Aftonbladet hyller Leeds-fansen

Started by Ford Fairlane, January 05, 2010, 09:52:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ford Fairlane

Her er en veldig bra artikkel av Aftonbladets kronikör Peter Wennman i går, der også vi trofaste får vår hyllest  ;D

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/wennman/article6376989.ab
Ford Fairlane

Bjorn

Herlig artikkel, og så mye sanne ord der!
Marching On! 4276

fmtj

Djup bugning därmed för Leeds United och dess supportrar, som fick vinna ”hatmatchen” på Old Trafford och se till att Sir Alex Ferguson för första gången nånsin förlorade i FA-cupens tredje omgång.

En nydelig artikkel er dette! Og sannhetens ord om alle medgangssupportere med kviser!!!! Ferguson tapte vel i 3. runde for Bournemouth for et par tre år siden bortebane??

I tillegg burde han trukket frem Kisnorbo i oppramsingen av helter da....! Jeg pirker nå, men er jo nøye på omtalenb av MITT LEEDS UNITED!!!!
Yeboahs vitne

Ford Fairlane

Det er en egen helside om Kisnorbo også + at han preger hele forsiden på sprotsbilaget deres. De bruker faktisk hele 5 sider på å hylle Leeds i gårsdagens "Sportbladet"  :)
Ford Fairlane

jackbauer68

Quote from: fmtj on January 05, 2010, 10:13:52
Djup bugning därmed för Leeds United och dess supportrar, som fick vinna ”hatmatchen” på Old Trafford och se till att Sir Alex Ferguson för första gången nånsin förlorade i FA-cupens tredje omgång.

En nydelig artikkel er dette! Og sannhetens ord om alle medgangssupportere med kviser!!!! Ferguson tapte vel i 3. runde for Bournemouth for et par tre år siden bortebane??

I tillegg burde han trukket frem Kisnorbo i oppramsingen av helter da....! Jeg pirker nå, men er jo nøye på omtalenb av MITT LEEDS UNITED!!!!

Nei,de har vunnet 3.runde 22 av 22 ganger under Fergiebastard,5 via omkamp.B`mouth tapet var før hans tid 8)

PS!! Nå er det 22 av 23 ;D ;D

Larsen.

Quote from: Ford Fairlane on January 05, 2010, 10:38:10
Det er en egen helside om Kisnorbo også + at han preger hele forsiden på sprotsbilaget deres. De bruker faktisk hele 5 sider på å hylle Leeds i gårsdagens "Sportbladet"  :)

Har du en faksimile på det eller?:)
Pride of Yorkshire