Skrevet av Emne: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds  (Lest 92192 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Carl Fisker

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #510 på: Januar 24, 2010, 00:46:30 »
Det var en fantastisk opplevelse aa vaere paa white hart lane i ettermiddag. Utrolig kamp, og Leedsfansen er englands beste...)

Trond90

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #511 på: Januar 24, 2010, 00:47:52 »
Det var en fantastisk opplevelse aa vaere paa white hart lane i ettermiddag. Utrolig kamp, og Leedsfansen er englands beste...)
Verdens beste  :) :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

vindberg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #512 på: Januar 24, 2010, 00:51:52 »
Gratulerer KJÆRE LEEDS venner det her står det respekt av. Fy faan .Tottenham knuse vi på ER
Anker Ja  Hele laget gjør en kjempekamp. Så kampen på viasat ondemand, og vart så ivrig at æ ødelag en bit av fortanna når helten ankergren redda straffen.

MEN !!!!!!!! FOR SVARTE se på tabellen nå, selv om vi har mindre kamper spilt så bør laget ta seg sjøl i nakken. liker ikke det der.

Gratulerer alle sammen

MOT

Sikker på at du ikke ødelagte andre ting enn fortanna?  ;)

auren




Ka du mene med det





OKEY AUREN MULIG AT Æ TAR DET SOM ETT HINT at drittsekka som mæ bør hold sæ unna leeds
Siden Mai 1975

Trond90

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #513 på: Januar 24, 2010, 00:53:47 »
Gratulerer KJÆRE LEEDS venner det her står det respekt av. Fy faan .Tottenham knuse vi på ER
Anker Ja  Hele laget gjør en kjempekamp. Så kampen på viasat ondemand, og vart så ivrig at æ ødelag en bit av fortanna når helten ankergren redda straffen.

MEN !!!!!!!! FOR SVARTE se på tabellen nå, selv om vi har mindre kamper spilt så bør laget ta seg sjøl i nakken. liker ikke det der.

Gratulerer alle sammen

MOT

Sikker på at du ikke ødelagte andre ting enn fortanna?  ;)

auren




Ka du mene med det





OKEY AUREN MULIG AT Æ TAR DET SOM ETT HINT at drittsekka som mæ bør hold sæ unna leeds
Hvordan greier dere og krangle etter en sånn prestasjon som i dag? Marching on TOGETHER!!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

lojosang

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #514 på: Januar 24, 2010, 00:55:30 »
Ta det heller som et hint om at ett eller to fylleinnlegg på forumet kun er sjarmerende, (vi er flere som har vært der) men 40 er lett slitsomt.   8)

Kom tilbake når grunnpromillen er på under 1. Nå forstår i hvert fall jeg fint lite av hva du prøver å si.  ::)
- Leif Olav

vindberg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #515 på: Januar 24, 2010, 00:56:56 »
Gratulerer KJÆRE LEEDS venner det her står det respekt av. Fy faan .Tottenham knuse vi på ER
Anker Ja  Hele laget gjør en kjempekamp. Så kampen på viasat ondemand, og vart så ivrig at æ ødelag en bit av fortanna når helten ankergren redda straffen.

MEN !!!!!!!! FOR SVARTE se på tabellen nå, selv om vi har mindre kamper spilt så bør laget ta seg sjøl i nakken. liker ikke det der.

ja si det kanskje Auren har problemer med trøndera

Gratulerer alle sammen

MOT

Sikker på at du ikke ødelagte andre ting enn fortanna?  ;)

auren




Ka du mene med det





OKEY AUREN MULIG AT Æ TAR DET SOM ETT HINT at drittsekka som mæ bør hold sæ unna leeds
Hvordan greier dere og krangle etter en sånn prestasjon som i dag? Marching on TOGETHER!!!
Siden Mai 1975

vindberg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #516 på: Januar 24, 2010, 01:01:17 »
Gratulerer KJÆRE LEEDS venner det her står det respekt av. Fy faan .Tottenham knuse vi på ER
Anker Ja  Hele laget gjør en kjempekamp. Så kampen på viasat ondemand, og vart så ivrig at æ ødelag en bit av fortanna når helten ankergren redda straffen.

MEN !!!!!!!! FOR SVARTE se på tabellen nå, selv om vi har mindre kamper spilt så bør laget ta seg sjøl i nakken. liker ikke det der.



mulig at det bhar noe med rosenborg brann å gjøre
Gratulerer alle sammen

MOT

Sikker på at du ikke ødelagte andre ting enn fortanna?  ;)

auren




Ka du mene med det





OKEY AUREN MULIG AT Æ TAR DET SOM ETT HINT at drittsekka som mæ bør hold sæ unna leeds
Hvordan greier dere og krangle etter en sånn prestasjon som i dag? Marching on TOGETHER!!!
Siden Mai 1975

Ferre


Ferre

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #518 på: Januar 24, 2010, 01:47:18 »
Postet dette i en av Beckford-trådene, men siden den forsvant i "mengden" prøver jeg en gang til:

Leste på WACCOE at Grayson hadde sagt etter kampen at Beckford garantert forlater Leeds i sommer (til Everton?), noen som så dette intervjuet og kan bekrefte/avkrefte dette?

testo

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #519 på: Januar 24, 2010, 01:54:11 »
Postet dette i en av Beckford-trådene, men siden den forsvant i "mengden" prøver jeg en gang til:

Leste på WACCOE at Grayson hadde sagt etter kampen at Beckford garantert forlater Leeds i sommer (til Everton?), noen som så dette intervjuet og kan bekrefte/avkrefte dette?

