Main Menu

Derby

Started by kendo, January 22, 2010, 13:17:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kendo

Samtlige spillere er satt på transfer lista pga økonomiske problemer.

fmtj

Opphørssalg!!! ??? Han er kompis som er Derby- fan, en hyggelig fyr som sendte mange medlidenhetsmeldinger da det stod på som værst for oss! Dette unner jeg ham rett og slett ikke!
Yeboahs vitne

jackbauer68

Kjøp Rob Hulse då 8)

Svend Anders

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

auren

Quote from: kendo on January 22, 2010, 13:17:37

Samtlige spillere er satt på transfer lista pga økonomiske problemer.

Kom ALLTID med referanser når du kommer med slike bombastiske uttalelser. Kan ikke se at dette står noen plass. Fant denne artikkelen derimot:

DERBY County have dismissed a national newspaper report which today claimed that the club was in "crisis".

The report suggested that the Rams had to raise £8m by the end of this month and that the club was up for sale, priced at £30m.

But the club have claimed that the story is "categorically untrue".

http://www.thisisderbyshire.co.uk/football/Rams-dismiss-crisis-talk/article-1746586-detail/article.html

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Ufatteleg trist viss dette skjer, men det er vel Daily Mirror eller The Sun som skriv dette. Men viss dette er eller skulle bli tilfelle, så er det fleire interessante namn på papiret:
- Rob Hulse
- Gary Teale
- Lee Hendrie
- James McEveley

Trond90

Quote from: Per-Stian on January 22, 2010, 13:46:54
Ufatteleg trist viss dette skjer, men det er vel Daily Mirror eller The Sun som skriv dette. Men viss dette er eller skulle bli tilfelle, så er det fleire interessante namn på papiret:
- Rob Hulse
- Gary Teale
- Lee Hendrie
- James McEveley
Kris Commons
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Andersen

Løp og kjøp!  ;D Hvis det er hold i disse ryktene da. vil gjerne ha Gradel med på kjøpet også! LEEDS4EVER.

oivindh

Quote from: fmtj on January 22, 2010, 13:24:46
Opphørssalg!!! ??? Han er kompis som er Derby- fan, en hyggelig fyr som sendte mange medlidenhetsmeldinger da det stod på som værst for oss! Dette unner jeg ham rett og slett ikke!
Ikke jeg heller.. De har et veeeldig entusiastisk og tallrikt publikum, selv om det gir noen dårlige vibber fra -70-tallet jfr. Gemmill/Lee og gjengen..  :-P 

berlin

Vel, synd på Derby, men de har jo satset litt uvettugt de siste 5 årene.
Får håper for deres del at de rir av stormen, men løp og kjøp Derby-spillere er jeg ikke særlig opptatt av.

I det hele tatt synes og tror jeg Grayson kjøper/låner begrenset med spillere.
Den troppen som pr. idag (kankskje ikke i morgen) besitter plass 1 i League 1,
har gjort sakene sine bra. Skaper bare forvirring om man skulle gå amok på "Nille-butikken".

Gradel er vel den lånespilleren som har bidratt til poeng med sin evne til å snu kamper, ellers bør vi heller fortsette med å beholde lågånd og "togetherness". Synes folk krisemaksimerer litt for mye nå, og jeg tror vi kommer i godt gjenge igjen veldig snart.

auren

Dette er jo bare bløff! Hvorfor går alle på limpinnen? Kendo har sikkert hentet de troverdige ryktene fra Skysports "kom med dine egne rykter" ryktebørs.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Har vel bodd der ca. 5 ganger under opphold i påsken. Bare godt å si om byen og klubben. Han som tok meg med for første gang til England, er Ram-supporter på sin hals. En eventuell undergang ønsker jeg ingen klubber, ikke engang den på gale siden av Pennines.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Quote from: hallghel on January 22, 2010, 16:04:13
Har vel bodd der ca. 5 ganger under opphold i påsken. Bare godt å si om byen og klubben. Han som tok meg med for første gang til England, er Ram-supporter på sin hals. En eventuell undergang ønsker jeg ingen klubber, ikke engang den på gale siden av Pennines.
Tullball!Død over Manu.Arrogant,mektig usympatisk møkkaklubb!!!

Rudi G.

Derby er grei de men

Evig Pint

Har en Derby "venn" og han påstår jevnlig at Leeds og Derby er bitre fiender/rivaler? Kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen, noen som kan opplyse meg? Virker heller ikke sånn på kommentarene her inne.

Skjønner ikke hvorfor vi skal være rivaler med en slik ubetydelighet (som Derby er) pleier jeg å svare.. :)
Marching on together

sveifors

Quote from: Evig Pint on January 22, 2010, 18:47:55
Har en Derby "venn" og han påstår jevnlig at Leeds og Derby er bitre fiender/rivaler? Kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen, noen som kan opplyse meg? Virker heller ikke sånn på kommentarene her inne.

