Skrevet av Emne: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds  (Lest 92184 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #390 på: Januar 23, 2010, 20:23:36 »
Forresten, trekkes 5 runde nå?

Trekkes i morgen kl 19:10 norsk tid!

Milou

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #391 på: Januar 23, 2010, 20:23:56 »
Dommeren var nok litt i tvil om han skulle blåse straffe, men han tenkte vel "hah, jeg ga jo spurs en billig straffe i sta" :P Leeds sin straffe var mer straffe enn den Spurs bommet på ;)

Er ikkje einig i dette. Spurs-straffen var soleklar. Doyle(?) er klønete og feller nok ikkje med vilje, men han hindrar absolutt Spurs-spelaren (hugsar ikkje kven det var i farten).  Spurs hadde også ein klar straffe som dei ikkje får.

Same

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #392 på: Januar 23, 2010, 20:24:05 »
Herregud for en kamp. Aldri sett Beckford bedre enn i dag, aldri et sekund der han ikke hadde blikket på ballen. Var SÃ… nervøs på straffen, var nesten sikker på at det skulle bli en miss. Men fyyyy faen så herlig at den satt der.

- MOT

Boos

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #393 på: Januar 23, 2010, 20:24:09 »
Jeg var aldri i tvil på det ikke var straffe, men såg ut som dommeren nølet litt med og blåse  :P


Rune Bergen

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #394 på: Januar 23, 2010, 20:24:20 »
Så deilig, måtte spise og trodde løpet var kjørt og så får jeg denne gladmeldingen, kan lørdagskvelden bli bedre ;D

Thomas

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #395 på: Januar 23, 2010, 20:25:21 »
Forresten, trekkes 5 runde nå?

Trekkes i morgen kl 19:10 norsk tid!

Men så vidt jeg kan se, så er ikke omkampdatoen for 4. runde berammet av FA enda?

readysteady

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #396 på: Januar 23, 2010, 20:25:55 »
Så deilig, måtte spise og trodde løpet var kjørt og så får jeg denne gladmeldingen, kan lørdagskvelden bli bedre ;D
Spise?

Leechap

  • Gjest
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #397 på: Januar 23, 2010, 20:26:26 »
Trodde tidligere at Becks ikke ville bidra etter alt surret med transfer, men så bidrar han noe så ettertrykkelig ved de store anledninger. Håper bidragene også kommer på annet nivå, for nå må vi vinne igjen i serien. Kronerulling, loddsalg, bingo, basar etc. for å beholde målmaskin nr. 1.

Joensen

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #398 på: Januar 23, 2010, 20:26:29 »
Dette var digg :)Spørsmålet er om vi har godt av alle disse kampene?Håper bare dette ikke går utover ligakampene fremover,slik vi har sett etter  Man u kampen...Ligaen er viktigst det er vel vi alle enig om...?Mååååå rykke opp i år!!!

kilgallon

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #399 på: Januar 23, 2010, 20:26:38 »
En helt fantastisk kamp :) Og for en 2. omgang av Leeds!! Og alle oss som har vært i tvil om Beckfords kvaliteter og om han holder PL-nivå, ja så må jeg i hvert fall ta alle mine ord i meg igjen. Han holder i massevis. Og det er mulig jeg banner i kjerka nå, men det er spill av hans talent å være i League One. 3 mål på bortebane mot Scum og Notspurs - det er klasse :o :o :o Fy f*** han var god i dag. Og det beste er at disse kampene har vist at vi har et lag som hele veien holder minst CCC klasse. Det er sykt bra.
Ha en deilig kvell alle sammen :) :) :)

Lucas the Kop Cat

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #400 på: Januar 23, 2010, 20:26:42 »
MEN !!!!!!!! FOR SVARTE se på tabellen nå, selv om vi har mindre kamper spilt så bør laget ta seg sjøl i nakken. liker ikke det der.

La oss vente til imorgen med å bekymre oss over tabellen. Idag skal vi suge på denne karamellen....

