Skrevet av Emne: Aftonbladet hyller Leeds-fansen  (Lest 2000 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ford Fairlane

Aftonbladet hyller Leeds-fansen
« på: Januar 05, 2010, 09:52:19 »
Her er en veldig bra artikkel av Aftonbladets kronikör Peter Wennman i går, der også vi trofaste får vår hyllest  ;D

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/wennman/article6376989.ab
Ford Fairlane

Bjorn

Sv: Aftonbladet hyller Leeds-fansen
« Svar #1 på: Januar 05, 2010, 10:10:12 »
Herlig artikkel, og så mye sanne ord der!
Marching On! 4276

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Aftonbladet hyller Leeds-fansen
« Svar #2 på: Januar 05, 2010, 10:13:52 »
Djup bugning därmed för Leeds United och dess supportrar, som fick vinna ”hatmatchen” på Old Trafford och se till att Sir Alex Ferguson för första gången nånsin förlorade i FA-cupens tredje omgång.

En nydelig artikkel er dette! Og sannhetens ord om alle medgangssupportere med kviser!!!! Ferguson tapte vel i 3. runde for Bournemouth for et par tre år siden bortebane??

I tillegg burde han trukket frem Kisnorbo i oppramsingen av helter da....! Jeg pirker nå, men er jo nøye på omtalenb av MITT LEEDS UNITED!!!!
Yeboahs vitne

Ford Fairlane

Sv: Aftonbladet hyller Leeds-fansen
« Svar #3 på: Januar 05, 2010, 10:38:10 »
Det er en egen helside om Kisnorbo også + at han preger hele forsiden på sprotsbilaget deres. De bruker faktisk hele 5 sider på å hylle Leeds i gårsdagens "Sportbladet"  :)
Ford Fairlane

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Aftonbladet hyller Leeds-fansen
« Svar #4 på: Januar 05, 2010, 11:26:16 »
Djup bugning därmed för Leeds United och dess supportrar, som fick vinna ”hatmatchen” på Old Trafford och se till att Sir Alex Ferguson för första gången nånsin förlorade i FA-cupens tredje omgång.

En nydelig artikkel er dette! Og sannhetens ord om alle medgangssupportere med kviser!!!! Ferguson tapte vel i 3. runde for Bournemouth for et par tre år siden bortebane??

I tillegg burde han trukket frem Kisnorbo i oppramsingen av helter da....! Jeg pirker nå, men er jo nøye på omtalenb av MITT LEEDS UNITED!!!!

Nei,de har vunnet 3.runde 22 av 22 ganger under Fergiebastard,5 via omkamp.B`mouth tapet var før hans tid 8)

PS!! Nå er det 22 av 23 ;D ;D

Larsen.

Sv: Aftonbladet hyller Leeds-fansen
« Svar #5 på: Januar 05, 2010, 13:27:26 »
Det er en egen helside om Kisnorbo også + at han preger hele forsiden på sprotsbilaget deres. De bruker faktisk hele 5 sider på å hylle Leeds i gårsdagens "Sportbladet"  :)

Har du en faksimile på det eller?:)
Pride of Yorkshire