Skrevet av Emne: Spurs vs Leeds 23. jan  (Lest 20800 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RuneR

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #30 på: Januar 08, 2010, 13:21:54 »
Jaja.. Sendte søknaden 10:01, men det har aldri vært en garanti for å få billetter før. Ender vel med å kjøpe hjemmebillett så jeg får sett kampen uansett hva som skjer.
Vel, dersom faxen din "gikk gjennom" kl 10:01 GMT, burde du vel ha en brukbar sjanse. Mye bedre enn meg i hvertfall  >:(
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

LeedsU878

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #31 på: Januar 08, 2010, 13:47:20 »
Ja, jeg håper jo det:)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Blank_File

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #32 på: Januar 08, 2010, 15:27:26 »
Det blir Lilywhite på meg. Tar ikke sjansen og gidder ikke betale dobbelt opp.

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #33 på: Januar 12, 2010, 12:48:11 »
Noen her inne som skal være i London søndagen og reise hjem mandag.Kunne tenkt meg en god og fuktig søndag først på Gordons Winebar og deretter i Cambden Town eller i motsatt rekkefølge, med et mellomstopp på The sportsbar eller noen lignende steder

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #34 på: Januar 12, 2010, 13:25:17 »
Bilett er i boks forresten. Ringte Totteham og sa jeg var spurs supporter som ville se Spurs for første gang i mitt liv. Fikk da en bilett som var ment til membershipmedlemmer. Det kaller jeg service

Blank_File

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #35 på: Januar 12, 2010, 13:27:19 »
Salte! Det skal jeg også gjøre i stedet!

Wannabe

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #36 på: Januar 12, 2010, 17:28:41 »
Salte! Det skal jeg også gjøre i stedet!
Det blir jo littegrann å overvære kampen "i forkledning" uansett hvordan man vrir og vender på det...

Har selv prøvd dette omkring påsken 2006 mot naborival Sheff. U. og følelsen av å skulle være forsiktig slapp aldri taket. Til gjengjeld var de i de lykkeligste omstendigheter man kan tenke seg, etter at vi ved å slippe inn mål i kampen før hadde sendt dem opp til Premier League. Alt i alt var det en interessant erfaring.

Vi får satse på at eventuelle Spurssupportere som skjønner tegninga ser stort på dette...

MOT
 

L.RADEBE

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #37 på: Januar 12, 2010, 20:35:09 »
Ingen planer i London på søndagen så gjerne med på pilsing (vin i ditt tilfelle, Hb?  ;) )
Virket som en god plan ang. å ringe spurs, skal vurdere det selv også
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #38 på: Januar 13, 2010, 11:16:17 »
Fikk nå bekreftelsen
Area 29
Rad 16
Sete 154

Ã…h som man gleder seg

fjellhaugen

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #39 på: Januar 13, 2010, 11:50:40 »
Noen her inne som skal være i London søndagen og reise hjem mandag.Kunne tenkt meg en god og fuktig søndag først på Gordons Winebar og deretter i Cambden Town eller i motsatt rekkefølge, med et mellomstopp på The sportsbar eller noen lignende steder

er det den nedenfor piccadilly du mener?
har blitt et forferdelig sted
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #40 på: Januar 13, 2010, 11:58:02 »
Vet at det ikke er det beste. Men vi kan ta det på sparket. Bare vi får ordna oss til et søndagsmøteslukking av tørsten så

fjellhaugen

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #41 på: Januar 13, 2010, 13:58:55 »
jeg skal ikke over på kampen hb, men bodde et par år i london 2000-2002 og var ofte på sportsbar.
på den tiden var det fantastisk atmosfære både under sportsarrangement og fungerte også veldig bra som bar/klubb på kveldstid.
jeg og brodern var innom i 2008 og hadde gleda oss til sportsbar men det viste seg at en kar har kjøpt baren med rettigheter og det nå virker mer som "hooters" bare for sport. alt var super komersiellt og bare kleine folk.
i tillegg var røykeloven kommet og det stanka fis i hele lokalet. :P

kun min subjektive mening der da... veldig enig med deg i at en tur til Camden på søndager er bra dog.