Skjønner ikke hvorfor vi skal være rivaler med en slik ubetydelighet (som Derby er) pleier jeg å svare.. :)

Hva er Derby??
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Evig Pint

Marching on together

Hallgeir *

Quote from: DenHviteYeboah on January 22, 2010, 17:35:09
Det er vel mer den usympatiske Ferguson som bringer fram motviljen som folk har for MU (og sikkert litt misunnelse også). Han har skapt alt det som andre klubbers tilhengere ikke kan fordra og "krever" at hans klubb skal ha særbehandling. Og tullball kan du være selv, min gode mann!  ;)
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Joda de hater oss de også. Litt søtt egentlig. Vi vet jo knapt nok at de eksisterer.

Rudi G.

Quote from: hallghel on January 22, 2010, 18:55:05
Det er vel mer den usympatiske Ferguson som bringer fram motviljen som folk har for MU (og sikkert litt misunnelse også). Han har skapt alt det som andre klubbers tilhengere ikke kan fordra og "krever" at hans klubb skal ha særbehandling. Og tullball kan du være selv, min gode mann!  ;)

Ingenting med misunnelse og gjøre og leeeeeenge før ferguson kom inn i bildet og dette er jeg sikker på at du vet meget godt hallgel :)

testo

Quote from: sveifors on January 22, 2010, 18:53:12

Hva er Derby??

Er ikke det et lokal oppgjør da ::)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

MrK

Det er er Brian Howard Clough greie - el mindreverdighetskompleks - litt slik Ã...lesund har til Molde:-)
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Mr. Leeds

Quote from: testo on January 22, 2010, 20:09:07

Hva er Derby??

Virkelig ingen som kan litt historie her? Derby og Leeds er rivaler - mye pga feidene mellom Clough og Reevie i gamle dager. Clough bygde opp Derby til å bli en toppklubb, og han hadde rimelig klare synspunkt på at Leeds spillestil ikke akkurat var finfotball for å si det slik!

De to historiske managerne var ikke akkurat perlevenner. Bedre ble det ikke etter at Clough tok over etter Reevie i managerstolen... Clough varte 44 dager i Leedsstolen.

Ingen som har sett "Damned United"?
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Torpe-do

Quote from: Mr. Leeds on January 22, 2010, 20:17:33

Hva er Derby??

Virkelig ingen som kan litt historie her? Derby og Leeds er rivaler - mye pga feidene mellom Clough og Reevie i gamle dager. Clough bygde opp Derby til å bli en toppklubb, og han hadde rimelig klare synspunkt på at Leeds spillestil ikke akkurat var finfotball for å si det slik!

De to historiske managerne var ikke akkurat perlevenner. Bedre ble det ikke etter at Clough tok over etter Reevie i managerstolen... Clough varte 44 dager i Leedsstolen.

Blir litt feil å hakke på andres historiske kunnskaper for så å begrunne en påstand ved the Damned United :) (Iom at the Damned United er faksjon)

Men ja, om en eventuell rivalisering er tilstede mellom Derby og Leeds må jo bakgrunnen ligge i knivingen mellom Clough og Reevie.

Trond90

Kin e Derby?.. Dei sauene frå midlands?  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

LeedsUnited

Derby, er det noe vi diskuterer på ordet er fritt?  ;)

Mr. Leeds

Quote from: Torpedo on January 22, 2010, 20:42:16
Quote from: Mr. Leeds on January 22, 2010, 20:17:33

Hva er Derby??

Blir litt feil å hakke på andres historiske kunnskaper for så å begrunne en påstand ved the Damned United :) (Iom at the Damned United er faksjon)

Men ja, om en eventuell rivalisering er tilstede mellom Derby og Leeds må jo bakgrunnen ligge i knivingen mellom Clough og Reevie.

Når sa jeg at filmen er rein fakta?
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

testo

Tror det er et hesteløp også jeg :D
The end
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

Quote from: LeedsUnited on January 22, 2010, 20:49:21
Derby, er det noe vi diskuterer på ordet er fritt?  ;)

...ikke slik diskusjonen har blitt nå nei :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Quote from: Rudi G. on January 22, 2010, 19:55:15
Quote from: hallghel on January 22, 2010, 18:55:05

Ingenting med misunnelse og gjøre og leeeeeenge før ferguson kom inn i bildet og dette er jeg sikker på at du vet meget godt hallgel :)
For en engelsk tilhenger av "War of the roses" er jeg med på "lenge-teorien din, men for deg og meg betyr det lite. Vi kjenner klubbene fra nyere tid (ca . 1970 eller senere). På 70-tallet var MU ingen større rival for meg enn f.eks. Liverpool.... mye mindre egentlig. Hva med deg....kjenner ikke din alder? Hvorfor skal vi da "kjøpe" denne gamle feiden fra gamle dager? Jeg fordrar ikke det MU som Ferguson har skapt. Der ligger min avsky til den klubben. Han har smittet en del av spillerne med sin "sykdom": Vi skal særbehandles.... Fergie-time...osv. Du kjenner alt dette. Derfor bryr jeg meg lite om de gode, gamle dager. Det er MU under Ferguson som gjelder for meg. Comprende?  8)
Super Leeds since 1968