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #401 på: Januar 23, 2010, 20:26:57 »
 Er ikkje einig i dette. Spurs-straffen var soleklar. Doyle(?) er klønete og feller nok ikkje med vilje, men han hindrar absolutt Spurs-spelaren (hugsar ikkje kven det var i farten).  Spurs hadde også ein klar straffe som dei ikkje får.
[/quote]

Hvis du meina Spurs blei snytt for straffe, ja da bør du ta deg ei cola - minst!
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

vindberg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #402 på: Januar 23, 2010, 20:27:48 »
MEN !!!!!!!! FOR SVARTE se på tabellen nå, selv om vi har mindre kamper spilt så bør laget ta seg sjøl i nakken. liker ikke det der.

La oss vente til imorgen med å bekymre oss over tabellen. Idag skal vi suge på denne karamellen....

OKEY DA
Siden Mai 1975

Ferre

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #403 på: Januar 23, 2010, 20:28:29 »
Når er returoppgjøret?

JAAAAAAAAAAAAAAA!!

Måtte bare få det ut :)

Trond90

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #404 på: Januar 23, 2010, 20:29:19 »
Når er returoppgjøret?

JAAAAAAAAAAAAAAA!!

Måtte bare få det ut :)
Jeg og må få det mer ut: JAAAAAAAAAAAAAaaAAAAAaaAAAaAAAaaAAAAA!!  ;D ;D ;D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Robert

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #405 på: Januar 23, 2010, 20:29:23 »
2. februar?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Leedsulf

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #406 på: Januar 23, 2010, 20:29:25 »
Er ikkje einig i dette. Spurs-straffen var soleklar. Doyle(?) er klønete og feller nok ikkje med vilje, men han hindrar absolutt Spurs-spelaren (hugsar ikkje kven det var i farten).  Spurs hadde også ein klar straffe som dei ikkje får.

Hvis du meina Spurs blei snytt for straffe, ja da bør du ta deg ei cola - minst!
[/quote]

Er vel ikke mer enn sannheten det. Crowe tar beina på Defoe.

CoachKarlstad

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #407 på: Januar 23, 2010, 20:30:37 »
En liten oppsummering av kampen:
Spurs startet som forventet med kraftig trykk første 25 min og brant ett straffespark, vi kom mere med utover omgangen og hadde et par muligheter som vi burde utnyttet bedre. Spurs heldige med scoringen og forsåvidt ett fair resultat spillet sett under ett ved pause.
Fryktet andre omgang skulle starte som den første, men med Beckford på rett plass til rett tid kommer man langt :) Syns Defoe var god de første 30min, heldigvis sluknet han utover kampen, men de fikk jo betalt med de to byttene etter 70 min, var jo ett flott angrep på 2-1 scoringen, det må sies for å være ærlig. Men vi gir ALDRI opp og får betalt på overtid av overtid.

Om Leeds spillet idag syns jeg vi har mange gode kombinasjoner, tørr å holde på ballen og starte angrep fra backene. Mange fine løp som gir rom fremover i banen, klarer å holde fart i ballen og skape muligheter, White viser vilje med sine løp på venstresiden, kan bli en god tilvekst i fremtiden. Beckford er strålende idag, sammen med Snodgrass, Kisnorbo og Ankergren...

Lucas the Kop Cat

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #408 på: Januar 23, 2010, 20:30:39 »
En helt fantastisk kamp :) Og for en 2. omgang av Leeds!! Og alle oss som har vært i tvil om Beckfords kvaliteter og om han holder PL-nivå, ja så må jeg i hvert fall ta alle mine ord i meg igjen. Han holder i massevis. Og det er mulig jeg banner i kjerka nå, men det er spill av hans talent å være i League One. 3 mål på bortebane mot Scum og Notspurs - det er klasse :o :o :o Fy f*** han var god i dag. Og det beste er at disse kampene har vist at vi har et lag som hele veien holder minst CCC klasse. Det er sykt bra.
Ha en deilig kvell alle sammen :) :) :)

Vi hadde en periode etter at T´ham gjorde dobbeltbyttet at vi ikke hang med i svingne, men ellers er jeg helt enig i at vi holdt nivået godt. Det smme gjorde vi mot Scum. Ingen av disse resultatene skyldes ren flaks, men solid arbeid.