et stalltips til ok pub søndag formiddag ville være en plass i queensway, litt uten for mye turister. ok mennesker og alltid godt utvalg i øl
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

LeedsU878

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #42 på: Januar 13, 2010, 15:41:55 »
Tror det blir vanskelig å finne en plass i Queensway uten for mange turister - Er jo hotellområde nummer 1 :)

Jeg er dog enig i at Bayswater er koselig område om man ønsker å være i det sentrale London. Jeg kommer nok alltid til å foretrekke Sørøst-områdene, selvom Camden Town kan være ganske bra og.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

LeedsU878

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #43 på: Januar 14, 2010, 14:11:53 »
Konge. Nettopp fått informasjon om at jeg fikk billett gjennom klubben! :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #44 på: Januar 14, 2010, 14:19:26 »
Konge. Nettopp fått informasjon om at jeg fikk billett gjennom klubben! :)

Grattis

LeedsU878

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #45 på: Januar 14, 2010, 14:32:28 »
Takk, hb.

Jeg drar nok ned ganske tidlig på dagen, så vi må jo finne en pub et sted hvor vi kan få ned noen øl før kampen - Regner med at det er en del som tar turen.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #46 på: Januar 14, 2010, 14:41:08 »
Er i London rundt 10 tiden. Du kan jo ringe meg på telfon 45.80.01.88 når du er i London. Tenkte kanskje å finne meg en pub i nærheten av seven sisters underground. Må jo dit uansett

Blank_File

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #47 på: Januar 14, 2010, 14:48:21 »
Jess, vi fikk også biljetter! :)

Område 10
Rad 12
Sete 35, 36 og 37.

Jeg kan leve med å sitte blant Spursfansen. Det er tross alt bare andre gangen jeg ser Leeds live i mitt liv. Første gangen var før jul hjemme mot Yeovil, så det blir litt av en sesong for meg! :) Blir jeg drept så går det til en god sak. Men skal passe på å ikke bli ufin!

LeedsU878

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #48 på: Januar 14, 2010, 14:57:44 »
Skal ringe deg, hb.

Bra å se at så mange har fått billetter. :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #49 på: Januar 14, 2010, 15:05:29 »
Men vi bør kanskje ta en pils eller 10 før kampen sammen alle som skal dit. Mityt forslag er en pub som heter West Green tavern and Public house 68 West Green Road,
Ut fra Seven Sisters stasjon ca 50meter til høyre og inn til venstre West Green Road . Puben ligger etter ca 200 meter på høyre hånd
Link til kart
http://maps.google.com/maps?t=h&hl=no&ie=UTF8&ll=51.58349,-0.072902&spn=0.004013,0.010825&z=17

LeedsU878

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #50 på: Januar 14, 2010, 15:46:20 »
Personlig tror jeg kanskje det er lurt å holde seg litt unna Seven Sisters. Politiet og hjemmefans kommer ikke til å behandle oss bra akkurat.

Men det lar jeg flertallet bestemme :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

L.RADEBE

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #51 på: Januar 14, 2010, 16:15:10 »
Fikk bekreftelse fra kompis i uk om jeg ønsket flere enn en billett. Hvis dere er flere som vil sitte lamme meg med spurs-fansen så bare gi lyd så skal jeg undersøke med flere. 99% sikkert at dette er pris til original price for å si det sånn :)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #52 på: Januar 14, 2010, 16:26:22 »
Personlig tror jeg kanskje det er lurt å holde seg litt unna Seven Sisters. Politiet og hjemmefans kommer ikke til å behandle oss bra akkurat.