Simon Grayson says Jermaine Beckford will be a Leeds United player until at least the summer after he scored twice to earn them a replay in the FA Cup fourth round.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #520 på: Januar 24, 2010, 01:57:15 »
Postet dette i en av Beckford-trådene, men siden den forsvant i "mengden" prøver jeg en gang til:

Leste på WACCOE at Grayson hadde sagt etter kampen at Beckford garantert forlater Leeds i sommer (til Everton?), noen som så dette intervjuet og kan bekrefte/avkrefte dette?

Intervjuet er her
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,12606_5881472,00.html

Bare hyggelig ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Same

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #521 på: Januar 24, 2010, 02:00:27 »
Postet dette i en av Beckford-trådene, men siden den forsvant i "mengden" prøver jeg en gang til:

Leste på WACCOE at Grayson hadde sagt etter kampen at Beckford garantert forlater Leeds i sommer (til Everton?), noen som så dette intervjuet og kan bekrefte/avkrefte dette?

Simon Grayson says Jermaine Beckford will be a Leeds United player until at least the summer after he scored twice to earn them a replay in the FA Cup fourth round.


Han sa også at det ville være idiotisk og ikke prøve å få Beckford til å bli i klubben, så om/når opprykket er sikret vil Leeds prøve å forhandle en kontrakt med han. Men om han vil akseptere den eller dra er jo da usikkert.

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #522 på: Januar 24, 2010, 02:06:48 »
Flott at de prøver å forhandle frem en ny kontrakt til sommeren.  De vil nok kunne gi ham et betraktelig bedre tilbud hvis vi rykker opp.  Men om de kan tilby nok til at han blir værende er en helt annen sak.  Det spørs på hvor langt klubben kan strekke seg i forhold til et fornuftig lønnsbudsjett.  Samtidig spørs det hva andre klubber er villige til å tilby ham og hvor lyst Beckford har til å bli i Leeds hvis vi rykker opp.
Men dette blir uansett spekulasjoner og vi må vente til sommeren for å se hva han velger.

Men nå må vi slutte å diskutere Beckford i denne tråden.  Med de nye forumsreglene risikerer man jo bare at tråden havner i Beckfordtråden og det vil jo være synd ;)
« Siste redigering: Januar 24, 2010, 02:08:23 av LeedsUnited »

Ferre

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #523 på: Januar 24, 2010, 02:11:08 »
Postet dette i en av Beckford-trådene, men siden den forsvant i "mengden" prøver jeg en gang til:

Leste på WACCOE at Grayson hadde sagt etter kampen at Beckford garantert forlater Leeds i sommer (til Everton?), noen som så dette intervjuet og kan bekrefte/avkrefte dette?

Intervjuet er her
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,12606_5881472,00.html

Bare hyggelig ;)

Takk for det!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #524 på: Januar 24, 2010, 02:16:47 »
Flott at de prøver å forhandle frem en ny kontrakt til sommeren.  De vil nok kunne gi ham et betraktelig bedre tilbud hvis vi rykker opp.  Men om de kan tilby nok til at han blir værende er en helt annen sak.  Det spørs på hvor langt klubben kan strekke seg i forhold til et fornuftig lønnsbudsjett.  Samtidig spørs det hva andre klubber er villige til å tilby ham og hvor lyst Beckford har til å bli i Leeds hvis vi rykker opp.
Men dette blir uansett spekulasjoner og vi må vente til sommeren for å se hva han velger.

Men nå må vi slutte å diskutere Beckford i denne tråden.  Med de nye forumsreglene risikerer man jo bare at tråden havner i Beckfordtråden og det vil jo være synd ;)


herre min gud,leeds er min kjærlighet,beckford er my man,han er king kong og best:)

Fripp

  • Gjest
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #525 på: Januar 24, 2010, 02:26:51 »
Har ikke sett kampen. Andre prioiteringer.....
Har fått meg resultatet, men lesingen i forumet i ettertid gir meg gåsehud.
"Sitter" og klapper når målene kom selvom jeg var klar over dem.
Gjestene hjemme luret på hva som skjedde når jeg slo ut i ubegrenset jubel når 2-2 kom.....
Gleder meg til omkampen.

MOT!



Allanclarke

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #526 på: Januar 24, 2010, 04:07:52 »
Jeg er så stolt!!!! Utrolig stolt!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Heia SuperLeeds!!


