Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds

Started by Robert, January 03, 2010, 17:54:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

haak-d

Enig Stan. Crouch vinner alt og skaper mye med å vinne alle hodedueller. Savner at backene er mer med fremover, vi klumper oss i midten.

always Leeds

stefan

www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Boos

Har gjort meg klar en halvliter jeg og, men den prettes ikke før Leeds tar over eller putter ballen i mål, holde meg litt på pinebenken ennå   :P

ØBS

Takker og bukker...

Har ikke tilgang på info annet enn her på forumet.  Er ikke lyd på detta treskeverket engang...

Bare fortsett gutta boys...
LUSCOS-hilsen
ØBS

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

SirOlsen

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! 1-1 BECFORD!! :D
-SirOlsen-

rober

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Thomas

Boos

JAAAAAAAAAAAA!!! DER  PRETTA JEG HALVLITERN!!!  ;D
Sinnsykt BECKS!! :D

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

always Leeds

testo

Terje

LeedsUnited

Quote from: Boos on January 23, 2010, 19:23:02
Har gjort meg klar en halvliter jeg og, men den prettes ikke før Leeds tar over eller putter ballen i mål, holde meg litt på pinebenken ennå   :P

Nå kan du trygt åpne den!

Rune Bergen

1-1 gir omkamp, kanskje er pengene viktigst?

testo

Jubelen står vel i taket og halvlitera spruter på pubbene rund om kring
Terje

Peddy

JAAAA! Kom igjen nå Leeds! Snoddy scorer neste
There's only one United!

testo

Jada...Dette kan gå veien....Morsom tv kamp.....
Terje

vikingutt

-=VIkinGutt=-

always Leeds

Frode

Vi vinner denne - og møter Chelsea borte i neste runde ;)

Joensen

Leedsfan

Vi spiller uavgort og forsterker laget med 2 kvalitetsspillere med pengene som er tjent på de 2 kampene... Eller?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Boos

UNØDVENDIG av Crowe!!  :-\

1-1 her og omkamp er jeg stygt redd for Leeds taper hjemme, håper på seier!  ;)
Men hadde vært utrolig artig med returkamp på ER  ;D

Frode

nellejr

Fantastisk herlig å se tenningsnivået hos Leeds nå
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock