Skrevet av Emne: Spurs vs Leeds 23. jan  (Lest 21092 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trulsaren

Spurs vs Leeds 23. jan
« på: Januar 03, 2010, 19:49:28 »
Er det noen fra Bergens området som skal se denne kampen og som har plass til meg på turen? Hadde vært morsomt å sett Leeds hjemme for første gang, men det ser ut til at det ikke passer med kampprogrammet. I hvert fall, om det er noen som skal over sjøen hadde det vært flott om dere kunne lagt igjen en melding ;)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #1 på: Januar 03, 2010, 20:59:42 »
Er det noen fra Bergens området som skal se denne kampen og som har plass til meg på turen? Hadde vært morsomt å sett Leeds hjemme for første gang, men det ser ut til at det ikke passer med kampprogrammet. I hvert fall, om det er noen som skal over sjøen hadde det vært flott om dere kunne lagt igjen en melding ;)

Nå er det slik at dette er en bortekamp Trulsaren! 

Per Arne

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #2 på: Januar 03, 2010, 21:15:42 »
Er det noen fra Bergens området som skal se denne kampen og som har plass til meg på turen? Hadde vært morsomt å sett Leeds hjemme for første gang, men det ser ut til at det ikke passer med kampprogrammet. I hvert fall, om det er noen som skal over sjøen hadde det vært flott om dere kunne lagt igjen en melding ;)

Nå er det slik at dette er en bortekamp Trulsaren! 


Men Ollan skal til London....

ollan

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #3 på: Januar 03, 2010, 21:34:06 »
ohyeah,med annstand ;D
Ollan

Trulsaren

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #4 på: Januar 03, 2010, 21:41:37 »
Så det ;) Hvor bor du, hvilke fly tar du?

Men er blitt litt usikker.. Ønskedrømmen hadde jo hvert å sett Leeds for første gang på Elland Road, komme 2 min før kampstart når volumet er på fullt. Ser det litt for meg :)

Men hvordan vil det være med billetter? Når jeg først reiser til England for å se Leeds ønsker jeg jo å stå blant fansen der. Forresten, hvordan vil det være med billetter til kampen mot Bristol?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

laddi

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #5 på: Januar 03, 2010, 21:47:40 »
hmmmm....sikler etter en london tur!
Holder med 5000,- med alt dekket???Opphold??? mat??? billett???transport??

Norwegian bergen-gatwick  kr 1547 tur/retur!
Bergen Whites

Blank_File

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #6 på: Januar 03, 2010, 21:50:16 »
hmmmm....sikler etter en london tur!
Holder med 5000,- med alt dekket???Opphold??? mat??? billett???transport??

Norwegian bergen-gatwick  kr 1547 tur/retur!

Bør holde i massevis. Hvis du ikke har tenkt å drikke deg i hjel. Vi har bestilt flybilletter fra Torp til 350 tur/retur. Så trenger du kanskje en lapp til Hotell. Så trenger du kanskje 500,- for kampbilett.

Trulsaren

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #7 på: Januar 03, 2010, 22:16:59 »
hmmmm....sikler etter en london tur!
Holder med 5000,- med alt dekket???Opphold??? mat??? billett???transport??

Norwegian bergen-gatwick  kr 1547 tur/retur!
Mulig å slenge seg på denne om du skal?
« Siste redigering: Januar 03, 2010, 22:19:26 av Trulsaren »
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

auren

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #8 på: Januar 03, 2010, 23:03:54 »
hmmmm....sikler etter en london tur!
Holder med 5000,- med alt dekket???Opphold??? mat??? billett???transport??

Norwegian bergen-gatwick  kr 1547 tur/retur!

Sikler på dette selv. Også mulig å bestille via Haugesund (Ryanair). Kostet knappe 600 kroner tur retur.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RuneR

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #9 på: Januar 03, 2010, 23:18:57 »
Med den utsatte bortekampen mot Swindon tirsdag 26, har det nå dukket opp muligheten for en ny "5-dagers". Bare litt usikker på hvor sannsynlig det er at jeg får "Leeds-billett" mot Spurs (ja, jeg er International Member)....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Blank_File

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #10 på: Januar 03, 2010, 23:29:13 »
Jeg og 3 buddies skal også over, vi er to på hvert lag. Driver å prøver å registrere meg på Tottenham-sidene nå, så skal si fra hvordan det går.

Vi fikk hvertfall flybilletter til og fra Torp for 200kr pr person. Ikke noe skatt denne gangen.

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #11 på: Januar 04, 2010, 11:57:03 »
Dette skal jeg på okke som det er. Passer veldig godt med en londontur. Men håper kampen går på søndagen. For da kan det bli kamp på lørdagen også bland londonlagene

LeedsU878

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #12 på: Januar 04, 2010, 15:21:56 »
Tjaah.. Får jeg billett så skal jeg se kampen.. Håper det blir litt enklere enn mot Scum..
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #13 på: Januar 04, 2010, 15:30:27 »
Fly og hotell ordnet. Blir Strand Palace Hotell denne helgen

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #14 på: Januar 04, 2010, 18:22:04 »
Dritten er at bilett ikke er tilgjengelig står det på tottenspurs hjemmeside. Hva pokker skjer her

berlin

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #15 på: Januar 04, 2010, 18:44:42 »
Dritten er at bilett ikke er tilgjengelig står det på tottenspurs hjemmeside. Hva pokker skjer her

Det er normalt, slik det skal være. Detaljene er ikke i orden enda, bare se på hjemmekampene 13 og 27.mars, samme tekst foreløpig: Tickets unavailable.

Men om det blir mulig å kjøpe billett på "general sale", se det, det er en annen sak. Tviler sterkt.  :-\

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #16 på: Januar 04, 2010, 19:07:20 »
Skal snakke med en kamerat av meg som er totenhamsupporter. Mulig han kan hjelpe meg her

bwirum

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #17 på: Januar 05, 2010, 00:17:13 »
Må jo satse på å få tak i en Leeds-billett. Kommer vel noe på LUFC.com om det.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

anders

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #18 på: Januar 05, 2010, 18:49:17 »

Kan ikke gå glipp av denne, men har små forhåpninger om billett blant Leeds-fansen..
 

Blank_File

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #19 på: Januar 05, 2010, 19:28:58 »

Kan ikke gå glipp av denne, men har små forhåpninger om billett blant Leeds-fansen..
Jeg skrev en mail til Lorna og spurte. Verdt et forsøk.

Svend Anders

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #20 på: Januar 05, 2010, 19:39:42 »
INFORMASJON VEDRØRENDE BILLETTKJØP BLANT LEEDSFANSEN:

Leeds United har lagt ut detaljer om billettsøknadsprosessen på http://www.leedsunited.com/news/ticket-information-for-tottenham-trip-20100105_2247585_1924039

LUSCOS har ingen spesiell adgang til billetter, men vi har fått tilsendt et skjema vi kan søke på billetter samlet - på opptil et visst antall billetter. Jeg tror at vi har ok sjanse for å få billetter på denne måten.

Muligheten til å søke på billetter gjelder kun de som er International Members i Leeds United - dette må ikke forvekskles med ditt medlemskap i LUSCOS.

Vi har tildelt noe av den praktiske oppgaven her til Rune Reitan, som skal på kampen. Han blir kontaktperson for disse billettene, og det er førstemann til mølla hva gjelder plass på søknadslisten. Søknaden gir ingen garanti for at vi faktisk får billettene til kampen.

Rune kan kontaktes på epost rbreitan@gmail.com - jeg ber deg kun om å kontakte ham om du er sikker på at du vil dra dersom du får billett. Dette gjelder utelukkende og eksklusivt de som altså er International Members.

Ved søknad på billetter stiller Rune så sporty opp at han legger ut for de billettene vi eventuelt får kjøpt. Dere må være forberedt på å overføre penger til Rune SNAREST etter dette er bekreftet, ca 250,- per billett. Husk at Rune stiller opp frivillig og for å hjelpe medsupportere.

Søknadsskjemaet sendes over fredag morgen, og alle henvendelser som ikke er kommet inn til det, blir tilsidelagt.

Jeg svarer så langt det lar seg gjøre på spørsmål her. La meg understreke at dette er litt ad-hoc, og vi gjør vårt beste ut i fra at dette skjer på kort tid med mye interesse.

Svend Anders,
for LUSCOS

Henning

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #21 på: Januar 05, 2010, 20:20:56 »
INFORMASJON VEDRØRENDE BILLETTKJØP BLANT LEEDSFANSEN:

Leeds United har lagt ut detaljer om billettsøknadsprosessen på http://www.leedsunited.com/news/ticket-information-for-tottenham-trip-20100105_2247585_1924039

LUSCOS har ingen spesiell adgang til billetter, men vi har fått tilsendt et skjema vi kan søke på billetter samlet - på opptil et visst antall billetter. Jeg tror at vi har ok sjanse for å få billetter på denne måten.

Muligheten til å søke på billetter gjelder kun de som er International Members i Leeds United - dette må ikke forvekskles med ditt medlemskap i LUSCOS.

Vi har tildelt noe av den praktiske oppgaven her til Rune Reitan, som skal på kampen. Han blir kontaktperson for disse billettene, og det er førstemann til mølla hva gjelder plass på søknadslisten. Søknaden gir ingen garanti for at vi faktisk får billettene til kampen.

Rune kan kontaktes på epost rbreitan@gmail.com - jeg ber deg kun om å kontakte ham om du er sikker på at du vil dra dersom du får billett. Dette gjelder utelukkende og eksklusivt de som altså er International Members.

Ved søknad på billetter stiller Rune så sporty opp at han legger ut for de billettene vi eventuelt får kjøpt. Dere må være forberedt på å overføre penger til Rune SNAREST etter dette er bekreftet, ca 250,- per billett. Husk at Rune stiller opp frivillig og for å hjelpe medsupportere.