Har ikke ord!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Håkon

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #527 på: Januar 24, 2010, 09:37:13 »


 ; utenom de første 20 var dette knall bra av Leeds. har ikke sett Leeds på tv
mange ganger siste årene men nå blir jeg glad og rørt igjen. Dette må forstsette

Vi har momentum.

synest pasning er hard, presis. mottak er i lengderetning og på vei mot neste trekk. virker som Leeds har system og samspill. Laget virker til å holde premier nivå. Gleder meg til fortsettelsen.

MOT
Leeds for alltid

Per Arne

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #528 på: Januar 24, 2010, 09:39:07 »
Gratulerer KJÆRE LEEDS venner det her står det respekt av. Fy faan .Tottenham knuse vi på ER
Anker Ja  Hele laget gjør en kjempekamp. Så kampen på viasat ondemand, og vart så ivrig at æ ødelag en bit av fortanna når helten ankergren redda straffen.

MEN !!!!!!!! FOR SVARTE se på tabellen nå, selv om vi har mindre kamper spilt så bør laget ta seg sjøl i nakken. liker ikke det der.

Gratulerer alle sammen

MOT

Sikker på at du ikke ødelagte andre ting enn fortanna?  ;)

auren




Ka du mene med det





OKEY AUREN MULIG AT Æ TAR DET SOM ETT HINT at drittsekka som mæ bør hold sæ unna leeds

Er du bortimot sveiseblind på tidspunktet for denne posten, Vindkast ???

 ;D
« Siste redigering: Januar 24, 2010, 09:44:02 av Per Arne »

arneg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #529 på: Januar 24, 2010, 11:23:18 »
Er vi klar for europa hvis vi vinner cupen?  8)

Grattis alle sammen
 

Smudge17

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #530 på: Januar 24, 2010, 11:57:47 »
Er vi klar for europa hvis vi vinner cupen?  8)

Grattis alle sammen

Hvis vi møter et topp 7 lag i Premier League, så holder det å komme seg til finalen  ettersom laget vi møter er klar for europaspill gjennom serien  ;D

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #531 på: Januar 24, 2010, 12:02:21 »
Når er det runde 5 trekkes ?  ;)

Cbas10an

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #532 på: Januar 24, 2010, 12:09:58 »
Er vi klar for europa hvis vi vinner cupen?  8)

Grattis alle sammen

Hvis vi møter et topp 7 lag i Premier League, så holder det å komme seg til finalen  ettersom laget vi møter er klar for europaspill gjennom serien  ;D

Gjelder det også i en evt semi-finale hvor de 3 andre lagene er kvalifisert til europa gjennom serien?
MOT


Joachim

stefan

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #533 på: Januar 24, 2010, 12:11:47 »
Litt skuffet over at vi ikke vant igår. Jeg var ganske sikker på at det kom til å bli en 2-1 seier, men greit, jeg kan godta en uavgjort på WHL... ;D
Men nå er det ligaen som gjelder! L1 lagene Norwich og Charlton trenger en liten vekker. L1 pokalen tilhører oss denne sesongen. Nå må vi bare komme igang og vise det på banen igjen!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields


Tom S

COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #536 på: Januar 24, 2010, 13:17:49 »
Så kampen med en Tottenham-supporter i går. Han var mektig imponert over hvordan Leeds fremstår på bortebane med et Premier League-lag.

Jeg er stolt over det Leeds har gjort mot de beste lagene i England i år. Bedre enn 'Pool, bedre enn Scum og på tross av at vi nok ikke fullt fortjente omkamp i går, var det laaaaangt ifra noe ran.

WE ARE LEEDS!
Marching on together!

LeedsU878

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #537 på: Januar 24, 2010, 13:20:32 »
Det var ganske vanskelig å komme seg opp i dag :) Med pubtur med en del norske Leeds-folk, og en fantastisk stemning på White Hart Lane var det vanskelig å få ned armene.

Før kampen håpet jeg egentlig ikke på uavgjort, men i det Beckford setter inn straffen dypt inne i "Fergie time" begynner 4500 Leeds-fans og hoppe og synge uavbrutt i de 30 minuttene vi blir holdt tilbake av Politiet.

The famous Leeds United are going to Wemb(er)ley!
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

B-m

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #538 på: Januar 24, 2010, 13:48:01 »
Så kampen med en Tottenham-supporter i går. Han var mektig imponert over hvordan Leeds fremstår på bortebane med et Premier League-lag.

Jeg er stolt over det Leeds har gjort mot de beste lagene i England i år. Bedre enn 'Pool, bedre enn Scum og på tross av at vi nok ikke fullt fortjente omkamp i går, var det laaaaangt ifra noe ran.

WE ARE LEEDS!

Vi hadde like mange store sjanser som spurs, så synes uavgjort var et fair result!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #539 på: Januar 24, 2010, 13:53:18 »
Match Stats 
Tottenham Hotspur  Leeds United 
17(15)  Shots (on Goal)  8(4) 
10  Fouls  19 
12  Corner Kicks  4 
2  Offsides  0 
57%  Time of Possession  43% 
1  Yellow Cards  6 
0  Red Cards  0 
4  Saves  13