Lysse

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #409 på: Januar 23, 2010, 20:31:35 »
aahh FA cupen har fortsatt litt sjarm i seg:)

Sleivind

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #410 på: Januar 23, 2010, 20:31:51 »
Fantastisk kjekt! Hadde ALDRI trodd vi skulle komme tilbake når vi låg under 2-1. Vi greide det, og at det var 5 minutter på overtid gjorde ikke akkurat vondt  ;D


Gleder meg til returkampen!

Milou

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #411 på: Januar 23, 2010, 20:32:14 »
Er ikkje einig i dette. Spurs-straffen var soleklar. Doyle(?) er klønete og feller nok ikkje med vilje, men han hindrar absolutt Spurs-spelaren (hugsar ikkje kven det var i farten).  Spurs hadde også ein klar straffe som dei ikkje får.

Hvis du meina Spurs blei snytt for straffe, ja da bør du ta deg ei cola - minst!
[/quote]

Hehe. Blir nok meir enn cola i kveld. Men Crowe feller Defoe som er åleine gjennom. Reprisen viser tydeleg at Crowe ikkje er borti ballen. Burde vel blitt straffe og raudt kort til Crowe, men me er ikkje akkurat bortskjemt med heldege dommaravgjerdsler så me får ta det me får  ;)

vindberg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #412 på: Januar 23, 2010, 20:32:50 »
Fantastisk kjekt! Hadde ALDRI trodd vi skulle komme tilbake når vi låg under 2-1. Vi greide det, og at det var 5 minutter på overtid gjorde ikke akkurat vondt  ;D


Gleder meg til returkampen!

prett
Siden Mai 1975

Boxman

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #413 på: Januar 23, 2010, 20:32:56 »
vi venter med å bytte til vi får en i ræva.  Dette er for dårlig.

Vi burde ha bytta ut Bromby med Michalik i slutten av første omgang for å avta det problemet.

I tillegg burde Beechio komme inn  fra begynnelsen av annen om gang.

Sorry Grayson dette er  for  dårlig.

Tror du skylder Larry en liten unnskyldning jeg!?  ::)
Proud to be Leeds!

LEO

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #414 på: Januar 23, 2010, 20:33:32 »
jeg mener Michalik skal spille i returen hvis stolpen til Totteham skal spille.


All ære til gutta men nå må vi vise det samme i serien.
 

Lucas the Kop Cat

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #415 på: Januar 23, 2010, 20:33:55 »
The two sides will now meet again at Elland Road on Tuesday February 2 (7.45pm).

Robert

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #416 på: Januar 23, 2010, 20:34:16 »
http://www.youtube.com/watch?v=jlRomyoUK1U

Sinnsyk bra straffe, den kan man se et par ganger :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Hallgeir *

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #417 på: Januar 23, 2010, 20:34:20 »
aahh FA cupen har fortsatt litt sjarm i seg:)
Vi "overrasker" igjen. Bra nivå mot nok et topplag. Det er tydelig at sterk motstand får fram noe ekstra i laget. Forøvrig velkommen på forumet.  :)
Super Leeds since 1968

brenaldo

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #418 på: Januar 23, 2010, 20:35:45 »
Dette var stort, en kjempeinnsats.
Hele laget stod på hele kampen gjennom. Tipper Beckford får mange overskrifter i avisene i morgen, men for meg var Kilkenny vår beste spiller i denne kampen, han jobbet og slet samtidig som han viste stor ro når han hadde ballen og valgte veldig ofte gode og fornuftige løsninger. Den nye David Batty? ;)
Det viktige fremover blir å få fokus tilbake på ligaspillet, det er tross alt det viktigste.
Men for all del, nyt denne triumfen resten av helgen!!! Skål ;D

Mot.
Medlem nr. 850

Hallgeir *

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #419 på: Januar 23, 2010, 20:36:31 »
jeg mener Michalik skal spille i returen hvis stolpen til Totteham skal spille.


All ære til gutta men nå må vi vise det samme i serien.
Michalik har tapt en mengde hodedueller mot langt lavere spillere. Synes han er en veik hodespiller. Nei takk!
Super Leeds since 1968