Men det lar jeg flertallet bestemme :)

Kanskje rett dette
Men toget går jo fra Liverpool street station og til seven sisters. Da finnes det en ok pub der som heter Kings Arms og ligger ved 27, Wormwood
http://www.streetmap.co.uk/newmap.srf?x=533095&y=181488&z=0&ar=Y
« Siste redigering: Januar 14, 2010, 16:28:27 av h.b »

LeedsU878

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #53 på: Januar 14, 2010, 17:01:43 »
Høres bedre ut - Jeg er klar på den, jeg.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #54 på: Januar 14, 2010, 17:14:06 »
Da er jeg der ved 12 tiden Jarle. Ringer deg så fort jeg er i nærheten, eller du ringer meg. For jeg har ikke nummeret ditt

RuneR

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #55 på: Januar 14, 2010, 18:40:46 »
Til dere som jeg har sendt inn samlet LUSCOS-søknad for.
Jeg har purret på status, og fikk nettopp denne mailen fra Lorna
---------------------
Dear Rune,
Katie has confirmed the following:

I have had a look on spreadsheets and I can see the STH apps are in batch 59, the successful batches were 1 to 56. I am hoping we may get a little further if there are any returns from the away season ticket holders but until these are finished I can't say.

The members apps aren't on the spreadsheet which would indicate that they are not going to be successful.

Not very helpful at the moment but we are waiting on confirmations now - I will pray for you.

kind regards,
Lorna

Lorna Tinker
Membership Secretary


---------------
Dette betyr altså at det dessverre ser veldig dårlig ut for oss for øyeblikket :'(
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Carl Fisker

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #56 på: Januar 14, 2010, 21:40:48 »
Er det noen som vet hvor White Hart Lane ligger i forhold til Heathrow, og hvordan man enklest kommer dit?

h.b

  • Gjest
Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #57 på: Januar 14, 2010, 22:00:23 »
Er det noen som vet hvor White Hart Lane ligger i forhold til Heathrow, og hvordan man enklest kommer dit?
Skal du rett fra Heathrow. Ta Piccadilly Line til Victoria og skift til Victoria Line. Ta denne til Seven Sisters. Det går busser og tog til WHL fra Seven Sisters, men bussene kan gå litt tregt oppover når det nærmer seg kampstart. En tommelfingerregel er at alle nordgående busser fra busstoppen på Seven Sisters som har bussnummer som slutter på 9, kjører forbi White Hart Lane
http://www.tfl.gov.uk/assets/downloads/standard-tube-map.pdf

Carl Fisker

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #58 på: Januar 14, 2010, 23:32:51 »
Er det noen som vet hvor White Hart Lane ligger i forhold til Heathrow, og hvordan man enklest kommer dit?
Skal du rett fra Heathrow. Ta Piccadilly Line til Victoria og skift til Victoria Line. Ta denne til Seven Sisters. Det går busser og tog til WHL fra Seven Sisters, men bussene kan gå litt tregt oppover når det nærmer seg kampstart. En tommelfingerregel er at alle nordgående busser fra busstoppen på Seven Sisters som har bussnummer som slutter på 9, kjører forbi White Hart Lane
http://www.tfl.gov.uk/assets/downloads/standard-tube-map.pdf
Takk h.b. Min første tur til WHL...

anders

Sv: Spurs vs Leeds 23. jan
« Svar #59 på: Januar 15, 2010, 10:10:37 »
Personlig tror jeg kanskje det er lurt å holde seg litt unna Seven Sisters. Politiet og hjemmefans kommer ikke til å behandle oss bra akkurat.

Men det lar jeg flertallet bestemme :)

Kanskje rett dette
Men toget går jo fra Liverpool street station og til seven sisters. Da finnes det en ok pub der som heter Kings Arms og ligger ved 27, Wormwood
http://www.streetmap.co.uk/newmap.srf?x=533095&y=181488&z=0&ar=Y

Dersom en tar toget fra Liverpool Street Station er det et stopp som heter White Hart Lane, like ved stadion. Med tuben er Seven Sisters nærmeste.

Grattis med billett blant Leedsfansen U878! Jeg drar med en kamerat som holder med The Jiddos.