds, we have all got to get back again when the temperatures have dropped in the night."

With Waddock and many of his players snowed-in this week, the Chairboys have been unable to train as usual for what would have been a difficult game at Elland Road even under normal circumstances.
 
http://www.wycombe.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=183925

Synes egentlig dette er ganske kynisk av Leeds, og jeg føler meg slett ikke sikker på at denne kampen blir spilt imorgen. Klarer f.eks. Wycombe å ta seg til Leeds - om det er fullt kaos på veiene?

Norwich gjør akkurat det samme ift Exeter, som også får en lang og slitsom busstur til Norwich.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #47 på: Januar 08, 2010, 16:54:31 »
Wycombe har ikke trent denne uka...

Leeds game on against Waddock's wishes
 
Leeds United have confirmed that tomorrow's game against Wycombe Wanderers will definitely go ahead despite the atrocious weather gripping the entire country.


The Elland Road club have told Wycombe that following a safety inspection at 11am this morning a decision was taken to proceed with the match, but Chairboys' manager Gary Waddock feels the entire football programme this weekend should have been scrapped.


Speaking to The Bucks Free Press, Waddock said: "I think the most sensible thing would be to cancel the whole programme."

"You have to take into consideration the safety of the players, supporters and all of the people involved, and with the conditions as they are, travelling these distances could be a serious problem."

"It could be very dangerous and even if we manage to get to Leeds, we have all got to get back again when the temperatures have dropped in the night."

With Waddock and many of his players snowed-in this week, the Chairboys have been unable to train as usual for what would have been a difficult game at Elland Road even under normal circumstances.
 
http://www.wycombe.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=183925

Synes egentlig dette er ganske kynisk av Leeds, og jeg føler meg slett ikke sikker på at denne kampen blir spilt imorgen. Klarer f.eks. Wycombe å ta seg til Leeds - om det er fullt kaos på veiene?

Norwich gjør akkurat det samme ift Exeter, som også får en lang og slitsom busstur til Norwich.


Frem kommer de nok...

"The ground and area passed an 11am safety inspection in Leeds today (Friday) with the Wycombe squad leaving chilly Bucks at 11.30am for the game."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

BillyBremner

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #48 på: Januar 08, 2010, 20:20:58 »
Kjenner jeg begynner å glede meg til kamp igjen!  ;D


Leeds clash survives weather
Jan 8 2010 By Greg Burns

WYCOMBE Wanderers' weekend clash at Leeds United is on despite the football schedule seeing the largest number of postponements since 1996.

Games from the Premier League, Championship, League One and Two, have been called off early because of treacherous conditions around grounds across the country.

Thirty-one games have been called off so far with only games at Arsenal, Birmingham City, Hull, Wigan, Crystal Palace, Coventry, Cardiff, Derby, Leeds, Norwich on Saturday surviving thus far.

But League One leaders United have been working hard since Wednesday to make sure the area around Elland Road was safe for supporters.

The ground and area passed an 11am safety inspection in Leeds today (Friday) with the Wycombe squad leaving chilly Bucks at 11.30am for the game.

Both clubs have advised fans to take care when travelling to and from the game.

Ser på FB at det snør som fy i Leeds akkurat for øyeblikket, får håpe at det gir seg sånn at vi har noe å se frem til imorgen.


mac_gyver

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #49 på: Januar 08, 2010, 23:18:51 »
Drit i Beckford folkens! I morra vinner vi! ;D
Pride of Yorkshire

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #50 på: Januar 09, 2010, 02:15:03 »
Ankers

Bromby - Naylor - Kisnorbo - Hughes

Snodgrass - Howson - Kilkenny - Johnson

Becchio - Grella

Det er mitt lag, Simon velger nok Crowe, Doyle og Beckford fra start.

Come on Leeds. Viktigste kampen på 2 uker dette :D

TK20

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #51 på: Januar 09, 2010, 10:42:34 »
Det som er spennende med laget i dag er Snodgrass. Hvor skal vi putte ham? Doyle og Killa funker knallbra, så Howson bør ikke bryte opp den duoen. Sistnevnte holder fortet bra på kanten for tiden, og er det én person som ikke skal ut av laget etter søndagen så er det Johnson. Becks og Becchio starter garantert på topp, så brått er det ikke plass til vår beste spiller i startelleveren.

Joda, jeg tror Howson blir ofret. Han har vært fast en god stund nå, og trenger en liten hvile.

Spennende er det også om Grayson starter med Bromby eller Crowe. Personlig tror jeg forrige kamp var unntaket som bekrefter regelen: Bromby er best, og starter således. Resten av laget sier vel seg selv.
« Siste redigering: Januar 09, 2010, 10:45:05 av JohnnyDouglas »

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #52 på: Januar 09, 2010, 11:00:42 »
Det som er spennende med laget i dag er Snodgrass. Hvor skal vi putte ham? Doyle og Killa funker knallbra, så Howson bør ikke bryte opp den duoen. Sistnevnte holder fortet bra på kanten for tiden, og er det én person som ikke skal ut av laget etter søndagen så er det Johnson. Becks og Becchio starter garantert på topp, så brått er det ikke plass til vår beste spiller i startelleveren.

Joda, jeg tror Howson blir ofret. Han har vært fast en god stund nå, og trenger en liten hvile.

Spennende er det også om Grayson starter med Bromby eller Crowe. Personlig tror jeg forrige kamp var unntaket som bekrefter regelen: Bromby er best, og starter således. Resten av laget sier vel seg selv.

eg er heilt enig med deg,håper og tror du har rett 8)

sportcarl1

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #53 på: Januar 09, 2010, 11:04:08 »
hoppas vi kör med samma lag som i förra matchen, föredrar crowe framför bormby, om inte beckford spelar så skulle det vara intressant att testa snoddgrass i anfallet, varför inte då robinson på en ytterflank, sedan skulle varken kandol och grella göra bort sig för en delen,
 

mac_gyver

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #54 på: Januar 09, 2010, 11:29:09 »
Tror det blir storseier i dag! Gleder meg ;D
Pride of Yorkshire


baste

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #56 på: Januar 09, 2010, 12:35:41 »
Come on Leeds, denne MÃ… vi vinne. 3 poeng på alle hjemmekamper er ett must for å holde unna 3. plassen.

MOT

Andersen

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #57 på: Januar 09, 2010, 12:39:34 »
Bryr meg ikke hvor mange mål Leeds eventuellt scorer i dag, bare vi tar 3 poeng . Leeds4ever.

baste

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #58 på: Januar 09, 2010, 12:55:52 »
But Grayson admitted: "There is a bit of concern over how the fans will react even though they have always backed the team I have put out.

"I would like to think that if Jermaine is here at the end of the season he will have scored the goals to get us promoted.
"If he goes, I would like to think I can bring in a replacement to carry on where Jermaine left off."

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs WYCOMBE WANDERERES 9/1
« Svar #59 på: Januar 09, 2010, 13:17:08 »
Nydelige bilder fra Elland Road på Sky Sports Neqws akkurat. Banen er i tipp-topp stand. Fri for all snø. En liten haug rundt banen utenfor gresset med snø. problemet var - som så mange andre steder i England - å tømme parkeringsplasser, osv for snø.

Wybombes spillere overnattet på et hotell i nærheten i natt og er nå på vei til stadion.

Så "game on"!

MOT  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973