Skrevet av Emne: Stallen vår  (Lest 1565 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Stallen vår
« på: Januar 04, 2010, 04:42:07 »
Den er altså for tynn, og for dårlig, bestående av free transfers, som ikke holder mål!
Hehe...jeg må bare le av dere ignorante personer, som tydeligvis ikke har peling på fotball...
Proud to be Leeds!

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Stallen vår
« Svar #1 på: Januar 04, 2010, 06:17:56 »
Og i stedet for å glede seg over seieren sitter man altså oppe 4 om natten og skriver slikt.  Jaja, hver sin smak :-\

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Stallen vår
« Svar #2 på: Januar 04, 2010, 08:43:31 »
Og i stedet for å glede seg over seieren sitter man altså oppe 4 om natten og skriver slikt.  Jaja, hver sin smak :-\

tror du kan være trygg på at Boxman,som tydeligvis har minst moderate alkoholproblem,bruker ironi her 8)

kilgallon

Sv: Stallen vår
« Svar #3 på: Januar 04, 2010, 09:42:12 »
Og i stedet for å glede seg over seieren sitter man altså oppe 4 om natten og skriver slikt.  Jaja, hver sin smak :-\

tror du kan være trygg på at Boxman,som tydeligvis har minst moderate alkoholproblem,bruker ironi her 8)

Jo, det er sikkert ironi, men den her var unødvendig :(

Hehe...jeg må bare le av dere ignorante personer, som tydeligvis ikke har peling på fotball...

TK20

Sv: Stallen vår
« Svar #4 på: Januar 04, 2010, 11:15:03 »
Og i stedet for å glede seg over seieren sitter man altså oppe 4 om natten og skriver slikt.  Jaja, hver sin smak :-\

tror du kan være trygg på at Boxman,som tydeligvis har minst moderate alkoholproblem,bruker ironi her 8)

Jo, det er sikkert ironi, men den her var unødvendig :(

Enig. Folk må få lov til å være kritiske.

h.b

  • Gjest
Sv: Stallen vår
« Svar #5 på: Januar 04, 2010, 11:27:06 »
Halve sesongen er spilt og halve gjennstår. Om en 10 kampers tid så vil det å ha en bred stall komme frem i dagen. Og vi er ikke så langt foran de lagene bak oss på tabellen at vi ikke er sårbare hvis det blir skader. Samtidig så er jeg rimelig sikker på at vi ikke hadde vært blandt de 3 beste hvis ikke Grayson så at stallen var tynn og lånte inn ytterligere spillere Så at stallen var langt fra god nok står jeg fremdeles på

johnny gangster

Sv: Stallen vår
« Svar #6 på: Januar 04, 2010, 13:09:34 »
Den er altså for tynn, og for dårlig, bestående av free transfers, som ikke holder mål!
Hehe...jeg må bare le av dere ignorante personer, som tydeligvis ikke har peling på fotball...
f**k U

B-m

Sv: Stallen vår
« Svar #7 på: Januar 04, 2010, 13:22:40 »
Hehe:D En del som følte seg truffen!

Grayson er en fantastisk manager!! :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?