Søknadsskjemaet sendes over fredag morgen, og alle henvendelser som ikke er kommet inn til det, blir tilsidelagt.

Jeg svarer så langt det lar seg gjøre på spørsmål her. La meg understreke at dette er litt ad-hoc, og vi gjør vårt beste ut i fra at dette skjer på kort tid med mye interesse.

Svend Anders,
for LUSCOS

Hei.

Trur eg er member og ikkje international member, sidan eg har engelsk adresse. Kan eg likevel søke?

Henning, som du traff på Stockport International Airport i helga.

Svend Anders

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #22 på: Januar 05, 2010, 21:22:07 »
Hei.

Trur eg er member og ikkje international member, sidan eg har engelsk adresse. Kan eg likevel søke?

Henning, som du traff på Stockport International Airport i helga.

Hei Henning, synd du ikke fikk vært med på kampen, hyggelig å hilse på deg uansett!

Ja, du kan søke - det er i prinsippet ingen forskjell på Int Member og vanlig Member. Så lenge du er med i LUSCOS kan du stå på liste.

SA

Hobben

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #23 på: Januar 05, 2010, 21:38:47 »
Jeg som ikker har noe medlem i Leeds United. Er bare medlem i denne norske supporterklubben.
For meg og min far er det altså ingen kjangser for å få billett blant Leeds-fansen?
Rogaland Whites

Henning

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #24 på: Januar 05, 2010, 22:11:03 »
Jeg som ikker har noe medlem i Leeds United. Er bare medlem i denne norske supporterklubben.
For meg og min far er det altså ingen kjangser for å få billett blant Leeds-fansen?

Ein må vere Member eller International Member for å få billett på alle bortekampane med Leeds. So einaste moglegheiten er å melde seg inn. Uansett må ein gjennom eit nålauge for å få billett til denne kampen.

Elles blir det billett med heimefansen. Men må kanskje vere medlem der og.

Henning

Blank_File

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #25 på: Januar 06, 2010, 00:53:57 »
Greit å få luket bort muligheter. Takk Svend Anders. Da blir det medlemskap hos Tottenham.

Hobben

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #26 på: Januar 06, 2010, 10:48:29 »
Jeg som ikker har noe medlem i Leeds United. Er bare medlem i denne norske supporterklubben.
For meg og min far er det altså ingen kjangser for å få billett blant Leeds-fansen?

Ein må vere Member eller International Member for å få billett på alle bortekampane med Leeds. So einaste moglegheiten er å melde seg inn. Uansett må ein gjennom eit nålauge for å få billett til denne kampen.

Elles blir det billett med heimefansen. Men må kanskje vere medlem der og.

Henning

Hvor mye koster det og bli Member/International Member..?
Rogaland Whites

RuneR

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #27 på: Januar 06, 2010, 10:59:44 »
Jeg som ikker har noe medlem i Leeds United. Er bare medlem i denne norske supporterklubben.
For meg og min far er det altså ingen kjangser for å få billett blant Leeds-fansen?

Ein må vere Member eller International Member for å få billett på alle bortekampane med Leeds. So einaste moglegheiten er å melde seg inn. Uansett må ein gjennom eit nålauge for å få billett til denne kampen.

Elles blir det billett med heimefansen. Men må kanskje vere medlem der og.

Henning

Hvor mye koster det og bli Member/International Member..?
International Member: £33 for resten av denne sesongen OG hele neste sesong.

"...By signing up as an International Extra Time Member you are pledging your support for the remainder of the 2009/2010 season and for the whole of the 2010/2011 season.."
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

LeedsU878

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #28 på: Januar 06, 2010, 15:49:46 »
Da har Tottenham lagt ut billetinformasjon.

East / West Stands - £30.00

North / South Stands - £25.00

U16s / O65s - £10.00 (all stands)

Loyalty Points: 5

Monday 11th January (9.30am) - Silver Season Ticket Holder on-sale

Wednesday 13th January (9.30am) - Bronze / Lilywhite Member on-sale

Friday 15th January (9.30am) - General Sale (Only to supporters that are registered on our database)

Den går på general sale fredag d. 15. januar, men kun til medlemmer som er registrert i databasen. Dette betyr vanligvis at man skal ha kjøpt billetter til andre kamper.

Som jeg ser det, er eneste mulighet å kjøpe et et "Lilywhite"-medlemskap, hvis man ikke har kjøpt billetter til Tottenham-kamper tidligere. Et slikt medlemsskap koster £30 om du bor i UK, og £34 for et internasjonalt.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

LeedsU878

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #29 på: Januar 08, 2010, 12:30:11 »
Jaja.. Sendte søknaden 10:01, men det har aldri vært en garanti for å få billetter før. Ender vel med å kjøpe hjemmebillett så jeg får sett kampen uansett hva som skjer.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"